Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 27. jun 2016, 06:12

At blive kaldt "buddy" og "bro" af crush. Oh joy.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3376

!

Indlægaf Skralde » 27. jun 2016, 06:47

Mulan skrev:At blive kaldt "buddy" og "bro" af crush. Oh joy.

Ej, øv!
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1086

Indlægaf FrøkenM » 27. jun 2016, 06:51

Mulan skrev:At blive kaldt "buddy" og "bro" af crush. Oh joy.

Det er SÅ surt!
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 27. jun 2016, 07:26

Heh hvor er i søde - tak - det er nok meget godt, så ved jeg ligesom, hvor jeg står :D
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 27. jun 2016, 07:29

Bah hvor kedeligt mulan.... Nu crusher jeg ikke lige nu, men på et tidspunkt havde jeg en, der kaldte mig "ven". Så er relationen ligesom også sat på plads :lol2:
5
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1086

Indlægaf FrøkenM » 27. jun 2016, 07:29

Mulan skrev:Heh hvor er i søde - tak - det er nok meget godt, så ved jeg ligesom, hvor jeg står :D

Det er rigtigt. Afklaring er godt, men det er SÅ træls når det muligvis ikke var det resultat man håbede på :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5865

Indlægaf Smiling_Goat » 27. jun 2016, 08:36

Dikus skrev:Jeg har jo besluttet at give ikke-kæreste en chance. Han kommer retur og onsdag.

Jeg har samtidigt besluttet at bibeholde et venskab med flirt, fordi han virkelig er sød og vi taler og skriver fantastisk sammen. Den slags vrimler det ikke med for mig her i Grønland.

Men bum.

En af de store udfordringer ved ikke-kæreste er jo dårlig kommunikation. Ig jeg kan slet ikke undgå at synes, det er virkeligt træls, kommunikation med ham skal være så tung, når jeg kan se, det ER muligt for mig at kommunikere glidende med en anden.

Jeg har aftalt at sove hos ikke-kæreste på onsdag. Hvilket er en virkelig god ide, fordi det altid fungerer fint med kommunikationen når vi er sammen. Og fordi sex med ham er fantastisk. Men ikke så god en ide, fordi jeg faktisk er mere i tvivl end jeg bryder mig om at indrømme. Jeg HAR jo besluttet at give ham en reel chance - hvorfor føler jeg så, jeg står med et ben ude af døren og det alligevel er på lånt tid?

Altså helt ærligt, ikke?

Hvad havde du regnet med? (Det lyder hårdt, men du slår mig, som en der kan tage det) Du har tilbragt et års tid med en mand, der ikke har villet "kendes ved dig". Du har bedt ham på en måde, du har følt, har været ligetil og forståelig at få ham til at committe. Han har undladt. I har haft drama på drama, fordi du ikke føler dig forstået - og omvendt. Du giver endelig op. Han finder ud af, at han godt vil committe alligevel (han kunne altså godt regne problemet ud alligevel, når han blev sat under pres.)
I har fortsat svært ved at forstå hinanden.

Selv hvis jeg ignorerer den kendsgerning, at du har mødt en mand, der sagtens kan forstå dine tanker, ord og behov, så synes jeg da, at det er helt logisk og klart, at du ikke bare kan gå ind i en ny omgang med ikke-kæresten og starte med en ren tavle fuld af gode forhåbninger og tillid.

Jeg ville sætte gevaldigt spørgsmålstegn ved ham, hans integritet og hans lyst/evne til at indgå i et forhold med mig. Samtidig ville jeg være meget bekymret over den dårlige kommunikation. Han valgte, groft sagt, først at indgå i et forhold til mig, da jeg satte ham pistolen for panden, og hvorfor var det nødvendigt? Hvorfor havde han ikke lyst selv? Så siger han, at han troede, jeg havde fanget, at vi bevægede os mod et reelt forhold, men hvorfor gik han ud fra, at jeg vidste det? Kan jeg stole på, at det ikke bare er noget, han siger, fordi han føler, han skal? Han kan jo åbenbart godt forstå mine behov, når jeg forlader ham. Og endeligt, HVIS han helt reelt troede, jeg selv kunne regne det ud, hvad betyder det så for vores fremtid? Hvilken slags forhold bliver det, hvis han lader en masse ting være usagt, fordi han tror, jeg selv kan regne det ud? Ender vi lige lukt i det drama igen, hvor jeg ser mig selv som én med borderline?

Selvfølgelig har du bekymringer. Det har jeg da også et eller andet sted på dine vegne. Jeg kan forstå, du føler, at du er nødt til at få afklaret det her forhold, for at slippe for at tænke: "hvad nu hvis," men jeg synes, du har ret i, at der er udfordringer forbundet med jeres relation, og hvis du ikke i det mindste tillader at indrømme dem for dig selv, så kommer det da slet ikke til at gå. Det skal være i orden for dig at sige: "Det der skete, det gjorde mig utryg på vores forhold. Min tillid til "os" er blevet rystet, og jeg har brug for tid til at få den genoprettet." Det er altså helt fair, at du føler sådan (hvis du føler sådan. Jeg kender jo kun historien herinde fra.)
14
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2197

Indlægaf Zombie » 27. jun 2016, 09:27

Jeg fik snakket med en god ven igår, der kender både mig og Kammerat. Det satte en masse tanker på plads for mig, så det var rart.

Kammerat Fisker efter at komme forbi til bad, Netflix og afslapning - han er introvert-agtig som mig selv, og kan have brug for det. Det kan ikke lade sig gøre i dag eller i morgen rent umiddelbart, og selvom jeg ikke er lukket for ideen, så bliver det nok noget med ikke at snakke, men bare stene film.

Nu må vi se. Hvis jeg er rolig og afslappet som nu, er det fint, påvirker det mig negativt siger jeg nej.
Lige nu hygger jeg mig bare med snarligt Skype møde med eksamensmakkere og en hund der snorker på den hyggeligste måde :D
0
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 27. jun 2016, 18:34

Jeg ville lige være sikker på den svenske arkitekt havde forstået budskabet, så jeg skrev til ham på FB, og spurgte direkte, om han havde lyst til at mødes og drikke en drink sammen.

Ikke den store respons, andet end "naturligvis skal vi da mødes en dag og drikke en drink". Så samme fesne respons som sidst, og jeg må formode han forstod budskabet i første omgang.

Men hvad er det med mænd? Hvorfor ikke bare takke nej tak, i stedet for at lade som om man er interesseret (men uden at samle opfordringen op).

Og hvad svarer I til sådan et svar?
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4271

Indlægaf Rapfisk » 27. jun 2016, 18:38

IrmaPigen skrev:Jeg ville lige være sikker på den svenske arkitekt havde forstået budskabet, så jeg skrev til ham på FB, og spurgte direkte, om han havde lyst til at mødes og drikke en drink sammen.

Ikke den store respons, andet end "naturligvis skal vi da mødes en dag og drikke en drink". Så samme fesne respons som sidst, og jeg må formode han forstod budskabet i første omgang.

Men hvad er det med mænd? Hvorfor ikke bare takke nej tak, i stedet for at lade som om man er interesseret (men uden at samle opfordringen op).

Enten vill jeg lade den ligge, eller også ville jeg spille ud med et konkret datoforslag eller bede ham gøre det.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Wunder8
Kort karma: 33
Likede indlæg: 363

Indlægaf Wunder8 » 27. jun 2016, 18:45

IrmaPigen skrev:Jeg ville lige være sikker på den svenske arkitekt havde forstået budskabet, så jeg skrev til ham på FB, og spurgte direkte, om han havde lyst til at mødes og drikke en drink sammen.

Hvis ikke han selv foreslår en dato, når du spørger så direkte, så ville jeg tolke det som manglende interesse og lade den ligge.
5
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3376

Indlægaf Skralde » 27. jun 2016, 18:50

Jeg ville også tolke det som manglende interesse Irma.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 27. jun 2016, 20:36

Jeg skrev retur til ham, at nu han jo så fået tilbuddet, og at jeg nok ikke kunne sige det mere tydeligt (underforstået vise min interesse)

Så kom han på banen med at spørge, hvordan det ser ud med "bästa vecka".

Nu skal jeg så bare lige have fundet ud af, hvad bästa vecka betyder. Ja jeg er klar over vecka er uge, men er det så næste uge. Havde vist glemt jeg ikke helt forstod hans svenske accent :tie:
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 27. jun 2016, 20:47

Anyway, uanset om svensk arkitekt og jeg ses eller ej, så har jeg taget initiativ, og det vil jeg gerne lige rose mig selv for :clap:
9
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 27. jun 2016, 20:56

Mon ikke han har lavet en tastefejl og mener næste uge?
2

Tilbage til "Forhold og sex"