Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 493

Re: Singletråden

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 18:56

Lismaens skrev:
Marioneta skrev:
Planten skrev:
Marioneta skrev:Ih pis, hvad skal jeg nu gøre, når filteret har slugt min besked.

Hehe Marioneta, du skrev jo selv, at fik han ikke din besked, så var det bare sådan, det var, ikke? :)

Ej, ikke helt :) Men jeg skrev, at jeg godt vidste, at det kunne ske.

Efter den nye opdatering får man vist alle beskeder. Man kan læse beskeden og derefter vælge om man vil "acceptere" beskeden - i så fald kan du se at den er leveret. Hvis han afviser beskeden, vil den for altid kun stå som "sendt" hos dig, aldrig leveret. Men under alle omstændigheder, så har han nok, hvis han har været på Facebook, læst beskeden. :)

Hvor har du læst det henne? Jeg har googlet nettet tyndt og finder intet om at det skulle være ændret nemlig :)
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 18:59

Ifølge Facebook så filtrerer de stadig.

https://www.facebook.com/help/907368596013605
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 19:14

Da de ændrede det til besked anmodninger i efteråret 2015 troede man at man fik alle beskeder. Det kan man finde en del artikler om. Men der er en del artikler fra foråret 2016, hvor det går op for folk, at man stadig får filtreret sine beskeder og det står der stadig på facebooks hjemmeside, at de gør.

Det ender jo med at jeg må fuldende mine desperate handlinger med en venneanmodning. Jeg gider ikke at have en besked liggende, som han ikke får at se, men det er nok også fordi jeg har en ide om at han er en type person, som godt kan give en høflig afvisning. Det ville jeg selv (og har gjort før) i en lignende situation.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 19:28

Ennovy skrev:Men altså - giv ham nu lige lidt tid. Hvis han nu fx har været på Roskilde, så har han nok ikke fået set hverken superlike eller besked - og så virker det lidt voldsomt med så mange kontaktforsøg. Det er ferietid - det er weekend - der man være mange grunde til at man ikke er online og tilgængelig 24/7.

I princippet har du helt ret, men jeg har ret meget på fornemmelsen at han sidder hjemme eller hos venner og ser fodbold. Og når han går rundt med mobilen i lommen på arbejdet, så er den da nok heller ikke længere væk i weekenden, at han ser at han får en besked i løbet af nogle timer. Hvis den altså er kommet frem.
0
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 467

Indlægaf Lismaens » 3. jul 2016, 19:28

Marioneta skrev:Da de ændrede det til besked anmodninger i efteråret 2015 troede man at man fik alle beskeder. Det kan man finde en del artikler om. Men der er en del artikler fra foråret 2016, hvor det går op for folk, at man stadig får filtreret sine beskeder og det står der stadig på facebooks hjemmeside, at de gør.

Det ender jo med at jeg må fuldende mine desperate handlinger med en venneanmodning. Jeg gider ikke at have en besked liggende, som han ikke får at se, men det er nok også fordi jeg har en ide om at han er en type person, som godt kan give en høflig afvisning. Det ville jeg selv (og har gjort før) i en lignende situation.

Da du skrev til ham, havde han så det blå Messenger ikon? Hvis man har installeret messenger, så får man alle beskeder at se. Hvis ikke han har installeret det, skal han på fra en pc for at se beskeden tror jeg.

Men lad nu være med at male fanden på væggen, tæl til ti og pust ud. Jeg synes faktisk at det er lidt synd for dig at du overanalyserer på alt. Måske giver han slet ikke lyd fra sig - der skal du være stærk nok til at give fortabt og lægge det bag dig, uden at dunke dig selv i hovedet med, at det sikkert var fordi der var 117 ting i vejen med dig.
4
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 19:35

Lismaens skrev:
Marioneta skrev:Da de ændrede det til besked anmodninger i efteråret 2015 troede man at man fik alle beskeder. Det kan man finde en del artikler om. Men der er en del artikler fra foråret 2016, hvor det går op for folk, at man stadig får filtreret sine beskeder og det står der stadig på facebooks hjemmeside, at de gør.

Da du skrev til ham, havde han så det blå Messenger ikon? Hvis man har installeret messenger, så får man alle beskeder at se. Hvis ikke han har installeret det, skal han på fra en pc for at se beskeden tror jeg.

Men lad nu være med at male fanden på væggen, tæl til ti og pust ud. Jeg synes faktisk at det er lidt synd for dig at du overanalyserer på alt. Måske giver han slet ikke lyd fra sig - der skal du være stærk nok til at give fortabt og lægge det bag dig, uden at dunke dig selv i hovedet med, at det sikkert var fordi der var 117 ting i vejen med dig.

Han har messenger, men de filtrerer stadig. Det har jeg selv oplevet. Jeg har selv messenger.

Jeg ville godt kunne give fortabt, hvis jeg ved, at han har fået beskeden, men når han med stor sandsynlighed ikke får beskeden, fordi den bliver gemt i et filter, så vil jeg jo gøre noget, for at han får den. Jeg gider ikke at have den "hængende" i systemet. Så kan jeg ikke lægge det bag mig.
0
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 467

Indlægaf Lismaens » 3. jul 2016, 19:44

Marioneta skrev:
Lismaens skrev:

Han har messenger, men de filtrerer stadig. Det har jeg selv oplevet. Jeg har selv messenger.

Jeg ville godt kunne give fortabt, hvis jeg ved, at han har fået beskeden, men når han med stor sandsynlighed ikke får beskeden, fordi den bliver gemt i et filter, så vil jeg jo gøre noget, for at han får den. Jeg gider ikke at have den "hængende" i systemet. Så kan jeg ikke lægge det bag mig.

Jeg har aldrig oplevet at nogle beskeder blev filtreret fra, af sig selv, efter opdateringen.
Hvis du gerne vil sende ham en venneanmodning, så synes jeg du skal gøre det. Lad være med at snakke dig selv fra det eller tænke en masse for- og imod. Gør det, og se hvad det bringer med sig.

Jeg synes bare at det vil se en kende desperat ud, den ene dag at sende et superlike afsted, dagen efter, en messengerbesked og nogle få timer efter det, en venneanmodning. :genert:
8
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 19:54

Lismaens skrev:
Jeg har aldrig oplevet at nogle beskeder blev filtreret fra, af sig selv, efter opdateringen.
Hvis du gerne vil sende ham en venneanmodning, så synes jeg du skal gøre det. Lad være med at snakke dig selv fra det eller tænke en masse for- og imod. Gør det, og se hvad det bringer med sig.

Jeg synes bare at det vil se en kende desperat ud, den ene dag at sende et superlike afsted, dagen efter, en messengerbesked og nogle få timer efter det, en venneanmodning. :genert:

En kende desperat er vist at underdrive ;) Det er da for vildt desperat, hvis han virkelig har fået superlike og besked. Men ud fra erfaringer og hvad jeg har læst på google, så er der en meget stor chance for at han ikke har fået hverken det ene eller det andet. Og så må jeg jo tage chancen at jeg kan komme til at se ekstra desperat ud, hvis han nu har fået dem alligevel.

Men som sagt, har intet at tabe og jeg overlever at jeg ser desperat ud. Jeg har såmænd også gjort det, der var værre i tidens løb :fløjt:
0
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 3. jul 2016, 19:55

Lismaens skrev:
Marioneta skrev:
Lismaens skrev:

Jeg har masser af beskeder i "filterede beskeder" - fik en i morges (er medlem af en netværksside, så der skives af og til pb'er - og vi har ingen venner tilfælles) :)
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 20:20

Ennovy skrev:Hvis jeg var sammen med nogle venner, så ville jeg altså ikke svare på en besked som den du har sendt. Det ville jeg vente med til jeg kom hjem og sad ved computeren. Jeg ved godt vi er meget forskellige alle sammen, men jeg har droppet flere fyre i skrivefasen fordi de er alt for overvældende - der er slet ikke plads til mig i det - og hvis du superliker, skriver en besked, ansøger og skriver igen og hvad nu ellers - så er der altså en sandsynlighed for at modtageren siger nej tak af den grund - især når det hele sker på så kort tid. For mig ville det meget hurtigt gå fra "ej hvor skønt - dejlig besked" til "rooooooooolig nu - hvordan slipper jeg ud af det her?".

Det har du også ret i, men som sagt så tror jeg ikke, at han har fået den. Jeg synes også, at det vil være mere kikset at vente et par dage og så sende en anmodning. Jeg skulle nok bare have sendt dem på samme tidspunkt, når jeg vidste der var risiko for at beskeden faldt i et filter. Men det ved jeg nu til en anden gang.

Men nu er venneanmodning sendt og dén ved jeg, at han får og får jeg intet respons, så er det et svar i sig selv, fordi jeg ved, at han har fået anmodningen. Han vil dog først komme til at se beskeden, hvis han accepterer anmodningen, så det er ikke sikkert, at han får beskeden. Men jeg ved da i det mindste, at han får venneanmodningen.
1
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1105

Indlægaf englishchannel » 3. jul 2016, 20:31

Marioneta skrev:
Ennovy skrev:Hvis jeg var sammen med nogle venner, så ville jeg altså ikke svare på en besked som den du har sendt. Det ville jeg vente med til jeg kom hjem og sad ved computeren. Jeg ved godt vi er meget forskellige alle sammen, men jeg har droppet flere fyre i skrivefasen fordi de er alt for overvældende - der er slet ikke plads til mig i det - og hvis du superliker, skriver en besked, ansøger og skriver igen og hvad nu ellers - så er der altså en sandsynlighed for at modtageren siger nej tak af den grund - især når det hele sker på så kort tid. For mig ville det meget hurtigt gå fra "ej hvor skønt - dejlig besked" til "rooooooooolig nu - hvordan slipper jeg ud af det her?".

Det har du også ret i, men som sagt så tror jeg ikke, at han har fået den. Jeg synes også, at det vil være mere kikset at vente et par dage og så sende en anmodning. Jeg skulle nok bare have sendt dem på samme tidspunkt, når jeg vidste der var risiko for at beskeden faldt i et filter. Men det ved jeg nu til en anden gang.

Men nu er venneanmodning sendt og dén ved jeg, at han får og får jeg intet respons, så er det et svar i sig selv, fordi jeg ved, at han har fået anmodningen. Han vil dog først komme til at se beskeden, hvis han accepterer anmodningen, så det er ikke sikkert, at han får beskeden. Men jeg ved da i det mindste, at han får venneanmodningen.

Jeg hører ikke til i tråden, men jeg vil altså bare sige, at du er cool og modig :gogo:
2
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. jul 2016, 20:31

Nå, det hjalp. Beskeden kom igennen, han svarede med det samme. Han var smigret, men afslog tilbuddet. Så nu kan jeg komme videre og det er der ingen problemer med. Hvis bare jeg ved at jeg har fået et afslag :)
20
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 22:15

Ej, undskyld Marioneta, men jeg synes virkelig du skal prøve at slappe lidt af og ikke gøre mere ved det nu. Du virker altså virkelig desperat lige nu.

Først og fremmest er han meget yngre end dig. I tillæg hertil kommer der den lidt sære relation. Odds'ne for han vil noget er derfor ret små. Lad være at gøre dig selv mere til grin, det er det ikke værd.

Det er fint nok at forsøge, men man må også gerne have lidt værdighed i behold, ikke.
0
getitright
Kort karma: 17
Likede indlæg: 181

Indlægaf getitright » 3. jul 2016, 22:22

Nu generaliserer jeg lige lidt... men hvad sker der for mænd, der tror, de ved alt om, hvorfor kvinder tager i byen? Jeg er lige for tiden på ferie hos mine forældre i min hjemby, fordi min bror er blevet student, og i går var i byen med min gamle veninde fra gymnasiet. Vi har det fantastisk, sidder og snakker en masse, og lige pludselig kommer der en fyr over, der i hvert fald er 10-15 år ældre end os. Følgende samtale udspiller sig:

Ham: "Skal I ikke ud og danse i stedet for at vente?"
"Men jeg tror, I sidder og venter på at nogle spørger, om I vil danse"
"Nej, det gør vi ikke. Vi har ikke set hinanden i fire måneder, vi snakker."
"Jeg har også været på jeres alder en gang, jeg ved I bare sidder og venter"
*indsæt mere lignende bræk her*

Jeg blev så arrig til sidst, at jeg i meget skarpe vendinger bad ham om at gå. For det første - hvis han gerne ville danse, så SPØRG!! da. Ikke det der passiv aggressive fis. For det andet gider jeg ikke gå i byen for at score, og sådan har det altid været. Fint nok at andre har det anderledes, men helt ærligt, der skal være plads til alle. For det tredje tog min veninde og jeg videre, dansede resten af natten og var stadig ikke interesserede i de fyre, der synes de skulle grinde op ad os, så luk nu med det der med, at vi venter på nogen. Ugh.
Oplever I andre også lignende ting? Jeg synes virkelig, det er sært at fortælle andre, hvordan de skal gå i byen.
1
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2364

Indlægaf Juki » 3. jul 2016, 22:27

IrmaPigen skrev:Ej, undskyld Marioneta, men jeg synes virkelig du skal prøve at slappe lidt af og ikke gøre mere ved det nu. Du virker altså virkelig desperat lige nu.

Først og fremmest er han meget yngre end dig. I tillæg hertil kommer der den lidt sære relation. Odds'ne for han vil noget er derfor ret små. Lad være at gøre dig selv mere til grin, det er det ikke værd.

Det er fint nok at forsøge, men man må også gerne have lidt værdighed i behold, ikke.

Hun er kommet med en opdatering, hvis ikke du har set det :)
0
I like big beards and I cannot lie
Billede

Tilbage til "Forhold og sex"