Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 937

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. jul 2016, 16:45

FrøkenM skrev:Her er det også fredag uden planer. Det er egentlig OK i betragtning af, at mit vækkeur ringer kl. 05 i morgen :tie: har en endagstur til Kbh for mit frivillige.... Det bliver en lang dag :)

Burde tage mig sammen og tulle ned i Rema, men det gider jeg bare ikke lige nu. doven.dk :lol:

Jeg har så lige slumret lidt i en times tid. Nui, jeg er flad. But still, en sød mand ville afgjort live mig lidt op.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Dikus » 1. jul 2016, 16:55

Marioneta skrev:
FrøkenM skrev:
Marioneta skrev:Og nu har jeg fundet nydelig ung pædagog på Tinder, så han er single og søgende :fløjt:

Jeg synes du skal matche ham og se hvad der kommer ud af det :gogo:

Problemet er bare at der så stor aldersforskel på os, at jeg ikke er sikker på, at jeg dukker op på hans Tinder, hvis jeg liker ham.

Du er da nødt til at like ham!!! Også selvom du ikke kan være sikker på, det er et "nej tak", hvis du ikke får et like retur. For kan han se dig, og svarer ja... såååååå :ivrig: :ivrig: :panik:
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 1. jul 2016, 16:56

Nu har jeg jo godt nok lige fået en anden mand i mit liv :fløjt:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
x
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 1. jul 2016, 17:03

Marioneta skrev:
FrøkenM skrev:
Marioneta skrev:Og nu har jeg fundet nydelig ung pædagog på Tinder, så han er single og søgende :fløjt:

Jeg synes du skal matche ham og se hvad der kommer ud af det :gogo:

Problemet er bare at der så stor aldersforskel på os, at jeg ikke er sikker på, at jeg dukker op på hans Tinder, hvis jeg liker ham.

Go for it!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 1. jul 2016, 17:04

Jeg kan selvfølgelig gå "all in" og give ham et "super like". Så ved jeg at han får det, men også at han vil vide, at jeg har liket ham, selvom han swiper mig væk. Men igen - har intet at tabe. Ser ham allerhøjst mens jeg kører på arbejde i min bil og han kommer cyklende mod skolen på sin cykel.
4
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 1. jul 2016, 17:04

FrøkenM skrev:Jo det tænker jeg :)
Her ville en mand der læser falde i rigtig god jord!

Daine skrev:Jo! :love: Sådan en fyr ville jeg elske at møde - medmindre han fortalte mig, at han lige havde læst Ulysses for tredje gang "bare for hyggens skyld" :lol:

Ikke fordi der er noget galt i det, men når jeg så fortæller om min begejstring for Anna Grues krimier og Harry Potter, er vi muligvis ikke helt på samme banehalvdel :D

Det er altså også et kæmpe plus i min bog!

Måske siger det lidt om mig, at mine katte hedder Alanna og Dobby :lol:
1
x
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 1. jul 2016, 17:07

Her er det også en stille hjemmeaften - dog med afkom og pandekager ;) Men jeg kunne nu godt have brugt én til at flette fingre med imens.

Jeg lurer på at melde mig på en datingside igen - denne gang en anden end sidst. Er det kikset at bruge samme profiltekst som jeg brugte tidligere på året? Den fik jeg en del ros for fra flere mænd og det er sgu så svært at være kvik og charmerende på skrift, flere gange om året :afro:
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5739

Indlægaf Animi » 1. jul 2016, 17:10

Stalkeragtig som jeg er :ninja: fandt jeg ud af at min eks er gået online igen på en datingside. Og selvom vi ikke er sammen mere, og jeg selv har været til speeddating og har Tindereret den lidt, så gjorde det alligevel ret ondt i hjertet :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 937

Indlægaf IrmaPigen » 1. jul 2016, 17:15

Skralde skrev:Her er det også en stille hjemmeaften - dog med afkom og pandekager ;) Men jeg kunne nu godt have brugt én til at flette fingre med imens.

Jeg lurer på at melde mig på en datingside igen - denne gang en anden end sidst. Er det kikset at bruge samme profiltekst som jeg brugte tidligere på året? Den fik jeg en del ros for fra flere mænd og det er sgu så svært at være kvik og charmerende på skrift, flere gange om året :afro:

Næ. Ingen ligger mærke til det med profilteksten.

Jeg tog for et par uger siden to gratisdage på elitedaters, med stort set samme profiltekst som forrige gang. Og der skrev de samme til mig en gang til, herunder bla en jeg havde været på date med i april måned, tror jeg det var. So nobody will notice.

Hvor vil du oprette dig henne (savner inspiration)

Jeg burde gå ned og købe lokumspapir men det pisser ned. Så jeg må tørre røv med IKEA-servietter lidt endnu.
1
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 1. jul 2016, 17:30

Nu har jeg lige rettet min Tinder profil med lidt tekst og billeder og nu er spørgsmålet om jeg skal like ham eller super like ham. Ved det første dukker jeg måske op hos ham, men jeg ved ikke om alderen kan spille ind, så jeg ikke gør. Ved det andet burde jeg dukke op, men også med en besked om at jeg har liket ham, så han ved det inden han skal swipe.
0
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 1. jul 2016, 17:32

Marioneta skrev:Nu har jeg lige rettet min Tinder profil med lidt tekst og billeder og nu er spørgsmålet om jeg skal like ham eller super like ham. Ved det første dukker jeg måske op hos ham, men jeg ved ikke om alderen kan spille ind, så jeg ikke gør. Ved det andet burde jeg dukke op, men også med en besked om at jeg har liket ham, så han ved det inden han skal swipe.

Du er super interesseret i ham, så gå da all-in :gogo:
3
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 1. jul 2016, 17:33

Marioneta skrev:Nu har jeg lige rettet min Tinder profil med lidt tekst og billeder og nu er spørgsmålet om jeg skal like ham eller super like ham. Ved det første dukker jeg måske op hos ham, men jeg ved ikke om alderen kan spille ind, så jeg ikke gør. Ved det andet burde jeg dukke op, men også med en besked om at jeg har liket ham, så han ved det inden han skal swipe.

Superlike!
3
:whip:
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 1. jul 2016, 17:35

IrmaPigen skrev:
Skralde skrev:Her er det også en stille hjemmeaften - dog med afkom og pandekager ;) Men jeg kunne nu godt have brugt én til at flette fingre med imens.

Næ. Ingen ligger mærke til det med profilteksten.

Jeg tog for et par uger siden to gratisdage på elitedaters, med stort set samme profiltekst som forrige gang. Og der skrev de samme til mig en gang til, herunder bla en jeg havde været på date med i april måned, tror jeg det var. So nobody will notice.

Hvor vil du oprette dig henne (savner inspiration)

Jeg burde gå ned og købe lokumspapir men det pisser ned. Så jeg må tørre røv med IKEA-servietter lidt endnu.

Jeg tror at du her ret - jeg kunne bare meget vel selv bemærke det, hvis folk skrev det samme flere steder :genert: Jeg overvejer dating.dk af den simple årsag at det koster penge og jeg derfor håber at det sier de mest useriøse fra :) Sidst var jeg på endate.dk
0
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 1. jul 2016, 17:36

Animi skrev:Stalkeragtig som jeg er :ninja: fandt jeg ud af at min eks er gået online igen på en datingside. Og selvom vi ikke er sammen mere, og jeg selv har været til speeddating og har Tindereret den lidt, så gjorde det alligevel ret ondt i hjertet :(

Det er aldrig sjovt :ae:
1
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 1. jul 2016, 17:43

Et super like er sendt afsted...chancen er selvfølgelig størst for at jeg ikke hører noget. Har jo generelt elendig held med mænd, og når der lige puttes en stor aldersforskel imellem, bliver det næppe bedre, men så er det da i hvert fald forsøgt.
11

Tilbage til "Forhold og sex"