Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 994
Likede indlæg: 7897

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 01:43

Tipdy? Er det sådan noget med at være fugl, Rap ...?

:P
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 722
Likede indlæg: 5956

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 02:28

ManicNinja skrev:Tipdy? Er det sådan noget med at være fugl, Rap ...?

:P

Fuckwebg.
8
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 09:17

Dikus skrev:Det er så unfair. Alle ved, det er stavekontrollen.

En halv flaske vin, venindesnak og beskeder fra ikke-kæreste på messenger. Av. Var sikker på, jeg havde trådt så meget på ham, så han holdt sig væk

Sådan nogle seriøse nogen eller...?
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 09:20

Dikus skrev:
Rapfisk skrev:
Dikus skrev:Det er så unfair. Alle ved, det er stavekontrollen.

En halv flaske vin, venindesnak og beskeder fra ikke-kæreste på messenger. Av. Var sikker på, jeg havde trådt så meget på ham, så han holdt sig væk

Sådan nogle seriøse nogen eller...?

Ja

Stakkels dig. Det er ikke rart at skulle forholde sig til :(
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 994
Likede indlæg: 7897

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 11:02

Dikus skrev:
Jeg frygter akavet stilhed onsdag :blush:

Ueg har aldrig været på en date

Pjat med dig! :) Folk, der frygter stilhed, plejer at skynde sig at udfylde den ... :P
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4017

Indlægaf Skralde » 12. jun 2016, 11:02

Jeg synes at det lyder lovende Dikus :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 12. jun 2016, 11:09

Det er en mand der har add'et mig på Facebook, som kommer her fra byen og som jeg er ret sikker på at jeg har set før, men jeg kan simpelthen ikke placere ham :genert: Jeg hader sådan noget - jeg synes det er så akavet at spørge ind til hvem han er, hvis jeg allerede burde vide det.
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 369
Likede indlæg: 1876

Indlægaf Planten » 12. jun 2016, 12:06

Dikus skrev:
Jeg synes, I er lidt grove :lol:

Han får det flettet let og elegant ind i samtalen. Han virker sød og interesseret.

Jeg er måske for god til at undskylde folk :blush:, men han har mulighed for at se mig en dag om en uge, hvorefter han er væk i tre uger. Satser på, han vil få mest muligt ud af skriverierne, til vi ses. Så jeg kan holde mig selv varm i de tre uger.

Generelt er det ret svært at have god kontakt, når man er på ferie i DK. Man bliver hevet i konstant

Det synes jeg egentlig også, de er :lol: det virker til I har haft en god kommunikation på skrift, hvor emnerne kommer let mellem hinanden. Du skrev jo ikke på noget tidspunkt, at han bare stillede spørgsmål i et væk :) at han så måske er længere fremme i relationen end dig, er noget andet?
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 12:33

Dikus skrev:
Det tror jeg egentlig ikke, han er. Det virker nemlig ikke udspørgende, men nysgerrigt. Og som om, han deler, hvad han lige tænker på.

Jeg har spurgt lidt ind til kvindebekendtskaber i hans singletid. Der har været to. En helt useriøst og en, han datede. Ind til det gik op for ham, hun ønskede børn. Det havde han følt ubehageligt - som om han havde "snydt" hende til at få følelser for ham på falske betingelser.

Jeg tror faktisk, han er lidt bange for en lignende situation. Fordi jeg har fortalt om ikke-kæreste og meldt ud, jeg ikke gør mig i uforpligtende igen.

Jeg tænker det lidt i retning af alle Codes kvaler, når han er i tvivl om, hvordan han har det med en ny...

Jeg har prøvet at forklare ham, det er fint bare at hygge sig og se hinanden an nogen tid. Men er i tvivl om, om han helt tror på mig. Jeg er i hvert fald overbevist om, han gerne vil opføre sig ordentligt.

For what it's worth: Jeg synes, han lyder som et catch. Nu har jeg ikke den bedste track record udi kunsten at vurdere mænd, men han lyder som én, der tænker over tingene og er rigtig glad for dig.
3
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 12. jun 2016, 13:03

Liseletpåtå skrev:
Planten skrev:
Dikus skrev:
Jeg synes, I er lidt grove :lol:

Han får det flettet let og elegant ind i samtalen. Han virker sød og interesseret.

Jeg er måske for god til at undskylde folk :blush:, men han har mulighed for at se mig en dag om en uge, hvorefter han er væk i tre uger. Satser på, han vil få mest muligt ud af skriverierne, til vi ses. Så jeg kan holde mig selv varm i de tre uger.

Generelt er det ret svært at have god kontakt, når man er på ferie i DK. Man bliver hevet i konstant

Det synes jeg egentlig også, de er :lol: det virker til I har haft en god kommunikation på skrift, hvor emnerne kommer let mellem hinanden. Du skrev jo ikke på noget tidspunkt, at han bare stillede spørgsmål i et væk :) at han så måske er længere fremme i relationen end dig, er noget andet?

Sludder vi er bare misundelig over at det ikke bliver os, der får en gps-tracker i gave... Helt uden at vide det...

:-D :slem: :devil2:

:lol2:
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 12. jun 2016, 13:06

Rapfisk skrev:
Dikus skrev:
Det tror jeg egentlig ikke, han er. Det virker nemlig ikke udspørgende, men nysgerrigt. Og som om, han deler, hvad han lige tænker på.

Jeg har spurgt lidt ind til kvindebekendtskaber i hans singletid. Der har været to. En helt useriøst og en, han datede. Ind til det gik op for ham, hun ønskede børn. Det havde han følt ubehageligt - som om han havde "snydt" hende til at få følelser for ham på falske betingelser.

Jeg tror faktisk, han er lidt bange for en lignende situation. Fordi jeg har fortalt om ikke-kæreste og meldt ud, jeg ikke gør mig i uforpligtende igen.

Jeg tænker det lidt i retning af alle Codes kvaler, når han er i tvivl om, hvordan han har det med en ny...

Jeg har prøvet at forklare ham, det er fint bare at hygge sig og se hinanden an nogen tid. Men er i tvivl om, om han helt tror på mig. Jeg er i hvert fald overbevist om, han gerne vil opføre sig ordentligt.

For what it's worth: Jeg synes, han lyder som et catch. Nu har jeg ikke den bedste track record udi kunsten at vurdere mænd, men han lyder som én, der tænker over tingene og er rigtig glad for dig.

Det er i hvert fald så meget nemmere at have med folk at gøre, der fortæller, hvad de tænker og mener, end dem, der er mystiske.
3
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 12. jun 2016, 13:12

Nå,men jeg godkendte ham manden på fb og han skrev rimeligt hurtigt hej til mig. Jeg responderede med et "Hej med dig :) Kender vi hinanden et sted fra?" Hans svar; "Hej med dig" :stoned:
2
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 92
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 833

Indlægaf Santopia » 12. jun 2016, 13:14

Ej det er noget tid siden, jeg har været herinde. Der er ellers sket meget! Ekskærestentingen har foretaget sig en lille kovending, og vil gerne være kærester og alt muligt. Vi har set hinanden et par gange, og snakket om tingene, men jeg ved ikke helt, om det er det, jeg vil længere :gruble: det er svært at komme tilbage efter sådan et slag, synes jeg.
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 13:31

Santopia skrev:Ej det er noget tid siden, jeg har været herinde. Der er ellers sket meget! Ekskærestentingen har foretaget sig en lille kovending, og vil gerne være kærester og alt muligt. Vi har set hinanden et par gange, og snakket om tingene, men jeg ved ikke helt, om det er det, jeg vil længere :gruble: det er svært at komme tilbage efter sådan et slag, synes jeg.

Det er det.

Da jeg var teenager, læste jeg en sætning, som skulle forestille at være et kinesisk ordsprog eller sådan noget: "Du kan sætte brudte bånd sammen igen, men der vil altid være en knude."

Man kan godt finde sammen igen, men det tager noget tid at hele sårene. Måske særligt, hvis brudet ikke er flere år gammelt.
3
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2249

Indlægaf Puffi » 12. jun 2016, 13:44

Jeg har semi-tømmermænd. Mest af alt er jeg bare træt. Jeg er for gammel til det pjat :lol:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Forhold og sex"