Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jan 2016, 21:41

Vi er i form. Rund er også en form.
10
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 10. jan 2016, 21:44

Rapfisk skrev:Vi er i form. Rund er også en form.

Og en dejlig en ;)
5
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 10. jan 2016, 22:06

Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:Jeg danser Bridget Jones-dansen til denne her. Det hjælper lidt med at holde ensomheden fra døren.

Og så gik playlisten direkte over i The Winner Takes It All, om ud over at være en virkelig sørgelig sang altid minder mig om mine forældres skilsmisse.

For pokker, da :whine: :whine: :whine: :whine: :whine:

:kram:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 10. jan 2016, 22:19

Planten skrev:
Dikus skrev:
Planten skrev:
Rapfisk skrev:
Planten skrev:Shit hvor er det irriterende at blive gjort opmærksom på ens dårlige punkter. Jeg er godt klar over, at jeg ikke er tynd, men nu føler jeg lidt, at det er forkert, at se ud som jeg gør...

Jeg holder mig til min forrige kommentar. Jeg håber, det mest er søndagsblues, der får oplevelsen til at tage så hårdt på dig.

Det gør mig egentlig mest gal. Fordi jeg pludselig føler, at jeg skal fortælle, at jeg er tyk, selvom det er tydeligt på mine billeder. Eller det synes jeg da selv. Altså - åh, jeg synes bare han er en klaphat for at skrive det. Han kunne sa bare skrive, at han ikke havde lyst til at ses igen. Jeg bad ikke om forklaring :-D

Det er virkeligt ikke okay! Og man må gerne være tyk, sagde den tykke :blomst:

Tak ;) tykt og rundt er faktisk ret hot :)

Elsker erotisk buttede kvinder heller lidt til gården og gaden end slet ingen ting :blush2: :blush2:
1
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 10. jan 2016, 22:21

Planten skrev:Shit hvor er det irriterende at blive gjort opmærksom på ens dårlige punkter. Jeg er godt klar over, at jeg ikke er tynd, men nu føler jeg lidt, at det er forkert, at se ud som jeg gør...

Det er bedre at have noget at holde i, om og af end at der ikke er noget at holde i og om :blush2:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 10. jan 2016, 22:23

Jeg har faktisk lagt billeder op af mig selv, hvor man ser mig i helfigur og måske endda til den lidt større side. Så kan de altid blive positivt overrasket, hvis de er til tyndere damer. Jeg er faktisk engang blevet dumpet af en sød fyr, fordi jeg var for tynd. Jeg var ikke tynd. Bare sådan normalvægtig med former. Men han var til rundere piger. Man kan ikke vinde hver gang :D
6
All Adventurous women do
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 10. jan 2016, 22:54

Nu har han set min besked, men ikke svaret.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 11. jan 2016, 00:12

Det er det samme som kageform, det holder 100!
5
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 05:33

Plante: Kan SAGTENS forstå, hans begrundelse var lidt hård at sluge. :ae: Har selv oplevet det for år tilbage. Jeg er selv ca 15 kg for stor og i nogles øjne er jeg en fedtklump. I andres er jeg en flot og frodig kvinde.

Jeg har også selv haft en tendens til kun at lægge fotos fra "gode" vinkler på min datingprofil, men er nået frem til, at der også skal nogle på, hvor man kan se min str 42-røv, og at jeg har noget mave. For jeg vil hellere sorteres fra allerede under læsningen af min profil og uden at vide det end jeg vil have lige op i fjæset: "Du er for fed. Jeg tænder ikke på dig".

Jeg vil så i øvrigt sige, at jeg ikke synes, der er noget slemt i, at han melder ærligt ud om sin præference - når bare han gør det ordentligt og med respekt. Selvfølgelig er det kikset, når nu hans egne fotos ikke var vellignende. Men egentlig kommer det jo ikke sagen ved. Jeg synes, det er fair nok, folk har fysiske præferencer, og mænd, der har løjet sig højere inden en date (jo, de findes! :stoned: ), men reelt er lavere end mig, vil også blive afvist og få at vide, at jeg ikke kan tænde på en mand, der er min egen højde eller lavere. Dét er der helt sikkert også nogle, der finder kynisk.

IKKE at jeg siger, du har løjet! Jeg siger sådan set bare, at os med "lidt ekstra" ikke skal forsøge at gemme os eller at ligne det, vi tror, "alle mænd" helst vil have. Vi skal hellere være stolte af os selv og vores udseende og derfor stå fuldt og helt ved det. Jeg tror, den ærlighed i sig selv kan tiltrække nogle gode mænd. Alt andet er halsløs gerning - og dårligt for selvtilliden.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 11. jan 2016, 05:57

ManicNinja skrev:Plante: Kan SAGTENS forstå, hans begrundelse var lidt hård at sluge. :ae: Har selv oplevet det for år tilbage. Jeg er selv ca 15 kg for stor og i nogles øjne er jeg en fedtklump. I andres er jeg en flot og frodig kvinde.

Jeg har også selv haft en tendens til kun at lægge fotos fra "gode" vinkler på min datingprofil, men er nået frem til, at der også skal nogle på, hvor man kan se min str 42-røv, og at jeg har noget mave. For jeg vil hellere sorteres fra allerede under læsningen af min profil og uden at vide det end jeg vil have lige op i fjæset: "Du er for fed. Jeg tænder ikke på dig".

Jeg vil så i øvrigt sige, at jeg ikke synes, der er noget slemt i, at han melder ærligt ud om sin præference - når bare han gør det ordentligt og med respekt. Selvfølgelig er det kikset, når nu hans egne fotos ikke var vellignende. Men egentlig kommer det jo ikke sagen ved. Jeg synes, det er fair nok, folk har fysiske præferencer, og mænd, der har løjet sig højere inden en date (jo, de findes! :stoned: ), men reelt er lavere end mig, vil også blive afvist og få at vide, at jeg ikke kan tænde på en mand, der er min egen højde eller lavere. Dét er der helt sikkert også nogle, der finder kynisk.

IKKE at jeg siger, du har løjet! Jeg siger sådan set bare, at os med "lidt ekstra" ikke skal forsøge at gemme os eller at ligne det, vi tror, "alle mænd" helst vil have. Vi skal hellere være stolte af os selv og vores udseende og derfor stå fuldt og helt ved det. Jeg tror, den ærlighed i sig selv kan tiltrække nogle gode mænd. Alt andet er halsløs gerning - og dårligt for selvtilliden.

Det er ikke så meget, at den er svær at sluge, det er mest, at det ene billede, hvor man kan se mig fra top til tå faktisk viser mig, som jeg ser ud. Med deller. Så at han kunne bilde sig selv ind, at jeg kun var "buttet" eller hvad han nu troede, det forstår jeg ikke.
Jeg har spurgt mine venner, om det billede ligner mig og viser mig, som jeg er. Og det siger de ja til. En siger, at det måske trækker fem kilo fra, og det gør det måske også. Men fuck nu det.
3
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. jan 2016, 11:42

For fanden plante. :( Jeg kan sgu godt forstå den rammer og gør ondt og irriterer. Faktisk har jeg lige - efter at have læst dine indlæg - været inde på min Tinderprofil og tilføje tyk, rund og andre tydelige beskrivelser af at jeg er en tyksak. Og nu har jeg slet ikke lyst til at date.

Det værste er, at den sidste jeg kissemissede med, er en virkelig lækker mand, som lige er gået fra sin eks, som er en 22 årig petit blondine med dådyrøjne. Jeg fatter slet ikke, at han kunne tænde på mig, som er hendes totale modsætning. Men...æv, hvor er jeg trist og blehh på dine vegne. Ja ja, det er da fint med ærlighed, men her kunne han sgu have holdt sin kæft. Jeg kunne forstå, hvis du havde photoshoppet dine billeder til en str. 34. Men det er jo ikke tilfældet.

Grrrr!
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 12:26

Planten skrev:
ManicNinja skrev:Plante: Kan SAGTENS forstå, hans begrundelse var lidt hård at sluge. :ae: Har selv oplevet det for år tilbage. Jeg er selv ca 15 kg for stor og i nogles øjne er jeg en fedtklump. I andres er jeg en flot og frodig kvinde.

Det er ikke så meget, at den er svær at sluge, det er mest, at det ene billede, hvor man kan se mig fra top til tå faktisk viser mig, som jeg ser ud. Med deller. Så at han kunne bilde sig selv ind, at jeg kun var "buttet" eller hvad han nu troede, det forstår jeg ikke.
Jeg har spurgt mine venner, om det billede ligner mig og viser mig, som jeg er. Og det siger de ja til. En siger, at det måske trækker fem kilo fra, og det gør det måske også. Men fuck nu det.

Ah. Okay. Ja, så synes jeg også sagen er en noget anden. Som du beskriver det her, forstår jeg heller ikke rigtigt, han kunne blive så overrasket.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 14:02

Ado skrev:For fanden plante. :( Jeg kan sgu godt forstå den rammer og gør ondt og irriterer. Faktisk har jeg lige - efter at have læst dine indlæg - været inde på min Tinderprofil og tilføje tyk, rund og andre tydelige beskrivelser af at jeg er en tyksak. Og nu har jeg slet ikke lyst til at date.

Det værste er, at den sidste jeg kissemissede med, er en virkelig lækker mand, som lige er gået fra sin eks, som er en 22 årig petit blondine med dådyrøjne. Jeg fatter slet ikke, at han kunne tænde på mig, som er hendes totale modsætning. Men...æv, hvor er jeg trist og blehh på dine vegne. Ja ja, det er da fint med ærlighed, men her kunne han sgu have holdt sin kæft. Jeg kunne forstå, hvis du havde photoshoppet dine billeder til en str. 34. Men det er jo ikke tilfældet.

Grrrr!

Har du ikke helfigursbilleder på din profil?Jeg mener - så ved man da, at mænd, som vælger at tage kontakt, har "læst varedeklarationen" så at sige.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. jan 2016, 14:25

ManicNinja skrev:
Ado skrev:For fanden plante. :( Jeg kan sgu godt forstå den rammer og gør ondt og irriterer. Faktisk har jeg lige - efter at have læst dine indlæg - været inde på min Tinderprofil og tilføje tyk, rund og andre tydelige beskrivelser af at jeg er en tyksak. Og nu har jeg slet ikke lyst til at date.

Grrrr!

Har du ikke helfigursbilleder på din profil?Jeg mener - så ved man da, at mænd, som vælger at tage kontakt, har "læst varedeklarationen" så at sige.

Ikke lige nu, men jeg sender altid et, hvis der bliver snakket om en date/hvis jeg kan mærke han er en jeg gerne vil se mere til.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 11. jan 2016, 15:18

Æske skrev:

Det er det samme som kageform, det holder 100!

Tag en chokoladekage. Den består af mel (plante), sukker (plante) og kakao (plante). Kage er i virkeligheden en bagt salat.
15
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Forhold og sex"