Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1116

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 11. jun 2016, 17:30

Her er det lørdag aften uden planer. Jeg har lige spist og flader nu på sofaen. Elsker lørdage uden planer :love: men det havde da været meget rart at putte på sofaen med en sød mand :lun: :blush2:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 11. jun 2016, 17:38

Øv, jeg opdaterede min computer, og da den så åbnede igen åbnede steam, hvor jeg åbenbart stadig var venner med min eks - der var online. Jeg slettede ham som ven og lukkede steam ned, men det gør stadig ondt i maven.
0
x
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Indlægaf Mocca » 11. jun 2016, 18:14

Juki skrev:
Mocca skrev:Hmmm, havde blot lyst til at dele...
Håber at det er ok?!

Selvfølgelig er det OK! :kram:

Jeg kan nikke genkendende til flere af de ting du nævner. Jeg har selv kendt to mænd, som jeg ikke har kunnet få lukket den med. Især den ene havde mig snoet om sin lillefinger :rulle: I dag fatter jeg ikke at jeg var så nem og ikke kunne se hvad han havde gang i. Tror ikke engang det handlede om kærlighed, snarere bekræftelse :gruble:

:kys:

Lige i mit tilfælde tænker jeg på ingen måder, at han har 'haft gang i noget'. Jo jo, der var da også lidt løgne undervejs. Sådan nogle tåbelige ligegyldige løgne. Og det er netop en af de ting, jeg egentlig ikke vil acceptere længere ved en partner.

For mig kan det ikke have handlet om bekræftelse, som grunden til at jeg blev hængende. For det var jo netop det, han ikke gav mig. Måske lidt tryghed i at det jo også var rimelig uforpligtende for mig.
Men han fik bekræftelsen i at jeg jo helt klart ville ham mere, end han ville mig.

Jeg er ind i mellem taget på dates med andre. De har uden undtagelse været begejstret for mig, og ville meget mere. Men så har jeg trukket mig.

Så lige nu ransager jeg da mig selv for at finde ud af, hvad jeg egentlig vil her og nu, og hvad jeg vil på længere sigt.
For ingen tvivl om, at jeg savner en mand i mit liv. På flere måder.
Ved at holde fast i ham den anden, undgik jeg jo at kaste mig ud i noget nyt, der kunne såre mig.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 11. jun 2016, 22:49

Jeg var så fuld i går med min veninde - og det er først nu, at mine tømmermænd er helt væk :lol2:
I går aftes endte med at jeg efter jeg havde fulgt min veninde til bussen, ikke kunne finde min mobil. Jeg ledte og ledte overalt i lejligheden, og gik ud til busstoppestedet, fordi jeg var overbevist om at jeg måtte have tabt den udenfor. Det endte med at jeg sad på gulvet og græd, fordi jeg gik helt i panik ved tanken om at jeg havde mistet nin telefon.
Jeg fandt den i morges dog - den lå af en eller anden grund, bag min sofa :lol2: :stoned:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4299

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 00:24

Tipdy Rap er et hit. Jeg svæver mellem at nyde mine fantastiske veninder og at kunne vise hende frem for en interesseret mand.

:banan: :afro:
6
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 01:43

Tipdy? Er det sådan noget med at være fugl, Rap ...?

:P
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 02:28

ManicNinja skrev:Tipdy? Er det sådan noget med at være fugl, Rap ...?

:P

Fuckwebg.
9
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 09:17

Dikus skrev:Det er så unfair. Alle ved, det er stavekontrollen.

En halv flaske vin, venindesnak og beskeder fra ikke-kæreste på messenger. Av. Var sikker på, jeg havde trådt så meget på ham, så han holdt sig væk

Sådan nogle seriøse nogen eller...?
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 09:20

Dikus skrev:
Rapfisk skrev:
Dikus skrev:Det er så unfair. Alle ved, det er stavekontrollen.

En halv flaske vin, venindesnak og beskeder fra ikke-kæreste på messenger. Av. Var sikker på, jeg havde trådt så meget på ham, så han holdt sig væk

Sådan nogle seriøse nogen eller...?

Ja

Stakkels dig. Det er ikke rart at skulle forholde sig til :(
1
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1561

Indlægaf Bad Samaritan » 12. jun 2016, 09:24

Liseletpåtå skrev:
Dikus skrev::D Også mig! Synes det er rart lige at have klappet de ting af, før man går videre. Hvis han så bare er ærlig, er det fint :cool: Var jo være med ikke-kæresten, hvor vi begyndte som "det skal jo ikke være noget alligevel" og så tog den derfra... Det kom der tydeligvis ikke noget godt ud af.

Så må man jo prøve noget andet :lol:

Man kunne også prøve en gyldenmellemvej :-p

Tillid er godt.
Kontrol er bedre.
Razzia er bedst!

:cool:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 12. jun 2016, 11:02

Dikus skrev:
Jeg frygter akavet stilhed onsdag :blush:

Ueg har aldrig været på en date

Pjat med dig! :) Folk, der frygter stilhed, plejer at skynde sig at udfylde den ... :P
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 12. jun 2016, 11:02

Jeg synes at det lyder lovende Dikus :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 12. jun 2016, 11:09

Det er en mand der har add'et mig på Facebook, som kommer her fra byen og som jeg er ret sikker på at jeg har set før, men jeg kan simpelthen ikke placere ham :genert: Jeg hader sådan noget - jeg synes det er så akavet at spørge ind til hvem han er, hvis jeg allerede burde vide det.
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 12. jun 2016, 12:06

Dikus skrev:
Jeg synes, I er lidt grove :lol:

Han får det flettet let og elegant ind i samtalen. Han virker sød og interesseret.

Jeg er måske for god til at undskylde folk :blush:, men han har mulighed for at se mig en dag om en uge, hvorefter han er væk i tre uger. Satser på, han vil få mest muligt ud af skriverierne, til vi ses. Så jeg kan holde mig selv varm i de tre uger.

Generelt er det ret svært at have god kontakt, når man er på ferie i DK. Man bliver hevet i konstant

Det synes jeg egentlig også, de er :lol: det virker til I har haft en god kommunikation på skrift, hvor emnerne kommer let mellem hinanden. Du skrev jo ikke på noget tidspunkt, at han bare stillede spørgsmål i et væk :) at han så måske er længere fremme i relationen end dig, er noget andet?
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 12:33

Dikus skrev:
Det tror jeg egentlig ikke, han er. Det virker nemlig ikke udspørgende, men nysgerrigt. Og som om, han deler, hvad han lige tænker på.

Jeg har spurgt lidt ind til kvindebekendtskaber i hans singletid. Der har været to. En helt useriøst og en, han datede. Ind til det gik op for ham, hun ønskede børn. Det havde han følt ubehageligt - som om han havde "snydt" hende til at få følelser for ham på falske betingelser.

Jeg tror faktisk, han er lidt bange for en lignende situation. Fordi jeg har fortalt om ikke-kæreste og meldt ud, jeg ikke gør mig i uforpligtende igen.

Jeg tænker det lidt i retning af alle Codes kvaler, når han er i tvivl om, hvordan han har det med en ny...

Jeg har prøvet at forklare ham, det er fint bare at hygge sig og se hinanden an nogen tid. Men er i tvivl om, om han helt tror på mig. Jeg er i hvert fald overbevist om, han gerne vil opføre sig ordentligt.

For what it's worth: Jeg synes, han lyder som et catch. Nu har jeg ikke den bedste track record udi kunsten at vurdere mænd, men han lyder som én, der tænker over tingene og er rigtig glad for dig.
3

Tilbage til "Forhold og sex"