Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 1. jul 2016, 19:45

Rapfisk skrev:
Zombie skrev:Graviditet uden for livmoderen, akut udskrabning/kirurgisk abort i dag - dødt embryo sad mellem inderste slimhinde og selve slimhinden, dvs på den forkerte side af slimhinden.

Min mor kom fra Kbh og var med da jeg kom i narkose og vågnede, og herhjemme.

Efter omstændighederne er jeg ok - på søndag kommer familien til fødselsdag.
Er glad for det er catering og kagemand fra bager, jeg skal intet lave selv og alt er allerede ordnet.
"The Show must go on" / fake it until you make it.

FML.
Og død over kobberspiraler.

Sikke en oplevelse, Zombie! Godt, du har din mor. Jeg håber, du kommer godt gennem weekenden og kan bearbejde oplevelsen bagefter :kys:

Pænt afklaret. Det var enten udskrabning eller dø af blodforgiftning.

Bare træt af, at tingene ikke kan være sådan"nemme" i mit liv. Gør ellers hvad jeg kan, for at leve så normalt og kedeligt som muligt.

I det mindste har jeg sommerferie.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 1. jul 2016, 20:00

Føj da zombie. Enig med Rapchen - godt din mor kunne komme.
0
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 1. jul 2016, 21:49

Fik købt lokumspapir.

Meget ung mand smilte indladende til mig i Fakta :-D

Som i 15-20 år yngre :ad!:
2
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1604

Indlægaf Spjaerten » 1. jul 2016, 21:57

Jeg har hygget med veninder til tøjbytte.
Nu ligger jeg i sengen og ser film og spiser Chips med dip & drikker zero

:lun:

Dejlig aften
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 1. jul 2016, 22:01

Øv Zombie :( Jeg er ked af at du skulle igennem sådan en grim oplevelse :kram:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 2. jul 2016, 09:39

Ikke held med Tinder, men kan da håbe lidt endnu, da dagen jo kun lige er begyndt for fodboldglade 26-årige. Det var jo en god kamp i går.

Jeg fik ellers en notifikation fra Tinder og da jeg ikke har liket andre end ham, fik jeg lige sommerfugle i maven. Men det var en anden, som havde super liket mig, hvilket jo var dejligt at opleve. Dog havde han en hund og jeg er allergisk for hunde.
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 2. jul 2016, 09:51

image.gif

Jeg føler mig sådan lidt Bridget Jones agtig for tiden :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 2. jul 2016, 09:53

image.gif

Oooog ja :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Dragen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 99

Indlægaf Dragen » 2. jul 2016, 10:24

Animi skrev:
image.gif

Oooog ja :lol:

Nu skal hun jo ha' barn... så bliver hun endnu mere a little bit fat. :-D
1
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 2. jul 2016, 11:30

Hmm, jeg er ved at blive usikker på, om nydelig ung pædagog overhovedet får mit super-like, når jeg højst sandsynligt er uden for hans aldersgrænser. Jeg har aldrig selv fået forslag på mænd, der er ældre end min grænse, så ved almindelige likes, der dukker man i hvert fald ikke op, for selvom jeg ikke har ret meget held med mænd, så får jeg da trods alt nogle likes engang imellem. Men har ikke erfaring med super likes og har kun fået dem to gange, begge fra mænd i aldersgruppen. Jeg begynder at tro at min super like er sendt mod en lukket dør.
0
Blueberry
Kort karma: 1

Indlægaf Blueberry » 2. jul 2016, 11:41

Jeg melder mig herinde (igen..)
Havde datet og egentlig fået et godt forhold til en fyr fra tinder, som bare er jordens bedste fyr.. Det holdt nogle måneder. Han gjorde virkelig alt for mig og vi vores livssyn var så ens.. Problemet var bare at sommerfuglene i maven aldrig kom og jeg kunne slet ikke gengælde de følelser for ham. Jo jeg holder/holdte enormt af ham, men uanset hvor meget jeg prøvede, så kunne jeg bare ikke få de der romantiske følelser for ham. Tror simpelthen at han var FOR sød.. Gjorde alt hvad jeg ville/sige og gav slet ingen modstand.
Har det rigtig dårligt med at 'smide guld på gaden', og nu skal igennem en masse røvhuller fra tinder, men jeg var så ked af det med ham, fordi jeg bare ikke lykkedes at få de samme følelser.

Han var min første date efter 6 år i et forhold. Troede at han var den type jeg ville have.. åbenbart ikke.

Nå. Venter lige et par uger med at komme på tinder, så jeg kan komme over ham. Selvom jeg gjorde det slut, så er jeg stadig rigtig ked af det..
Nu er jeg bare bange for at der ikke er nogle søde og seriøse fyre tilbage på tinder. Der kan vel ikke kun være useriøse derinde, kan der?
Jeg er 26 og føler mig gammel! Vil gerne have en sød kæreste og på sigt børn og min egen familie.. Tiden render bare ud :o
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 2. jul 2016, 11:47

Ennovy skrev:Jeg har ikke Tinder mere, men da jeg prøvede det af så fik jeg også mænd der var uden for min aldersgruppe hvis de havde liket mig. Og hvorfor er allergi overfor hund et problem i forhold til at se om han kunne være noget? Med mindre han ligefrem har skrevet at han har hunden med overalt og at en kommende partner skal ligge i ske med hunden.

Jeg har selv hund, som nu bor ved min mor. Jeg er meget allergisk for hund og kan knap nok være i nærheden af min egen hund. Jeg ville heller ikke kunne være i nærheden af en evt. dates hund og han ville skulle af med den, hvis vi skulle være sammen seriøst og det vil jeg selvfølgelig ikke byde ham.

Min aldersgrænse er sat forholdsvis tæt på min egen alder (+/-2-3 år) og jeg har aldrig fået forslag (fordi de har liket mig) fra mænd udenfor den grænse. Nu svømmer jeg så heller ikke i matches, men jeg får da nogle engang imellem, men det har aldrig været fra ældre mænd. Hvorimod jeg får rigelig af beskeder og likes fra ældre mænd på andre sider. Så ved almindeligt like er jeg ikke i tvivl om at han ikke får mig frem. Men har jo så ikke så meget erfaring med super-likes, udover at jeg heller ikke har fået fra meget ældre.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 2. jul 2016, 11:57

Ennovy skrev:
Men ved du om hunden er hans? Om den er 1 år eller 14 år? Om det er et krav fra hans side at I ikke kan være hos dig og ikke hos ham?

Det var en hvalp og det var hans primære billede.

Jeg tager min allergi alvorligt. Du beder jo heller ikke nøddeallergikere om at spise nødder bare en gang imellem.
8
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 13:12

Blueberry skrev:Jeg melder mig herinde (igen..)
Havde datet og egentlig fået et godt forhold til en fyr fra tinder, som bare er jordens bedste fyr.. Det holdt nogle måneder. Han gjorde virkelig alt for mig og vi vores livssyn var så ens.. Problemet var bare at sommerfuglene i maven aldrig kom og jeg kunne slet ikke gengælde de følelser for ham. Jo jeg holder/holdte enormt af ham, men uanset hvor meget jeg prøvede, så kunne jeg bare ikke få de der romantiske følelser for ham. Tror simpelthen at han var FOR sød.. Gjorde alt hvad jeg ville/sige og gav slet ingen modstand.
Har det rigtig dårligt med at 'smide guld på gaden', og nu skal igennem en masse røvhuller fra tinder, men jeg var så ked af det med ham, fordi jeg bare ikke lykkedes at få de samme følelser.

Han var min første date efter 6 år i et forhold. Troede at han var den type jeg ville have.. åbenbart ikke.

Nå. Venter lige et par uger med at komme på tinder, så jeg kan komme over ham. Selvom jeg gjorde det slut, så er jeg stadig rigtig ked af det..
Nu er jeg bare bange for at der ikke er nogle søde og seriøse fyre tilbage på tinder. Der kan vel ikke kun være useriøse derinde, kan der?
Jeg er 26 og føler mig gammel! Vil gerne have en sød kæreste og på sigt børn og min egen familie.. Tiden render bare ud :o

For lige at tage det sidste, så er man ikke gammel, når man er 26 :lol:
Men jeg synes, det er flot, du har meldt ud, selvom du holder af ham.
3
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 2. jul 2016, 13:45

Marioneta skrev:
Ennovy skrev:
Men ved du om hunden er hans? Om den er 1 år eller 14 år? Om det er et krav fra hans side at I ikke kan være hos dig og ikke hos ham?

Det var en hvalp og det var hans primære billede.

Jeg tager min allergi alvorligt. Du beder jo heller ikke nøddeallergikere om at spise nødder bare en gang imellem.

Jeg har 2 billeder på min Tinder med 2 forskellige hunde - ingen af dem er mine :D
1

Tilbage til "Forhold og sex"