Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 9. aug 2016, 16:59

Jeg sad i går aftes og tænkte på det der "The Game" som vist var så populært for nogen år siden. Og tænkte på om der mon fandt nogen lignende for kvinder, for jeg kunne altså godt bruge et par tips :lol2:
Efter lidt googlesøgning, stødte jeg på en meget rost bog af Matthew Hussey "Get the Guy".
Den er jeg så i gang med at læse, og selvom jeg kun er fire kapitler inden i den, er den faktisk ret god indtil videre. Jeg læser den igennem sådan noget ebogs free trial ting, så jeg mister alligevel ikke penge på det
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 9. aug 2016, 17:17

Animi skrev:Jeg sad i går aftes og tænkte på det der "The Game" som vist var så populært for nogen år siden. Og tænkte på om der mon fandt nogen lignende for kvinder, for jeg kunne altså godt bruge et par tips :lol2:
Efter lidt googlesøgning, stødte jeg på en meget rost bog af Matthew Hussey "Get the Guy".
Den er jeg så i gang med at læse, og selvom jeg kun er fire kapitler inden i den, er den faktisk ret god indtil videre. Jeg læser den igennem sådan noget ebogs free trial ting, så jeg mister alligevel ikke penge på det


Har du et link?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 9. aug 2016, 17:21

MOGA skrev:
Animi skrev:Jeg sad i går aftes og tænkte på det der "The Game" som vist var så populært for nogen år siden. Og tænkte på om der mon fandt nogen lignende for kvinder, for jeg kunne altså godt bruge et par tips :lol2:
Efter lidt googlesøgning, stødte jeg på en meget rost bog af Matthew Hussey "Get the Guy".
Den er jeg så i gang med at læse, og selvom jeg kun er fire kapitler inden i den, er den faktisk ret god indtil videre. Jeg læser den igennem sådan noget ebogs free trial ting, så jeg mister alligevel ikke penge på det


Har du et link?


:) https://www.scribd.com/book/163653750/G ... ou-Deserve
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2016, 18:08

Dikus skrev:
Animi skrev:Jeg sad i går aftes og tænkte på det der "The Game" som vist var så populært for nogen år siden. Og tænkte på om der mon fandt nogen lignende for kvinder, for jeg kunne altså godt bruge et par tips :lol2:
Efter lidt googlesøgning, stødte jeg på en meget rost bog af Matthew Hussey "Get the Guy".
Den er jeg så i gang med at læse, og selvom jeg kun er fire kapitler inden i den, er den faktisk ret god indtil videre. Jeg læser den igennem sådan noget ebogs free trial ting, så jeg mister alligevel ikke penge på det


Tilsvarende teknik for dovne kvinder: Udvælg dig den lækre mand alle sværmer om. Find hans ven og giv ham opmærksomhed, mens du ignorerer ham, der er vant til at få opmærksomhed.

Så bliver man også helt vildt interessant.

Eller... Sådan virkede det for tyve år siden, da jeg var ung og beruset :ticks:


For nogle af os fungerede det så sådan, at vi rent faktisk oprigtigt var langt mere interesserede i ham den ikke så ombejlede.
Den del har i øvrigt ikke forandret sig stort for mig: En del mænd bliver faktisk netop pga mange bejlerinder ret uinteressante.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Singletråden

Indlægaf Blonderella » 9. aug 2016, 18:24

Dikus skrev:
Tilsvarende teknik for dovne kvinder: Udvælg dig den lækre mand alle sværmer om. Find hans ven og giv ham opmærksomhed, mens du ignorerer ham, der er vant til at få opmærksomhed.

Så bliver man også helt vildt interessant.

Eller... Sådan virkede det for tyve år siden, da jeg var ung og beruset :ticks:


Min mand blev "brugt" på den måde før han mødte mig. En So (ja.. det er hun..af flere andre årsager) ville score hans fætter. Hver gang fætteren afviste hende, kastede hun sig over min mand - indtil fætteren gad hende igen. Sådan fortsatte det igennem laaaaaangt tid indtil hun lykkedes med at blive gravid med fætteren... så hang han på hende.. Min mand var ikke ret gammel - og blindt forelsket i hende.. ondskabsfuldt? Det tror jeg nok..
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 9. aug 2016, 18:27

MIn ex ex kæreste fortalte også at grunden til at han havde rigtig mange veninder, var at han for år tilbage var den tykke og grimme fyr, med venner der var ret flotte. Så alle pigerne blev venner med min ex, i håb om at de så kunne få fat i hans flotte venner.
At han stadigvæk var venner med sådanne typer, forstå jeg så ikke lige...
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 9. aug 2016, 19:32

Mænd kan også. Hilsen den nørdede veninde med briller, som gik i byen med en halv peruviansk model.
0
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. aug 2016, 19:39

Ikke skrive til manden...ikke kontakte manden...ikke skrive til manden, VEL!
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2016, 20:01

IrmaPigen skrev:Ikke skrive til manden...ikke kontakte manden...ikke skrive til manden, VEL!


Kickboxing eller kettlebells kan anbefales ... :P
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. aug 2016, 20:31

Jeg øver mig i at flirte med strangers. I dag hilste en mand på Frederiksberg til mig, efter jeg havde smilet til ham.
12
Brugeravatar
kokkenok
Indlæg: 168
Tilmeldt: 27. jan 2016, 15:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 75

Re: Singletråden

Indlægaf kokkenok » 9. aug 2016, 20:35

Animi skrev:Jeg sad i går aftes og tænkte på det der "The Game" som vist var så populært for nogen år siden. Og tænkte på om der mon fandt nogen lignende for kvinder, for jeg kunne altså godt bruge et par tips :lol2:
Efter lidt googlesøgning, stødte jeg på en meget rost bog af Matthew Hussey "Get the Guy".
Den er jeg så i gang med at læse, og selvom jeg kun er fire kapitler inden i den, er den faktisk ret god indtil videre. Jeg læser den igennem sådan noget ebogs free trial ting, så jeg mister alligevel ikke penge på det



Mindes der var en kvinde-pendant til the Game der hed "the rules"
og det har en wikipediaside endda :)

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Rules
Senest rettet af kokkenok 9. aug 2016, 22:42, rettet i alt 1 gang.
1
"She stands before you naked. You can see it, you can taste it, And she comes to you light as the breeze.
Now you can drink it or you can nurse it, It don't matter how you worship. As long as you're Down on your knees."
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. aug 2016, 20:37

IrmaPigen skrev:Jeg øver mig i at flirte med strangers. I dag hilste en mand på Frederiksberg til mig, efter jeg havde smilet til ham.


Samme her - og dejligt at høre. Det kan simpelthen ikke gå, jeg er så afmålt. Og det er jo utroligt dejligt med alle de smil, som man kan sende ud - og få igen. Hvis bare man er minimalt mere åben. Verden virker sjovt nok generelt lidt mindre reserveret og lukket, hvis man selv møder den mindre lukket ... :)
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 9. aug 2016, 21:49

Okay, det her stykke fra bogen er ret sjovt - især fordi det bare er SÅ meget mig :lol2:

Most people have an undeservedly high opinion of their ability to get the most out of eye contact. I’ve witnessed dozens of women during my weekend seminars sit in a pub, flash a guy a split-second look from the corner of their eye, then spin back around to their friends and say, “Okay, he knows I’ve seen him. If he doesn’t come over now then he’s not interested.”
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 9. aug 2016, 23:05

Oh crap. :ninja:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 10. aug 2016, 05:42

ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg øver mig i at flirte med strangers. I dag hilste en mand på Frederiksberg til mig, efter jeg havde smilet til ham.


Samme her - og dejligt at høre. Det kan simpelthen ikke gå, jeg er så afmålt. Og det er jo utroligt dejligt med alle de smil, som man kan sende ud - og få igen. Hvis bare man er minimalt mere åben. Verden virker sjovt nok generelt lidt mindre reserveret og lukket, hvis man selv møder den mindre lukket ... :)


Jeg er også ret dårlig til det, når jeg går på job. Altså ikke på jobbet, men bare når jobbet er inde i ligningen. Det æder en god del af overskuddet. Det vil jeg gerne ændre på, så jeg øver mig i min ferie.
1

Tilbage til "Forhold og sex"