Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 593
Likede indlæg: 4868

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 3. jul 2016, 17:41

Muspel skrev:
Daine skrev:
honeybee skrev:Daine, du skal vælge så du også får vist Apps til iPhone. I venstre hjørne har du pt. valgt "kun iPad".

Det havde jeg slet ikke set :genert: Men jeg kan kun vælge mellem iPad og iPhone - jeg kan ikke vælge 'til begge'. Kan jeg så bruge appen på min iPad?

Jeg kunne også bare lette røven og hente telefonen.

Du kan godt hente den på iPad selvom den er til iPhone. Men måske billedet i skærmen så bare er mindre. Sådan er det fx med min radioapp til DR på iPad.

Man kan vælge at se billedet i dobbelt størrelse. Den eneste forskel er, at man kun kan se appen med skærmen på højkant.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 127
Likede indlæg: 587

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 17:45

Ih pis, hvad skal jeg nu gøre, når filteret har slugt min besked.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 593
Likede indlæg: 4868

Indlægaf Rapfisk » 3. jul 2016, 17:54

Hvilket filter - hans? Undskyld, hvis jeg ikke har fulgt med.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 18:03

Rapfisk skrev:Hvilket filter - hans? Undskyld, hvis jeg ikke har fulgt med.

Det er også ved at blive lidt indviklet :)

Når man ikke er venner på Facebook, så bliver beskederne sendt som beskedanmodninger, men nogen beskeder bliver sorteret fra, så de slet ikke kommer frem. Min besked står som "sendt" og ikke "leveret", så jeg går ud fra at den er endt i filteret og han ikke har fået den.

Man kan også afvise en beskedanmodning og ignorere personen, så vil det ikke se ud som om at den ikke er læst. Men om den vil stå som leveret så, ved jeg ikke.
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 164
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Planten » 3. jul 2016, 18:09

Marioneta skrev:Ih pis, hvad skal jeg nu gøre, når filteret har slugt min besked.

Hehe Marioneta, du skrev jo selv, at fik han ikke din besked, så var det bare sådan, det var, ikke? :)
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 18:10

Planten skrev:
Marioneta skrev:Ih pis, hvad skal jeg nu gøre, når filteret har slugt min besked.

Hehe Marioneta, du skrev jo selv, at fik han ikke din besked, så var det bare sådan, det var, ikke? :)

Ej, ikke helt :) Men jeg skrev, at jeg godt vidste, at det kunne ske.
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 296
Likede indlæg: 3572

Indlægaf Skralde » 3. jul 2016, 18:19

Nå, men der er egentlig pænt mange dejlige mænd på dating.dk :lun:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
Lismaens
Kort karma: 118
Likede indlæg: 1136

Indlægaf Lismaens » 3. jul 2016, 18:31

Marioneta skrev:
Planten skrev:

Efter den nye opdatering får man vist alle beskeder. Man kan læse beskeden og derefter vælge om man vil "acceptere" beskeden - i så fald kan du se at den er leveret. Hvis han afviser beskeden, vil den for altid kun stå som "sendt" hos dig, aldrig leveret. Men under alle omstændigheder, så har han nok, hvis han har været på Facebook, læst beskeden. :)
0
Ever since I left the city,
You got a reputation for yourself now

:lun:
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 3. jul 2016, 18:35

Ang. Superlikes på Tinder har jeg altid kun fået indenfor den aldersgruppe jeg selv søger, dog fra nærmest alle steder i verden. :D Så mht. geografi så finkæmmer den i al fald ikk.
0

Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 18:56

Lismaens skrev:
Marioneta skrev:
Planten skrev:

Efter den nye opdatering får man vist alle beskeder. Man kan læse beskeden og derefter vælge om man vil "acceptere" beskeden - i så fald kan du se at den er leveret. Hvis han afviser beskeden, vil den for altid kun stå som "sendt" hos dig, aldrig leveret. Men under alle omstændigheder, så har han nok, hvis han har været på Facebook, læst beskeden. :)

Hvor har du læst det henne? Jeg har googlet nettet tyndt og finder intet om at det skulle være ændret nemlig :)
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 18:59

Ifølge Facebook så filtrerer de stadig.

https://www.facebook.com/help/907368596013605
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 19:14

Da de ændrede det til besked anmodninger i efteråret 2015 troede man at man fik alle beskeder. Det kan man finde en del artikler om. Men der er en del artikler fra foråret 2016, hvor det går op for folk, at man stadig får filtreret sine beskeder og det står der stadig på facebooks hjemmeside, at de gør.

Det ender jo med at jeg må fuldende mine desperate handlinger med en venneanmodning. Jeg gider ikke at have en besked liggende, som han ikke får at se, men det er nok også fordi jeg har en ide om at han er en type person, som godt kan give en høflig afvisning. Det ville jeg selv (og har gjort før) i en lignende situation.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 19:28

Ennovy skrev:Men altså - giv ham nu lige lidt tid. Hvis han nu fx har været på Roskilde, så har han nok ikke fået set hverken superlike eller besked - og så virker det lidt voldsomt med så mange kontaktforsøg. Det er ferietid - det er weekend - der man være mange grunde til at man ikke er online og tilgængelig 24/7.

I princippet har du helt ret, men jeg har ret meget på fornemmelsen at han sidder hjemme eller hos venner og ser fodbold. Og når han går rundt med mobilen i lommen på arbejdet, så er den da nok heller ikke længere væk i weekenden, at han ser at han får en besked i løbet af nogle timer. Hvis den altså er kommet frem.
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 3. jul 2016, 19:28

Marioneta skrev:Da de ændrede det til besked anmodninger i efteråret 2015 troede man at man fik alle beskeder. Det kan man finde en del artikler om. Men der er en del artikler fra foråret 2016, hvor det går op for folk, at man stadig får filtreret sine beskeder og det står der stadig på facebooks hjemmeside, at de gør.

Det ender jo med at jeg må fuldende mine desperate handlinger med en venneanmodning. Jeg gider ikke at have en besked liggende, som han ikke får at se, men det er nok også fordi jeg har en ide om at han er en type person, som godt kan give en høflig afvisning. Det ville jeg selv (og har gjort før) i en lignende situation.

Da du skrev til ham, havde han så det blå Messenger ikon? Hvis man har installeret messenger, så får man alle beskeder at se. Hvis ikke han har installeret det, skal han på fra en pc for at se beskeden tror jeg.

Men lad nu være med at male fanden på væggen, tæl til ti og pust ud. Jeg synes faktisk at det er lidt synd for dig at du overanalyserer på alt. Måske giver han slet ikke lyd fra sig - der skal du være stærk nok til at give fortabt og lægge det bag dig, uden at dunke dig selv i hovedet med, at det sikkert var fordi der var 117 ting i vejen med dig.
4

Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 19:35

Lismaens skrev:
Marioneta skrev:Da de ændrede det til besked anmodninger i efteråret 2015 troede man at man fik alle beskeder. Det kan man finde en del artikler om. Men der er en del artikler fra foråret 2016, hvor det går op for folk, at man stadig får filtreret sine beskeder og det står der stadig på facebooks hjemmeside, at de gør.

Da du skrev til ham, havde han så det blå Messenger ikon? Hvis man har installeret messenger, så får man alle beskeder at se. Hvis ikke han har installeret det, skal han på fra en pc for at se beskeden tror jeg.

Men lad nu være med at male fanden på væggen, tæl til ti og pust ud. Jeg synes faktisk at det er lidt synd for dig at du overanalyserer på alt. Måske giver han slet ikke lyd fra sig - der skal du være stærk nok til at give fortabt og lægge det bag dig, uden at dunke dig selv i hovedet med, at det sikkert var fordi der var 117 ting i vejen med dig.

Han har messenger, men de filtrerer stadig. Det har jeg selv oplevet. Jeg har selv messenger.

Jeg ville godt kunne give fortabt, hvis jeg ved, at han har fået beskeden, men når han med stor sandsynlighed ikke får beskeden, fordi den bliver gemt i et filter, så vil jeg jo gøre noget, for at han får den. Jeg gider ikke at have den "hængende" i systemet. Så kan jeg ikke lægge det bag mig.
0

Tilbage til "Forhold og sex"