Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spasserinde
Kort karma: 65
Likede indlæg: 825

Re: Singletråden

Indlægaf Spasserinde » 3. jul 2016, 07:18

Zombie skrev:Jeg er lige ved at blive vanvittig. Lige ved.

Eks'en og jeg går fra hinanden.
Vi er enige om, det er for det bedste - han var en weekend væk og kom helt afklaret tilbage. Han får sagt nogle sårende og nederen ting, bl.a. betvivler han min forældreevne baseret på at han mener, jeg forkæler hunden, men ja.... jeg siger ikke noget, holder tonen, vi er begge lettede.

Tre uger senere skriver han første gang og er needy. Jeg skal involveres i, at det var svært at være i byen (for han scorede ikke) og han savner sex. Jeg forklarer ham, det er svært for alle og at jeg ikke har overskud til at skulle være den, der snakker med ham om vores brud.

Der går en måned cirka, så skriver han igen. Han skal flytte pga. endt uddannelse, og vil sige farvel til hunden. Jeg ved, det er en undskyldning, men har svært ved at sige nej. Han kommer forbi, klapper hunden, og begynder at hælde vand ud af ørerne. Jeg indvies i, at vennerne mener det bare er fordi han savner den gode sex og, at han savner mig, bla bla. Istedet for at sige "Hvad fanden snakker du om, skrid din lort", gentager jeg at jeg også har det svært, men er overbevist om at det er bedre vi kommer videre hver for sig og at jeg altså på ingen måde kan hjælpe ham med at komme over mig - det kan man jo ikke som eks, og jeg er færdig.

For tre uger siden får jeg nok af tusind likes og fedterøvs kommentarer på Facebook, og sletter ham som ven. Det bliver han vældig fornærmet over selvom jeg forklarer ham at hey - jeg har brug for space. Jeg vil videre.

For to uger siden skriver han så med forslaget om, at vi kan være venner med fordele. Jeg understreger meget klart, at jeg ikke ønsker at finde sammen igen i nogen som helst former. At jeg også har det svært og som allerede nævnt skal bruge space, og han skal lade mig være i fred. Han gentager, at han savner sex og har det svært, jeg gentager at det ikke er mit job at lytte til det.

I nat skriver han så en fødselsdagshilsen og sender 500 kroner til en gave via mobile Pay. Og han er snedig nok til at angive, at pengene er et gavekort til Maxi Zoo til hunden.
Så jeg sidder i min søvndrukne tilstand og skriver tak - for det gør man jo.

Nej.
Hvad fanden laver jeg.

Jeg har ikke blokeret ham helt, fordi jeg skylder ham penge for indskuddet i lejligheden jeg bor i, som skulle have været fælles. Meningen var at jeg i løbet af to-tre måneder betalte ham tilbage.

Men nej. I morgen mandag kontakter jeg min Bank, låner pengene og betaler ham.
Og så får han ellers besked fra den anden verden, om at fucking respektere en afvisning og lade mig være i fucking fred!!! Og så blokerer jeg ham. Sortlister hans nr. og er der mere pis, får jeg selv et nyt.
Hvad fuck i helvede er meningen. Sådan en egoistisk, egocentreret spassernar!! Fat et nej!!

Det slutter i morgen. Ffs.

Wow. Hvad sker der for den dårlige stil? Og så at sende en gave pr mobilepay som du ikke kan sende tilbage uden at virke hys. Hold op hvor manipulerende.

Og så alt det snak om sex og at det er synd for ham. Helt ærligt. For mig er det i det hele taget bizart med folk der foreslår et bollevenskab lige efter et brud - det virker på mig så respektløst, sådan lidt "går den, så går den", uden nogen hensynstagen til, om den anden synes det er sårende at blive reduceret fra partnermateriale til bootie call.

Lyder som en god idé at få det lån ud af verden og så informere ham om, at du har brug for at I ikke har kontakt i en periode.
13
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 08:07

Ej, så gå da væk mand, tænker man. Håber du kan låne pengene og få ham ud af verdenen.
1
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 08:12

Nå, men i dag skal være dagen, hvor jeg skriver til nydelig ung pædagog. Så kan jeg få min afvisning og komme videre :genert: Håber selvfølgelig at jeg bliver glædelig overrasket. Jeg savner virkelig tosomhed og voksent nærvær. En mand at snakke med og selvfølgelig sex. Det er ikke engang fordi jeg er desperat efter et seriøst forhold lige nu, for jeg har jo mit projekt donorbarn. Jeg ville bare gerne have en at være sammen med og så kan man jo tage det, som det kommer.

Men ved ikke helt endnu hvordan jeg skal formulere mig. Om jeg skal nævne at jeg har set ham på Tinder og således. Jeg er ikke så god til sådan noget.
5
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1105

Indlægaf FrøkenM » 3. jul 2016, 08:12

Eks'en og jeg går fra hinanden.
Vi er enige om, det er for det bedste - han var en weekend væk og kom helt afklaret tilbage. Han får sagt nogle sårende og nederen ting, bl.a. betvivler han min forældreevne baseret på at han mener, jeg forkæler hunden, men ja.... jeg siger ikke noget, holder tonen, vi er begge lettede.

Tre uger senere skriver han første gang og er needy. Jeg skal involveres i, at det var svært at være i byen (for han scorede ikke) og han savner sex. Jeg forklarer ham, det er svært for alle og at jeg ikke har overskud til at skulle være den, der snakker med ham om vores brud.

Der går en måned cirka, så skriver han igen. Han skal flytte pga. endt uddannelse, og vil sige farvel til hunden. Jeg ved, det er en undskyldning, men har svært ved at sige nej. Han kommer forbi, klapper hunden, og begynder at hælde vand ud af ørerne. Jeg indvies i, at vennerne mener det bare er fordi han savner den gode sex og, at han savner mig, bla bla. Istedet for at sige "Hvad fanden snakker du om, skrid din lort", gentager jeg at jeg også har det svært, men er overbevist om at det er bedre vi kommer videre hver for sig og at jeg altså på ingen måde kan hjælpe ham med at komme over mig - det kan man jo ikke som eks, og jeg er færdig.

For tre uger siden får jeg nok af tusind likes og fedterøvs kommentarer på Facebook, og sletter ham som ven. Det bliver han vældig fornærmet over selvom jeg forklarer ham at hey - jeg har brug for space. Jeg vil videre.

For to uger siden skriver han så med forslaget om, at vi kan være venner med fordele. Jeg understreger meget klart, at jeg ikke ønsker at finde sammen igen i nogen som helst former. At jeg også har det svært og som allerede nævnt skal bruge space, og han skal lade mig være i fred. Han gentager, at han savner sex og har det svært, jeg gentager at det ikke er mit job at lytte til det.

I nat skriver han så en fødselsdagshilsen og sender 500 kroner til en gave via mobile Pay. Og han er snedig nok til at angive, at pengene er et gavekort til Maxi Zoo til hunden.
Så jeg sidder i min søvndrukne tilstand og skriver tak - for det gør man jo.

Nej.
Hvad fanden laver jeg.

Jeg har ikke blokeret ham helt, fordi jeg skylder ham penge for indskuddet i lejligheden jeg bor i, som skulle have været fælles. Meningen var at jeg i løbet af to-tre måneder betalte ham tilbage.

Men nej. I morgen mandag kontakter jeg min Bank, låner pengene og betaler ham.
Og så får han ellers besked fra den anden verden, om at fucking respektere en afvisning og lade mig være i fucking fred!!! Og så blokerer jeg ham. Sortlister hans nr. og er der mere pis, får jeg selv et nyt.
Hvad fuck i helvede er meningen. Sådan en egoistisk, egocentreret spassernar!! Fat et nej!!

Det slutter i morgen. Ffs.

Han kan da virkelig ikke forstå en hentydning. Jeg håber så meget at du kan låne pengene og få ham ud af dit liv og komme videre, søde Zombie :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 09:11

Ennovy skrev:
Marioneta skrev:Nå, men i dag skal være dagen, hvor jeg skriver til nydelig ung pædagog. Så kan jeg få min afvisning og komme videre :genert: Håber selvfølgelig at jeg bliver glædelig overrasket. Jeg savner virkelig tosomhed og voksent nærvær. En mand at snakke med og selvfølgelig sex. Det er ikke engang fordi jeg er desperat efter et seriøst forhold lige nu, for jeg har jo mit projekt donorbarn. Jeg ville bare gerne have en at være sammen med og så kan man jo tage det, som det kommer.

Men ved ikke helt endnu hvordan jeg skal formulere mig. Om jeg skal nævne at jeg har set ham på Tinder og således. Jeg er ikke så god til sådan noget.

Jeg synes virkelig ikke du skal skrive til ham hvis han stadigvæk er ansat - du har sendt et Superliga af sted som han ikke har gengældt, og måske er det et signal om at han enten ikke er interesseret eller at han finder det uprofessionelt. Vent med at skrive til du alligevel har mødt ham og lige mærket hvordan han reagerer på dig. Hvis alt er som det plejer, så gå ud fra at han ikke har set dit like og så kan du skrive til ham, hvis du fornemmer at han har set det så drop det. Det kan være så akavet som ung at blive flirtet med på arbejdet - det er lidt uligvægtigt jo. Ham skal være der og han skal være i relationen.

Hvis han ikke er ansat mere, så bare skriv :)

Han er jo stadig ansat i skolen, hvor han er skolepædagog tilknyttet en anden klasse end den, som min søn går i. Men SFO'en er delt i tre og nu flytter han med sin klasse til en anden SFO og når min søn kommer om et år, så er han flyttet til den sidste SFO, så han kommer ikke til at have noget at gøre med min søn mere. Jeg vil heller ikke komme til at se ham igen. Jeg tror jeg har set ham to gange i løbet af det år om morgenen, når jeg afleverer. Ellers er det kun om eftermiddagen i SFO'en, at jeg ser ham og der flytter han jo.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 09:20

Ennovy skrev:

Så længe han ikke er flyttet endnu, så ville jeg vente til jeg mødte ham om eftermiddagen. For at mærke om der er en reaktionen på Tinderinteressen. Meningen med SuperLikes er vel at den anden ser det? Så sandsynligheden for at han ikke har set det tænker jeg ikke er så stor som det modsatte.

Vi er gået på ferie, så jeg ser ham ikke igen.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 09:25

Ennovy skrev:
Marioneta skrev:
Ennovy skrev:

Så længe han ikke er flyttet endnu, så ville jeg vente til jeg mødte ham om eftermiddagen. For at mærke om der er en reaktionen på Tinderinteressen. Meningen med SuperLikes er vel at den anden ser det? Så sandsynligheden for at han ikke har set det tænker jeg ikke er så stor som det modsatte.

Vi er gået på ferie, så jeg ser ham ikke igen.

Okay - så bare glem mine indlæg - så kan du sagtens skrive til ham :blomst:

Det er jo helt reelt. Det er også først efter at jeg har fundet ud af, at han skifter dus, at jeg er begyndt at overveje at kontakte ham.

Jeg ved ikke helt med en venneanmodning. Han har over 400 venner, så måske han bare er en, som ikke ligger så meget i facebook-venskab og så vil en accept ikke rigtigt betyde noget.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 10:00

Ennovy skrev:
Men det med at skrive til en og havne i den anden indbakke er mere noget mange mennesker ikke opdager.

Ja, det kan ske, at han ikke får beskeden. Jeg synes ikke, at det er så galt efter de har opdateret og kaldet det beskedanmodninger. Man får ikke en notifikation om en besked, men den dukker som regel op når man så kigger på mobilen. Man kan så afvise den og så ser det ud til at man ikke har læst den, så det er svært. Ved ikke om jeg skal sende en venneanmodning samtidigt, det kan jeg jo godt.
0
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 10:10

Marioneta skrev:
Ennovy skrev:
Men det med at skrive til en og havne i den anden indbakke er mere noget mange mennesker ikke opdager.

Ja, det kan ske, at han ikke får beskeden. Jeg synes ikke, at det er så galt efter de har opdateret og kaldet det beskedanmodninger. Man får ikke en notifikation om en besked, men den dukker som regel op når man så kigger på mobilen. Man kan så afvise den og så ser det ud til at man ikke har læst den, så det er svært. Ved ikke om jeg skal sende en venneanmodning samtidigt, det kan jeg jo godt.

Det virker lige lovlig needy i min verden at kontakte ham på flere forskellige måder.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 10:15

IrmaPigen skrev:
Marioneta skrev:
Ennovy skrev:

Det virker lige lovlig needy i min verden at kontakte ham på flere forskellige måder.

Ja, jeg synes egentligt beskeden er nok.

Nå, må hellere gøre det i stedet for kun at snakke om det :fløjt:
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1105

Indlægaf FrøkenM » 3. jul 2016, 10:22

Jeg fik ikke engang spurgt samarbejdspartner om han havde tid til kaffe inden mødet igår. Toget var inde så sent, at jeg ikke havde tid til andet end lige købe en chai og spæne op til mødelokalet og gøre klar. Elsker offentlig transport :rulle: og efter mødet var jeg så smadret at jeg slet ikke orkede. Det må blive næste gang jeg er i området - eller han er herovre, alt efter hvad der passer.

Men da jeg sad i toget hjem skrev han, at han håbede jeg havde overlevet og at de andre havde taget godt imod vores oplæg. Det gjorde de heldigvis :banan: og jeg synes det var lidt sødt af ham at spørge :blush2:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 11:02

I did it :panik:

Med mit held går den i filter og jeg hører aldrig noget. Men måske det også er bedre end en afvisning :gruble:
5
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 11:03

Mht tinderdebatten og likes: Jeg tror altså ikke at man får folk op i ens feed, hvis man falder uden for deres kriterier. Det ville betyde at jeg f.eks. også dukkede op i en masse lesbiske kvinders feed, hvilket jo ikke giver nogen mening.

Jeg får i øvrigt ingen notifikationer ved superlikes, de dukker bare lige pludselig op i rækken. Som regel kan jeg se at der "gemmer" sig et superlike længere fremme, når jeg nærmer mig det (da den blå farve titter frem), men jeg er nød til at bladre forbi x mænd for at komme hen til det.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 11:06

avdotja skrev:Mht tinderdebatten og likes: Jeg tror altså ikke at man får folk op i ens feed, hvis man falder uden for deres kriterier. Det ville betyde at jeg f.eks. også dukkede op i en masse lesbiske kvinders feed, hvilket jo ikke giver nogen mening.

Jeg får i øvrigt ingen notifikationer ved superlikes, de dukker bare lige pludselig op i rækken. Som regel kan jeg se at der "gemmer" sig et superlike længere fremme, når jeg nærmer mig det (da den blå farve titter frem), men jeg er nød til at bladre forbi x mænd for at komme hen til det.

Jeg tror helt oprigtigt, at han ikke har fået mit superlike, netop fordi jeg aldrig selv oplever at få noget udenfor mine kriterier, bortset fra afstand. Der får man dog, selvom det er udenfor ens grænser.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2549

Indlægaf Rikke » 3. jul 2016, 11:06

Marioneta... Fra det bedste sted i mit hjerte: Hvis du udstråler bare lidt af det elendige selvværd, som skinner igennem i stort set alle dine indlæg, er der altså ikke noget at sige til, at det er så svært for dig at finde en dejlig mand.
Du taler dig selv ned gang på gang, og det er så ærgerligt, for du virker som et rigtig dejligt menneske, der har en masse at byde på - men du bliver altså nødt til selv at tro på det :kys:
12
:whip:

Tilbage til "Forhold og sex"