Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 135
Likede indlæg: 661

Re: Singletråden

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 09:20

Ennovy skrev:

Så længe han ikke er flyttet endnu, så ville jeg vente til jeg mødte ham om eftermiddagen. For at mærke om der er en reaktionen på Tinderinteressen. Meningen med SuperLikes er vel at den anden ser det? Så sandsynligheden for at han ikke har set det tænker jeg ikke er så stor som det modsatte.

Vi er gået på ferie, så jeg ser ham ikke igen.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 09:25

Ennovy skrev:
Marioneta skrev:
Ennovy skrev:

Så længe han ikke er flyttet endnu, så ville jeg vente til jeg mødte ham om eftermiddagen. For at mærke om der er en reaktionen på Tinderinteressen. Meningen med SuperLikes er vel at den anden ser det? Så sandsynligheden for at han ikke har set det tænker jeg ikke er så stor som det modsatte.

Vi er gået på ferie, så jeg ser ham ikke igen.

Okay - så bare glem mine indlæg - så kan du sagtens skrive til ham :blomst:

Det er jo helt reelt. Det er også først efter at jeg har fundet ud af, at han skifter dus, at jeg er begyndt at overveje at kontakte ham.

Jeg ved ikke helt med en venneanmodning. Han har over 400 venner, så måske han bare er en, som ikke ligger så meget i facebook-venskab og så vil en accept ikke rigtigt betyde noget.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 10:00

Ennovy skrev:
Men det med at skrive til en og havne i den anden indbakke er mere noget mange mennesker ikke opdager.

Ja, det kan ske, at han ikke får beskeden. Jeg synes ikke, at det er så galt efter de har opdateret og kaldet det beskedanmodninger. Man får ikke en notifikation om en besked, men den dukker som regel op når man så kigger på mobilen. Man kan så afvise den og så ser det ud til at man ikke har læst den, så det er svært. Ved ikke om jeg skal sende en venneanmodning samtidigt, det kan jeg jo godt.
0
IrmaPigen
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1534

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 10:10

Marioneta skrev:
Ennovy skrev:
Men det med at skrive til en og havne i den anden indbakke er mere noget mange mennesker ikke opdager.

Ja, det kan ske, at han ikke får beskeden. Jeg synes ikke, at det er så galt efter de har opdateret og kaldet det beskedanmodninger. Man får ikke en notifikation om en besked, men den dukker som regel op når man så kigger på mobilen. Man kan så afvise den og så ser det ud til at man ikke har læst den, så det er svært. Ved ikke om jeg skal sende en venneanmodning samtidigt, det kan jeg jo godt.

Det virker lige lovlig needy i min verden at kontakte ham på flere forskellige måder.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 10:15

IrmaPigen skrev:
Marioneta skrev:
Ennovy skrev:

Det virker lige lovlig needy i min verden at kontakte ham på flere forskellige måder.

Ja, jeg synes egentligt beskeden er nok.

Nå, må hellere gøre det i stedet for kun at snakke om det :fløjt:
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 193
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1370

Indlægaf FrøkenM » 3. jul 2016, 10:22

Jeg fik ikke engang spurgt samarbejdspartner om han havde tid til kaffe inden mødet igår. Toget var inde så sent, at jeg ikke havde tid til andet end lige købe en chai og spæne op til mødelokalet og gøre klar. Elsker offentlig transport :rulle: og efter mødet var jeg så smadret at jeg slet ikke orkede. Det må blive næste gang jeg er i området - eller han er herovre, alt efter hvad der passer.

Men da jeg sad i toget hjem skrev han, at han håbede jeg havde overlevet og at de andre havde taget godt imod vores oplæg. Det gjorde de heldigvis :banan: og jeg synes det var lidt sødt af ham at spørge :blush2:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 11:02

I did it :panik:

Med mit held går den i filter og jeg hører aldrig noget. Men måske det også er bedre end en afvisning :gruble:
5
avdotja
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1332

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 11:03

Mht tinderdebatten og likes: Jeg tror altså ikke at man får folk op i ens feed, hvis man falder uden for deres kriterier. Det ville betyde at jeg f.eks. også dukkede op i en masse lesbiske kvinders feed, hvilket jo ikke giver nogen mening.

Jeg får i øvrigt ingen notifikationer ved superlikes, de dukker bare lige pludselig op i rækken. Som regel kan jeg se at der "gemmer" sig et superlike længere fremme, når jeg nærmer mig det (da den blå farve titter frem), men jeg er nød til at bladre forbi x mænd for at komme hen til det.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 11:06

avdotja skrev:Mht tinderdebatten og likes: Jeg tror altså ikke at man får folk op i ens feed, hvis man falder uden for deres kriterier. Det ville betyde at jeg f.eks. også dukkede op i en masse lesbiske kvinders feed, hvilket jo ikke giver nogen mening.

Jeg får i øvrigt ingen notifikationer ved superlikes, de dukker bare lige pludselig op i rækken. Som regel kan jeg se at der "gemmer" sig et superlike længere fremme, når jeg nærmer mig det (da den blå farve titter frem), men jeg er nød til at bladre forbi x mænd for at komme hen til det.

Jeg tror helt oprigtigt, at han ikke har fået mit superlike, netop fordi jeg aldrig selv oplever at få noget udenfor mine kriterier, bortset fra afstand. Der får man dog, selvom det er udenfor ens grænser.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 381
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3253

Indlægaf Rikke » 3. jul 2016, 11:06

Marioneta... Fra det bedste sted i mit hjerte: Hvis du udstråler bare lidt af det elendige selvværd, som skinner igennem i stort set alle dine indlæg, er der altså ikke noget at sige til, at det er så svært for dig at finde en dejlig mand.
Du taler dig selv ned gang på gang, og det er så ærgerligt, for du virker som et rigtig dejligt menneske, der har en masse at byde på - men du bliver altså nødt til selv at tro på det :kys:
12
:whip:
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 11:18

Rikke skrev:Marioneta... Fra det bedste sted i mit hjerte: Hvis du udstråler bare lidt af det elendige selvværd, som skinner igennem i stort set alle dine indlæg, er der altså ikke noget at sige til, at det er så svært for dig at finde en dejlig mand.
Du taler dig selv ned gang på gang, og det er så ærgerligt, for du virker som et rigtig dejligt menneske, der har en masse at byde på - men du bliver altså nødt til selv at tro på det :kys:

Tak. Jeg er godt selv klar over det og arbejder på det.

Nu har jeg kun mødt ham her i forbindelse med min søn, så håber at det kan være lidt en fordel at jeg ikke har vist mig på den måde, som jeg måske har en tendens til overfor mænd, der er potentiale til at date. Han husker mig nok mere som den mor, som ville hente sin søn i sfo'en og som havde glemt, at barnet skulle i filmklub og var blevet hentet af en anden forælder. Det syntes han var morsomt :fløjt:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10479

Indlægaf Fru Sunshine » 3. jul 2016, 11:30

Jeg ved godt, jeg ikke har noget at gøre i denne tråd, men jeg vil bare sige, at det er vildt underligt og meget grænseoverskridende at få tilbud fra forældre.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
primle
Kort karma: 77
Likede indlæg: 463

Indlægaf primle » 3. jul 2016, 11:33

Fru Sunshine skrev:Jeg ved godt, jeg ikke har noget at gøre i denne tråd, men jeg vil bare sige, at det er vildt underligt og meget grænseoverskridende at få tilbud fra forældre.

Fuldstændig enig. Også selvom det er et barn, man ikke har meget med at gøre.
1
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 11:36

Fru Sunshine skrev:Jeg ved godt, jeg ikke har noget at gøre i denne tråd, men jeg vil bare sige, at det er vildt underligt og meget grænseoverskridende at få tilbud fra forældre.

Ja, det kan jeg da godt forestille mig, at han evt. kunne føle, men mon ikke at han overlever det. Han ser mig jo ikke igen og det ved han jo.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 178
Likede indlæg: 1409

Indlægaf Planten » 3. jul 2016, 11:40

Mht. Superlikes. Jeg får Superlikes fra mænd, der bor længere væk end jeg søger. Og om jeg har fået Superlikes fra nogen, der er ældre eller yngre, kan jeg ikke huske. Men får da likes (vil jeg tro) fra mænd udenfor mig alderssøgegruppe. I hvert fald dukker der mænd op, som er yngre eller ældre end det, jeg søger.
0

Tilbage til "Forhold og sex"