Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 4. jul 2016, 07:36

Jeg skriver sammen med en på dating som er sød, velformuleret, bor forholdsvis tæt på og er pæææn :lun: Vi har kun udvekslet få breve og allerede nu, drøner min hjerne derudaf med 1000km i timen - den tænker tusindvis af scenarier om alt fra at vi lever lykkeligt til vores dages ende til at han er en psykopat der blot venter på at kunne nedbryde mig :stoned: Jeg er SÅ dårlig til blot at leve i nuet og nyde den nuværende kontakt - har I nogen gode råd til hvordan jeg kan blive bedre til det?
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 125
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 486
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 4. jul 2016, 07:37

Rapfisk skrev:Én ulykke kommer sjældent alene :fløjt:

Jeg kan virkelig genkende det hele fra da jeg var nysingle, og for såvidt egentlig stadigvæk (selv om jeg gerne vil have en kæreste).

:lol: Jeg vælger at tolke "for såvidt egentlig" som "men det går over og kommer kun tilbage i små bitte mini-anfald fremover" :P
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 4. jul 2016, 07:43

KitKat skrev:
Rapfisk skrev:Én ulykke kommer sjældent alene :fløjt:

Jeg kan virkelig genkende det hele fra da jeg var nysingle, og for såvidt egentlig stadigvæk (selv om jeg gerne vil have en kæreste).

:lol: Jeg vælger at tolke "for såvidt egentlig" som "men det går over og kommer kun tilbage i små bitte mini-anfald fremover" :P

Det er nemlig rigtigt :kys: Tiden er din ven :)
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Blueberry
Kort karma: 1

Indlægaf Blueberry » 4. jul 2016, 14:20

Jeg bliver simpelthen nødt til at høre jer erfarne single mennesker.. Jeg er single - sådan rigtigt for første gang siden teenageårene. Jeg er 26 og ved slet ikke hvad jeg skal forvente af datingmarkedet.. Er det alle sammen nogle som kun vil 1 ting eller findes der reelt nogle søde fyre derude som bare er på udkig efter noget seriøst? Er der overhovedet nogle gode single fyre tilbage eller er de alle taget og har stiftet familie? =) Jeg føler jeg skal skynde og finde mig en, men er bare slet ikke klar lige nu...
0
Oveditlevsen
Kort karma: 20
Likede indlæg: 383

Indlægaf Oveditlevsen » 4. jul 2016, 15:23

Blueberry skrev:Jeg bliver simpelthen nødt til at høre jer erfarne single mennesker.. Jeg er single - sådan rigtigt for første gang siden teenageårene. Jeg er 26 og ved slet ikke hvad jeg skal forvente af datingmarkedet.. Er det alle sammen nogle som kun vil 1 ting eller findes der reelt nogle søde fyre derude som bare er på udkig efter noget seriøst? Er der overhovedet nogle gode single fyre tilbage eller er de alle taget og har stiftet familie? =) Jeg føler jeg skal skynde og finde mig en, men er bare slet ikke klar lige nu...

Alle de gode er taget så jeg foreslår at du får en masse katte og begynder på peddigrør fletning, det kan aflede tankerne :D
Ej, der er da sikkert mange fine mænd og du er også ung så tag det bare roligt :)
1
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1170

Indlægaf Muspel » 4. jul 2016, 15:33

Blueberry skrev:Jeg bliver simpelthen nødt til at høre jer erfarne single mennesker.. Jeg er single - sådan rigtigt for første gang siden teenageårene. Jeg er 26 og ved slet ikke hvad jeg skal forvente af datingmarkedet.. Er det alle sammen nogle som kun vil 1 ting eller findes der reelt nogle søde fyre derude som bare er på udkig efter noget seriøst? Er der overhovedet nogle gode single fyre tilbage eller er de alle taget og har stiftet familie? =) Jeg føler jeg skal skynde og finde mig en, men er bare slet ikke klar lige nu...

Jeg er 8 år ældre, og har de sidste to år datet... Nok 15 mænd. Tre blev til korte forhold. De fleste ikke til mere end et par dates. Men fælles for dem alle har været, at de har været gode, offentlige mænd, der faktisk også gerne ville et forhold. Jeg er ikke en eneste gang blevet 'snydt' til at tro de ville noget andet end det, de ville.

Altså. Selvfølgelig er der en del lumre tilbud osv på fx tinder.

Og nej. De bedste er ikke taget. Så ville vi jo ikke være singler i den her tråd :)
3
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 4. jul 2016, 15:40

Muspel skrev:

Jeg er 8 år ældre, og har de sidste to år datet... Nok 15 mænd. Tre blev til korte forhold. De fleste ikke til mere end et par dates. Men fælles for dem alle har været, at de har været gode, offentlige mænd, der faktisk også gerne ville et forhold. Jeg er ikke en eneste gang blevet 'snydt' til at tro de ville noget andet end det, de ville.

Og nej. De bedste er ikke taget. Så ville vi jo ikke være singler i den her tråd :)

Hvad er en "offentlig mand"?
0
Lys
Kort karma: 40
Likede indlæg: 737

Indlægaf Lys » 4. jul 2016, 15:45

Jeg har læst med et stykke tid, så nu må jeg hellere give mig til kende.

Jeg er 34 og har været single i mange år, men jeg vil virkelig gerne have en kæreste og familie og alt det. Jeg er nok ved at blive lidt desperat...

I perioder har jeg tvivlet seriøst på, om det nogensinde skulle lykkes for mig - og det er i hvert fald ikke vejen frem... Det er desværre først gået op for mig inden for de senere år, at det nok primært har været mig selv og mit ringe selvværd, der har stået i vejen for mig. Og det er nok først siden i sommer, at jeg fik så meget styr på selvværdet, at jeg faktisk oplevede interesse fra mænd...

I begyndelsen af året mødte jeg så en mand, jeg blev ret vild med ret hurtigt - desværre var det en mand med Peter Pan-syndrom, så han ønskede ikke et fast forhold (i hvert fald ikke med mig). Det har taget mig lidt tid at komme mig over ham og jeg har nok også stadig et snert af håb, for vi har en smule venskabelig kontakt. Men jeg ved omvendt heller ikke helt, om det lige så meget er det, at jeg endelig havde mødt et realistisk bud på en kæreste (i hvert fald i forhold til de gifte henholdsvis 22-årige, som jeg ellers har rodet lidt rundt med), som jeg holder fast i - for jeg kan godt se, at vores ønsker var meget forskellige... Anyway, så er mit selvværd lidt påvirket igen... Jeg troede jo lige... Det er svært at undgå den selvforstærkende virkning på dårligt selvværd, når jeg ikke møder nogen, der vil være sammen med mig... Og jeg har desværre en tendens til (som jeg abejder på) at trøstespise - og det kan ses på figuren (hvilket heller ikke hjælper på selvværdet). Og det indsnævrer jo feltet af mulige bejlere lidt, når tøjet er str 44...

Jeg er aktiv på Tinder og Happn, men jeg er ikke så motiveret pt. Der er langt mellem snapsene, synes jeg.

Samtidig så føler jeg mig vildt presset pga min alder og ønsket om børn. Og selvom jeg egentlig har besluttet mig for at få et donorbarn som plan B (måske næste år?), så ønsker jeg mig jo allermest en at dele det med... Og en der vil lave en familie sammen med mig.

Jeg har for nyligt skiftet job og er havnet på en ret stor arbejdsplads, så jeg håber lidt at møde en dér. Men det er der jo ingen garanti for... Og det er jo heller ikke det primære formål med at møde op hver morgen...

Laaang historie... Jeg prøver at øve mig i at slappe af i det og ikke at fokusere så meget på ønsket om kæreste/børn, men på at møde nogen forskellige... Og på at hygge mig og nyde livet - men jeg gad godt at udvide jagtmarkerne lidt mere naturligt. Hvor har I andre erfaringer med at møde mænd (udover nettet/apps)?
0
Lys
Kort karma: 40
Likede indlæg: 737

Indlægaf Lys » 4. jul 2016, 15:50

Min oplevelse er egentlig, at der er ordentlige mænd tilbage, men det kan godt betale sig at være ret klar i mælet om ens formål med fx at bruge Tinder - jeg oplever fin respons på at tilkendegive, at jeg søger noget seriøst (også fra dem, der søger noget andet). Men der er forskel på tilbuddene alt efter om det er lørdag aften eller søndag eftermiddag ;)
0
Muspel

Indlægaf Muspel » 4. jul 2016, 20:24

IrmaPigen skrev:
Muspel skrev:

Hvad er en "offentlig mand"?

Ha ha ha. Damn autocorrect! Ordentlige :stoned:
2
Muspel

Indlægaf Muspel » 4. jul 2016, 20:27

:lun: jeg har været på date i aften. Med en virkelig skøn og dejlig mand. Ihh ham vil jeg gerne lære at kende.

Gåtur blev til isbar og en aftale om at ses på onsdag.

:pompom: jeg hepper på mig selv
19
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1970

Indlægaf Lurende Peber » 4. jul 2016, 20:28

Muspel skrev:
IrmaPigen skrev:Hvad er en "offentlig mand"?

Ha ha ha. Damn autocorrect! Ordentlige :stoned:
Nå? Jeg troede, at en offentlig mand var en, man kunne stalke. At hans baggrundshistorier kan tjekkes på FB, linkedIn osv :genert:
5
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2537

Indlægaf Rikke » 4. jul 2016, 20:30

Mit søde barn er faldet hurtigere i søvn i dag end nogensinde, så nu sidder jeg her på et hotelværelse i 8000 Århus C og overvejer at geninstallere Tinder. Ikke for at date. Bare for at se, om der er nogen jeg kender fra gamle dage :D
5
:whip:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2537

Indlægaf Rikke » 4. jul 2016, 20:39

Men jeg har fået et meget dejligt kys på kinden i dag - og min datter synes ikke, at jeg nogensinde må vaske den kind igen :genert:
1
:whip:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 4. jul 2016, 21:05

Muspel skrev::lun: jeg har været på date i aften. Med en virkelig skøn og dejlig mand. Ihh ham vil jeg gerne lære at kende.

Gåtur blev til isbar og en aftale om at ses på onsdag.

:pompom: jeg hepper på mig selv

Hvor er det dejligt, Muspel. Jeg hepper også på dig!
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Forhold og sex"