Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9906

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 30. jun 2016, 21:31

d.d84 skrev:
Animi skrev:Har lige været til speeddating. Ret sjovt, med mange forskellige typer. Skrev "ja" til to og "ven" til en, så det bliver spændende at se resultatet :D

Hvad sker der så nu?
Sidder der nogen og sammenligner resultaterne?
Fedt man kan skrive ven :klap:

Jah, har lige fået resultaterne og har kun fået mit vennematch :lol2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 736
Likede indlæg: 6185

Indlægaf Rapfisk » 30. jun 2016, 21:52

Animi skrev:
d.d84 skrev:
Animi skrev:Har lige været til speeddating. Ret sjovt, med mange forskellige typer. Skrev "ja" til to og "ven" til en, så det bliver spændende at se resultatet :D

Hvad sker der så nu?
Sidder der nogen og sammenligner resultaterne?
Fedt man kan skrive ven :klap:

Jah, har lige fået resultaterne og har kun fået mit vennematch :lol2:

Æv, men godt, det i det mindste var der.
1
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 30. jun 2016, 22:20

Hvis alt går galt, kan man bringe noget filosofhumor i spil.

image.png

Lidt længere nede argumenterer én med stor succes for, ar man, hvis man vil være sikker på at komme hjem, bør benytte Wittgenstein i stedet.

:genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 900
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 9270

Indlægaf Dikus » 30. jun 2016, 22:55

Se. Det viser bare, jeg er umulig at skræmme væk:

Nææææh Hegel? Ham skrev jeg BA-projekt om :lun:
1
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 30. jun 2016, 23:18

Dikus skrev:Se. Det viser bare, jeg er umulig at skræmme væk:

Nææææh Hegel? Ham skrev jeg BA-projekt om :lun:

Jeg skrev BA om Wittgenstein. Jeg vil langt hellere høre om Hegel (som i øvrigt var mit store gymnasiecrushs yndlingsfilosof :genert:)
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 395
Likede indlæg: 2066

Indlægaf Planten » 30. jun 2016, 23:19

Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?

Jeg vil ikke, jeg er alt for glad for mænd og pikkemænd - men må man komme på besøg?
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 395
Likede indlæg: 2066

Indlægaf Planten » 30. jun 2016, 23:27

Bare lige en lille opklarende facebook ting - hvis man har messenger og facebook og nogen, som man ikke er ven med, skriver en besked, skal man acceptere beskedanmodningen.
2
MOGA
Kort karma: 105
Likede indlæg: 1154

Indlægaf MOGA » 30. jun 2016, 23:41

Jeg ligger her og kan ikke sove, men så kan jeg da læse op!
Og så lærer jeg, at en date lørdag aften er noget særligt. Hvorfor det? Indvi en uvidende, tak :)
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1215
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12024

Indlægaf Daine » 1. jul 2016, 04:22

Kommodedyret skrev:Skal vi ikke i stedet grundlægge en mystisk sekt, hvor vi i hemmelige laboratorier under jorden kloner mennesker og fremstiller syntetiske kærester som kan modificeres efter behov?

Den film er allerede lavet .. The Stepford Wives :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1215
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12024

Indlægaf Daine » 1. jul 2016, 04:36

Jeg blev inviteret hjem til en fyr i går :lun: Supersød fyr, det dejligste smil og med en stor interesse i litteratur (vi mødtes på mit job).

Han er så kun 4 år og synes også, jeg skulle besøge hans farfar, fordi han havde mange ting :lol:

Det er mit liv i en nøddeskal. Enten er dem der inviterer ALT for unge, alt for gamle (det er for mit vedkommende +60) eller vildt underlige, på den ufede måde. Hvorfor er det aldrig en sød, forholdsvis normal (for hvad er 'normal' lige?) og nogenlunde alderssvarende fyr, der inviterer ud? Jeg kan ikke lade være med at kigge på de kvinder jeg møder der går hånd i hånd med en fyr og tænke, "det er sgu ikke verden der er en problem, det er dig". Og så tager jeg hjem og stikker hovedet i en bog, for den realitet er jeg slet ikke klar til :nerve: :genert:
Senest rettet af Daine 1. jul 2016, 05:51, rettet i alt 1 gang.
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 900
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 9270

Indlægaf Dikus » 1. jul 2016, 09:55

Daine skrev:Jeg blev inviteret hjem til en fyr i går :lun: Supersød fyr, det dejligste smil og med en stor interesse i litteratur (vi mødtes på mit job).

Han er så kun 4 år og synes også, jeg skulle besøge hans farfar, fordi han havde mange ting :lol:

Det er mit liv i en nøddeskal. Enten er dem der inviterer ALT for unge, alt for gamle (det er for mit vedkommende +60) eller vildt underlige, på den ufede måde. Hvorfor er det aldrig en sød, forholdsvis normal (for hvad er 'normal' lige?) og nogenlunde alderssvarende fyr, der inviterer ud? Jeg kan ikke lade være med at kigge på de kvinder jeg møder der går hånd i hånd med en fyr og tænke, "det er sgu ikke verden der er en problem, det er dig". Og så tager jeg hjem og stikker hovedet i en bog, for den realitet er jeg slet ikke klar til :nerve: :genert:

:ae: Jeg tror altså mere på "verden". For som du jo kan se ude i den der verden, så finder smukke, grimme, lave, tynde, høje, dumme, intellektuelle, praktisk begavede og alt derimellem jo kærester.

Men nogen venter længe, før de støder ind i en, de matcher med, mens andre venter knap så længe. Igen har de personer ikke rigtigt nogen fællesnævner, der gør, der kan være "noget galt" med dig.

Så drop den tanke :kys:

....

Sov ved min kæreste i går. (Hvilket betyder, jeg dropper ud af tråden, I know).

I morges havde han SÅ travlt med, vi skulle ud af døren. Jeg var ved at få spat - vi plejer da for filen ikke at skulle gå samtidigt :rulle: Måtte jeg nu pludselig ikke være alene i hans lejlighed eller hvad? Det var virkeligt sært.

Når. Ud af døren kommer vi. Hvor en tidligere kollega står og venter. Han skulle køre med... Så nu er vi bestemt ikke hemmelige mere :lun: Til gengæld var tidligere kollega bogstaveligt talt ved at falde af overraskelse :gruble:

Han har åbenbart valgt at få revet plasteret af og ikke gå og vente på en naturlig lejlighed og lade mig tvivle om, hvorvidt han egentlig mener det :lun:
12
IrmaPigen
Kort karma: 194
Likede indlæg: 2488

Indlægaf IrmaPigen » 1. jul 2016, 15:44

Jeg har en fredag aften uden planer. Hvilket i princippet er ok (er træt efter en hård uge)

Men selvom jeg ikke er i festhumør, gad jeg virkelig godt, at jeg lige havde en afslappet date i aften. Suk. :/
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 237
Likede indlæg: 1822

Indlægaf Marioneta » 1. jul 2016, 15:54

Nå, men jeg har nu fået bekræftet at nydelig ung pædagog skifter dus efter sommerferien og så ser jeg ham så godt som aldrig. Så jeg har virkeligt intet at tabe ved at prøve at skrive til ham.

Mht. at skrive på facebook, når man ikke er venner, så har jeg oplevet en gang, at nogen har skrevet til mig, hvor jeg aldrig fik beskeden. Man kan også vælge at afvise en beskedanmodning, så ser det ud til fra senderens side, at den ikke er blevet læst. Så det er ikke til at vide, om personen har læst det.

Hvis jeg skriver til nydelig ung pædagog bliver det også over facebook og vi er ikke venner, så måske han slet ikke får det.
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 480
Likede indlæg: 4554

Indlægaf Sophaya » 1. jul 2016, 15:57

Hmmm. Når en mand indleder en samtale med at spørge, hvilken bog man sidst har læst - så er han nok noget, tror i ikke? :lol:
9
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 332
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 2051

Indlægaf FrøkenM » 1. jul 2016, 15:58

Her er det også fredag uden planer. Det er egentlig OK i betragtning af, at mit vækkeur ringer kl. 05 i morgen :tie: har en endagstur til Kbh for mit frivillige.... Det bliver en lang dag :)

Burde tage mig sammen og tulle ned i Rema, men det gider jeg bare ikke lige nu. doven.dk :lol:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"