Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 14. jul 2016, 19:00

ManicNinja skrev:
canoodle skrev:
Rapfisk skrev:
canoodle skrev:Jeg har været på "date" med gammel bekendt i dag. Han er stadig sød. Vi havde begge svært ved at give slip på hinandens selskab, da vi skulle sige farvel. Han fortalte en historie om en af vores fælles bekendte, og om hvorfor det aldrig blev dem (Noget jeg har undret mig over, da de rendte efter hinanden i årevis og har været sammen en masse gange.) Pointen var at hun ikke sagde til ham, at hun faktisk gerne ville. Han sagde faktisk ordret: "Jeg synes bare bedst om at pigerne siger det, hvis de gerne vil prøve det af."

Bum bum bum....

Neg ved godt, det føles anderledes, når man står midt i det, men det lyder ikke som om, der er så meget at tage fejl af.

Hvordan går det med hans kæreste?

Han er stadig meget lunken omkring hans kæreste. Og jeg har netop skrevet en mail til ham, og skrevet hvordan jeg har det :shock:

Så kan jeg i det mindste lukke den, hvis han ikke er interesseret. Så kan jeg nok bedre overskue at holde mine chats i gang på Tinder. Der er altid en Silver lining! :D

En mail?? Øjs, Canoodle - ventetiden på svaret bliver hård. Jeg håber, han svarer hurtigt! Og så håber jeg, det bliver klart svar. Desværre er jeg nok lidt mismodig på dine vegne, fordi hele situationen lægger op til uklarhed ...

Sender gode vibes ud for og satser på, at alt det bedste sker for dig. - Du er sgu lidt svær ikke at komme til at fatte en hel del sympati for (også selv om jeg slet ikke kender dig i virkeligheden). :blomst:

Årh, du er sød :kys:

Ja, men så må jeg væbne mig med tålmodighed. Der er jo allerede gået et par måneder med det her, og jeg har ikke travlt. Han ville ikke strudse mig. Det tror jeg simpelthen ikke på, da han er typen der ALTID svarer med det samme. Det gør han nok ikke med den her lange mail, men jeg er ret sikker på at jeg hører noget.
5
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1084

Indlægaf Planten » 14. jul 2016, 22:03

Her ved sengetid kommer der ekstra meget frem for mig, hvor meget jeg gerne vil have en at dele livet med, en at drømme med, en at opleve med. Og frem for alt - en der kunne varme min stive skulder! Shit den gør ondt! :lol:
Nej helt oprigtigt - der er så mange rejser, jeg gerne ville tage med en kæreste, fremfor den veninde, jeg altid rejser med. Vi rejser godt sammen, men det er noget andet med en kæreste. Bah!
5
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5881

Indlægaf Dikus » 14. jul 2016, 22:13

Planten skrev:Her ved sengetid kommer der ekstra meget frem for mig, hvor meget jeg gerne vil have en at dele livet med, en at drømme med, en at opleve med. Og frem for alt - en der kunne varme min stive skulder! Shit den gør ondt! :lol:
Nej helt oprigtigt - der er så mange rejser, jeg gerne ville tage med en kæreste, fremfor den veninde, jeg altid rejser med. Vi rejser godt sammen, men det er noget andet med en kæreste. Bah!

Jeg ligger i min store, tomme seng. Det er nok til at overveje, om jeg skulle bede ikke-eks om at komme og sove. Hold da op, jeg er latterlig
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 131
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1099

Indlægaf FrøkenM » 14. jul 2016, 22:31

Planten skrev:Her ved sengetid kommer der ekstra meget frem for mig, hvor meget jeg gerne vil have en at dele livet med, en at drømme med, en at opleve med. Og frem for alt - en der kunne varme min stive skulder! Shit den gør ondt! :lol:

Jeg kender det alt for godt :genert:

I morgen skal jeg på familieferie (den første af to) og selvom det bliver max hygge og afslapning så ville jeg da hellere rejse med en kæreste eller som minimum have en kæreste med.

Derudover sover jeg også elendigt i min store seng og kunne godt bruge en arm at sove i :lun:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 15. jul 2016, 04:37

Dikus skrev:

Jeg ligger i min store, tomme seng. Det er nok til at overveje, om jeg skulle bede ikke-eks om at komme og sove. Hold da op, jeg er latterlig

Min seng er også kæmpe :-D men i stedet for at invitere mænd, jeg ikke vil være sammen med alligevel, på besøg, har jeg stablet min anden dyne op, så sengen ikke er helt så stor :genert:
3
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 15. jul 2016, 04:38

FrøkenM skrev:

Jeg kender det alt for godt :genert:

I morgen skal jeg på familieferie (den første af to) og selvom det bliver max hygge og afslapning så ville jeg da hellere rejse med en kæreste eller som minimum have en kæreste med.

Derudover sover jeg også elendigt i min store seng og kunne godt bruge en arm at sove i :lun:

Jeg er også mest fan af at sove i arm :love:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4281

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 04:51

Hvis den ikke var så creepy, kunne jeg godt forestille mig at købe sådan en pude formet som en mandebrystkasse og en arm. :genert:

Jeg håber, at I endte med at sove godt.
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 15. jul 2016, 05:11

Rapfisk skrev:Hvis den ikke var så creepy, kunne jeg godt forestille mig at købe sådan en pude formet som en mandebrystkasse og en arm. :genert:

Jeg har en bekendt, der proklamerede, at hun ville købe u-puden. Ved ikke, om det er sket, men den de da ikke creepy :lol2:

Jeg har sjovt nok sovet for lidt, så jeg prøver lige lidt igen :)
1
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 755

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 05:28

Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40
år - én ad gangen... Jeg bliver helt træt ved tanken.
0
Lys

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 05:30

Rapfisk skrev:Hvis den ikke var så creepy, kunne jeg godt forestille mig at købe sådan en pude formet som en mandebrystkasse og en arm. :genert:

Ja, kunne man ikke bare lave puden i den facon uden ligefrem at forme en arm og give den skjorte på?
1
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5889

Indlægaf Smiling_Goat » 15. jul 2016, 05:42

Lys skrev:Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40

Jeg gik kategorisk uden om de mænd, der skrev, at de var sjove. Min erfaring er, at de i hvert fald ikke har min humor. Det kan da godt være, de får pæne Laila til at fnise hysterisk, fordi de siger: "Man har kun det skæg man selv sidder på" eller lignende, men jeg synes måske ikke, det er så vildt sjovt igen. For mig ligger humor i det uventede og kreative, så er man sjov (efter min forståelse af sjov,) evner man også at få det med i sin profiltekst.

Hvorfor skal du nok sige ja? Hvad sker der, hvis du siger nej? Jeg hører flere sige det, og jeg forstår simpelthen ikke, hvad det går ud på.

Jeg kan et eller andet sted godt forstå, hvis dating bliver dødens pølse, hvis man dater folk, man egentligt ikke er vildt interesseret i. Er man overhovedet positivt indstillet over for daten, eller tager man af sted med en indstilling om: "At han jo skal have en chance"? Hvorfor skal han have en chance? Jeg forstår det simpelthen ikke. Der er milliarder af mænd i verden, så hvorfor skal de af dem, der umiddelbart virker som et dårligt match have en chance?

Jeg nægtede at gå på kompromis med, hvem jeg datede, og havde det virkelig sjovt, mens det stod på. Jeg skrev da også med de tørre typer, der ville høre om jeg havde haft en god dag, om jeg havde set en god film osv. :træt:... Livet er simpelthen for kort til dates med den slags samtaler - synes jeg - og jeg tror virkelig ikke, at et forhold med sådan én overhovedet ville fungere (eller blive til noget,) så det er i min optik bare spild af tid.
8
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2237

Indlægaf Zombie » 15. jul 2016, 06:13

Oi! Den mest populære og flotte fyr inden for min nørdede hobby, har inviteret på øl fordi vi skal planlægge indhold til en convention i september.

Jeg har ikke tænkt mig at lave et move - men jeg har godt nok tænkt mig at sørge for, jeg er rigtig pæn. :fløjt:

Han er PhD og ansat i et ministerium. Og virkelig lækker.

Henover weekenden ses jeg med min ven. Han skal dog også i byen med sine venner, og vi snakker ærligt om, at han godt kan finde på at score nogen, hvis der er nogen som falder i hans smag.
Jeg er pt. helt ok med denne ordning. Jeg har selv nogle dates de næste to uger, og udvikler den der øl med Mr. Populær sig, så følger jeg den udvikling - jeg bremser den ikke.

Det er rart at have noget med potentiale og dybde, samtidig med at jeg har min frihed.
Det føles også som for ganske nylig at jeg endelig fik fred fra min eks - hvilket jo faktisk er rigtig nok.

Det begynder at gå op for mig, at jeg har muligheder. Vil nyde dem, inden jeg bliver træt og frustreret over dem. :D
3
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2237

Indlægaf Zombie » 15. jul 2016, 06:17

Lys skrev:Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Det værste er, hvis man føler at man er den eneste, der kæmper for at holde samtalen bare lidt interessant (over snorke stadiet).

Der bliver jeg sgu trodsig. Gider de ikke engang prøve - next.
0
Lys

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 06:23

Smiling_Goat skrev:

Jeg gik kategorisk uden om de mænd, der skrev, at de var sjove. Min erfaring er, at de i hvert fald ikke har min humor. Det kan da godt være, de får pæne Laila til at fnise hysterisk, fordi de siger: "Man har kun det skæg man selv sidder på" eller lignende, men jeg synes måske ikke, det er så vildt sjovt igen. For mig ligger humor i det uventede og kreative, så er man sjov (efter min forståelse af sjov,) evner man også at få det med i sin profiltekst.

Hvorfor skal du nok sige ja? Hvad sker der, hvis du siger nej? Jeg hører flere sige det, og jeg forstår simpelthen ikke, hvad det går ud på.

Jeg kan et eller andet sted godt forstå, hvis dating bliver dødens pølse, hvis man dater folk, man egentligt ikke er vildt interesseret i. Er man overhovedet positivt indstillet over for daten, eller tager man af sted med en indstilling om: "At han jo skal have en chance"? Hvorfor skal han have en chance? Jeg forstår det simpelthen ikke. Der er milliarder af mænd i verden, så hvorfor skal de af dem, der umiddelbart virker som et dårligt match have en chance?

Jeg nægtede at gå på kompromis med, hvem jeg datede, og havde det virkelig sjovt, mens det stod på. Jeg skrev da også med de tørre typer, der ville høre om jeg havde haft en god dag, om jeg havde set en god film osv. :træt:... Livet er simpelthen for kort til dates med den slags samtaler - synes jeg - og jeg tror virkelig ikke, at et forhold med sådan én overhovedet ville fungere (eller blive til noget,) så det er i min optik bare spild af tid.

Fordi min erfaring er, at der kan være ret stor forskel på, hvor god kemi jeg har med mænd på skrift og i virkeligheden. Vi har skrevet sammen i få dage, og der dømmer jeg ikke så hårdt. Jeg har ikke konkluderet, at vi er et dårligt match.

Det er de færreste mænd, jeg bliver vildt interesseret i efter 3-4-dage skriverier, og jeg gider faktisk ikke skrive meget længere med nogen, før jeg gerne vil møde dem i virkeligheden. Og de få gange, hvor jeg på forhånd har været ret begejstret, er jeg ofte blevet skuffet.

Jeg ville ønske, at jeg kunne gå til datinglivet som ubekymret som du beskriver det, og jeg ville formentlig gøre noget mere i den stil, hvis jeg havde været 5-10 år yngre. Jeg føler helt ærligt ikke, at jeg har tid til at være så kræsen med dem, jeg mødes med. Men det er ikke det samme, som at jeg ikke er selektiv i forhold til dem, jeg ser igen eller evt bliver kæreste med. Og det er heller ikke det samme som at jeg mødes med mænd, jeg på forhånd anser som et dårligt match.

Jeg har været single i snart 13 år (med lange perioder, hvor jeg ikke har søgt efter en kæreste eller datet eller lignende), og jeg vil gerne være (relativt) åben over for, hvem jeg evt kunne falde for. I forvejen har jeg jo sorteret en lang række mænd fra på alle mulige ting, og så mange matches og samtaler har jeg altså heller ikke gang i.

Det er helt fair, at du ikke fatter det, men det er vel ikke så underligt, at alle ikke griber tingene an præcis som du har gjort?
2
Lys

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 06:27

Zombie skrev:

Det værste er, hvis man føler at man er den eneste, der kæmper for at holde samtalen bare lidt interessant (over snorke stadiet).

Der bliver jeg sgu trodsig. Gider de ikke engang prøve - next.

Så slemt er det nu ikke (det synes jeg heller ikke, at jeg skriver).

Min frustration går faktisk mere på det der med, at jeg skal sætte mig op til at mødes med date efter date, og min erfaring siger mig jo, at det er de færreste, der er et match efter et møde. Det kunne være rart at vide på forhånd, hvor mange jeg skal møde, før det lykkes ;)
1

Tilbage til "Forhold og sex"