Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1087

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 18:48

Spjaerten skrev:Jeg har lige "nægtet" at køre med på en sex talk.
Så fik besked om jeg var kedelig og farveller. Og så blev jeg slettet.

Havde forleden skrevet jeg var into at mødes og se om der var kemi og for hvad.

Men gider ikke sex talke eller aftale sex dates.

His bad!

Det er så hans tab :kys:

Kan i øvrigt sagtens følge dig :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 18:57

Skralde skrev:Ih, jeg har altså lidt for mange sommerfugle i maven lige nu! De skal altså lige dæmpe sig lidt inden i morgen tak.

Rigtig god date i morgen :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 9. jul 2016, 19:03

Åh jeg har så kedelig en dag. Kan ikke rigtig være stille i min krop, ingen har tid til at lave noget, men heldigvis skal jeg i nattevagt..
Lige sådan en dag, har jeg brug for at folk tager kontakt. Men så er der stille på diverse medier.
0
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 19:07

Jeg er lige kommet hjem fra rund fødselsdag i familien. Super hyggelig dag men det er deprimerende at alle andre (bortset fra min far og jeg) kommer som par :whine:
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 9. jul 2016, 19:19

FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra rund fødselsdag i familien. Super hyggelig dag men det er deprimerende at alle andre (bortset fra min far og jeg) kommer som par :whine:

Kender følelsen. Man mangler den der fortrolighed.
1
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 19:22

Planten skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra rund fødselsdag i familien. Super hyggelig dag men det er deprimerende at alle andre (bortset fra min far og jeg) kommer som par :whine:

Nemlig :genert:
Jeg hadede at komme til ting uden min kæreste da vi var sammen. Det gjorde jeg tit fordi han ikke orkede forholde sig til min familie og det mente han i øvrigt også var for besværligt :rulle:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5866

Indlægaf Dikus » 9. jul 2016, 19:46

FrøkenM skrev:
Planten skrev:

Jeg hadede at komme til ting uden min kæreste da vi var sammen. Det gjorde jeg tit fordi han ikke orkede forholde sig til min familie og det mente han i øvrigt også var for besværligt :rulle:

Jeg hader at gå til ting alene. Det er ingen buffer til akavet stilhed, hvor man ikke lige passer ind. Og man er tvunget til at tale med folk. Også dem, der ser ud som om de lider, mens de taler høflig small talk.
2
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 9. jul 2016, 19:48

Dikus skrev:
FrøkenM skrev:
Planten skrev:

Jeg hader at gå til ting alene. Det er ingen buffer til akavet stilhed, hvor man ikke lige passer ind. Og man er tvunget til at tale med folk. Også dem, der ser ud som om de lider, mens de taler høflig small talk.

Lige præcis. I dag var jeg heldigvis super godt placeret i rigtig godt selskab :lol: så idag var det sådan set helt okay, men generelt synes jeg på ingen måde det er sjovt at dukke op til sådan noget alene.
1
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 9. jul 2016, 20:18

ManicNinja skrev:En mand på dating har skrevet til mig, at han synes, vi skal mødes, da han efter at have læst min profil har nogle ubesvarede spørgsmål, som jeg som den ubesejrede verdensmester i mit liv vil kunne svare på ...

Er der nogen, der vil holde mit hår, mens jeg kaster lidt op? Verdensmester i mit liv ... For fanden, hvis jeg ikke lige tager et kvarter væk fra computeren, frygter jeg sgu, jeg kommer til at skrive til ham, om han ikke kan ringe efter vagtlægen eller en anden anatomisk kompetent fætter, der lige kan hive den dér coachbog ud ad røven på ham ...

Og i øvrigt ... Nogle ubesvarede spørgsmål? Ja, det håber jeg kraftedderhylemig da, du har. Hvad havde du regnet med efter en fucking profiltekst? Gad vide, om han ikke selv kan høre, hvor stupidt det lyder.

Han skriver også noget med, at han er ny på siden og ikke helt ved, hvordan man åbner ballet. Nej, det skal jeg saftsuseme love for. :stoned: Men det lyder altså, som om du har prøvet at åbne det med den samme hilsen til ret mange forskellige, kammerat ... :fløjt:

Aj, jeg lader bare være med at svare. Sagde det jo: Er vranten i dag.

Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)
9
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 9. jul 2016, 20:23

Nøj, hvor er ham jeg skal ses med igen god for mit selvværd :lol: han virker ret hooked, og det tror jeg også godt jeg kunne blive.
13
x
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 9. jul 2016, 20:41

Ado skrev:
MOGA skrev:
Ado skrev:Okay...jeg har en date på onsdag. Han sendte mig en dag en venneanmodning på Facebook og da jeg kunne se vi havde en del fælles venner, accepterede, selv om jeg ikke anede hvem han var. Min hukommelse skrider lidt i perioder.
Men han sendte så en besked, hvor han takkede for "venskabet" og at "han ikke kendte mig, men at han havde læst mine klummer og syntes jeg virkede vid og skøn. Og om jeg ville mødes en dag. Og at vores fælles venner ville kunne bekræfte, at han ikke er en styg stalker".

Vi har så skrevet en del frem og tilbage og jeg skal så besøge ham på onsdag. Han bor fem minutters gang fra mig.

Alles gut. Jeg går ikke derop med en forventning om lyserøde skyer. Men han virker sød. Og dragende. Men vi er dælme i hver vores verden. I hvert fald økonomisk. Manden mangler vist på ingen måde noget.
Men hey; vi skal jo ikke dele økonomi. Det er ikke sikkert, at det bliver andet end et glas vin. Jeg tager det som en oplevelse. Eneste betænkelighed er hans alder. Han er altså midt i 50'erne.

Hvor gammel er du da?

40.

Men det er ligemeget. Vælger jeg at sige. Det er jo bare en date. Vi skal ikke giftes. :D

Men så er det da lige meget. Jeg kunne forstå betænkeligheden, hvis du var 25. Hvis han er sød, I svinger og alt det der, så er alderen vel ikke så vigtig :)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 9. jul 2016, 20:52

Code71 skrev:
ManicNinja skrev:En mand på dating har skrevet til mig, at han synes, vi skal mødes, da han efter at have læst min profil har nogle ubesvarede spørgsmål, som jeg som den ubesejrede verdensmester i mit liv vil kunne svare på ...

Er der nogen, der vil holde mit hår, mens jeg kaster lidt op? Verdensmester i mit liv ... For fanden, hvis jeg ikke lige tager et kvarter væk fra computeren, frygter jeg sgu, jeg kommer til at skrive til ham, om han ikke kan ringe efter vagtlægen eller en anden anatomisk kompetent fætter, der lige kan hive den dér coachbog ud ad røven på ham ...

Og i øvrigt ... Nogle ubesvarede spørgsmål? Ja, det håber jeg kraftedderhylemig da, du har. Hvad havde du regnet med efter en fucking profiltekst? Gad vide, om han ikke selv kan høre, hvor stupidt det lyder.

Han skriver også noget med, at han er ny på siden og ikke helt ved, hvordan man åbner ballet. Nej, det skal jeg saftsuseme love for. :stoned: Men det lyder altså, som om du har prøvet at åbne det med den samme hilsen til ret mange forskellige, kammerat ... :fløjt:

Aj, jeg lader bare være med at svare. Sagde det jo: Er vranten i dag.

Undskyld Ninja og dette er skrevet i den allerbedste mening? Hvorfor er du i grunden på dating? Jeg synes ikke jeg ser dig beskrive andet end kæmpe dushbags? :)

Haha - ham her er da for formodentlig ikke nogen douchebag. Han er bare en klovn til at formulere sig. Og når man er indrettet som jeg, så kan man ikke lade være med at hån-le lidt i skægget over det. That's all.

Helt i orden, du spørger. Synes nu faktisk stort set ikke, jeg har omtalt nogen konkrete, aktuelle eksempler herinde - simpelthen fordi det er meget, meget begrænset, hvor meget tid jeg bruger på datingsider. Jo, et par stykker har jeg nævnt og gjort tykt grin af. Og så har jeg nævnt et par stykker, som jeg fandt interessante. Og skrev til. Det er da vist meget stille og roligt.

Hvis du synes, du har set flere satiriske indlæg fra mig, handler det nok mere om erfaringer over mange år. Og dér er jeg sådan indrettet, at de kiksede/mærkelige/mislykkede jo tit er mere underholdende at fortælle om end dem, hvor jeg bare blev tordnende forelsket, og så kørte vi. :) Det kan godt være, det giver et skævt billede af mig som en evigt skeptisk, hånlig stodder. So be it. Underholdning ftw. :D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 9. jul 2016, 21:01

Code71 skrev:

Egentlig kan jeg ikke lade være med at finde det lidt pudsigt, du har hæftet dig sådan ved netop mine satiriserende indlæg. Jeg mener - vi har en hel TRÅD herinde, som ikke handler om andet. Jeg er ikke største bidragsyder ... :D
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1491

Indlægaf Code71 » 9. jul 2016, 21:19

ManicNinja skrev:
Code71 skrev:

Egentlig kan jeg ikke lade være med at finde det lidt pudsigt, du har hæftet dig sådan ved netop mine satiriserende indlæg. Jeg mener - vi har en hel TRÅD herinde, som ikke handler om andet. Jeg er ikke største bidragsyder ... :D

Nej og det har du totalt ret i. Mange bidrager til - undskyld ordet - morskaben :D

Nu faldt jeg bare lige over dit indspark hehe. Men jeg synes godt nok det er svært for fyrene efterhånden. Hvis man er en som skriver normalt og lidt neutralt til en pige, er man røvkedelig og noway et emne. Skriver man lidt smart eller anderledes end de fleste, er han den vildeste freak :D
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 9. jul 2016, 21:35

Code71 skrev:
ManicNinja skrev:
Code71 skrev:

Nej og det har du totalt ret i. Mange bidrager til - undskyld ordet - morskaben :D

Nu faldt jeg bare lige over dit indspark hehe. Men jeg synes godt nok det er svært for fyrene efterhånden. Hvis man er en som skriver normalt og lidt neutralt til en pige, er man røvkedelig og noway et emne. Skriver man lidt smart eller anderledes end de fleste, er han den vildeste freak :D

Jamen, du har da ret! Nogle af os er da STRIDE kællinger. Og hvis man VIL, så kan man/jeg jo vende en hvilken som helst profiltekst om til den rene ynk og komik.
Når dét er sagt, tror jeg virkelig, man skal huske to ting, når man læser eller hører de dér evigt kritiske/hånlige røster om dating: Noget af det er simpelthen rent forsvar - hvis vi kan finde en "fejl"/en dum formulering/whatever hos den arme mand, så er vi jo fri for at skulle kaste os ud i det. Så kan vi bare feje ham væk. Den anden ting er ... humor og omkostningsfri latter. Altså, når vi sidder herinde og skraldgriner over en eller anden datingprofil, så får dens ejermand det jo formodentligt (!) aldrig at vide. Og meget af det ER jo bare sjov og sådan lidt ... nu kører vi hinanden op. Det "gutterne i omklædningsrummet", bare for kvinder.

Det er i øvrigt bestemt ingen hemmelighed, at jeg tit sidder og griner ad mig selv og min egen vrantenhed, fordi jeg simpelthen tager mig selv i at synes, at NU bliver jeg for streng. :D Og så bliver jeg for resten så glad, når der er mænd, som skriver til mig på dating og udmærket kan se, at jeg tit overdriver og elsker at tage den dér sure maske på for sjov. Andre tror, jeg mener det hele dybt seriøst ... :gisp: Undskyld, Code, men dem kommer jeg altså til at grine over. Og jeg ved ikke, om det er mig, der er uhøflig og en lille anarkist, men det bekymrer mig altså ikke ret meget, at nogle helt fremmede får fuldstændigt galt i halsen, hvem jeg er. :engel:

Men det kunne da godt være, jeg skulle begynde at nævne herinde, når jeg får breve fra mænd, jeg synes siger kloge og skarpe og rigtigt sjove ting. Det sker skam jævnligt. Jeg kan nok bare ikke rigtigt se, hvorfor jeg skulle skrive det her i tråden fx. :)
2

Tilbage til "Forhold og sex"