Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5860

Re: Singletråden

Indlægaf Dikus » 24. jun 2016, 03:59

ManicNinja skrev:
Dikus skrev:
ManicNinja skrev:
Dikus skrev:Hvordan kan højde være en dealbreaker? Npr det lyder til, han er på højde med dig?

Fordi det er for lavt såmænd. Jeg har forsøgt mig med mænd på min egen højde. Det går slet, slet ikke. Føles komplet forkert at gå ved siden af dem på gaden. 180 cm kan lige nøjagtigt gå. De fleste mænd, jeg har kendt har været fra 185 cm og op til et par meter. Og det ER bare det bedste. Selv om jeg selv synes, det virker helt kuk. Men lave mænd er bare ikke sexet.

Jeg forstår "får mig til at føle mig som en kæmpe". Det der... Er vist næsten en fetish :D

Fetish? Aj, vel? Det er en præference. Men jo, det får mig til at føle mig som en kæmpe. Er det ikke netop dét, jeg siger ved at skrive, at det føles forkert at gå ved siden af en kæreste, hvis han er på min egen højde? Jeg føler mig i forvejen meget høj ved siden af alle de her veninder med deres 158 og 162 cm, og så kommer jeg med mine 173 cm. Kunne godt have tænkt mig at være lavere, selv om jeg godt ved, det ikke anses for at være specielt højt på nogen måde. En lav mand hjælper ikke just på det.

Og så er der noget med ... Jamen, jeg kommer jo til at føle, at jeg skal passe på HAM. Kald det bare 'gammeldags' og 'urinstinkt' osv. Eller kald det en fetish. Whatever. Men sådan en mand kan jo ikke give mig følelsen af tryghed og af at blive passet på. Og jo, den følelse vil jeg gerne have. Bare somme tider. Følte det helt latterligt, da jeg en overgang så én, der var 175! Men det var så også skævt i mange andre henseender og på alle måder en misforståelse :D

Vi er lige høje, så forstår godt, hvad du mener. Og undskylder dårlig joke, hvis den stødte dig :blomst:

Flyt ALDRIG til Grønland. Jeg er ofte dobbelt så høj som resten af selskabet. MINDST :genert:
0
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 28
Likede indlæg: 310

Indlægaf NLeth » 24. jun 2016, 07:55

Altså ... Jeg er 180, og har det sådan med højde. 173 er jo en luksushøjde! ;)
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5677

Indlægaf Animi » 24. jun 2016, 07:59

Det er derfor jeg er så glad for at være sølle 161cm - så virker selv en mand på 173 ekstremt høj :D
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 24. jun 2016, 08:06

Jeg kan også bedst lide høje mænd, men har været sammen med nogen, der er mindre end mig. Og det har også været fint. Men klart er det mest tiltrækkende (for mig) med en mand, der er højere, har større hænder (hvilket ikke er spor svært ved mig), er bredere end mig - så føler jeg mig mere feminin og på en måde beskyttet.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 24. jun 2016, 08:07

Jeg er den højeste kvinde i min familie - jeg er et halvt hoved højere end min mor, et helt højere end min mormor. Det er fint nok, at det er mig, der skal nå ting på øverste hylde, men jeg har ikke lyst til at føle mig som en amazone i mit forhold. Jeg er ca. 170, og en mand skal ikke være under 175, hvis jeg finder ham på en datingsite. Og endnu vigtigere: Han skal ikke veje mindre end mig. Dealbreaker.

Hvis jeg møder ham i den virkelige verden, ved man aldrig. Jeg forelsker mig ikke ofte, men når jeg gør, kan det sagtens være i mænd, der ikke lever op til kravene. Måske burde det betyde, at jeg slækkede på dem i den virtuelle verden, men jeg synes også, at jeg skal kunne have hjertet med i det. Det er ikke dig, der er noget galt med, det er mig.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 24. jun 2016, 08:10

Hehe, godt argument Rapchen. Når man er på datingsites, er det bare så meget lettere at sortere fra på noget udseendemæssigt. Jeg har det som dig - når jeg møder folk i virkeligheden, vægtes udstråling højest - ofte lægger jeg ikke mærke til højde (medmindre de er sindssygt høje :lol: )
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 479
Likede indlæg: 1566

Indlægaf Spjaerten » 24. jun 2016, 08:25

Jeg er 1.80 så mænd under det dur bare ikke. Sorry men ja jeg føler mig som en amazone ofte i forvejen og det skal en mand ikke forstærke!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 24. jun 2016, 09:53

Planten skrev:Hehe, godt argument Rapchen. Når man er på datingsites, er det bare så meget lettere at sortere fra på noget udseendemæssigt. Jeg har det som dig - når jeg møder folk i virkeligheden, vægtes udstråling højest - ofte lægger jeg ikke mærke til højde (medmindre de er sindssygt høje :lol: )

Jo jo... Men hvis man aldrig tiltrækkes af mændenes intellekt og så møder en på en datingside, der lever op til ens høje krav på det punkt... Hvordan kan man så undgå at blive nysgerrig, når vi trods alt taler samme højde?

I don't get it. Men vi har også fastslået, jeg er glad for mænd og gerne giver dem en chance :cool:

En ting folk oftere har svært ved at forstå :lol: Jeg tænker mere "spændende" end "potentielt problem". Så jeg var gået på date. Følte jeg mig så som en kæmpe ved siden af ham, så blev der ikke en 2. date.

... Dikus, der havde problemer med ikke-kærestes overvægt. Og nu begynder at frygte, han er sådan en, der taber sig til ukendelighed... Og får tynde arme :whine: Det ser ikke sådan ud. Men jeg kan ikke med tynde arme.
2
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 24. jun 2016, 10:09

Dikus skrev:
Planten skrev:Hehe, godt argument Rapchen. Når man er på datingsites, er det bare så meget lettere at sortere fra på noget udseendemæssigt. Jeg har det som dig - når jeg møder folk i virkeligheden, vægtes udstråling højest - ofte lægger jeg ikke mærke til højde (medmindre de er sindssygt høje :lol: )

Jo jo... Men hvis man aldrig tiltrækkes af mændenes intellekt og så møder en på en datingside, der lever op til ens høje krav på det punkt... Hvordan kan man så undgå at blive nysgerrig, når vi trods alt taler samme højde?

I don't get it. Men vi har også fastslået, jeg er glad for mænd og gerne giver dem en chance :cool:

En ting folk oftere har svært ved at forstå :lol: Jeg tænker mere "spændende" end "potentielt problem". Så jeg var gået på date. Følte jeg mig så som en kæmpe ved siden af ham, så blev der ikke en 2. date.

... Dikus, der havde problemer med ikke-kærestes overvægt. Og nu begynder at frygte, han er sådan en, der taber sig til ukendelighed... Og får tynde arme :whine: Det ser ikke sådan ud. Men jeg kan ikke med tynde arme.

Jeg ville heller ikke sortere nogen fra på højde, hvis jeg var blevet tiltrukket af sind og hoved. Nu er jeg kun på tinder, og skriver mænd deres højde derpå i profilteksten, så bliver de sorteret fra, hvis de fx er fem cm lavere. Hos mig er det ikke noget definitivt krav, at de skal være højere. Har ingen definitive krav i det hele taget tror jeg. Jo, intet fremmedhad.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 24. jun 2016, 10:28

På højde sorterer jeg fra. Basta. Testet. Som sagt. Går ikke. Som sagt.

Lad dem være skaldede eller rødhårede. For tykke. Eller for tynde. Eller whatnot.

Dét fatter JEG ikke, at nogen ville sortere interessante og charmerende mænd fra på. Men der er vel heller ikke noget at "fatte" som sådan? Fysiske præferencer er vel bare forskellige. Og tillægges forskellig vægt.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 24. jun 2016, 10:46

ManicNinja skrev:På højde sorterer jeg fra. Basta. Testet. Som sagt. Går ikke. Som sagt.

Lad dem være skaldede eller rødhårede. For tykke. Eller for tynde. Eller whatnot.

Dét fatter JEG ikke, at nogen ville sortere interessante og charmerende mænd fra på. Men der er vel heller ikke noget at "fatte" som sådan? Fysiske præferencer er vel bare forskellige. Og tillægges forskellig vægt.

Nope. Det er håbløst med fysiske præferencer :lol:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 24. jun 2016, 11:04

Præferencer er bare håbløst. Punktum.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 24. jun 2016, 15:08

Alle har vel ting, som de mere eller mindre bevidst går udenom?
Jeg er fx ikke begejstret for (store) tatoveringer, spinkle mænd og meget lave mænd. Men hvis han er 1.75 og lidt solid, så er det fint.
Rødhårede er heller ikke umiddelbart et hit, men alligevel ikke afgørende. Hvis han er 1.70, spinkel, rødhåret og med store tatoveringer, så er det lige før jeg vil sige, at han ikke har en chance :D
1
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 24. jun 2016, 18:18

Jeg har lidt en præference for kvinder med briller :D Men jeg har lidt på fornemmelsen, at mange kvinder ikke bryder sig om hvad et par briller gør ved deres udseende. Og hvis vi lige ser bort fra at brillerne sagtens kan være ret upraktiske, så synes jeg det er en skam at det står sådan til.
0
Brugeravatar
MilleMercy
Kort karma: 10
Likede indlæg: 52

Indlægaf MilleMercy » 24. jun 2016, 19:31

klumphen skrev:Jeg har lidt en præference for kvinder med briller :D Men jeg har lidt på fornemmelsen, at mange kvinder ikke bryder sig om hvad et par briller gør ved deres udseende. Og hvis vi lige ser bort fra at brillerne sagtens kan være ret upraktiske, så synes jeg det er en skam at det står sådan til.

Aaah, ikke alle kvinder. Jeg skal have skærmbriller (som jeg i virkeligheden også skal bruge til læsning osv) og jeg glæder mig! Jeg ser virkelig hot ud med dem, når jeg selv skal sige det :D
4

Tilbage til "Forhold og sex"