Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1107

Re: Singletråden

Indlægaf JessicaD » 10. jan 2016, 21:23

Åh altså. Det er sådan noget her, der gør, at man ikke rigtig tør kaste sig ud i dating igen. Eller i hvert fald er lidt tilbageholden med det. Sikke nogle fjolser, I har mødt, Planten og Puffi. Egentlig burde man nok lægge nogle lidt dårlige billeder ud, så man kun kan overraske positivt. :D
7
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 633
Likede indlæg: 5173

Indlægaf Rapfisk » 10. jan 2016, 21:24

Planten skrev:Shit hvor er det irriterende at blive gjort opmærksom på ens dårlige punkter. Jeg er godt klar over, at jeg ikke er tynd, men nu føler jeg lidt, at det er forkert, at se ud som jeg gør...

Jeg holder mig til min forrige kommentar. Jeg håber, det mest er søndagsblues, der får oplevelsen til at tage så hårdt på dig.
3
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 538
Likede indlæg: 4830

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 21:27

Planten skrev:Shit hvor er det irriterende at blive gjort opmærksom på ens dårlige punkter. Jeg er godt klar over, at jeg ikke er tynd, men nu føler jeg lidt, at det er forkert, at se ud som jeg gør...

Det gør mig altså også ret vred på dine vegne. Det ville bestemt også gøre mig rigtig ked af det.

:kram:
5
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 168
Likede indlæg: 1365

Indlægaf Planten » 10. jan 2016, 21:28

Rapfisk skrev:

Jeg holder mig til min forrige kommentar. Jeg håber, det mest er søndagsblues, der får oplevelsen til at tage så hårdt på dig.

Det gør mig egentlig mest gal. Fordi jeg pludselig føler, at jeg skal fortælle, at jeg er tyk, selvom det er tydeligt på mine billeder. Eller det synes jeg da selv. Altså - åh, jeg synes bare han er en klaphat for at skrive det. Han kunne sa bare skrive, at han ikke havde lyst til at ses igen. Jeg bad ikke om forklaring :-D
6
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 743
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 6801

Indlægaf Dikus » 10. jan 2016, 21:29

Planten skrev:
Rapfisk skrev:

Det gør mig egentlig mest gal. Fordi jeg pludselig føler, at jeg skal fortælle, at jeg er tyk, selvom det er tydeligt på mine billeder. Eller det synes jeg da selv. Altså - åh, jeg synes bare han er en klaphat for at skrive det. Han kunne sa bare skrive, at han ikke havde lyst til at ses igen. Jeg bad ikke om forklaring :-D

Det er virkeligt ikke okay! Og man må gerne være tyk, sagde den tykke :blomst:
3
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 10. jan 2016, 21:31

Dikus skrev:
Planten skrev:
Rapfisk skrev:

Tak ;) tykt og rundt er faktisk ret hot :)
3
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 633
Likede indlæg: 5173

Indlægaf Rapfisk » 10. jan 2016, 21:41

Vi er i form. Rund er også en form.
10
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 10. jan 2016, 21:44

Rapfisk skrev:Vi er i form. Rund er også en form.

Og en dejlig en ;)
5
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 212
Likede indlæg: 3119

Indlægaf Juki » 10. jan 2016, 22:06

Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:Jeg danser Bridget Jones-dansen til denne her. Det hjælper lidt med at holde ensomheden fra døren.

Og så gik playlisten direkte over i The Winner Takes It All, om ud over at være en virkelig sørgelig sang altid minder mig om mine forældres skilsmisse.

For pokker, da :whine: :whine: :whine: :whine: :whine:

:kram:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 54
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 550

Indlægaf tjald62 » 10. jan 2016, 22:19

Planten skrev:
Dikus skrev:
Planten skrev:
Rapfisk skrev:

Tak ;) tykt og rundt er faktisk ret hot :)

Elsker erotisk buttede kvinder heller lidt til gården og gaden end slet ingen ting :blush2: :blush2:
1
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 54
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 550

Indlægaf tjald62 » 10. jan 2016, 22:21

Det er bedre at have noget at holde i, om og af end at der ikke er noget at holde i og om :blush2:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2110

Indlægaf canoodle » 10. jan 2016, 22:23

Jeg har faktisk lagt billeder op af mig selv, hvor man ser mig i helfigur og måske endda til den lidt større side. Så kan de altid blive positivt overrasket, hvis de er til tyndere damer. Jeg er faktisk engang blevet dumpet af en sød fyr, fordi jeg var for tynd. Jeg var ikke tynd. Bare sådan normalvægtig med former. Men han var til rundere piger. Man kan ikke vinde hver gang :D
6
All Adventurous women do
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2252

Indlægaf Puffi » 10. jan 2016, 22:54

Nu har han set min besked, men ikke svaret.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 317
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1689

Indlægaf Æske » 11. jan 2016, 00:12

Rapfisk skrev:Vi er i form. Rund er også en form.

Det er det samme som kageform, det holder 100!
5
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 704
Likede indlæg: 5725

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 05:33

Plante: Kan SAGTENS forstå, hans begrundelse var lidt hård at sluge. :ae: Har selv oplevet det for år tilbage. Jeg er selv ca 15 kg for stor og i nogles øjne er jeg en fedtklump. I andres er jeg en flot og frodig kvinde.

Jeg har også selv haft en tendens til kun at lægge fotos fra "gode" vinkler på min datingprofil, men er nået frem til, at der også skal nogle på, hvor man kan se min str 42-røv, og at jeg har noget mave. For jeg vil hellere sorteres fra allerede under læsningen af min profil og uden at vide det end jeg vil have lige op i fjæset: "Du er for fed. Jeg tænder ikke på dig".

Jeg vil så i øvrigt sige, at jeg ikke synes, der er noget slemt i, at han melder ærligt ud om sin præference - når bare han gør det ordentligt og med respekt. Selvfølgelig er det kikset, når nu hans egne fotos ikke var vellignende. Men egentlig kommer det jo ikke sagen ved. Jeg synes, det er fair nok, folk har fysiske præferencer, og mænd, der har løjet sig højere inden en date (jo, de findes! :stoned: ), men reelt er lavere end mig, vil også blive afvist og få at vide, at jeg ikke kan tænde på en mand, der er min egen højde eller lavere. Dét er der helt sikkert også nogle, der finder kynisk.

IKKE at jeg siger, du har løjet! Jeg siger sådan set bare, at os med "lidt ekstra" ikke skal forsøge at gemme os eller at ligne det, vi tror, "alle mænd" helst vil have. Vi skal hellere være stolte af os selv og vores udseende og derfor stå fuldt og helt ved det. Jeg tror, den ærlighed i sig selv kan tiltrække nogle gode mænd. Alt andet er halsløs gerning - og dårligt for selvtilliden.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Forhold og sex"