Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1105

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 13:00

Dikus skrev:Ej men. Kan man godt gå hen og blive lidt små-forelsket bare af at skrive sammen med en?

Jeg havde sådan en plan med at se det hele lidt an, stille og roligt oppe i mit hoved. Men nu kan jeg mærke, jeg allerede vil blive lidt ked, hvis det er en fuser i morgen/interessen falder fra hans side.

Jeg har altså et upålideligt følelsesregister :blush:

Det tror jeg nemt man kan. Jeg tænker, at man kan mærke kemi på rigtig mange måder og dermed er der også mange måder hvor man kan mærke forelskelsen. For mig er det at man skriver/snakker godt sammen en vigtig forudsætning for kemi og senere hen forelskelse :)

Jeg håber I får en rigtig god date i morgen :kys:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 14. jun 2016, 13:41

Jeg er på cafe alene :tie:
Jeg sidder med noget læsning og drikker en frozen lemonade, og føler at tjenerne kigger mærkeligt på mig.
0
x
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 14. jun 2016, 13:52

Sophaya skrev:Jeg er på cafe alene :tie:
Jeg sidder med noget læsning og drikker en frozen lemonade, og føler at tjenerne kigger mærkeligt på mig.

Jo flere der gør det, jo mindre mærkeligt bliver det :kys: Da jeg boede i USA lavede jeg stort set ikke andet end at sidde på cafeer (og læse), og det var fantastisk at komme ud. Jeg prøver på også at gøre det herhjemme, så det bliver lidt mere normalt i gadebilledet.

Blæs på hvad de tænker :kram:

/lurer out
2
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 13:56

Sophaya skrev:Jeg er på cafe alene :tie:

Sådan havde jeg det også første gang jeg gjorde det :tie:

Glem hvad de (måske) tænker og nyd at du sidder der og kan hygge dig mens du læser :kys:
Som Neenah skriver, jo flere der gør det, jo mere normalt bliver det :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 14. jun 2016, 14:07

I har ret - tak :kys:

Der er også den fordel, at tjeneren er ekstra opmærksom og høflig, måske fordi hun ikke forstår hvad der foregår :lol:
Jeg overvejer om jeg skal spise noget også, nu jeg er her :D
1
x
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 14:09

Sophaya skrev:I har ret - tak :kys:

Der er også den fordel, at tjeneren er ekstra opmærksom og høflig, måske fordi hun ikke forstår hvad der foregår :lol:
Jeg overvejer om jeg skal spise noget også, nu jeg er her :D

Do it :gogo:

Jeg er kommet dertil hvor jeg rent faktisk nyder mig-tid alene på en cafe fx. Det er ren afslapning og hvis man samtidig kan få noget læsning for hånden er det ren win-win :)
1
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1200

Indlægaf Muspel » 14. jun 2016, 18:57

Hej i tråden.

Jeg skal på date i morgen med en, som min kollega har sat mig op med. Apropos debatten for en måned tid siden om den slags er ok - og jeg glæder mig. Han lyde virkelig sød. Og min kollega kender mig ret godt, så håber på succes :)
3
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 14. jun 2016, 19:16

Jeg tæller tre dates i tråden i morgen?!?

...

Jeg har altid gået alene på cafe. Elsker det.

Vidste slet ikke, det var pinligt :lol:
2
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 14. jun 2016, 19:34

Det er gået op for mig, at nydelig ung pædagog rykker videre sammen med sin klasse til en anden afdeling i sønnikes DUS (SFO på aalborgensisk) efter sommerferien. Øv :mellow:
0
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 14. jun 2016, 19:55

Dikus skrev:Jeg tæller tre dates i tråden i morgen?!?

...

Jeg har altid gået alene på cafe. Elsker det.

Vidste slet ikke, det var pinligt :lol:

Jeg synes nu ikke det var pinligt, bare en helt ny og derfor lidt mærkelig situation for mig :) jeg nød det forresten! Jeg kunne læse og spise, og det var rart :D
2
x
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 14. jun 2016, 20:09

Jeg har brugt 1,5 time i telefon med min samarbejdspartner her til aften. Det der med at mødes kom ikke til at lykkedes i denne omgang, desværre :blush: men vi fik snakket og planlagt alt det vi nu kunne :banan:
Nu skal jeg så bare igang med at skabe struktur i det kaos, han har fået skabt. Det skal gøres inden sengetid så vi forhåbentlig kan få det helt på plads i morgen så vi kan blive klar til den første deadline :)
2
dagge30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 53

Indlægaf dagge30 » 14. jun 2016, 20:17

Bad Samaritan skrev:
dagge30 skrev:Min veninde tror at en del af min "ked af det hed" er skjult vrede mod min x.. Så hun har lige skrevet at hun henter mig i morgen, så tager vi ud i skoven hvor jeg skal skrige og sparke til træer... Er ikke vrede typen, men håber hun har ret og jeg kan få det bare lidt bedre..

En af mine venner holder gerne 'decuntification'-fester (også kendt som affissificerings-bal) for dem af hans venner, som gennemgår de dér rigtig nasty brud, hvor de ender som sådan nogle gennemtyggede wienerbrød med følelserne hængende uden på tøjet. Så tager han dem med ud i sin sin Camarro og laver do-nuts og pløkker Care Bear-bamser med hans haglgevær, og ja.. smadrer løs på træerne. Jeg har aldrig selv haft æren, men jeg synes konceptet et eller andet sted er jævnt morsomt - og rygterne siger, at én af dem fældede et fuldvoksent birketræ på 45 minutter med en butterfly-kniv, så han må godt nok have været tosset! :lol:

Men ja! Det hjælper - siger de kloge! Så'eh... De-cockification party is a 'go'! :D

Brugte 1 time på at slå på træ med pind.. I starten var det underligt, men min veninde sagde en masse som hun vidste ramte mig (havde bedt hende om det!) Og pludselig tog f***** ved mig! Shit det træ fik tæsk og jeg har fået ro!!! Ved godt det nok ikke varer ved, men nuij jeg har det godt pt!
9
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 15. jun 2016, 15:23

Åh, jeg er altså lidt på herrens mark med det her flirt-dating-måske-kærester noget.. :mellow:

Han er ALT hvad jeg havde håbet på at finde i en kæreste! Men der er alligevel et "men", som jeg ikke kan finde ud af hvad skyldes. Om det er fordi det hele går så hurtigt, afstanden der rumsterer, omstillingen fra at være alene til at være to eller noget fjerde. Og det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad det er! :sur:

Jeg er ikke i tvivl om at han er vild med mig og gerne vil mig/os. Måske det også er det der er en lidt uvant situation for mig?

Han er en "blød" mand, uden at være vattet, som er lige det jeg har brug for. Tror jeg? Jeg er i hvert fald færdig med og slet ikke til bad boys og smart asses.. :rulle:

Jeg ved ikke.. Nogle input?
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 15. jun 2016, 15:53

Jeg hjalp en kunde i dag. En mandlig kunde. En meget pæn (læs lækker) mandlig kunde. Og hvor er det bare pisse fesent at stå der med en alt for stram skjorte, et meget lidt pænt tørklæde, grimt hår og vildt svedig :rulle:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 15. jun 2016, 15:56

Liseletpåtå skrev:
Juki skrev:Åh, jeg er altså lidt på herrens mark med det her flirt-dating-måske-kærester noget.. :mellow:

Han er ALT hvad jeg havde håbet på at finde i en kæreste! Men der er alligevel et "men", som jeg ikke kan finde ud af hvad skyldes. Om det er fordi det hele går så hurtigt, afstanden der rumsterer, omstillingen fra at være alene til at være to eller noget fjerde. Og det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad det er! :sur:

Jeg er ikke i tvivl om at han er vild med mig og gerne vil mig/os. Måske det også er det der er en lidt uvant situation for mig?

Han er en "blød" mand, uden at være vattet, som er lige det jeg har brug for. Tror jeg? Jeg er i hvert fald færdig med og slet ikke til bad boys og smart asses.. :rulle:

Jeg ved ikke.. Nogle input?

En mand kan være nok så perfekt på papiret, være alt man ønsker sig, lækker og fantastisk. Og alligevel er man bare ikke vild med ham, sådan er det desværre nogen gange :)

Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede

Tilbage til "Forhold og sex"