Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 655
Likede indlæg: 5439

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 27. jul 2016, 07:21

Citat slettet af moderator

Årh øv, Navn slettet af moderator. Jeg synes næsten, jeg kan mærke den flade fornemmelse helt ud igennem skærmen. Men den dér med børn var trods alt alligevel bedre at få afklaret nu end om en måned ...

Jeg kan i øvrigt godt forstå det med mavefornemmelsen ud fra det forløb, du beskrev om hans aflysning pga din sløjhed. Og du lyder afklaret. Det er godt. Men derfor synes jeg alligevel nemt, sådan noget bliver lidt tungen ud ad vinduet: Man var lige begyndt at lære hinanden bare lidt at kende - og så: Ingenting.

:ae:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Dragen
Kort karma: 8
Likede indlæg: 135

Indlægaf Dragen » 27. jul 2016, 07:27

Melder mig lige i tråden; hvilken datingside kan anbefales? Har ikke Facebook, så Tinder og den slags kan ikke bruges.

Har fået et enormt myggestik på ryggen, jeg ikke kan nå med min myggestift, så nu er det på tide at finde en kæreste. :-D
5
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 317
Likede indlæg: 2421

Indlægaf Mulan » 27. jul 2016, 10:35

Citat slettet af moderator

Åh, ked af at det ikke gik længere, men du virker ret afklaret og det med børn er jo ret vigtigt at være enige om. Men du har haft en god oplevelse med en sød fyr, der har behandlet dig pænt og du har ikke tænkt på din eks. Det er heller ikke skidt :kys:
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 592
Likede indlæg: 4853

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2016, 10:44

Det er altid håbet, der dør sidst.

Må jeg spørge, hvordan I kom i gang med snakken om børn?
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2016, 10:47

:kys:
Dragen skrev:Melder mig lige i tråden; hvilken datingside kan anbefales? Har ikke Facebook, så Tinder og den slags kan ikke bruges.

Har fået et enormt myggestik på ryggen, jeg ikke kan nå med min myggestift, så nu er det på tide at finde en kæreste. :-D

Myg er onde og grimme!

Dating.dk skulle være den bedste almene side. Jeg havde nogle gode oplevelser med Elitedaters for nogle år tilbage.
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2016, 10:50

slettet af moderator skrev:
Rapfisk skrev:Det er altid håbet, der dør sidst.

slettet af moderator

Sludder. Det er heldigvis ikke alle, der er skruk-skøre fra de er 15.
3
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 27. jul 2016, 10:55

slettet af moderator skrev:
Rapfisk skrev:Det er altid håbet, der dør sidst.

Slettet af moderator

Er han samme alder? For hvis han er, så tror jeg at det snarere er reglen end undtagelsen, at man gerne vil vente med børn i længere tid. Der er i hvert fald INGEN grund til at tro, at du bliver kattedame. :blomst:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2016, 11:10

DR3 laver nyt datingprogram, der mere eller mindre synes designet til at være det modsatte af Gift ved første blik, hvis det skulle have nogens interesse: http://www.dr.dk/om-dr/nyheder/vil-du-v ... ksperiment
0
MOGA
Kort karma: 72
Likede indlæg: 628

Indlægaf MOGA » 27. jul 2016, 11:35

Rapfisk skrev:DR3 laver nyt datingprogram, der mere eller mindre synes designet til at være det modsatte af Gift ved første blik, hvis det skulle have nogens interesse: http://www.dr.dk/om-dr/nyheder/vil-du-v ... ksperiment

Det lyder lidt søgt?
1
DenBlødeJyde
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1077

Indlægaf DenBlødeJyde » 27. jul 2016, 11:36

Så... dating, der bygger på tilfældigheder og hvad man selv og ens date gør det til.....

Så "regulær" dating - bare på tv...?
2
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2016, 11:43

DenBlødeJyde skrev:Så... dating, der bygger på tilfældigheder og hvad man selv og ens date gør det til.....

Så "regulær" dating - bare på tv...?

Det er vist noget med, at man skal ud at rejse sammen.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 407
Likede indlæg: 7155

Indlægaf Animi » 27. jul 2016, 11:58

Hvis det er det program jeg har hørt om før, så er det noget med at manden får en flybillet med et tilfældig pigenavn på - Fx Maja Hansen - og så har han x antal timer til at finde en Maja Hansen der kan tage med på ferie. Det lyder egentlig ret sjovt :P
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 27. jul 2016, 12:43

Animi skrev:Hvis det er det program jeg har hørt om før, så er det noget med at manden får en flybillet med et tilfældig pigenavn på - Fx Maja Hansen - og så har han x antal timer til at finde en Maja Hansen der kan tage med på ferie. Det lyder egentlig ret sjovt :P

Det lyder meget skægt. Damn you, unikke navnekombination :lol:
2
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 27. jul 2016, 12:50

Slettet af moderator skrev:
Mulan skrev:Er han samme alder? For hvis han er, så tror jeg at det snarere er reglen end undtagelsen, at man gerne vil vente med børn i længere tid. Der er i hvert fald INGEN grund til at tro, at du bliver kattedame. :blomst:

Slettet af moderator

Ja, ok, det kan jeg godt forstå føles ret frustrerende. Er nu sikker på at der findes en mellemting derude til dig :D
2

Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2249

Indlægaf Puffi » 27. jul 2016, 12:55

Hurra for et mega-almindeligt navn :banan: Jeg går straks i gang med at forny mit pas :banan: Tænker dog, at det mindsker chancen for at blive fundet, at jeg bor i Jylland - ret langt ude på landet :lol:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Forhold og sex"