Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 210
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2036

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 3. jul 2016, 13:38

Daine skrev:Og kan man kun bruge Tinder fra mobilen? Jeg har søgt i AppStore på min iPad og der dukker mange ekstra-ting til Tinder op, men ikke noget der ligner "grund" appen.

Hvor har du ellers brugt den? Jeg har aldrig brugt den andetsteds end fra mobilen nemlig? :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
avdotja
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1358

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 13:39

Daine skrev:Det der Tinder. Nu har jeg læst lidt om det, både her og i en anmeldelse på nettet og jeg er blevet lidt nysgerrig. Jeg kan se, at jeg skal logge på via FB og at Tinder så henter billeder og oplysninger om mig fra FB. Kan man selv styre hvilke billeder og oplysninger der kommer på?

Man styrer helt selv hvilken billeder og tekst man vil vise :) Jeg mener dog at den automatisk høster dine interesser/venner og viser eventuelle bejlere hvis I har noget tilfælles.
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 940
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9351

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 13:43

Code71 skrev:
Daine skrev:Og kan man kun bruge Tinder fra mobilen? Jeg har søgt i AppStore på min iPad og der dukker mange ekstra-ting til Tinder op, men ikke noget der ligner "grund" appen.

Hvor har du ellers brugt den? Jeg har aldrig brugt den andetsteds end fra mobilen nemlig? :)

Jeg har ikke brugt den før, men jeg foretrækker at bruge min iPad frem for mobilen når som helst det er muligt (har en iPhone 4, skærmen er lidt lille :genert: ).
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
avdotja

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 13:44

Jeg har fået flere romantiske forespørgsler fra kollegaer (som jeg trods alt skal arbejde sammen med dagligt, har derfor svært ved at se at det skulle være lettere sammenlignet med en kunde/bruger man møder 2 gange om året) og jeg har fint overlevet.

Selvfølgelig skal lægen ikke spørger patienten om hun er frisk på en sexaftale mens han har gang i en gynækologisk undersøgelse, men hvis man sørger for at spørge på en passende måde - og selvfølgelig er indstillet på et nej tak - så kan jeg ærlig talt ikke se problemet.
3
avdotja

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 13:45

Daine skrev:
Code71 skrev:

Jeg har ikke brugt den før, men jeg foretrækker at bruge min iPad frem for mobilen når som helst det er muligt (har en iPhone 4, skærmen er lidt lille :genert: ).

Det kan man også sagtens. Gør det ikke selv, men en af mine dates havde det kun på ipaden :) Tror bare det er den første der kommer frem? Tag evt et screenshot og smid det i tråden :)
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 13:48

Jeg får det her frem når jeg søger på tinder. Jeg synes bare ikke, de ligner en grundapp. Men aner heller ikke, hvad jeg skal kigge efter :lol:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 460
Likede indlæg: 8355

Indlægaf Animi » 3. jul 2016, 13:50

Hm, mærkeligt at den ikke dukker op. Men det er sådan her den ser ud :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 13:57

Mystisk, den er der ikke. Det kan da være, at jeg kun kan hitte den på telefonen (som ligger til opladning i køkkenet og jeg gider ikke rejse mig op), så kan jeg jo overveje lidt endnu om det er noget jeg skal kaste mig ud i. Det ser ikke ligefrem ud til den har fået gode anmeldelser :D
0
avdotja

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 13:57

Det har du ret i Daine. Det er nemlig den som Animi viser - temmelig mærkeligt :gruble:
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 230
Likede indlæg: 3407

Indlægaf Juki » 3. jul 2016, 14:04

Held og lykke, Marioneta :pompom:
4
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 387
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3429

Indlægaf Rikke » 3. jul 2016, 14:10

Daine, kan du ikke vælge imellem apps til iPad og iPhone i AppStore?
1
:whip:
honeybee
Kort karma: 8
Likede indlæg: 105

Indlægaf honeybee » 3. jul 2016, 14:40

Daine, du skal vælge så du også får vist Apps til iPhone. I venstre hjørne har du pt. valgt "kun iPad".
2
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 138
Likede indlæg: 690

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 15:20

avdotja skrev:
Planten skrev:Mht. Superlikes. Jeg får Superlikes fra mænd, der bor længere væk end jeg søger. Og om jeg har fået Superlikes fra nogen, der er ældre eller yngre, kan jeg ikke huske. Men får da likes (vil jeg tro) fra mænd udenfor mig alderssøgegruppe. I hvert fald dukker der mænd op, som er yngre eller ældre end det, jeg søger.

Det lyder altså mærkeligt; tinders interesse er jo at matche folk. Nu bliver jeg nød til at google det :lol:

EDIT: og det er åbenbart ikke nemt at finde noget officielt om det :gruble: Jeg holder dog stadig på at det ikke giver mening at vise folk, hvis kriterier man ikke matcher. Tinder har brugt en del ressourcer på at udvikle en metode som prioriterer mennesker man har et større sandsynlighed for at matche med højere, end mennesker man sandsynligvis ikke er interesseret i at matche med, så det giver ikke mening at ignorere noget så banalt som faktiske kriterier.

Jeg har også læst en del om det og kan heller ikke finde ud af om det er, som du siger, og at jeg faktisk er indenfor hans aldersgruppe, fordi jeg får ham vist og så ville han få mit superlike. Eller om jeg får alle mænd vist i min aldersgruppe og så filtreres mine likes/superlikes før de får mine likes. Det sidste synes jeg selv at have erfaring med. På Tinder får jeg kun matches indenfor min aldersgruppe og på andre sider får jeg en del beskeder fra ældre. Og ud fra hvor mange 26-årige, der kom frem, så er der enten rigtigt mange, der søger gamle damer eller så er der overordentligt mange 26-årige på Tinder sammenlignet med mænd i 30'erne. Så jeg hælder stadig til det sidste.

Jeg slettede min Tinder konto i løbet af lørdagen, så havde han ikke fået mit like inden det, så får han det i hvert fald ikke nu. Og facebook beskeden er umiddelbart røget i filteret. Den er "sendt", men ikke "leveret". Det er lidt op af bakke det her :wacko:
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 287
Likede indlæg: 1479

Indlægaf Planten » 3. jul 2016, 16:03

Åh manner, hvor jeg ikke er god til at vente, når jeg er interesseret - men det er vist ret godt for mig :lol:
5
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 16:18

honeybee skrev:Daine, du skal vælge så du også får vist Apps til iPhone. I venstre hjørne har du pt. valgt "kun iPad".

Det havde jeg slet ikke set :genert: Men jeg kan kun vælge mellem iPad og iPhone - jeg kan ikke vælge 'til begge'. Kan jeg så bruge appen på min iPad?

Jeg kunne også bare lette røven og hente telefonen.
0

Tilbage til "Forhold og sex"