Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 20:51

Liseletpåtå skrev:Jeg har det i øvrigt ret sært med at være single for tiden. Jeg har stadig ikke rigtig lyst til at have en kæreste, men jeg gad virkelig godt være forelsket, altså gengældt, ik'? :stoned: Og jeg savner at blive råflirtet med :lun:

Det lyder lidt sært, jo :D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 17. jun 2016, 20:56

MOGA skrev:
Rapfisk skrev:Jeg får væsentligt færre matches på Tinder efter jeg fik skrevet på, at jeg gerne vil have børn :gruble:

Og jeg får væsentligt færre efter jeg skrev, at jeg allerede har børn.

Jeg fik væsentligt færre breve og "likes" på datingside, da jeg skrev åbent, at jeg ikke har børn og heller aldrig har drømt om det.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5895

Indlægaf Dikus » 17. jun 2016, 20:57

MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:Marionetta! Jeg får behov for caps log :blomst:

Dit værd ligger ikke i din vægt. Kun hvis du lader den.

Jeg burde tabe mig 30-40 kg og bryder mig ikke selv om mit udseende. Men det påvirker altså ikke den "værdi" jeg har som menneske eller kæreste.

Jeg oplever mænd, som jeg ved sagtens kan få yngre, lækre, stramme modeller viser mig interesse alligevel.

Flirts sidste to bekendtskaber har været yngre, lækre kvinder (jeg har set dem, da vi har kendt hinanden perifert nogen tid). Da jeg - åbenmundet som jeg er - spurgte, hvordan han havde det med nedgraderingen og min vægt, som jeg virkelig selv har det skidt med... Trak han på skuldrene og svarede "du er jo 37 og mor - det er vel neget naturligt? Du er jo stadig virkelig smuk" Samme reaktion fra ikke-kæreste.

Umiddelbart tyder noget på, nogle mænd godt kan se bag en aldrende skal og se den person, vi også selv kan se på en god dag. Der, hvor man ser topmaven og mest af alt tænker "ja. Det er en mave - og hvad så?" Og ikke finder bulen pinlig og frastødende.

.....

Nåh ja. Har fået afklaret, hvorfor flirt så gerne vil vlre kærester. Det har han åbenbart villet siden vores første møde for over et halvt år siden. Så han synes sådan set, han har været yderst tålmodig :cool:

ikke-kæreste rører på sig og er utilfreds med udviklingen. Synes, det er hårdt at skrive ned ham, da jeg jo virkeligt gerne ville ham.

Hvorfor skriver du egentlig med ikke-kæreste, hvis det er så svært for jer?

Pas. Troede jo, jeg havde lukket det ved at vlre modbydelig. Men havde faglig kontakt - og så skrev han igen.

Men er du interesseret i kontakt med ham? Altså, af privat karakter?

Det er det spørgsmål, der er træls. Min reaktion på ham siger mig, svaret burde være nej.

Ved du, hvorfor du har svært ved at få sagt fra?

Ja. Det er let:

Fordi jeg godt kan lide ham og savner ham (=usundt)
Fordi jeg sjældent sætter grænser, når det kommer til andres behov M (=usundt)
0
MOGA

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 21:09

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
Rapfisk skrev:Jeg får væsentligt færre matches på Tinder efter jeg fik skrevet på, at jeg gerne vil have børn :gruble:

Og jeg får væsentligt færre efter jeg skrev, at jeg allerede har børn.

Jeg fik væsentligt færre breve og "likes" på datingside, da jeg skrev åbent, at jeg ikke har børn og heller aldrig har drømt om det.

Og andre mænd vil gerne have børn. Nogle kun hvis man ikke har børn i forvejen, andre er ligeglade. Kunne de der mænd ikke komme med en manual??

Det med børn er svært. Jeg får vildt åndenød, hvis en mand har fx tre børn, nærmest uanset alder - eller, måske hvis den yngste er 15. Jeg får også åndenød af små børn, som i et par stykker under skolealderen. Min erfaring med mænd uden børn og uden ønske om egne børn, er efterhånden ikke så god. Det efterlader dem, som gerne vil have børn (barn!). Den prøver jeg så lige at sluge...
0
MOGA

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 21:10

Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:Marionetta! Jeg får behov for caps log :blomst:

Dit værd ligger ikke i din vægt. Kun hvis du lader den.

Jeg burde tabe mig 30-40 kg og bryder mig ikke selv om mit udseende. Men det påvirker altså ikke den "værdi" jeg har som menneske eller kæreste.

Jeg oplever mænd, som jeg ved sagtens kan få yngre, lækre, stramme modeller viser mig interesse alligevel.

Flirts sidste to bekendtskaber har været yngre, lækre kvinder (jeg har set dem, da vi har kendt hinanden perifert nogen tid). Da jeg - åbenmundet som jeg er - spurgte, hvordan han havde det med nedgraderingen og min vægt, som jeg virkelig selv har det skidt med... Trak han på skuldrene og svarede "du er jo 37 og mor - det er vel neget naturligt? Du er jo stadig virkelig smuk" Samme reaktion fra ikke-kæreste.

Umiddelbart tyder noget på, nogle mænd godt kan se bag en aldrende skal og se den person, vi også selv kan se på en god dag. Der, hvor man ser topmaven og mest af alt tænker "ja. Det er en mave - og hvad så?" Og ikke finder bulen pinlig og frastødende.

.....

Nåh ja. Har fået afklaret, hvorfor flirt så gerne vil vlre kærester. Det har han åbenbart villet siden vores første møde for over et halvt år siden. Så han synes sådan set, han har været yderst tålmodig :cool:

ikke-kæreste rører på sig og er utilfreds med udviklingen. Synes, det er hårdt at skrive ned ham, da jeg jo virkeligt gerne ville ham.

Hvorfor skriver du egentlig med ikke-kæreste, hvis det er så svært for jer?

Pas. Troede jo, jeg havde lukket det ved at vlre modbydelig. Men havde faglig kontakt - og så skrev han igen.

Men er du interesseret i kontakt med ham? Altså, af privat karakter?

Det er det spørgsmål, der er træls. Min reaktion på ham siger mig, svaret burde være nej.

Ved du, hvorfor du har svært ved at få sagt fra?

Ja. Det er let:

Fordi jeg godt kan lide ham og savner ham (=usundt)
Fordi jeg sjældent sætter grænser, når det kommer til andres behov M (=usundt)

Så alt i alt noget rod.

Hvad kan du selv gøre for at sige fra?
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 17. jun 2016, 21:55

Dikus skrev:Jeg sagde fra i går - så i dag var der kun faglig kontakt og kort udenoms-skriv, som jeg gled af på. Dygtige mig.

Hvis nu du minder dig selv lidt mere om, hvor længe han holdt dig for nar og aldrig nåede dertil, at han ville stå ved dig - tror du så ikke, det bliver lettere at sige fra fremover? :gruble:

Mon ikke en periode uden kontakt kunne være godt, hvis jeres jobs altså tillader det ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
MOGA

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 22:05

Dikus skrev:
ManicNinja skrev:
Dikus skrev:Jeg sagde fra i går - så i dag var der kun faglig kontakt og kort udenoms-skriv, som jeg gled af på. Dygtige mig.

Hvis nu du minder dig selv lidt mere om, hvor længe han holdt dig for nar og aldrig nåede dertil, at han ville stå ved dig - tror du så ikke, det bliver lettere at sige fra fremover? :gruble:

Jeg prøver. Men et sted indeni er der et stort fjols, der tror på hans undskyldninger. Prøver at holde fjolset i skak.

Prøv at finde en taktik, der gør, at du husker dig selv på det :)
1
MOGA

Indlægaf MOGA » 17. jun 2016, 22:06

Liseletpåtå skrev:
MOGA skrev:
Liseletpåtå skrev:Jeg har det i øvrigt ret sært med at være single for tiden. Jeg har stadig ikke rigtig lyst til at have en kæreste, men jeg gad virkelig godt være forelsket, altså gengældt, ik'? :stoned: Og jeg savner at blive råflirtet med :lun:

Det lyder lidt sært, jo :D

Jamen jeg gider jo godt, alt det der følelse-noget og nusse/sex-halløj. Jeg gider det bare ikke så tit, måske hver 14. dag, en gang om måneden, max! Jeg er så sær, jeg ved det godt :genert:

Ps: jeg er ikke den stor føleføle snakke type. Kan det ses? :rulle:

Skal du så ikke bare være i et lidt mere uforpligtende forhold?
0
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5893

Indlægaf Smiling_Goat » 17. jun 2016, 22:42

Altså jeg siger heller ikke, at der er noget galt i at være overvægtig, og at mænd ikke gider én så. Jeg siger bare, at man, hvis overvægten bruges til at sige grimme ting om én selv ofte, helt sikkert bør overveje at gøre noget ved den. Ikke fordi, det så bliver nemmere at finde en mand, men fordi man da skal tale pænt til og om sig selv.
11
getitright
Kort karma: 17
Likede indlæg: 181

Indlægaf getitright » 17. jun 2016, 23:00

Jeg har siddet hele aftenen og været lidt træt af min eksamensopgave - så valgte jeg at se lidt Bo Burnham, og så blev alting lidt bedre. Fik lyst til at dele den her sang herinde, hvis der er andre, der sidder og er lidt mutte:

Den er lidt grov, men alligevel spot on :lol:
7
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
No1
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 18. jun 2016, 08:50

Jeg følger lige lidt med. Er blevet nylig single og prøver at finde ud af, hvordan man egentlig er det. :D

Eksen kommer forbi i dag (udenlands fra), da billetten allerede var betalt og booket. Og så får vi snakket ud om det i fred og ro.
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 18. jun 2016, 10:15

Hvordan ser humøret og lørdagen ud ude hos jer andre?

Selv havde jeg opbygget et søvnunderskud af den anden verden efter morgenvagter de sidste par dage. Min krop nægter at sove før midnat. Det har den altid gjort. Er okay, hvis man skal op kl 06 eller 07. Men harmonerer dårligt med at vækkeuret på nogle af mine vagter kimer kl 04:30. Plejer dog på fx anden morgenvagt at være så træt, at jeg får sovet mere normalt. Men ikke denne gang. Det positive var, at søvnløsheden handlede meget om godt humør. Jeg har ikke kunnet falde ned, fordi jeg var så glad og har mange gode kreative ideer - er i skrive-mode for tiden ... Og så havde jeg grineflip med Brormand i aftes.

Well. Samtidig er livet i mit team ualmindeligt hektisk og uforudsigeligt for tiden - både med hensyn til antallet af opgaver og antal NYE typer af opgaver. Og tempoet og alsidigheden er for vildt. Vores chef gav os i går, hvad der må svare til en skideballe, bare med positivt fortegn. Hun roste VIRKELIG vores indsats de sidste par måneder. Så ved man, den er gal. :D Og sagen er da også, at hun netop havde serveret første stress-sygemelding (i denne omgang) fra én af vores kolleger for os.

I det store hele trives jeg såmænd fint i mit arbejde lige nu. Men hold kæft, hvor var det lækkert og påkrævet at sove 11 timer til i dag og nu bare tusse rundt, drikke kaffe, ordne lidt husligt og sikkert løbe en tur senere. Jeg har ekstraordinært sagt ja til at møde ind på job i morgen, selv om det egentlig er friweekend. Så i dag nydes ekstra!
1
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Indlægaf Mocca » 18. jun 2016, 10:29

ManicNinja skrev:Hvordan ser humøret og lørdagen ud ude hos jer andre?

Selv havde jeg opbygget et søvnunderskud af den anden verden efter morgenvagter de sidste par dage. Min krop nægter at sove før midnat. Det har den altid gjort. Er okay, hvis man skal op kl 06 eller 07. Men harmonerer dårligt med at vækkeuret på nogle af mine vagter kimer kl 04:30. Plejer dog på fx anden morgenvagt at være så træt, at jeg får sovet mere normalt. Men ikke denne gang. Det positive var, at søvnløsheden handlede meget om godt humør. Jeg har ikke kunnet falde ned, fordi jeg var så glad og har mange gode kreative ideer - er i skrive-mode for tiden ... Og så havde jeg grineflip med Brormand i aftes.

Well. Samtidig er livet i mit team ualmindeligt hektisk og uforudsigeligt for tiden - både med hensyn til antallet af opgaver og antal NYE typer af opgaver. Og tempoet og alsidigheden er for vildt. Vores chef gav os i går, hvad der må svare til en skideballe, bare med positivt fortegn. Hun roste VIRKELIG vores indsats de sidste par måneder. Så ved man, den er gal. :D Og sagen er da også, at hun netop havde serveret første stress-sygemelding (i denne omgang) fra én af vores kolleger for os.

I det store hele trives jeg såmænd fint i mit arbejde lige nu. Men hold kæft, hvor var det lækkert og påkrævet at sove 11 timer til i dag og nu bare tusse rundt, drikke kaffe, ordne lidt husligt og sikkert løbe en tur senere. Jeg har ekstraordinært sagt ja til at møde ind på job i morgen, selv om det egentlig er friweekend. Så i dag nydes ekstra!

Tjah, som dig har jeg også brugt natten på at indhente noget søvnunderskud. Nappede 10 skønne timer i et dejligt køligt soveværelse.
Og lige i den sammenhæng må jeg sige, at det faktisk er ganske passende at være single og have sengen og soveværelset helt for mig selv uden at der er en, der forstyrrer med snorken eller andet.
(Andre gange kan jeg savne SÅ meget at have mandelyde om natten)

Det har været en fantastisk uge på 'arbejdsfronten' her. Jeg har fået hul på bylden med nogle svære opgaver, og har fået så meget positiv response på nogle nye ting.

Så egentlig burde jeg have masser af overskud til de opgaver, jeg har givet mig selv her i weekenden.
Desværre er jeg faldet i fælden med at spise pasta, Hvidt brød og koldskål med kammerjunkere de sidste par dage (eller mere). :nej:
Jeg VED, at jeg ikke kan tåle det!
Så har simpelthen så pisseondt i mine led i dag. Især i mine ben.
Så igen igen sidder jeg her og lover mig selv, at NU er det slut!

Har endnu ikke fået lavet andet i dag end drikke kaffe og høre Mads & Monopolet, - og læst med her på debatten.

Manic, det er da ret bekymrende, at du er nået dertil, hvor det bare er en selvfølge, at der er sygemeldinger pga stress. Eller misforstår jeg dig?
1
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 18. jun 2016, 10:31

Jeg er træt, men OK glad. Mega rastløs, lidt træt af al den ensomhed der følger med "singlemor"-badget. Men ellers har det været en OK dag. Mini har giddet at se Ramasjang fra 6.30-7.30, så jeg kunne ligge og små-snooze lidt længere. Vi har været til børnefestival i byen og i Normal der også åbner i dag :) I eftermiddag skal jeg i Silvan og købe fatning til en lampe med mini og så skal jeg nok spille WoW i aften. Mit liv er dæleme blevet Zzzzzzzzzzz.....
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5895

Indlægaf Dikus » 18. jun 2016, 10:53

Jeg er jo sær single, der bor sammen med eksmand og barn. I dag skal vi ud at sejle i fjorden med et vennepar. Jeg glæder mig helt vildt! Det er så hyggeligt og smukt at sejle i Grønland.

Jeg er ret glad for, vi besluttede at være med i en delebåd.
3

Tilbage til "Forhold og sex"