Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 15. jul 2016, 19:16

Puffi skrev:Wow, ham jeg skulle mødes med i dag var slet, slet ikke som forventet. Som i, slet ikke. Vidste det med det samme, jeg åbnede døren, men kunne jo ikke så godt bare sige nej og lukke den igen :lol:

Men vi snakkede om løst og fast en times tid, men så kunne vi da bare heller ikke snakke mere om vejr, arbejde, have, hunde, bolig osv. så da han spurgte hvad der skulle ske (wtf?!), sagde jeg ligeud at han da var en sød fyr, men at der nok ikke var mere end det fra mig. Kunne godt se, det ramte ham lidt, men hvad skulle jeg ellers gøre? Det som alle mænd (disclaimer: ikke alle mænd, men mænd, jeg har set, har kendt osv osv.) gør? Bare stoppe med at skrive? Han er en sød fyr, bare slet ikke noget for mig.

Faktisk er jeg lidt stolt af, at jeg bare kunne være ærlig, jeg er kommet langt.

Det er så akavet, når man selv er helt afklaret med, at der slet ikke er noget at komme efter, og den anden så ikke er enig. Altså, kan de ikke mærke den manglende kemi? Hvis jeg først sidder der, er jeg da sød og venlig, men prøver at få den lukket. Hvid man så bagefter får den der sms med "hvornår skal vi ses igen?", så sidder jeg altså sådan her :forvirret:
4
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 768

Indlægaf Lys » 15. jul 2016, 19:25

Puffi skrev:Wow, ham jeg skulle mødes med i dag var slet, slet ikke som forventet. Som i, slet ikke. Vidste det med det samme, jeg åbnede døren, men kunne jo ikke så godt bare sige nej og lukke den igen :lol:

Men vi snakkede om løst og fast en times tid, men så kunne vi da bare heller ikke snakke mere om vejr, arbejde, have, hunde, bolig osv. så da han spurgte hvad der skulle ske (wtf?!), sagde jeg ligeud at han da var en sød fyr, men at der nok ikke var mere end det fra mig. Kunne godt se, det ramte ham lidt, men hvad skulle jeg ellers gøre? Det som alle mænd (disclaimer: ikke alle mænd, men mænd, jeg har set, har kendt osv osv.) gør? Bare stoppe med at skrive? Han er en sød fyr, bare slet ikke noget for mig.

Faktisk er jeg lidt stolt af, at jeg bare kunne være ærlig, jeg er kommet langt.

Jeg har også prøvet at konstatere med det samme, at en date bare ikke tiltrak mig i virkeligheden. Vi havde ellers haft en ret sjov (og lidt uartig :genert: ) dialog på skrift inden, men jeg slukkede med det samme. Og han fattede det heller ikke, da jeg bare måtte være ærlig og melde ud, at der ikke kom til at ske mere (jeg forsøgte endda med alkohol, men tiltrækningen udeblev fuldstændigt). Det der var sjovt og kækt på skrift, blev bare sexfikseret og uraffineret i virkeligheden.

Sejt at du var ærlig :gogo:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 15. jul 2016, 20:09

Smiling_Goat skrev:
Lys skrev:Jeg gad også godt at dele seng med en. Det er så hyggeligt at vågne op med selskab. For nu bare at nævne én gevinst :P

Jeg skriver lidt på Tinder med 40-årig mand. Det er meget hyggeligt, men også meget "hvad skal du så lave i din ferie"-agtigt. Nu har han spurgt, om jeg vil mødes, og jeg kan mærke, at jeg ikke er topbegejstret. Han er typen, der skrive i sin profiltekst, at han er sjov, men det er ikke rigtigt kommet til udtryk endnu... Jeg skal nok sige ja, men jeg gad virkelig godt, hvis man på forhånd vidste, hvilke dates, der ville blive en succes. Selvom jeg ikke har noget imod at mødes med folk, jeg ikke kender, så føles det indimellem som om, jeg er i gang med at mødes med samtlige singlemænd mellem 30 og 40
år - én ad gangen... Jeg bliver helt træt ved tanken.

Jeg gik kategorisk uden om de mænd, der skrev, at de var sjove. Min erfaring er, at de i hvert fald ikke har min humor. Det kan da godt være, de får pæne Laila til at fnise hysterisk, fordi de siger: "Man har kun det skæg man selv sidder på" eller lignende, men jeg synes måske ikke, det er så vildt sjovt igen. For mig ligger humor i det uventede og kreative, så er man sjov (efter min forståelse af sjov,) evner man også at få det med i sin profiltekst.

Hvorfor skal du nok sige ja? Hvad sker der, hvis du siger nej? Jeg hører flere sige det, og jeg forstår simpelthen ikke, hvad det går ud på.

Jeg kan et eller andet sted godt forstå, hvis dating bliver dødens pølse, hvis man dater folk, man egentligt ikke er vildt interesseret i. Er man overhovedet positivt indstillet over for daten, eller tager man af sted med en indstilling om: "At han jo skal have en chance"? Hvorfor skal han have en chance? Jeg forstår det simpelthen ikke. Der er milliarder af mænd i verden, så hvorfor skal de af dem, der umiddelbart virker som et dårligt match have en chance?

Jeg nægtede at gå på kompromis med, hvem jeg datede, og havde det virkelig sjovt, mens det stod på. Jeg skrev da også med de tørre typer, der ville høre om jeg havde haft en god dag, om jeg havde set en god film osv. :træt:... Livet er simpelthen for kort til dates med den slags samtaler - synes jeg - og jeg tror virkelig ikke, at et forhold med sådan én overhovedet ville fungere (eller blive til noget,) så det er i min optik bare spild af tid.

Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så enig i et indlæg herinde!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 15. jul 2016, 20:41

MilleMercy skrev:
Rapfisk skrev:
Planten skrev:Eij d'damer! Skal mændene så også vælge os fra, fordi vi har langt hår som eksen! :lol: I er tossede :kys:

Det er heldigvis noget andet, når man er en langhåret blondine :blush2: :D

Det med navnene kan også gå den anden vej. Min eks hedder det samme som min the one that got away. Det gjorde ikke noget. Jeg skal faktisk lidt vænne mig til det, når mænd, jeg har en romantisk interesse i, hedder noget andet :rulle:

Min ungdomskæreste og mine børns far hedder det samme og jeg nåede ved Gud også at date en tredje mand med samme navn, meget kortvarigt, inden jeg mødte min kæreste :D
Bonusinfo: Min kæreste hedder det samme som min bror, det er way mere mærkeligt end eks'er med samme navn :lol:

Jeg havde tre Nicolaj'er nærmest i træk. Kan huske jeg lå og knaldede med en af dem, og troede jeg i kampens hede havde sagt/stønnet et forkert navn, hvorefter jeg kom i tanke om den pågældende gut jo også hed Nikolaj :lol:
8
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 15. jul 2016, 21:12

KitKat skrev:
Dikus skrev:
KitKat skrev:Det der Tinder, ikke? Kan man på nogen måde indstille det så en bestemt person ikke kan se man er derinde?

Jeg overvejer at kigge lidt på det i håb om at lære nogle nye mennesker at kende, men jeg har ikke lyst til at eksen skal risikere at blive "konfronteret" med det. (og selvom jeg i profiltekst tænker at skrive, at jeg hverken søger kæreste eller casual sex, så vil han sandsynligvis tro det er dét jeg gør alligevel)

Jeg véd jo ikke om han er på Tinder, men vi har en del fælles venner på facebook så hvis han er, forestiller jeg mig at Tinder vil vurdere ham et egnet match når nu de to ting snakker sammen?

Hvorfor er det værre, du er på Tinder, end han er?

Du kan jo bare svipe ham væk, hvis han dukker op?

Fordi brudet gjorde mere ondt på ham end på mig :genert:

Han er en voksen mand. Han overlever. Løber han "på dig" derinde, er det måske endda med til at hjælpe ham hurtigere videre, fordi han bliver arrig på dig over at du er sådan en overfladisk møgf***e, som bare er hurtigt videre ... ;)

Aj, groft formuleret. Men jeg håber, du ved, hvad jeg mener. :) I øvrigt så er det en sund erkendelse, at vi aldrig kan styre, hvad andre tænker om os. Han kan sagtens tænke en masse dårligt, selv om han aldrig ser dig på noget datingsite eller Tinder eller. Han kan også tænke tilbage på dig med masser af ømhed, selv om han så stalker dig på Facebook og finder ud af, at du er blevet gift før ham ...

Nu skal du vist ud og øve dig i at være dig selv. Det starter med at du tager ansvar for DIG - og lader andre mennesker tage ansvar for sig selv.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 15. jul 2016, 22:10

You can't have your cake and eat it too.

Blev inviteret ud af den sødeste fyr med et smil, der gør lige i knæene - og så er han pædagog. Ih.
Han er gode venner med min kammerat, men ikke opdateret på vores situation...

Så det bliver et nej tak. Pis også. Men ja, havde jeg vidst til hans interesse tidligere, havde jeg stadig gjort hvad jeg gør med min kammerat.
Det er stadig død ærgerligt
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 816
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8442
Kontakt:

Indlægaf Ado » 16. jul 2016, 08:24

Nå men, jeg er lige blevet inviteret op til Hr. Galant i aften. :D Glæder mig. Godt selskab og god sex.
22
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 16. jul 2016, 08:29

Zombie skrev:You can't have your cake and eat it too.

Blev inviteret ud af den sødeste fyr med et smil, der gør lige i knæene - og så er han pædagog. Ih.

Så det bliver et nej tak. Pis også. Men ja, havde jeg vidst til hans interesse tidligere, havde jeg stadig gjort hvad jeg gør med min kammerat.

Øv, det er sgu da lidt ærgerligt!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 16. jul 2016, 08:29

Ado skrev:Nå men, jeg er lige blevet inviteret op til Hr. Galant i aften. :D Glæder mig. Godt selskab og god sex.

Orh,what's not to like?! :lun: God fornøjelse!
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 16. jul 2016, 08:48

Skralde skrev:
Zombie skrev:You can't have your cake and eat it too.

Øv, det er sgu da lidt ærgerligt!

Ja, det synes jeg godt nok. :lol:

Jeg ville jo som sagt stadig rode rundt med min ven, det er bare dødsygt de er venner. For ham her pædagogen havde jeg bestemt godt gidet date, hvis tilfældet havde været et andet.

Jeg var kort i byen i går, og det var bare... urgh. Små snippets af samtaler, hvor jeg bare tænkte: "Er det her, hvad jeg kan se frem til, når jeg begynder at date rigtigt?".
Intetsigende.
Men måske de fyre i al hemmelighed havde det lige som mig, og lige som mig kæmpede for at small-talke indtil de kunne tage flugten. Det håber jeg lidt. :lol2:
0
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1201

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 11:13

Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...
2
MOGA

Indlægaf MOGA » 16. jul 2016, 14:56

Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...

Jeg tænker det kan være alt og intet.

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.
6
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5926

Indlægaf Dikus » 16. jul 2016, 15:07

MOGA skrev:
Muspel skrev:Min date har skrevet og spurgt om jeg har lyst til at komme til aftensmad. Hvor hans søn er hjemme. Jeg var først lige lidt .... Rystet.... Og skrev så, at det syntes jeg nok var lige lidt for tidligt. Og tænkte 'måske tre måneder for tidligt'. Uha. Han skrev, at det var helt ok, at han nok ikke lagde så meget i det. Men altså? Ro på! Skal lige passe rigtig meget på ikke at komme til at trække mig på grund af det ...

Hvis du bliver præsenteret som 'det er en af mine venner, som lige spiser med i aften', så kan jeg slet ikke se, at det er problematisk.
Hvis du derimod bliver præsenteret som 'fars kæreste', og han også forventede, at du blev og sov, så er jeg enig med dig i, at det er alt for tidligt!

Men nogle gange tror jeg faktisk den første model kan være fin, også fordi man kan lodde stemningen mellem barn og potentiel kæreste.

Helt enig. I det hele taget er det en dejlig "presfri" måde at være sammen på. Fordi man ikke sidder og prøver at være interessant og flirte - men bare taler venskabeligt. Det kan give en virkelig dejlig afslappet atmosfære, som det kan være svært at få fundet frem, når man dater.
3
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1201

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 15:23

MOGA skrev:

Egentligt er jeg helt enig med jer begge. Men samtidig... Altså måske ville jeg gerne have haft den mellemregning med - eller at vi havde aftalt mens vi var sammen, at det kunne være en måde. Men altså. En SMS om 'hey kom til spaghettikødsovs i aften' som 5. Date. Den tog mig altså godt nok lidt med bukserne nede ...
5
MOGA

Indlægaf MOGA » 16. jul 2016, 15:44

Muspel skrev:
MOGA skrev:

Egentligt er jeg helt enig med jer begge. Men samtidig... Altså måske ville jeg gerne have haft den mellemregning med - eller at vi havde aftalt mens vi var sammen, at det kunne være en måde. Men altså. En SMS om 'hey kom til spaghettikødsovs i aften' som 5. Date. Den tog mig altså godt nok lidt med bukserne nede ...

Det kan jeg også godt forstå.

Jeg har selv børn, og jeg tror nok, jeg er kommet frem til, at hvis det bliver aktuelt igen, så vil jeg foretrække det sådan. Men selvfølgelig ikke uden at tale med potentiel kæreste om det.
1

Tilbage til "Forhold og sex"