Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 35
Likede indlæg: 378

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 16. jun 2016, 21:26

:) Jeg er godt og trygt hjemme og på vej i seng. Han var sød - og for første gang i min (okay, ret korte) netdatingverdenshistorie var han præcis lige så pæn som på billederne. Vi skal ses igen.
11
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 16. jun 2016, 21:28

PS. Jeg har lige opdaget dét der med kortene ... Altså, at der er kommentarer med til og sådan noget. :genert: Så tak bagud - de var sørme søde, dem jeg havde liggende.

Og godnat. :)
4
dagge30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 53

Indlægaf dagge30 » 17. jun 2016, 06:02

NLeth skrev:PS. Jeg har lige opdaget dét der med kortene ... Altså, at der er kommentarer med til og sådan noget. :genert: Så tak bagud - de var sørme søde, dem jeg havde liggende.

Og godnat. :)

Det har jeg også først nu -kun fordi du skrev det :fløjt:
Så tak fordi du skrev det :lol2:
2
Grissebassen
Kort karma: 49
Likede indlæg: 740

Indlægaf Grissebassen » 17. jun 2016, 09:28

Jeg har forvildet mig på tinder igen efter mange måneders pause.
Hvad sker der for, at mændene spørger om ens privatnummer efter en udveksling af 2-3 beskeder? Jeg har oplevet det gentagne gange, og jeg mister totalt interessen i at mødes med dem. Jeg er med på, at Tinder ikke fungerer optimalt. Men altså, hvem har lyst til at dele sine private kontaktoplysninger ud til fremmede personer, man kun har et fornavn og et billede på? Er det mig der er mærkelig?
Jeg mister også totalt interessen, når de spørger om en date som det aller første. Jeg er med på at mødes hurtigt. Men kan vi lige bruge et par beskeder på at sikre os, at vi er på bølgelængde!? Er det også mig, der er mærkelig på det område?
0
dagge30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 53

Indlægaf dagge30 » 17. jun 2016, 09:33

Grissebassen skrev:Jeg har forvildet mig på tinder igen efter mange måneders pause.
Hvad sker der for, at mændene spørger om ens privatnummer efter en udveksling af 2-3 beskeder? Jeg har oplevet det gentagne gange, og jeg mister totalt interessen i at mødes med dem. Jeg er med på, at Tinder ikke fungerer optimalt. Men altså, hvem har lyst til at dele sine private kontaktoplysninger ud til fremmede personer, man kun har et fornavn og et billede på? Er det mig der er mærkelig?
Jeg mister også totalt interessen, når de spørger om en date som det aller første. Jeg er med på at mødes hurtigt. Men kan vi lige bruge et par beskeder på at sikre os, at vi er på bølgelængde!? Er det også mig, der er mærkelig på det område?

:nerve: wow jeg er sluppet heldigt kan jeg godt høre, har ikke haft nogle af dem - det ville også skræmme mig væk!
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 495
Likede indlæg: 9038

Indlægaf Animi » 17. jun 2016, 09:37

Grissebassen skrev:Jeg har forvildet mig på tinder igen efter mange måneders pause.

Jeg synes bestemt ikke at du er mærkelig fordi du har det sådan - vi er alle forskellige. Men jeg er så typen, der gerne vil mødes hurtigt - faktisk meget gerne med det samme, nærmest. Og jeg har da også før givet mit nr ret hurtigt ud til dem på Tinder :fløjt:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 17. jun 2016, 09:44

Animi skrev:

Jeg synes bestemt ikke at du er mærkelig fordi du har det sådan - vi er alle forskellige. Men jeg er så typen, der gerne vil mødes hurtigt - faktisk meget gerne med det samme, nærmest. Og jeg har da også før givet mit nr ret hurtigt ud til dem på Tinder :fløjt:

Det er også fair, at du er til det. Jeg er også med på hurtige møder. Men de der direkte spørgsmål om hurtige spontane møder, skræmmer mig altså væk fordi de lugter langt væk af booty Call. Kan man ikke nosse sig sammen til at skrive: "Hej, du ser sød ud. Har du lyst til en kop kaffe i næste uge?" Får jeg virkelig indtryk af, at man hverken er interesseret i mig som person eller kan finde ud af at administrere en kalender.
Mht privatnummer er det også tit det, at der bliver spurgt så direkte, der får mig til at tænke WTF!? "Må jeg få dit nummer?" er altså i min verden et spørgsmål, man stillede ham den søde 7. Klasser nede fra klubben.
1
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 17. jun 2016, 09:50

dagge30 skrev:

:nerve: wow jeg er sluppet heldigt kan jeg godt høre, har ikke haft nogle af dem - det ville også skræmme mig væk!

Når man først et par gange har begået den fejl at give sit privatnummer til en tinder-fyr og er blevet spammet med beskeder og kimet ned natten lang, så gør man det ikke igen. Er kemien der efter første dage, kan man ffs altid udveksle numre der. Why the rush!?
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 701
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Rapfisk » 17. jun 2016, 10:41

Jeg får væsentligt færre matches på Tinder efter jeg fik skrevet på, at jeg gerne vil have børn :gruble:
2
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 17. jun 2016, 10:44

Rapfisk skrev:Jeg får væsentligt færre matches på Tinder efter jeg fik skrevet på, at jeg gerne vil have børn :gruble:

... men måske slipper du på den måde bare for alle de useriøse på forhånd. :)
6
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 495
Likede indlæg: 9038

Indlægaf Animi » 17. jun 2016, 10:47

Grissebassen skrev:Det er også fair, at du er til det. Jeg er også med på hurtige møder. Men de der direkte spørgsmål om hurtige spontane møder, skræmmer mig altså væk fordi de lugter langt væk af booty Call. Kan man ikke nosse sig sammen til at skrive: "Hej, du ser sød ud. Har du lyst til en kop kaffe i næste uge?" Får jeg virkelig indtryk af, at man hverken er interesseret i mig som person eller kan finde ud af at administrere en kalender.
Mht privatnummer er det også tit det, at der bliver spurgt så direkte, der får mig til at tænke WTF!? "Må jeg få dit nummer?" er altså i min verden et spørgsmål, man stillede ham den søde 7. Klasser nede fra klubben.

Tjah, det kommer nok an på fyren, men indtil videre har jeg aldrig oplevet at det var et booty call :D
Jeg kan sagtens forstå dem der gerne vil bruge lidt mere tid på at skrive, inden man mødes. Grunden til at jeg heller vil mødes hurtigt, er at jeg ofte har oplevet at fyren var to vidt forskellige typer på skrift og i virkeligheden. Jeg skrev engang med en, som på skrift virkede lige som min type. Han var sød, sjov og på skrift var der virkelig kemi. Da vi så endelig mødtes, var han virkelig tør, og ret arrogant :træt: Så der følte jeg lidt at der var spild af skriveri, og jeg havde ønsket at vi havde mødtes hurtigere, så jeg ikke sådan havde fået mine håb op :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 701
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Rapfisk » 17. jun 2016, 10:48

NLeth skrev:
Rapfisk skrev:Jeg får væsentligt færre matches på Tinder efter jeg fik skrevet på, at jeg gerne vil have børn :gruble:

... men måske slipper du på den måde bare for alle de useriøse på forhånd. :)

Jeg er virkelig glad for, jeg fik det på. Jeg skal ikke have en mand, der har alle mulige fordomme om skrukke kvinder og ikke kan se mig gennem det. Eller bare mænd, der ikke skal have (flere) børn. Så langt er jeg ikke.
2
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 17. jun 2016, 11:14

Animi skrev:
Grissebassen skrev:Det er også fair, at du er til det. Jeg er også med på hurtige møder. Men de der direkte spørgsmål om hurtige spontane møder, skræmmer mig altså væk fordi de lugter langt væk af booty Call. Kan man ikke nosse sig sammen til at skrive: "Hej, du ser sød ud. Har du lyst til en kop kaffe i næste uge?" Får jeg virkelig indtryk af, at man hverken er interesseret i mig som person eller kan finde ud af at administrere en kalender.

Tjah, det kommer nok an på fyren, men indtil videre har jeg aldrig oplevet at det var et booty call :D
Jeg kan sagtens forstå dem der gerne vil bruge lidt mere tid på at skrive, inden man mødes. Grunden til at jeg heller vil mødes hurtigt, er at jeg ofte har oplevet at fyren var to vidt forskellige typer på skrift og i virkeligheden. Jeg skrev engang med en, som på skrift virkede lige som min type. Han var sød, sjov og på skrift var der virkelig kemi. Da vi så endelig mødtes, var han virkelig tør, og ret arrogant :træt: Så der følte jeg lidt at der var spild af skriveri, og jeg havde ønsket at vi havde mødtes hurtigere, så jeg ikke sådan havde fået mine håb op :D

Jeg gider generelt heller ikke bruge evigheder på skriveri, og jeg har også oplevet det samme. Men jeg foretrækker, at man udveksler et par beskeder, inden der forslås en date, bare sådan lige for at om man overhovedet er på bølgelængde. Sådan fx:
"Hej, hvad er du for en?"
"Jeg er den og den. Hvad med dig?"
"Jeg er den og den"
"Cool, hvad siger du til at mødes?"

Jeg har ikke lyst til at sidde på første date med en mand og finde ud af for første gang, hvad han laver til daglig og hvad hans interesser er. Hvis han fx skrev at han arbejdede som slagter og var politisk aktiv i DF, vil jeg helst spare os begge to for en akavet første (og sidste) date, da det repræsenterer værdier, jeg slet ikke kan forene mig med. Var han derimod pædagog, der gik til crossfit eller skak, har vi i udgangspunktet ikke noget til fælles. Men i det mindste fortæller det mig, at han (forhåbentlig) er god til mennesker og har almindelige sunde interesser, jeg på sigt måske kunne lære noget om.

Med hensyn til det med at mødes hurtigt, skrev jeg, så sent som for et par dage siden, et par beskeder frem og tilbage med en mand, der virkede ganske sympatisk. Han inviterede på date, og jeg forslog to dage der passede mig i løbet af ugen. Han kunne slet ikke administrere, at jeg havde "så travlt, og ikke var med på noget spontant". Jeg forklarede ham pænt, at jeg skam har masser af fritid, jeg udfylder den bare med aktiviteter. Jeg tændte for vildt af på, at han åbenbart ikke var interesseret nok til at sætte et par timer af til at mødes med mig. Det er nok en anelse forudindtaget, men jeg får bare indtrykket af, at han er typen, der bruger Tinder fordi han har for meget fritid og ingen interesser, og desuden aldrig ville lave faste aftaler med mig, hvis vi begyndte at date seriøst.
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 156
Likede indlæg: 938

Indlægaf Marioneta » 17. jun 2016, 14:46

Jeg har børnefri weekend og er igen - som jeg snart gør ved alle børnefri weekender - røget ned i et sort hul. Hvor er det dog deprimerende at være single. Jeg savner virkelig en mand, som vil mig det godt og som vil være sammen med mig. Voksen tosomhed og nærvær. I hverdagen holder min søn mig i gang, så der tænker jeg ikke så meget på det, men når min søn så ikke er her, så bliver jeg så ked af det og kan mærke hvor tomt den del af mit liv er. Jeg er ret introvert og har nok i en periode nydt friheden, men det gør jeg så ikke så meget mere. Nu har jeg vist fået frihed nok og savner det modsatte. Desværre er det helt umuligt for mig at finde en kæreste. Jeg er åbenbart enormt "mandafvisende" af grunde jeg ikke helt selv er klar over. Udover den tydeligste at jeg er for fed. Men der er ingen grund til at prøve mere. Og nej, det kommer heller ikke, fordi jeg ikke leder, som så mange så gerne vil fortælle mig. For jeg er stadigvæk for fed og alle de andre ting, som der er galt med mig :(
0
DenBlødeJyde
Kort karma: 166
Likede indlæg: 2129

Indlægaf DenBlødeJyde » 17. jun 2016, 15:14

Nå, men jeg skal ses med Hr. Date igen idag...

Jeg skal lave mørbradgryde. En yderst velkendt sommerret..... :P
4

Tilbage til "Forhold og sex"