Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 228
Likede indlæg: 3300

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 23. jul 2016, 16:09

Hold kæft det er dårlig stil af ham, Canoodle! :boo:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 412
Likede indlæg: 3935

Indlægaf Sophaya » 23. jul 2016, 16:23

Hvor er det træls at spilde andres tid på den måde. Whats the point??
2
x
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 766
Likede indlæg: 6032

Indlægaf ManicNinja » 23. jul 2016, 16:46

canoodle skrev:Jeg er blevet brændt af! :8:

Det er ikke sket for mig, siden jeg var 16!! Ikke så meget som en sms eller noget, jeg fik bare lov til at stå at blomstre i varmen :(

Øv, og vi har talt rigtig meget sammen, han har slet ikke på nogen måde indikeret at han kunne finde på den slags. Jeg snakkede med ham så sent som i går. Ih!

Wauw. Umodent alligevel! :nerve:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 766
Likede indlæg: 6032

Indlægaf ManicNinja » 23. jul 2016, 16:49

IrmaPigen skrev:
canoodle skrev:
MOGA skrev:Canoodle, kunne du måske orientere om spasseren, så vi andre kan undgå ham??

I øvrigt, kan det være muligt, at du ikke er blevet brændt af, men at der er sket noget?

Han er ung, 27, tror jeg. Bor i Frederikssund, fornavn starter med A.

Jeg tror det ikke. Han har i al fald ikke reageret på mine to opkald og min sms.

Vatnisse. Jeg bliver så indigneret over den slags.

Ja, det ER nemlig lige præcis vattet. Får du kolde fødder, så giv dog besked i stedet for hovedet i busken og "hydr, det ' der sgu nok ingen, der opdager, for så legede vi jo, at der aldrig havde været en aftale - hydr, hydr!"

CHRIST! :gisp:
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
d.d84
Kort karma: 7
Likede indlæg: 62

Indlægaf d.d84 » 23. jul 2016, 17:15

:boo: Hold da kæft et fjols Canoodle
2
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 296
Likede indlæg: 3606

Indlægaf Skralde » 23. jul 2016, 17:29

canoodle skrev:Jeg er blevet brændt af! :8:

Det er ikke sket for mig, siden jeg var 16!! Ikke så meget som en sms eller noget, jeg fik bare lov til at stå at blomstre i varmen :(

Øv, og vi har talt rigtig meget sammen, han har slet ikke på nogen måde indikeret at han kunne finde på den slags. Jeg snakkede med ham så sent som i går. Ih!

Øv for en klaphat!
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 296
Likede indlæg: 3606

Indlægaf Skralde » 23. jul 2016, 17:32

canoodle skrev:
MOGA skrev:Canoodle, kunne du måske orientere om spasseren, så vi andre kan undgå ham??

I øvrigt, kan det være muligt, at du ikke er blevet brændt af, men at der er sket noget?

Jeg tror det ikke. Han har i al fald ikke reageret på mine to opkald og min sms.

Hvis jeg støder på en eller flere klaphatte der starter med A de kommende dage, så lover jeg at sende en pokemon-ball lige i fjæset på ham!
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
MOGA
Kort karma: 73
Likede indlæg: 680

Indlægaf MOGA » 23. jul 2016, 20:15

Skralde skrev:
canoodle skrev:

Hvis jeg støder på en eller flere klaphatte der starter med A de kommende dage, så lover jeg at sende en pokemon-ball lige i fjæset på ham!

Jeg kan ikke finde ud af det der pokemon, men jeg skal nok heppe!
3
DenBlødeJyde
Kort karma: 156
Likede indlæg: 2018

Indlægaf DenBlødeJyde » 24. jul 2016, 19:32

Jeg synes det er træls at være single på sin fødselsdag..... :/
1
Oveditlevsen
Kort karma: 24
Likede indlæg: 585

Indlægaf Oveditlevsen » 24. jul 2016, 19:46

DenBlødeJyde skrev:Jeg synes det er træls at være single på sin fødselsdag..... :/

Det burde være muligt at ønske sig en kæreste i fødselsdagsgave med en vis forventning om at det så også gik i opfyldelse :afro:

Tillykke btw :)
3
IrmaPigen
Kort karma: 150
Likede indlæg: 1571

Indlægaf IrmaPigen » 24. jul 2016, 20:26

Intet nyt for mit vedkommende på datingfronten. Får travlt i næste uge med at nå de sidste ting på job inden ferie - og så skal jeg også nå til en CT-scanning på Aleris Hamlet, hvilket jeg gruer lidt for.

Havde pønset lidt på en aftale i næste uge, der ville kaste noget sex af sig, men det ser ikke ud til at blive til noget. Nå jeg må op på hesten igen, når jeg er retur fra ferie :-D

Forhåbentlig kan jeg også starte op på styrketræningen igen efter CT-scanningen, og det glæder jeg mig vildt meget til.
0
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2253

Indlægaf Puffi » 25. jul 2016, 05:11

Jeg har haft besøg af nordmand i går (han er lige kørt og jeg skal til at gøre klar til arbejde). Han vaskede mit hår, fordi jeg ikke kunne med den dumme finger. Har dog fået forbinding af og den ser faktisk finere ud end jeg havde regnet med. Men! bad og hårvask og så tilbragte vi resten af aftenen i sengen. Hurra for unge mænd, der bare kan blive ved!! :-D Og kan blive ved med at give :slem:

Jeg har været på druk både fredag og lørdag og har så heller ikke sovet så meget i nat, jeg er trææææt :lol: Men jeg er glad og høj på O's så det skal nok gå.
8
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
DenBlødeJyde
Kort karma: 156
Likede indlæg: 2018

Indlægaf DenBlødeJyde » 25. jul 2016, 06:37

Gawd dammit.... Skulle ses med date i dag til hygge og måske et fødselsdagsknald.. :fløjt:

Så vågner jeg fandme og har fået mens...... Jeg er ret a-seksuel de 3-5 dage om måneden, hvor det står på.. så det er bare :boo:

Jeg havde ellers regnet med det først kom næste uge.

Men på den anden side, så er det rart nok, at jeg ikke har mens under min ferie...
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 651
Likede indlæg: 5405

Indlægaf Rapfisk » 25. jul 2016, 07:33

DenBlødeJyde skrev:Gawd dammit.... Skulle ses med date i dag til hygge og måske et fødselsdagsknald.. :fløjt:

Så vågner jeg fandme og har fået mens...... Jeg er ret a-seksuel de 3-5 dage om måneden, hvor det står på.. så det er bare :boo:

Jeg havde ellers regnet med det først kom næste uge.

Men på den anden side, så er det rart nok, at jeg ikke har mens under min ferie...

Øøøv! Sådan noget er bare aldrig belejligt, men lige dér er det da ekstra træls :mellow:

Advarsel: TMI forude
Hvad angår ferier, så sværger jeg pludselig til menstruationskopper. Jeg blødte i seks af syv dage, jeg var på badeferie i vinter, og det var guld værd med sådan én. Bare til en anden gang.
1
Brugeravatar
Coolaloola
Kort karma: 0
Likede indlæg: 63

Indlægaf Coolaloola » 25. jul 2016, 07:37

I forgårs blev jeg cyklende inviteret ud på kaffe af en anden cyklist på cykelstien.
Han får credit for hans ligefremhed, så jeg skal mødes med ham på torsdag :D
26

Tilbage til "Forhold og sex"