Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 131
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1099

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 10. jul 2016, 17:23

Enig med Planten. We want details :lol:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 10. jul 2016, 17:32

Haha, men det er jo begrænset hvad der er at berette :lun: Han er pæn -mere buttet end på billeder - men det gør intet, har de dejligste øjne, har humor, samtalen flød bare, der var flirt i luften og der var et par gange hvor jeg blev meget genert da der lå kys i luften :blush: Nå ja, og vi skal ses igen tirsdag aften :D
20
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 812
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8373
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. jul 2016, 17:34

Årh! :lun:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1085

Indlægaf Planten » 10. jul 2016, 17:40

Så skønt Skralde!!! :love:
1
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 10. jul 2016, 17:44

Hvor er I søde :kys:
0
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 10. jul 2016, 17:47

Årh, det lyder som en fantastisk date :lun: :kys:

Fedt, I skal ses igen allerede tirsdag :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 10. jul 2016, 17:53

FrøkenM skrev:Årh, det lyder som en fantastisk date :lun: :kys:

Ja, det er SÅ dejligt! Og det bedste var at vi fik aftalt det allerede en time efter daten var slut - det er nu skønt når man ikke skal gå og være i tvivl om hvad han tænker og synes om en, men kortene bare bliver lagt på bordet med det samme. :)
6
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 10. jul 2016, 18:00

Skralde skrev:
FrøkenM skrev:Årh, det lyder som en fantastisk date :lun: :kys:

Ja, det er SÅ dejligt! Og det bedste var at vi fik aftalt det allerede en time efter daten var slut - det er nu skønt når man ikke skal gå og være i tvivl om hvad han tænker og synes om en, men kortene bare bliver lagt på bordet med det samme. :)

Det er en god begyndelse at der ikke er uvished om, man skal ses igen eller ej :gogo:
Jeg synes det tegner rigtig godt!
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2376

Indlægaf Juki » 10. jul 2016, 18:17

Hold kæft, hvor er jeg ked af det og træt af mig selv! :trist:

Her møder man en total sød, skøn, dejlig og alting-mand, hvor det hele bare spiller. Han er vild med mig, god og glad for mine hunde, behandler mig godt, vi hygger os og har det super godt når vi er sammen. Han vil mig/os og er ikke bange for at møde min familie eller mine venner. Faktisk har jeg slet ikke noget negativt at sige om ham. Selv de der små ting, der ellers ville være irritationsmomenter, generer mig ikke. Jeg er heller ikke flov over at skulle vise mig med ham.

Kort sagt så er alt bare perfekt og alt ved ham og hans opførsel opfylder mine "krav"/drømme og håb om en mand og partner.

Men følelserne er der bare ikke fra min side :( Og jeg fatter det ikke! Jeg kunne ikke bede om noget andet eller mere, men alligevel er der ikke nogle sommerfugle der basker.

Jeg har så dårlig samvittighed! Han har ikke gjort andet end at behandle mig godt, og så kan jeg ikke engang gengælde hans følelser :whine: Jeg har det så dårligt med at skulle gøre ham ked af det, men jeg vil jo heller ikke holde ham for nar. Det fortjener han endnu mindre. Jeg vil så gerne at jeg var vild med ham! :whine:

Jeg har aldrig prøvet at have denne position og "magt" før, men fuck hvor er det dog ubehageligt og det gør så ondt i maven! :trist:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4282

Indlægaf Rapfisk » 10. jul 2016, 18:35

Juki skrev:Hold kæft, hvor er jeg ked af det og træt af mig selv! :trist:

Her møder man en total sød, skøn, dejlig og alting-mand, hvor det hele bare spiller. Han er vild med mig, god og glad for mine hunde, behandler mig godt, vi hygger os og har det super godt når vi er sammen. Han vil mig/os og er ikke bange for at møde min familie eller mine venner. Faktisk har jeg slet ikke noget negativt at sige om ham. Selv de der små ting, der ellers ville være irritationsmomenter, generer mig ikke. Jeg er heller ikke flov over at skulle vise mig med ham.

Kort sagt så er alt bare perfekt og alt ved ham og hans opførsel opfylder mine "krav"/drømme og håb om en mand og partner.

Men følelserne er der bare ikke fra min side :( Og jeg fatter det ikke! Jeg kunne ikke bede om noget andet eller mere, men alligevel er der ikke nogle sommerfugle der basker.

Jeg har så dårlig samvittighed! Han har ikke gjort andet end at behandle mig godt, og så kan jeg ikke engang gengælde hans følelser :whine: Jeg har det så dårligt med at skulle gøre ham ked af det, men jeg vil jo heller ikke holde ham for nar. Det fortjener han endnu mindre. Jeg vil så gerne at jeg var vild med ham! :whine:

Jeg har aldrig prøvet at have denne position og "magt" før, men fuck hvor er det dog ubehageligt og det gør så ondt i maven! :trist:

Åh, for pokker. Hvor længe er det, I har set hinanden?

Det er en rigtig ubehagelig situation, du står i :kram:
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2376

Indlægaf Juki » 10. jul 2016, 18:41

Rapfisk skrev:

Åh, for pokker. Hvor længe er det, I har set hinanden?

Det er en rigtig ubehagelig situation, du står i :kram:

Vi mødtes første gang i maj og har så været sammen to forlængede weekender siden, så jeg tror efterhånden at de sommerfugle er fløjet forkert for good.. :(
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 447

Indlægaf Santopia » 10. jul 2016, 19:19

Wunder8 skrev:
ManicNinja skrev:
Wunder8 skrev:Ih, kan I huske ham duden, jeg skrev om for noget tid siden? Ham, der er dårlig til at planlægge og derfor voldte mig ret stor frustration. Jeg er nok nødt til at stoppe det med ham. Nu er der gået 2,5 måned, og jeg er sgu gået lidt død i det. Det hænger dels sammen med, at der ikke sker den store udvikling (som i: det går meget langsomt), min irritation over hans lidt dovne tilgang til at ses samt det faktum, at vi er ret så forskellige på en række punkter. Jeg tror simpelthen aldrig, det bliver til det forhold, jeg gerne vil have. Og vi kan jo sagtens blive ved med at ses og have kontakt, men det virker på en måde også lidt formålsløst.

Men det er bare svært, for vi har en del kontakt, og jeg har vænnet mig til at have ham i mit liv - det lyder jo sådan lidt dramatisk, men jeg føler jo egentlig, at vi også er venner nu. Og det ville jeg sådan set gerne blive ved med, for jeg kan virkeligt godt lide ham og der er uden tvivl også en speciel kemi, noget fysisk der fungerer etc., men det bliver bare aldrig til MERE. Det kan jeg mærke nu. Nu aner jeg bare ikke, hvordan jeg skal gøre det, og hvornår. Jeg har mest lyst til at lave en slags slow-fade, fordi det virker så abrupt bare at cutte kontakten helt, men det er jo også lidt fesent. Han er ikke typen, der er god til at tale om den slags, så hvis vi tager den face to face tror jeg, det bliver seriøst akavet. Åh, what to do?

Synes først og fremmest, det lyder godt, at du forsøger at gøre en slags status og have de realistiske briller på. Sejt gået - det kan sgu være rigtigt svært, når man bare så gerne ville. Den dér tanke: "Det her bliver aldrig det forhold, jeg godt kunne tænke mig" er en hård, men somme tider nødvendig erkendelse, som kan redde én fra mange frustrationer.

Men at han "ikke er god til at tale om den slags" skal vel ikke gøre, at du ikke bryder det, når nu du føler, det er bedste løsning for dig? Så må det blive akavet. Siges skal det jo. Det handler vel også lidt om, at du selv synes, det er svært at skulle sige (jeg tænker, når du sidder og overvejer den fesne "lad det fade ud"-løsning ;) ) Der er vel ikke så meget andet at gøre end at bide hovedet af sardinen i et hug og at gøre det face to face eller (til nød) over telefonen. Det ville jeg selv have foretrukket. Både i din og i hans situation. Men folk er jo meget forskellige med det dér.

Du har ret i, at det er bedst at sige det frem for at lade den fade ud. Jeg tænker bare, om en velformuleret besked ville være lige så god som at ses, sige det, og så tage hjem. Vi har meget skriftlig kontakt, og han er klart bedre til at udtrykke sig dér end mundtligt (han har også selv sagt nogle ret seriøse ting over skrift, jeg ikke tror han ville fortælle til mit ansigt). For mig ville den metode være fin - jeg har ikke noget behov for, at vi skal have en lang snak om det. Og som jeg kender ham, ville han også have det ok med det. Argh, jeg synes det er svært, når jeg egentlig synes kontakten er hyggelig og godt kan lide ham :(

Har du gjort noget ved det siden du skrev indlægget?

Jeg havde skrevet noget i stil med: "Hey X, jeg ved ikke om det her kommer lidt ud af det blå, men jeg har tænkt, at jeg ikke vil et forhold lige nu. Jeg ved ikke, om det overhovedet er noget, som du vil, men jeg tænkte, jeg bare ville melde rent ud. Jeg synes du er sød og dejlig, og vil vildt gerne, at vi stadig kan være venner og ses til en øl en dag :) Hvad siger du til det?"

Det ville være lidt vagt, lidt en løgn og 100% med hensigten ikke at brænde en bro, fordi hvem ved, hvornår man lige har lyst til at tage den op igen til et eller andet..
Jeg ville i øvrigt ikke regne med at ses til den øl der. Det ville udelukkende være for at have en dør åben.

:genert:
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 496

Indlægaf Marioneta » 10. jul 2016, 20:17

Nå, men jeg tror min mavefornemmelse for Tinder fyren var rigtig. Vi skrev sammen i går mens han var på arbejdet og det var fint. Om aftenen gik luften af ballonen, men han vendte tilbage i dag, hvor han igen inviterer på sen date og vin. Jeg siger at jeg gerne vil mødes et neutralt sted første gang og han prøver at overtale mig til hjemmebesøg alligevel, fordi han ikke er oplagt til cafe. Jeg siger nej tak, men han prøver lige et forsøg mere et par timer senere og igen siger jeg, at jeg vil mødes et neutralt sted første gang. Så har jeg ikke hørt mere fra ham og jeg skriver heller ikke selv til ham igen.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 10. jul 2016, 22:17

Magt? Men herregud da! Vi bestemmer jo - som dit eksempel også tydeligt viser - ikke selv, hvem vi forelsker os i. Og det ved han jo også godt. Så selv om det er ærgerligt, og I nok begge er kede af det, synes jeg altså, du skal prøve at ondulere den dårlige samvittighed.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 10. jul 2016, 22:45

Lys skrev:Jeg datede tidligere i år en herboende mand fra et andet europæisk land. Han ønskede ikke et forhold, men han var på alle måder en gentleman og enormt interessant at være sammen med. Vi hyggede os virkelig meget, men dater ikke længere, fordi jeg gerne vil have et forhold.

Nu er jeg så begyndt at skrive på Tinder med en andre mand fra samme land. Han bor bare i det andet land, men var på besøg her, da jeg swipede ham til højre. Han virker ret lovende - sjov og respektfuld og på alle måder tiltalende, og jeg har ikke slettet ham pga afstand, som jeg normalt ville gøre.

Men altså; det virker også lidt formålsløst at engagere mig i en, der bor i et helt andet land, når jeg har mødt ham på Tinder og jeg ikke er penneventypen. På den anden side så kommer han jævnligt til Danmark...

What to do??

Allerførst: Velkommen til tråden - jeg er lidt ked af at se, at du bliver "ignoreret" eller i hvert fald ikke får svar herinde på dine i øvrigt velformulerede indlæg. Jeg synes, du lader til at have noget på hjerte.

Til dit spørgsmål: Jeg tror, at nogle af de ting, du fortalte, da du introducerede dig selv her i tråden, er væsentlige. Efter hvad jeg lige umiddelbart husker, havde du for nylig brudt med en mand, der ikke kunne/turde/ville binde sig. Og nu var der ellers gifte mænd, som var interesserede og så helt unge. Husker jeg ret? Nu er det så én i et andet land.

Du vil gerne have kæreste. Så hut jeg hvisker er du endda på udkig efter en far til dine ufødte børn.

Så jeg tillader mig sådan lidt hurtigt og kun på baggrund af den info, jeg har set herinde, at konkludere, at selvfølgelig skal du ikke se én i et fremmed land.

Find én, der er både geografisk/fysisk og psykologisk available, og gør dig selv den tjeneste hurtigt at få klappet af, om han har de samme fremtidsdrømme og værdier som du. Du er 34, og du har nogle unger, du skal have lavet. Det skal helst ikke gøre dig desperat, for dét resulterer i dårlige valg. Det skal gøre dig bevidst om dine valg. Meget bevidst.

Der er mange ting, som er tåbelige ved netdating. Men noget af det rigtigt gode ved datingsider er, at man har meget bedre mulighed for at tjekke mænds "varedeklaration" eller "indholdsfortegnelse" end irl. Jeg synes fx, det er fantastisk, at jeg med det samme kan vige uden om mænd, der ønsker sig børn. Jeg behøver ikke engang spørge - det er normalt udfyldt som et standardpunkt på sådan en side.

På samme måde har du gode muligheder for at sortere. Ikke blot ift børn/ikke børn, men i forhold til geografisk placering og ift fremtidsdrømme. Er det så ikke bare at gøre dig helt klart, hvad du drømmer om, i stedet for at se, hvem der mon kunne være interesseret i dig og så desperat håbe på, at du kan få én af dem til at passe nogenlunde ind? Jeg husker noget om lavt selvværd og tænker, at det her lugter lidt ... Gå efter det, du vil have. Tro på, at du kan få det (altså, de vigtige kriterier - så må du leve med, at han går i crocs og alt det dér, du ved ;) ) Jeg synes på en eller anden måde, dette lugter lidt af at tage til takke og så håbe, det kunne fungere.

Så hvis du spørger mig (det gjorde du sådan set, og det fortryder du sikkert :D ) : Det nytter ikke, at han er skidesjov, velformuleret og siger alle de rigtige ting, hvis det af den ene eller den anden grund ikke er muligt, at han er der for dig og kan/vil dele sin hverdag med dig. Hvilket jeg går ud fra er det, du gerne vil, siden du nævner børn osv.

Havde du nu boet i udlandet nogen tid og allerede været topforelsket og nu skullet hjem til Danmark osv, så havde jeg sagt: "Giv det et forsøg! I holder jo af hinanden! Man arrangerer sig! Langdistance for en tid, og så rykker én af jer teltpælene op. Skideromantisk og så kan man gå og savne hinanden og være nyforelskede, hver gang man ses og blahblahblah". Men der er ingen grund til at gøre det sværere, end det behøver at være, fra starten.

Bare ud at spotte de available, hvis opmærksomhed og nærhed IKKE er noget, du konstant skal gøre dig fortjent til og kæmpe for, og som alligevel aldrig vil være der. Sådan rigtigt. De findes, dem der godt tør nærhed. Også for dig.
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Forhold og sex"