Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5737

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. jul 2016, 14:01

Planten skrev:For lige at tage det sidste, så er man ikke gammel, når man er 26 :lol:

Jeg er 25, og selvom jeg egentlig godt ved at jeg ikke er gammel, så føler jeg mig alligevel "gammel" nogen gange, når alle mine veninder enten bliver gift eller får børn, og man altid er den evige single, og man hele tiden skal høre på at ens fertilitet nærmest styrtdykker når man har rundet de 25 :panik:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2255

Indlægaf Zombie » 2. jul 2016, 14:22

Ennovy skrev:
Marioneta skrev:
Ennovy skrev:
Men ved du om hunden er hans? Om den er 1 år eller 14 år? Om det er et krav fra hans side at I ikke kan være hos dig og ikke hos ham?

Det var en hvalp og det var hans primære billede.

Jeg tager min allergi alvorligt. Du beder jo heller ikke nøddeallergikere om at spise nødder bare en gang imellem.

Nej, men der må godt være nødder i hjemmet vel. Det er jo selvfølgeligt helt op til dig det er klart. Men hvis han ellers virker interessant så virker det som en lille ting at vælge fra på, når du nu giver udtryk for at udvalget ikke er så stort, og han så ligefrem superliker. Jeg har også allergier - både nogle jeg reagerer meget på og nogle jeg ikke reagere så meget på - men altså man kan jo gøre meget ved sådan noget. Og I skal jo ikke flytte sammen efter et like. Men igen: Selvfølgeligt styrer man helt selv hvad man har som dealbreakers. Men jeg forstår det bare ikke - et billede af en hvalp - altså herregud.

Jeg kan ikke bo sammen med kat. En fyr, der var villig til at date mig, vel vidende at skulle vi have en seriøs fremtid måtte katten en dag flytte, ville diskvalificeres på den indstilling.

Får man en hund, forpligter det, i cirka 12-14 år i gennemsnit. Får man en hund på det grundlag at man bare skaffer sig af med den, hvis den er i vejen for ens dating liv fordi pigen er allergiker, så skal man seriøst bare lade være med at få den til at starte med.

Og man bør fravælge folk, der behandler levende, følende væsner på den måde. Det er bare ikke i orden.
7
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1090

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 14:26

Animi skrev:
Planten skrev:For lige at tage det sidste, så er man ikke gammel, når man er 26 :lol:

Jeg er 25, og selvom jeg egentlig godt ved at jeg ikke er gammel, så føler jeg mig alligevel "gammel" nogen gange, når alle mine veninder enten bliver gift eller får børn, og man altid er den evige single, og man hele tiden skal høre på at ens fertilitet nærmest styrtdykker når man har rundet de 25 :panik:

Hehe, jeg ved godt, man kan føle sig gammel, når man er alle aldre, men jeg synes bare, det er en skam, hvis man bliver hæmmet af det - hilsen en på 37 år :lol2:
2
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 15:05

Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!
13
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4285

Indlægaf Rapfisk » 2. jul 2016, 15:13

Planten skrev:Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!

Fedt! Det er svært at holde nerverne inden for tøjet i sådan en situation.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 2. jul 2016, 15:27

Planten skrev:Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!

Lyder da dejligt. No panic :)
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 2. jul 2016, 15:35

Marioneta: Forstår dig udmærket i forhold til hund og allergi. Forstår slet ikke, der skal gøres en diskussion ud af det. Vi har alle vore kriterier. Af den ene eller den anden grund. Og det er dig, der "kender" din allergi.
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 2. jul 2016, 15:53

Nøj hvor spændende! Hvornår skal i så drikke den kop kaffe? :D
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 497

Indlægaf Marioneta » 2. jul 2016, 17:49

Jer, som er på Tinder. Har I nogensinde fået et superlike fra en person, som var udenfor jeres aldersgrænse? Jeg har ikke selv, men nu får jeg ikke specielt mange likes eller super likes, så det kan jeg ikke helt regne med.

Jeg har googlet det og umiddelbart tror jeg ikke, at han får mit superlike og så er jeg lige vidt.

Så må jeg skrive til ham på facebook og håbe på, at han får det. Hmm, hvordan skal jeg formulere mig...
0
Brugeravatar
Zombie

Indlægaf Zombie » 2. jul 2016, 19:03

Ennovy skrev:
ManicNinja skrev:Marioneta: Forstår dig udmærket i forhold til hund og allergi. Forstår slet ikke, der skal gøres en diskussion ud af det. Vi har alle vore kriterier. Af den ene eller den anden grund. Og det er dig, der "kender" din allergi.

Det var nu ikke for at gøre en ting ud af det - jeg skrev jo endda flere gange at man jo selvfølgeligt helt selv bestemmer.

Men det er vel okay at komme med et input? Og jeg synes ikke "det er jo ikke sikkert det er hans hund" er et dårligt input. Tvært imod.

Ja okay, hvis man ikke engang ved dét, så har du helt ret.
0
Brugeravatar
Zombie

Indlægaf Zombie » 2. jul 2016, 19:06

Jeg er faktisk ved at være ok, selvom der går lang tid inden kroppen er helet helt. Jeg bløder nu som alm. mens og har ikke nogen smerter, som den af hospitalet anbefalede pamol- og ipren cocktail ikke kan tage.

I morgen kommer alle gæsterne og et par af dem (familie) kommer en times tid før, og hjælper med lidt småting. Så det er meget stille og roligt.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5896

Indlægaf Dikus » 2. jul 2016, 19:07

Marioneta skrev:Jer, som er på Tinder. Har I nogensinde fået et superlike fra en person, som var udenfor jeres aldersgrænse? Jeg har ikke selv, men nu får jeg ikke specielt mange likes eller super likes, så det kan jeg ikke helt regne med.

Jeg har googlet det og umiddelbart tror jeg ikke, at han får mit superlike og så er jeg lige vidt.

Så må jeg skrive til ham på facebook og håbe på, at han får det. Hmm, hvordan skal jeg formulere mig...

Hvad med bare at lave en diskret hilsen, hvor du skriver, du så ham på tinder og nu er i tvivl, om han også har set dig - eller om du var røget i et aldersfilter?

Så har han en bold, han kan gribe. Om han kan lave en høflig afvisning.

Jeg synes, det er en win-win åbning i forhold til enhver anden åbning.
1
Brugeravatar
MilleMercy
Kort karma: 10
Likede indlæg: 52

Indlægaf MilleMercy » 2. jul 2016, 19:11

Zombie skrev:Jeg er faktisk ved at være ok, selvom der går lang tid inden kroppen er helet helt. Jeg bløder nu som alm. mens og har ikke nogen smerter, som den af hospitalet anbefalede pamol- og ipren cocktail ikke kan tage.

I morgen kommer alle gæsterne og et par af dem (familie) kommer en times tid før, og hjælper med lidt småting. Så det er meget stille og roligt.

God bedring, og tillykke med dagen. Jeg håber den bliver god og dejligt på trods af det, der lige er sket :ae:
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 497

Indlægaf Marioneta » 2. jul 2016, 19:23

Zombie skrev:Jeg er faktisk ved at være ok, selvom der går lang tid inden kroppen er helet helt. Jeg bløder nu som alm. mens og har ikke nogen smerter, som den af hospitalet anbefalede pamol- og ipren cocktail ikke kan tage.

Det må være en hård omgang. Det var godt at du kom helskindet ud af det.

Jeg har lige mistet en meget tidlig graviditet og blev overrasket over hvor ondt det gjorde, når jeg ikke var længere.
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 19:52

ManicNinja skrev:

Lyder da dejligt. No panic :)

Meget dejligt :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"