Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4286

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jul 2016, 15:08

Skralde skrev:Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:

Ej, det må du ikke. Dø, altså. Men det er lidt hyggeligt, at du er spændt. Det skal nok gå godt.
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 126
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 486
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 8. jul 2016, 16:43

KitKat skrev::) Jeg tror såmænd også det sagtens kan lade sig gøre når man, som du også skriver, lige får dén der detalje ud af verden fra start.

Jeg har netop afrundet en "samtale" på facebook med et meget u-elegant træde-mig-selv-over-tæerne forsøg. :lol:

Der er 100 måder det kunne have været gjort bedre på, men hey, i det mindste var det autentisk...

:klap: Han er cool, har tilsyneladende selv tænkt det samme som mig og læser ingen "hensigter" imellem linjerne.

God weekend til jer allesammen, og god date til jer der skal dét :D
2
chokoladegris
Kort karma: 5
Likede indlæg: 106

Indlægaf chokoladegris » 8. jul 2016, 16:49

Smiling_Goat skrev:
chokoladegris skrev:Jeg skal mødes med en fyr fra tinder på mandag. Har haft aflyst vores sidste to dates, hvilket også er ekstremt dårlig stil af mig! Første date havde jeg lige en episode dagen før, hvor jeg var rigtig ked af det og derfor ikke lige havde overskuddet til en date. Anden date skulle vi mødes hjemme ved ham, hvor han begyndte på at han havde tømmermænd og var i puttehumør, jeg meldte klart ud at jeg ikke har lyst til at en første date skal foregå på den måde og er ikke for at man aftaler at skulle putte, når man aldrig har mødt hinanden. Han sagde derfor at så måtte vores date blive på min måde, derfor foreslog jeg at vi kunne gå en tur eller drikke en kop kaffe.. Ved ærlig talt ikke om han er typen der er det værd :-D han virker enormt sød, stille og rolig og nem at snakke med, men det er meget mig der skal finde ud af hvad vi skal lave og det eneste han har på hjernen er at putte. Har pludselig heller ikke hørt fra ham i to dage nu. Her til tredje date har jeg selv taget initiativ, selv fundet på en dag og fundet på det vi skal lave. Well, vi får at se :-) det skader jo aldrig at møde ham!

Hold nu op, det lyder op ad bakke det der.

Jeg forstår faktisk næsten ikke helt, at du tør :genert:.. En mand, der bliver ved med at køre på med: "Skal vi ikke putte?" Selvom han får et nej hver gang, lyder som en mand, der har lidt svært ved at forstå grænser.

Jeg håber, han ikke bliver for nærgående, og I hygger jer :)

Jeg har også mine "bange" anelser, uden at det skal lyde for voldsomt :-D. Bryder mig ikke om at fyre er så nærgående, når man aldrig har mødt hinanden og derfor ikke ved om man overhovedet har nogen kemi. Han virker dog sød og vil gerne møde ham, for at se hvem han er, synes dog allerede at det ikke har været så positivt det hele, bare det at jeg intet har hørt fra ham i nogle dage nu. Må se hvad der sker, når vi mødes offentligt kan han forhåbentligt ikke være alt for nærgående ;-)
1
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 17:15

Rapfisk skrev:
Skralde skrev:Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:

Ej, det må du ikke. Dø, altså. Men det er lidt hyggeligt, at du er spændt. Det skal nok gå godt.

Jeg skal nok prøve at undgå det så :afro: Men puha det er lidt ekstra grænseoverskridende denne gang da vi hverken har skrevet ret meget sammen forinden og at jeg lidt føler at han er alt for pæn til mig. :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 17:17

KitKat skrev:
KitKat skrev::) Jeg tror såmænd også det sagtens kan lade sig gøre når man, som du også skriver, lige får dén der detalje ud af verden fra start.

Jeg har netop afrundet en "samtale" på facebook med et meget u-elegant træde-mig-selv-over-tæerne forsøg. :lol:

Der er 100 måder det kunne have været gjort bedre på, men hey, i det mindste var det autentisk...

:klap: Han er cool, har tilsyneladende selv tænkt det samme som mig og læser ingen "hensigter" imellem linjerne.

God weekend til jer allesammen, og god date til jer der skal dét :D

Hvor dejligt :gogo: Rigtig god weekend til dig også :kys:
1
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 17:18

Plante, er der noget nyt om ham der du rigtig gerne vil drikke kaffe med? :kys:
0
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 757

Indlægaf Lys » 8. jul 2016, 17:46

Jeg datede tidligere i år en herboende mand fra et andet europæisk land. Han ønskede ikke et forhold, men han var på alle måder en gentleman og enormt interessant at være sammen med. Vi hyggede os virkelig meget, men dater ikke længere, fordi jeg gerne vil have et forhold.

Nu er jeg så begyndt at skrive på Tinder med en andre mand fra samme land. Han bor bare i det andet land, men var på besøg her, da jeg swipede ham til højre. Han virker ret lovende - sjov og respektfuld og på alle måder tiltalende, og jeg har ikke slettet ham pga afstand, som jeg normalt ville gøre.

Men altså; det virker også lidt formålsløst at engagere mig i en, der bor i et helt andet land, når jeg har mødt ham på Tinder og jeg ikke er penneventypen. På den anden side så kommer han jævnligt til Danmark...

What to do??
0
Lys

Indlægaf Lys » 8. jul 2016, 17:48

Skralde skrev:
Rapfisk skrev:

Jeg skal nok prøve at undgå det så :afro: Men puha det er lidt ekstra grænseoverskridende denne gang da vi hverken har skrevet ret meget sammen forinden og at jeg lidt føler at han er alt for pæn til mig. :genert:

Men sådan har han det åbenbart ikke (jeg går ud fra, at han har set billeder af dig), så nyd at han finder dig attraktiv.
1
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 17:58

Lys skrev:
Skralde skrev:
Rapfisk skrev:

Men sådan har han det åbenbart ikke (jeg går ud fra, at han har set billeder af dig), så nyd at han finder dig attraktiv.

Nej det har du selvfølgelig ret i :kys: Det er virkelig også åndssvagt at jeg får det sådan, for jeg har netop sørget for at ligge et helfigursbillede op i blandt mine billeder og mit profilbillede er helt uden makeup, netop fordi jeg ikke ønsker at jeg bliver droppet pga. bl.a. min overvægt senere hen. Og selv om jeg ikke ligner en model, så er jeg altså ret fantastisk på andre områder :genert:
4
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Indlægaf Mocca » 8. jul 2016, 18:00

Skralde skrev:
Lys skrev:
Skralde skrev:
Rapfisk skrev:

Nej det har du selvfølgelig ret i :kys: Det er virkelig også åndssvagt at jeg får det sådan, for jeg har netop sørget for at ligge et helfigursbillede op i blandt mine billeder og mit profilbillede er helt uden makeup, netop fordi jeg ikke ønsker at jeg bliver droppet pga. bl.a. min overvægt senere hen. Og selv om jeg ikke ligner en model, så er jeg altså ret fantastisk på andre områder :genert:

Selvfølgelig er du det :gogo:
1
Lys

Indlægaf Lys » 8. jul 2016, 18:01

Skralde skrev:
Lys skrev:
Skralde skrev:
Rapfisk skrev:

Selvfølgelig er du det. Jeg benytter samme strategi mht billederne - de kan lige så godt vide fra start, at jeg ikke ligefrem har modelmål. Men det er der også pæne mænd, der har det helt fint med!
2
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1090

Indlægaf Planten » 8. jul 2016, 18:22

Skralde skrev:Plante, er der noget nyt om ham der du rigtig gerne vil drikke kaffe med? :kys:

Hehe, vi skriver ikke ret meget sammen, og det har jeg været ret irriteret over, fordi jeg synes, det virker som manglende interesse. Men vi har stadig en kaffeaftale flyvende - måske bliver det til noget i næste uge :)
0
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 19:18

Planten skrev:
Skralde skrev:Plante, er der noget nyt om ham der du rigtig gerne vil drikke kaffe med? :kys:

Hehe, vi skriver ikke ret meget sammen, og det har jeg været ret irriteret over, fordi jeg synes, det virker som manglende interesse. Men vi har stadig en kaffeaftale flyvende - måske bliver det til noget i næste uge :)

Det er altså også virkelig svært at gennemskue om det er pga. manglende interesse eller om de bare er mindre aktive skriftligt end, øhm vi andre der bruger ret meget tid på en debatside :genert: Jeg håber sådan for dig at det lykkedes :kys:
3
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1090

Indlægaf Planten » 8. jul 2016, 19:55

Skralde skrev:
Planten skrev:

Det er altså også virkelig svært at gennemskue om det er pga. manglende interesse eller om de bare er mindre aktive skriftligt end, øhm vi andre der bruger ret meget tid på en debatside :genert: Jeg håber sådan for dig at det lykkedes :kys:

Tak,lige nu er jeg meget lidt oppe at ringe, så tager det stille og roligt ;)
Glæder mig til at høre om din date :)
1
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 8. jul 2016, 19:56

Håber du får en fantastisk date, Skralde :kys:
1
Alt det smukkeste gør ondt.