Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1658

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. jul 2016, 15:44

Jeg har en fredag aften uden planer. Hvilket i princippet er ok (er træt efter en hård uge)

Men selvom jeg ikke er i festhumør, gad jeg virkelig godt, at jeg lige havde en afslappet date i aften. Suk. :/
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 139
Likede indlæg: 691

Indlægaf Marioneta » 1. jul 2016, 15:54

Nå, men jeg har nu fået bekræftet at nydelig ung pædagog skifter dus efter sommerferien og så ser jeg ham så godt som aldrig. Så jeg har virkeligt intet at tabe ved at prøve at skrive til ham.

Mht. at skrive på facebook, når man ikke er venner, så har jeg oplevet en gang, at nogen har skrevet til mig, hvor jeg aldrig fik beskeden. Man kan også vælge at afvise en beskedanmodning, så ser det ud til fra senderens side, at den ikke er blevet læst. Så det er ikke til at vide, om personen har læst det.

Hvis jeg skriver til nydelig ung pædagog bliver det også over facebook og vi er ikke venner, så måske han slet ikke får det.
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4020

Indlægaf Sophaya » 1. jul 2016, 15:57

Hmmm. Når en mand indleder en samtale med at spørge, hvilken bog man sidst har læst - så er han nok noget, tror i ikke? :lol:
10
x
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 213
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1463

Indlægaf FrøkenM » 1. jul 2016, 15:58

Her er det også fredag uden planer. Det er egentlig OK i betragtning af, at mit vækkeur ringer kl. 05 i morgen :tie: har en endagstur til Kbh for mit frivillige.... Det bliver en lang dag :)

Burde tage mig sammen og tulle ned i Rema, men det gider jeg bare ikke lige nu. doven.dk :lol:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 1. jul 2016, 16:28

Og nu har jeg fundet nydelig ung pædagog på Tinder, så han er single og søgende :fløjt:
9
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 941
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9366

Indlægaf Daine » 1. jul 2016, 16:34

Sophaya skrev:Hmmm. Når en mand indleder en samtale med at spørge, hvilken bog man sidst har læst - så er han nok noget, tror i ikke? :lol:

Jo! :love: Sådan en fyr ville jeg elske at møde - medmindre han fortalte mig, at han lige havde læst Ulysses for tredje gang "bare for hyggens skyld" :lol:

Ikke fordi der er noget galt i det, men når jeg så fortæller om min begejstring for Anna Grues krimier og Harry Potter, er vi muligvis ikke helt på samme banehalvdel :D
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 1. jul 2016, 16:35

Marioneta skrev:Og nu har jeg fundet nydelig ung pædagog på Tinder, så han er single og søgende :fløjt:

Jeg synes du skal matche ham og se hvad der kommer ud af det :gogo:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 1. jul 2016, 16:37

Sophaya skrev:Hmmm. Når en mand indleder en samtale med at spørge, hvilken bog man sidst har læst - så er han nok noget, tror i ikke? :lol:

Jo det tænker jeg :)
Her ville en mand der læser falde i rigtig god jord!
2
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 1. jul 2016, 16:38

FrøkenM skrev:
Marioneta skrev:Og nu har jeg fundet nydelig ung pædagog på Tinder, så han er single og søgende :fløjt:

Problemet er bare at der så stor aldersforskel på os, at jeg ikke er sikker på, at jeg dukker op på hans Tinder, hvis jeg liker ham.
0
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 1. jul 2016, 16:41

Marioneta skrev:
FrøkenM skrev:

Problemet er bare at der så stor aldersforskel på os, at jeg ikke er sikker på, at jeg dukker op på hans Tinder, hvis jeg liker ham.

Giv det et forsøg alligevel :)
Jeg er ikke inde i brugen af Tinder overhovedet, så ved ikke hvordan det 100% fungerer.
1
IrmaPigen
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1658

Indlægaf IrmaPigen » 1. jul 2016, 16:45

FrøkenM skrev:Her er det også fredag uden planer. Det er egentlig OK i betragtning af, at mit vækkeur ringer kl. 05 i morgen :tie: har en endagstur til Kbh for mit frivillige.... Det bliver en lang dag :)

Burde tage mig sammen og tulle ned i Rema, men det gider jeg bare ikke lige nu. doven.dk :lol:

Jeg har så lige slumret lidt i en times tid. Nui, jeg er flad. But still, en sød mand ville afgjort live mig lidt op.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 787
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7299

Indlægaf Dikus » 1. jul 2016, 16:55

Marioneta skrev:
FrøkenM skrev:

Du er da nødt til at like ham!!! Også selvom du ikke kan være sikker på, det er et "nej tak", hvis du ikke får et like retur. For kan han se dig, og svarer ja... såååååå :ivrig: :ivrig: :panik:
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4020

Indlægaf Sophaya » 1. jul 2016, 16:56

Nu har jeg jo godt nok lige fået en anden mand i mit liv :fløjt:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
x
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 299
Likede indlæg: 3681

Indlægaf Skralde » 1. jul 2016, 17:03

Marioneta skrev:
FrøkenM skrev:

Go for it!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 1. jul 2016, 17:04

Jeg kan selvfølgelig gå "all in" og give ham et "super like". Så ved jeg at han får det, men også at han vil vide, at jeg har liket ham, selvom han swiper mig væk. Men igen - har intet at tabe. Ser ham allerhøjst mens jeg kører på arbejde i min bil og han kommer cyklende mod skolen på sin cykel.
4

Tilbage til "Forhold og sex"