Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 323

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 15. jun 2016, 17:04

Juki skrev:
Liseletpåtå skrev:
Juki skrev:Åh, jeg er altså lidt på herrens mark med det her flirt-dating-måske-kærester noget.. :mellow:

Han er ALT hvad jeg havde håbet på at finde i en kæreste! Men der er alligevel et "men", som jeg ikke kan finde ud af hvad skyldes. Om det er fordi det hele går så hurtigt, afstanden der rumsterer, omstillingen fra at være alene til at være to eller noget fjerde. Og det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad det er! :sur:

Jeg er ikke i tvivl om at han er vild med mig og gerne vil mig/os. Måske det også er det der er en lidt uvant situation for mig?

Han er en "blød" mand, uden at være vattet, som er lige det jeg har brug for. Tror jeg? Jeg er i hvert fald færdig med og slet ikke til bad boys og smart asses.. :rulle:

Jeg ved ikke.. Nogle input?

En mand kan være nok så perfekt på papiret, være alt man ønsker sig, lækker og fantastisk. Og alligevel er man bare ikke vild med ham, sådan er det desværre nogen gange :)

Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:

Jeg tror enten du tænker for meget, eller at den ikke er der, og du godt inderst inde ved det. Og jeg tror også, at det kommer an på, hvad det er, man gerne vil finde/have i et forhold. Vil du gerne have alt det der på papiret-perfekthed som du skriver, han har, eller skal der mere til? Jeg synes du skal ta' lidt tid og mærke efter - uden at trække det i langdrag. Hvis du bliver ved med at være i tvivl, er der nok en grund til det.

(Jeg har selv prøvet det der med at vælge hr. tjeklisteperfekt, hvor maven ikke var helt med (på noget tidspunkt), og det var altså en fuser for mig. Nogen siger, det er dét der holder i længden, men så er jeg hellere selv.)
3
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 15. jun 2016, 18:28

NLeth skrev:
Juki skrev:Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:

Jeg tror enten du tænker for meget, eller at den ikke er der, og du godt inderst inde ved det. Og jeg tror også, at det kommer an på, hvad det er, man gerne vil finde/have i et forhold. Vil du gerne have alt det der på papiret-perfekthed som du skriver, han har, eller skal der mere til? Jeg synes du skal ta' lidt tid og mærke efter - uden at trække det i langdrag. Hvis du bliver ved med at være i tvivl, er der nok en grund til det.

(Jeg har selv prøvet det der med at vælge hr. tjeklisteperfekt, hvor maven ikke var helt med (på noget tidspunkt), og det var altså en fuser for mig. Nogen siger, det er dét der holder i længden, men så er jeg hellere selv.)

I mine tidligere forhold har jeg gået alt for meget på kompromis og ikke rigtig haft mig selv med i det, selvom jeg har været forelsket osv.

Jeg tror måske det hele bunder i usikkerhed fra min side. Fordi han umiddelbart er så perfekt og det hele er gået lige efter mit hovedet. Jeg kan slet ikke forstå at et begyndende forhold kan være så ukompliceret (bortset fra det med afstanden) Men jeg er SÅ bange for at blive hovedkluds forelsket at jeg slet ikke ser at han ændrer sig til det dårlige.

Og jeg ved godt det er åndssvagt at have den frygt eller bekymre sig om det, men jeg er så bange for at glemme mig selv endnu engang i et forhold :wacko: Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det, om jeg skal springe ud i det og tage chancen eller trække følehornene til mig og afslutte det. Jeg ved at det er noget jeg er nødt til at arbejde med, men jeg ved ikke om det er ligesom med min angst (i anden forbindelse) hvor jeg er nødt til at konfrontere den og springe ud i nogle ting, der netop trigger angsten.

Det der gør det svært er også at der er et andet menneske at tage hensyn til, som jeg jo heller ikke vil såre :(
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 15. jun 2016, 19:12

Juki skrev:Åh, jeg er altså lidt på herrens mark med det her flirt-dating-måske-kærester noget.. :mellow:

Han er ALT hvad jeg havde håbet på at finde i en kæreste! Men der er alligevel et "men", som jeg ikke kan finde ud af hvad skyldes. Om det er fordi det hele går så hurtigt, afstanden der rumsterer, omstillingen fra at være alene til at være to eller noget fjerde. Og det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad det er! :sur:

Jeg er ikke i tvivl om at han er vild med mig og gerne vil mig/os. Måske det også er det der er en lidt uvant situation for mig?

Han er en "blød" mand, uden at være vattet, som er lige det jeg har brug for. Tror jeg? Jeg er i hvert fald færdig med og slet ikke til bad boys og smart asses.. :rulle:

Jeg ved ikke.. Nogle input?

Ikke tænke så meget - og nyde det istedet...måske det så dukker op, og så tager du den derfra
5
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 15. jun 2016, 19:17

Juki skrev:
NLeth skrev:
Juki skrev:Det er rigtig nok.. Jeg tror måske bare jeg tænker for meget over det hele? :gruble:

I mine tidligere forhold har jeg gået alt for meget på kompromis og ikke rigtig haft mig selv med i det, selvom jeg har været forelsket osv.

Jeg tror måske det hele bunder i usikkerhed fra min side. Fordi han umiddelbart er så perfekt og det hele er gået lige efter mit hovedet. Jeg kan slet ikke forstå at et begyndende forhold kan være så ukompliceret (bortset fra det med afstanden) Men jeg er SÅ bange for at blive hovedkluds forelsket at jeg slet ikke ser at han ændrer sig til det dårlige.

Og jeg ved godt det er åndssvagt at have den frygt eller bekymre sig om det, men jeg er så bange for at glemme mig selv endnu engang i et forhold :wacko: Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ved det, om jeg skal springe ud i det og tage chancen eller trække følehornene til mig og afslutte det. Jeg ved at det er noget jeg er nødt til at arbejde med, men jeg ved ikke om det er ligesom med min angst (i anden forbindelse) hvor jeg er nødt til at konfrontere den og springe ud i nogle ting, der netop trigger angsten.

Det der gør det svært er også at der er et andet menneske at tage hensyn til, som jeg jo heller ikke vil såre :(

Du er dine erfaringer rigerere, derfor er sandsynligheden for at du begår de samme fejl også meget mindre :) Forsøg at nyde at lade dig rive med, hvis du reelt har følelserne med allerede.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 15. jun 2016, 19:20

Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 15. jun 2016, 19:50

Juki skrev:
NLeth skrev:

Jeg synes ikke det er åndssvagt. Man lærer på godt og ondt af sine erfaringer, og jeg kan godt forstå, at du passer på dig selv. Du skal bare også passe på ikke at tænke det ihjel (sagde hende, der selv har tendens til det samme). Og selvfølgelig ønsker du ikke at såre, men her bliver du i første omgang nødt til at tænke på dig selv. Det dur ikke at træffe en beslutning ud fra at man måske kommer til at såre en anden.

Jeg har også haft nogle virkelig stupide forhold til nogle dumme mænd - hvilket jeg ikke kunne se de var i situationen, fordi jeg var forelskelsesblind. Det førte til at jeg nappede hr. tjeklisteperfekt, uden at være forelsket sådan rigtigt, fordi det netop var total ukompliceret, og jeg tænkte (som du også skriver): Wow, kan det virkelig være så nemt? Det kunne det, men efter nogle måneder opdagede jeg at det ikke kun nemt, men også virkelig kedeligt. Og det vidste jeg godt fra starten - kan jeg se nu, når jeg ser tilbage. Jeg ville bare så gerne trygheden (fordi jeg kom fra det modsatte), at jeg ignorerede det andet. Sådan kan man (jeg) være lidt dumt indrettet.
2
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 15. jun 2016, 19:53

canoodle skrev:Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:

Dét synes jeg du skal vente med, til han evt. er fri på markedet. Du kan alligevel ikke bruge det til noget som helst før. Så jeg siger: Lad være med at flyve på festival for hans skyld. Gør det hvis du har lyst til at hygge dig - med nogle andre mennesker og med et andet formål end at se ham an. :)
12
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1116

Indlægaf FrøkenM » 15. jun 2016, 19:59

Lortedag her. Min formand i det frivillige arbejde har (næsten som sædvanlig, fristes man til at skrive) ikke styr på en skid :tie: og det kommer meget sandsynligt til at påvirke resten af året, inklusive det jeg har gang i med vores søde samarbejdspartner. Det orker jeg næsten ikke, for der er allerede gået rigtig mange timer med det :whine:

Heldigvis har vi fundet et rigtig fint kompromis som både de og jeg kan leve med, så vi fik det reddet på målstregen. Jeg synes bare det er virkelig pinligt at hun ikke har mere styr på det :sur:
Men hold k*** jeg er glad for at han holdt hovedet koldt og fandt den gode løsning og fik fortalt mig at vi nok skal komme igennem for ellers havde jeg sandsynligvis smidt håndklædet i ringen nu.

Nåmen jeg stopper med at klynke. I morgen er der en ny og dejlig dag at tage hul på :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 15. jun 2016, 20:00

canoodle skrev:Jeg er i et dilemma. Hr. Crush og jeg er stadig i kontakt, og han har nu spurgt om jeg skal til Tinderbox. Jeg havde overvejet det, da det ligger i en børnefri weekend hvor jeg alligevel ikke kan være i min lejlighed. MEN han skal afsted med nogle andre, ved jeg. Og han har stadig en kæreste, en han sandsynligvis har med. Desuden mangler jeg en at tage derhen med. Alligevel lokker tanken om lækker festival i solen, dejlige omgivelser, musik og glade, festende mennesker. Jeg vil jo så gerne se ham og mærke efter :gruble:

Og så kan du stå dér og sukke over, hvor dejlig han er og blive mere og mere hooked, alt imens han STADIG ikke er gået fra sin kæreste ...

Godt være, jeg er kedelig, men du har altså ikke helt solgt den til mig, må jeg tilstå. Han må lige se at få afsluttet det dér forhold. Før da ville jeg virkelig ikke begynde at "mærke efter noget som helst", hvis det var mig. Ville heller ikke risikere at ende i den dér position, som hende, der igennem længere tid, bliver "lovet" af en mand, at han nooook skal gå fra kæresten. Han skal bare lige ...

Ville være så led og ked af allerede dér at være forelsket. Så bliver det hele sgu svært. Så hellere vente med det hele, at ses og at mærke osv til der er helt fri bane, og han har lagt handling bag ordene om at ville gå fra hende. Ingen gråzoner. De er sgu så trættende og drænende, gråzonerne. Især for os tænksomme væsener.

Ja, jeg ser nok spøgelser. Eller husker detaljer i din historie helt forkert. Men jeg synes, du er bedre værd end at gå ind på den dér præmis! :kys:
13
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 15. jun 2016, 20:07

ManicNinja skrev:

Og så kan du stå dér og sukke over, hvor dejlig han er og blive mere og mere hooked, alt imens han STADIG ikke er gået fra sin kæreste ...

Godt være, jeg er kedelig, men du har altså ikke helt solgt den til mig, må jeg tilstå. Han må lige se at få afsluttet det dér forhold. Før da ville jeg virkelig ikke begynde at "mærke efter noget som helst", hvis det var mig. Ville heller ikke risikere at ende i den dér position, som hende, der igennem længere tid, bliver "lovet" af en mand, at han nooook skal gå fra kæresten. Han skal bare lige ...

Ville være så led og ked af allerede dér at være forelsket. Så bliver det hele sgu svært. Så hellere vente med det hele, at ses og at mærke osv til der er helt fri bane, og han har lagt handling bag ordene om at ville gå fra hende. Ingen gråzoner. De er sgu så trættende og drænende, gråzonerne. Især for os tænksomme væsener.

Ja, jeg ser nok spøgelser. Eller husker detaljer i din historie helt forkert. Men jeg synes, du er bedre værd end at gå ind på den dér præmis! :kys:

Jeg er så enig med det her - pas på dig selv først og fremmest, Canoodle! :kram:

--

Date her blev aflyst. For en gangs skyld ikke af mig :lol: Han havde glemt et personalemøde. Det er ellers ham, der i ugevis har jagtet en date med mig, og jeg havde så endelig sagt ja.
0
x
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 15. jun 2016, 20:09

Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:

Jeg er så enig med det her - pas på dig selv først og fremmest, Canoodle! :kram:

--

Date her blev aflyst. For en gangs skyld ikke af mig :lol: Han havde glemt et personalemøde. Det er ellers ham, der i ugevis har jagtet en date med mig, og jeg havde så endelig sagt ja.

Æv med en aflyst date. Har I fundet et nyt tidspunkt for date? :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 15. jun 2016, 20:14

FrøkenM skrev:Æv med en aflyst date. Har I fundet et nyt tidspunkt for date? :)

Det er okay, for det har styrtregnet hele aftenen her :lol:
Nej, det har vi ikke. Jeg synes ligesom han må komme på banen når han aflyser :)
0
x
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 15. jun 2016, 20:15

Sophaya skrev:
FrøkenM skrev:Æv med en aflyst date. Har I fundet et nyt tidspunkt for date? :)

Det er okay, for det har styrtregnet hele aftenen her :lol:
Nej, det har vi ikke. Jeg synes ligesom han må komme på banen når han aflyser :)

Det samme har det her. Lortevejr :sur:

Helt enig. Krydser fingre for han snart kommer på banen :gogo:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4299

Indlægaf Rapfisk » 15. jun 2016, 20:21

Jeg ville gøre det. Om ikke andet er der garanteret en god fest, og hvis der slet ikke sker noget mellem jer, kan du måske få den lukket.

Hvo intet vover intet vinder.

Edit: Jeg er selvfølgelig enig med de kloge hoveder i, at ham også må sætte noget handling bag sine ord. Hvis han ikke gør, og han dermed sårer dig, er han ikke den rette.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 15. jun 2016, 20:25

40 kvm2, to franske altaner og en man kan sidde på.

Min nye lejlighed er fucking dejlig. Det er min hund også.
10

Tilbage til "Forhold og sex"