Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Mocca
Kort karma: 28
Likede indlæg: 530

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 30. jun 2016, 16:32

Dikus skrev:Er glad for, jeg ikke har nogle aftaler med mænd, der kunne være interesserede i at smide tøjet i dag. For så ville de altså ikke få lov at beholde det på særligt længe.

Jeg er relativt fleksibel med, hvilken mand :rulle:

Var egentlig klar til at gå med de andre i kloster, men så var der lige en tidligere ikke-kæreste, der lagde en dejlig varm hånd på lænden af mig, og gav et kys som tak for en hyggelig og ellers helt uskyldig eftermiddag sammen.

Og nu har jeg det ligesom dig, - klar til hvad som helst... :slem: :savl:
Tænk at der ikke skal mere til at vække alle sanser :8:
1
Dragen
Kort karma: 13
Likede indlæg: 176

Indlægaf Dragen » 30. jun 2016, 16:52

Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?

Er der WiFi? :-D
5
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1043
Likede indlæg: 8364

Indlægaf ManicNinja » 30. jun 2016, 16:59

Little_Woman skrev:Jeg sniger mig lige ind i tråden; jeg er i den grad single og har brug for noge luft :genert:

Jeg er ved at gå TIL! Fuldstændig ved at smuldre i ren panik.

Jeg savner en mand som er på den anden side af jorden, og som jeg ikke kan få etableret kontakt til, som en vanvittig. Han har været væk i et halvt år, ude i verden og realisere sig selv. Jeg har sendt ham en SMS og en besked på FB (hvor vi ikke er venner), men intet hørt i den uge der er gået siden. Måske (og det er nok ret sandsynligt) er han langt ude på landet i new Zealand, hvor der måske ikke er den store mobildækning. Så måske har han slet ikke FÅET mine beskeder?

Eller også har han - men svarer mig ikke :panik:

Jeg reagerer SÅ dårligt i den her situation, hvor jeg ikke ved om vi får kontakt igen, om han er long gone, om han kommer hjem (planen var august, men den ved jeg ad omveje måske er ændret), om ha har glemt mig, om han også savner mig etc. Vi skiltes i god og kærlig tone i december, med aftalen om at vi kunne tage tråden op igen. Vi havde begge ting der måtte gøres, hver for sig.

Jeg har kvalme. Jeg sover dårligt om natten. Jeg har hjertebanken og humørsvingninger. Jeg analyserer HELE tiden på alting. Krg drømmer om manden om natten. Jeg er det ene øjeblik overbevist om at fuglen er fløjet, det andet at vi kommer til at leve lykkeligt, etc etc etc. Pisse usund reaktion, mao.

Hvad fanden gør man? Hvordan dæmper man panikken, hvordan lever man med usikkerheden ifht noget der føles SÅ stort og vigtigt og enormt og vildt? Det her, det er fanme ikke særlig rart - potentielt får jeg en møgsommer, hvis det her stressniveau fortsætter, for jeg er da HELT ude af fokus :panik:

Edit: jeg kan, helt oprigtigt, ikke se for mig at han ikke skulle svare mig - det er han simpelthen ikke typen på, når der ingenting dårligt har været mellem os og beskeden er helt almindelig sød og venlig og opmærksom. Ovenstående panik har jeg tøjlet ret meget :-D Og ALLIGEVEL reagerer jeg sådan her; uanset at jeg faktisk tror på, at han nok skal svare før eller siden :/

To opklarende spørgsmål:

1. Hvorfor ikke starte med at sende en venneanmodning? Jeg mener, hvis det er SÅ vigtigt for dig at få kontakt, er det da dumt at skrive til et filter (som rigtigt mange aldrig tjekker).

2. Er det først nu, du har den her voldsomme reaktion, eller er den kommet lige med ét? Hvis det sidste er tilfældet: Hvad er der sket, siden du panikker?

Og så har jeg lyst til at sige: Uanset hvor dejlig han så måtte være ... Prøv at fortælle dig selv, at du på ingen måde dør af, hvis du aldrig hører fra ham igen. Du bliver ked af det, ja. Men du overlever. Dét er mit bedste råd mod den slags angst dér. Det lyder vældigt stressende. I mine øjne er ingen mand det dér værd.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2249

Indlægaf Puffi » 30. jun 2016, 17:00

Fuck wifi, er der vin?!
5
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 414
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2246

Indlægaf Æske » 30. jun 2016, 17:01

Fru Sunshine skrev:
Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?

Kan du bruge Nonberg-klosteret fra The Sound of Music?
Der holder jeg vil for tiden, og vi kunne godt bruge en fantastisk alt :kys:

Årh, du er sød :kys:

Havde faktisk overvejet at køre op og se det :genert:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
d.d84
Kort karma: 7
Likede indlæg: 64

Indlægaf d.d84 » 30. jun 2016, 17:02

Dikus skrev:
d.d84 skrev:Jeg læser med men har en masse at se til.
Flyttede jo fra min eks for 3 måneder siden sammen vores børn og i en lejlighed. Den ligger spin et socialt belastet kvarter og jeg kan ikke se børnene vokse op her, så har skrevet os op i Roskilde.
For nyligt havde min pensionskasse så en lejlighed til leje i et godt kvarter i Roskilde og jeg søgte, egentligt mest for sjov, da de plejer at blive revet væk af nogen med højere anciennitet.
I forgårs får jeg så tilbudt lejligheden :gisp: så har haft ret så travlt de sidste dage med at tænke og tænke og undersøge osv.
Men nu har jeg sagt ja og indskuddet er betalt, så vi flytter d. 1/8.
Begge mine forældre bor og arbejder i Roskilde.

Hvor er det dejlige nyheder. Og selvom det er meget på kort tid, så er det sørme bedre end at have ro et halvt års tid nu og så skulle i gang igen!

Tænk. I løbet af august måned, finder du helt ro et nyt, dejligt sted. Føles det ikke fantastisk trods kaos/arbejdsmængde at vide, at der venter en tryg base, du kan bygge et "nyt" liv op omkring?

Jo det gør det helt sikkert.
Samtidigt kunne det ikke passe bedre, den mindste skal starte i vuggestue i løbet af august og den ældste i børnehave, så det kam de så gøre der begge to, så ingen af dem skal flyttes senere.
Samtidigt gør det muligvis fremtiden nemmere, da jeg forhåbentligt kan få job på Roskilde sygehus efter endt uddannelse.
Men vigtigst af alt, børnene kan vokse op et godt sted, gå i god skole og være tæt på deres bedsteforældre
3
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 30. jun 2016, 17:02

Rikke skrev:

Kom bare. Jeg redder op til dig!

Fantastisk :love:
0
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 30. jun 2016, 17:03

Dragen skrev:

Er der WiFi? :-D

Ja, er du tosset - vi bliver nødt til at kunne få vores daglige debat-fix :-D
2
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1393

Indlægaf Little_Woman » 30. jun 2016, 19:16

ManicNinja skrev:To opklarende spørgsmål:

1. Hvorfor ikke starte med at sende en venneanmodning? Jeg mener, hvis det er SÅ vigtigt for dig at få kontakt, er det da dumt at skrive til et filter (som rigtigt mange aldrig tjekker).

2. Er det først nu, du har den her voldsomme reaktion, eller er den kommet lige med ét? Hvis det sidste er tilfældet: Hvad er der sket, siden du panikker?

Og så har jeg lyst til at sige: Uanset hvor dejlig han så måtte være ... Prøv at fortælle dig selv, at du på ingen måde dør af, hvis du aldrig hører fra ham igen. Du bliver ked af det, ja. Men du overlever. Dét er mit bedste råd mod den slags angst dér. Det lyder vældigt stressende. I mine øjne er ingen mand det dér værd.

1.jeg er nok ikke så FB-kyndig; mente bestemt at man fik beskeden, uanset at man ikke var venner.

2. Jrg har fået nys om, at han har sagt sit job og og derfor ikke skal tilbage og passe det til august. Hvis han har besluttet sig for at blive skibums/fåreavler/drueplukker ville jeg egentlig gerne have den opklaring - så jeg kunne rykke videre. I stedet for at vente og savne længere tid, hvis beslutningen om ex at blive i udlandet var truffet. Simpelthen for at få den afklaring, som kunne hjælpe mig til at tage de videre skridt i en anden retning.

Er fuldstændig enig - det er også derfor jrg har det så elendigt, fordi jeg trives vanvittigt dårligt som jeg har det lige nu. Jeg ER sindssygt følsom af natur,men lige nu stikker det alligevel af, selv for mig.

Jeg har endda slået mit knæ, så jeg kan ikke løbe min uro væk som jeg plejer at kunne :panik:
1
Nu med fugl
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10261

Indlægaf Fru Sunshine » 30. jun 2016, 19:19

Æske skrev:
Fru Sunshine skrev:

Kan du bruge Nonberg-klosteret fra The Sound of Music?
Der holder jeg vil for tiden, og vi kunne godt bruge en fantastisk alt :kys:

Årh, du er sød :kys:

Havde faktisk overvejet at køre op og se det :genert:

Det kan nås endnu :-D
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 911
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 9540

Indlægaf Dikus » 30. jun 2016, 19:19

Little_Woman skrev:

1.jeg er nok ikke så FB-kyndig; mente bestemt at man fik beskeden, uanset at man ikke var venner.

2. Jrg har fået nys om, at han har sagt sit job og og derfor ikke skal tilbage og passe det til august. Hvis han har besluttet sig for at blive skibums/fåreavler/drueplukker ville jeg egentlig gerne have den opklaring - så jeg kunne rykke videre. I stedet for at vente og savne længere tid, hvis beslutningen om ex at blive i udlandet var truffet. Simpelthen for at få den afklaring, som kunne hjælpe mig til at tage de videre skridt i en anden retning.

Er fuldstændig enig - det er også derfor jrg har det så elendigt, fordi jeg trives vanvittigt dårligt som jeg har det lige nu. Jeg ER sindssygt følsom af natur,men lige nu stikker det alligevel af, selv for mig.

Jeg har endda slået mit knæ, så jeg kan ikke løbe min uro væk som jeg plejer at kunne :panik:

Jeg tror altså, at vi er nogle, der ikke har det så godt med at tage tingene stille og roligt og se, hvad der sker. Men som gerne vil vide, om man går i retning A eller B og hvor målet er. Sådan nogle, der foretrækker "Vi går retning A, der er en atombombe, det bliver slemt" end "Vi ser lige, hvor vi undgår bomberne og hvad der sker, og så går det nok alt sammen".
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. jun 2016, 19:37

Little_Woman skrev:

Nej, beskeden leveres i en særlig indbakke. Som han aktivt skal gå ind og tjekke for at finde ud af, han har besked. En del har indstillet deres Facebookfilter, så disse beskeder slet ikke leveres: Mange vil kun modtage beskeder fra folk, de er venner med derinde.

Derudover: "Nys om"? Fordi du facebookstalker ham, eller I har fælles venner eller? :P

Mit råd er helt klart: Læg det væk. Det bliver let noget værre noget uden direkte kontakt, hvor den ene går og bygger en masse tanker og fortolkninger på ganske få oplysninger.

Der er ikke mere, du kan gøre herfra. Det fører ingen vegne at jagte ham eller et livstegn fra ham på den måde. Ansøg ham evt om venskab på FB. Hvis du endelig skal gøre noget som helst. Selv ville jeg sgu ikke tage den snak på hverken sms eller FB med tusinde km imellem og dermed potentiale for alle mulige misforståelser, som du så efterfølgende kan spekulere endnu mere over.

Tag den når han kommer hjem. Efter min bedste overbevisning kan du ikke få den afklaring, du har brug for fra ham nu. Du er nødt til at affinde dig med, at lige meget hvor meget du er ved at gå op i limningen, så kan du ikke presse afklaring frem under de her omstændigheder. Det eneste, du kan ændre lige nu, er din måde at håndtere det på. Her kan jeg anbefale realistiske briller ... *kærligt ment*

Hvor gamle er du og han i øvrigt? Kan ikke rigtigt få hold på ud af dine replikker, om I er unge og i gang med den helt store "first love" eller faktisk "gamle i gamet", som måske er blevet lidt overraskede over de her følelser.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 531
Likede indlæg: 10103

Indlægaf Animi » 30. jun 2016, 19:40

Har lige været til speeddating. Ret sjovt, med mange forskellige typer. Skrev "ja" til to og "ven" til en, så det bliver spændende at se resultatet :D
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. jun 2016, 19:48

Dikus skrev:Jeg tror altså, at vi er nogle, der ikke har det så godt med at tage tingene stille og roligt og se, hvad der sker. Men som gerne vil vide, om man går i retning A eller B og hvor målet er. Sådan nogle, der foretrækker "Vi går retning A, der er en atombombe, det bliver slemt" end "Vi ser lige, hvor vi undgår bomberne og hvad der sker, og så går det nok alt sammen".

Det er jeg også. I dén grad. Det er netop derfor, jeg ved, hvor meget man kan vokse og selv få ud af at lære at give slip i situationer, hvor man bare ikke har MULIGHED for at tage kontrol. Så man kan lige så godt sluge kamelen og slappe af.
Hvad vil Little_Woman gøre, hvis ikke han svarer på Facebook eller sms? Hvad KAN hun høre? Hjælper eller ændrer det noget som helst, at hun igen og igen kører tredive forskellige "hvad nu hvis?"-scenarier igennem oppe i hovedet, fra hun vågner, til hun går i seng?

Næh! Bare ærgerligt! Lige her er et af de tilfælde hvor det vil være rarere og mindre udmattende at give slip i stedet for at insistere på, det ukontrollable og uforudsigelige i situationen KAN forudsiges eller styres.
Senest rettet af ManicNinja 30. jun 2016, 19:50, rettet i alt 1 gang.
0

Winston Churchill
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1393

Indlægaf Little_Woman » 30. jun 2016, 19:49

ManicNinja skrev:
Little_Woman skrev:

Nej, beskeden leveres i en særlig indbakke. Som han aktivt skal gå ind og tjekke for at finde ud af, han har besked. En del har indstillet deres Facebookfilter, så disse beskeder slet ikke leveres: Mange vil kun modtage beskeder fra folk, de er venner med derinde.

Derudover: "Nys om"? Fordi du facebookstalker ham, eller I har fælles venner eller? :P

Mit råd er helt klart: Læg det væk. Det bliver let noget værre noget uden direkte kontakt, hvor den ene går og bygger en masse tanker og fortolkninger på ganske få oplysninger.

Der er ikke mere, du kan gøre herfra. Det fører ingen vegne at jagte ham eller et livstegn fra ham på den måde. Ansøg ham evt om venskab på FB. Hvis du endelig skal gøre noget som helst. Selv ville jeg sgu ikke tage den snak på hverken sms eller FB med tusinde km imellem og dermed potentiale for alle mulige misforståelser, som du så efterfølgende kan spekulere endnu mere over.

Tag den når han kommer hjem. Efter min bedste overbevisning kan du ikke få den afklaring, du har brug for fra ham nu. Du er nødt til at affinde dig med, at lige meget hvor meget du er ved at gå op i limningen, så kan du ikke presse afklaring frem under de her omstændigheder. Det eneste, du kan ændre lige nu, er din måde at håndtere det på. Her kan jeg anbefale realistiske briller ... *kærligt ment*

Hvor gamle er du og han i øvrigt? Kan ikke rigtigt få hold på ud af dine replikker, om I er unge og i gang med den helt store "first love" eller faktisk "gamle i gamet", som måske er blevet lidt overraskede over de her følelser.

Ork, vi er ganske gamle begge to - start-30'erne og start-40'erne. Og begge følsomme og utrænede i det her game, ifht når følelserne bliver større end bare sådan lige. Jeg har sgu aldrig været så ramt!

Jeg er ganske god til stalking på nettet og jeg har det fra meget pålidelig kilde, at han ikke skal arbejde dér mere. Og dermed ikke længere er bundet til at returnere til København.

Jeg er heller ikke fan af (dårlig) kommunikation; men som sagt, hvis det er noget med at han har slået rødder på en sydhavsø, ER der ikke ret meget mere at rafle om, så må jeg videre. Det er ret faktuelt og jo noget han ville fortælle, hvis vi kommunikerer, selv pr. SMS eller mail. Eller også vil han jo fortælle, at han kommer hjem til X måned - og så kan man lægge den dér for nu.

Men ja, jeg væbner mig med tålmodighed - men det ER ikke nemt, når man er hårdt ramt :dåne:
1
Nu med fugl

Tilbage til "Forhold og sex"