Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1598

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 11. jan 2016, 15:33

Strudsen vågnede op og har skrevet til mig.

Fordi og kun fordi han virkelig (udover 1 uges MIA) virker virkelig fantastisk har jeg skrevet jeg gerne vil møde ham.
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 11. jan 2016, 15:36

Spjaerten skrev:Strudsen vågnede op og har skrevet til mig.

Fordi og kun fordi han virkelig (udover 1 uges MIA) virker virkelig fantastisk har jeg skrevet jeg gerne vil møde ham.

Skrev han en forklaring på, at han pludselig stoppede med at svare?
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1598

Indlægaf Spjaerten » 11. jan 2016, 15:37

JessicaD skrev:
Spjaerten skrev:Strudsen vågnede op og har skrevet til mig.

Skrev han en forklaring på, at han pludselig stoppede med at svare?

Ja og den er troværdig og "legal" (vil ikke lige skrive herinde hvorfor). Men jeg tror på ingen måde han lyver om det.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 11. jan 2016, 16:51

Hold nu kæft hvor skal I have mange tak for alle jeres søde kort :kys:
2
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 11. jan 2016, 17:02

Jeg bliver lige nødt til at slå fast. Jeg har ingen problemer med at være tyk, jeg har problemer med at blive bedømt på det. Jeg er aktiv og lever fornuftigt. At nogle mænd så ikke tænder på det, det er jo så bare ikke dem, jeg skal være sammen med.
11
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Dikus » 11. jan 2016, 17:08

Planten skrev:Jeg bliver lige nødt til at slå fast. Jeg har ingen problemer med at være tyk, jeg har problemer med at blive bedømt på det. Jeg er aktiv og lever fornuftigt. At nogle mænd så ikke tænder på det, det er jo så bare ikke dem, jeg skal være sammen med.

Jeg har problemer med at være tyk. Jeg hader det! Bortset fra den autoritet det giver mig i faglige sammenhænge, når jeg møder nye mennesker. Der er virkeligt stor forskel :tie:

Det bedste i hele verden var, da ny kæreste en dag kom ud på badeværelset, mens jeg lagde make up. Bare for at stå helt stille og smile. Og fortælle mig, jeg altså bare er så pæn :lun:

Jeg har brug for oprigtig bekræftelse :cool: Og ikke bare "Det kan jeg godt leve med".
7
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 11. jan 2016, 18:43

Dikus skrev:
Planten skrev:Jeg har problemer med at være tyk. Jeg hader det! Bortset fra den autoritet det giver mig i faglige sammenhænge, når jeg møder nye mennesker. Der er virkeligt stor forskel :tie:

Nu bliver jeg nysgerrig. Vil du uddybe det med autoritet? :D
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 11. jan 2016, 18:48

Haha JessicaD - kan du ikke lige redigere dit citat? :-D
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 11. jan 2016, 20:53

JessicaD skrev:
Dikus skrev:
Planten skrev:Jeg har problemer med at være tyk. Jeg hader det! Bortset fra den autoritet det giver mig i faglige sammenhænge, når jeg møder nye mennesker. Der er virkeligt stor forskel :tie:

Nu bliver jeg nysgerrig. Vil du uddybe det med autoritet? :D

Jeg sidder rigtigt ofte til møder med ældre jakkesæts-mænd. Og de har en tendens til at have sværere ved at se forbi mit køn og min alder, når jeg er tynd og ser mere pæn ud i kjoler.

Det gælder selvfølgelig kun, når jeg møder dem første gang. Men det kan også være nok op af bakke til min indre feminist :blush: Så der passer det mig meget godt, at mit udseende ikke forstyrrer dem...
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5104

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 21:26

Hm ... Jeg tror nu stadig, at en buttet kvinde saaaagtens kan "forstyrre" en mand. Jeg tror også, at hvis hun IKKE virker forstyrrende, så er det oftest, fordi hun ikke selv føler sig attraktiv og dermed "drosler ned på udstrålingen". Det tror jeg faktisk ræddi, ræddi meget på.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 11. jan 2016, 21:45

ManicNinja skrev:Hm ... Jeg tror nu stadig, at en buttet kvinde saaaagtens kan "forstyrre" en mand. Jeg tror også, at hvis hun IKKE virker forstyrrende, så er det oftest, fordi hun ikke selv føler sig attraktiv og dermed "drosler ned på udstrålingen". Det tror jeg faktisk ræddi, ræddi meget på.

Jeg føler mig nu fint attraktiv, men derfor gider jeg ikke flirte eller "forstyrre" mænd på jobbet og gør derfor intet, der kan virke flirtende eller lign. Jeg gider ikke sådan noget pjat, når jeg er seriøs på job og skal arbejde, men det har nu intet med mit selvværd at gøre. :D Jeg tror nu oftere, at dem der søger flirt og seksuel bekræftelse på job netop kan være dem, der ikke tror så meget på sig selv (både personligt og måske også professionelt) og derfor søger bekræftelse på den måde.
4
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 11. jan 2016, 21:47

ManicNinja skrev:Hm ... Jeg tror nu stadig, at en buttet kvinde saaaagtens kan "forstyrre" en mand. Jeg tror også, at hvis hun IKKE virker forstyrrende, så er det oftest, fordi hun ikke selv føler sig attraktiv og dermed "drosler ned på udstrålingen". Det tror jeg faktisk ræddi, ræddi meget på.

Det første er jeg helt enig i. Det sidste passer ikke i mit tilfælde. Det er mere et spørgsmål om, hvordan min krop er drejet, når jeg er tynd.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 11. jan 2016, 21:52

JessicaD skrev:

Jeg føler mig nu fint attraktiv, men derfor gider jeg ikke flirte eller "forstyrre" mænd på jobbet og gør derfor intet, der kan virke flirtende eller lign. Jeg gider ikke sådan noget pjat, når jeg er seriøs på job og skal arbejde, men det har nu intet med mit selvværd at gøre. :D Jeg tror nu oftere, at dem der søger flirt og seksuel bekræftelse på job netop kan være dem, der ikke tror så meget på sig selv (både personligt og måske også professionelt) og derfor søger bekræftelse på den måde.

Jeg vil altså gerne understrege, at jeg ikke flirter på arbejdspladsen uanset vægtklasse.

*og mumler noget om, jeg ikke kan gøre for at tykke mig blev forelsket i en på arbejdspladsen*

Men altså... Jeg har før diskuteret det med mændene på min arbejdsplads. Og de griner bare af mig og mener, jeg er hamrende naiv, hvis jeg ikke bare accepterer, at når man er sådan en, som f.eks. mere end en gang er blevet mødt i hotelreceptionen med "Ej, vi havde også diskuteret, hvem kvinden var og hvordan sådan en mon så ud - du ser SLET ikke ud, som ventet", når vi er på konferencer/møder, så... har graden af pænhed også noget at sige.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5104

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 22:43

Jeg snakkede ikke spor om flirt. Jeg snakkede om, hvordan man selv føler sig mht sin krop. Og om man tror på, at nogle mænd kan begære én, selv om eller måske fordi eller uden skelen til om man er tyk.

Og selvfølgelig betyder pænhed noget. :) Men tyk (eller kraftig, som jeg foretrækker at kalde det) og pæn er bare ikke nødvendigvis modsætninger i min bog.

Jeg syntes bare, det virkede, som om du sagde: "Smart nok jeg er tyk, for så er jeg i sagens natur ikke attraktiv eller et "emne" i mine mandlige kollegers øjne. Og så er det nemmere at være kolleger". Min holdning er så, at det dér er det nok en rigtig god idé at lade de pågældende mænd afgøre - altså hvad de synes. Og de kan snildt sidde og savle en lille smule eller i hvert fald være bevidste om dit køn, selv om du måske bare mener, du er "tyk og på arbejde". :)

Tænker, at det er ærgerligt, så mange sniger sig ned i en rolle, der enten hedder "nu er jeg på arbejde, så de næste otte timer er jeg bare en person, ikke en kvinde" eller "nu er jeg tyk, så så behøver jeg ikke forholde mig til, om mænd kigger "sådan" på mig", fordi det ved vi jo, at mænd ikke gør på tykke kvinder".

Det er meget muligt, man ikke ønsker flirt på arbejdspladsen, jeg kan også sagtens se grunde til at holde sig fra det. Det ændrer bare ikke på, at vi altså er seksuelle væsner hele tiden. Uanset hvor vi står og går.

Min pointe er blot, at jeg synes, det er enormt vigtigt, at den ... kvindelighed ... kunne vi også kalde det ... den har vi selvfølgelig al mulig ret og somme tider grund til at vælge at nedtone. Men jeg synes, det er så fucking ærgerligt, hvis man nedtoner den, fordi man tror, den ikke passer ind i ANDRES forventninger. Fx: "Jeg er tyk, så det dér med at svanse rundt med rank ryg er nok ikke mig forundt" eller "det ville andre synes var pinligt".

Og at selv når man vælger den position, vil nogle kunne begære én. Så går man bare glip af en potentiel fin og rar lille bekræftelse, fordi man ikke tør se den.

Egentlig ville jeg vist bare ønske, at følelsen af kvindelighed hos den enkelte kunne eksistere mere på egne præmisser - og at seksualitet ikke straks skulle sidestilles med sex og flirt.

Svært at forklare efter en lang arbejdsdag, der startede før 05 i morges efter 2-3 timers søvn ... :genert:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 11. jan 2016, 22:50

Jeg er helt enig med dig, når det handler om fritid, i byen, blandt venner osv.. men på arbejdet - nej tak til mig. :D Med mindre der måske blev indlagt en virkelig pæn, sød, klog, humoristisk mand, som ikke fejlede noget alt for slemt. :slem: :P
0

Tilbage til "Forhold og sex"