Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 31. jul 2016, 15:55

MOGA skrev:
Skralde skrev:Her tænker jeg stadigvæk meget på ham min date der aflyste pga. min psyke, til trods for at det er 3 uger jeg mødtes med ham i dag. Nøj, det er træls altså og jeg skal virkelig tale mig selv fra ikke at kontakte ham igen.

Selvom det jo er en fair begrundelse, så føles det bare unfair.
Jeg er en del gange mere eller mindre direkte blevet valgt fra på grund af min søn, og det føles bare så urimeligt, fordi man jo ikke selv kan stille noget op.

Helt vildt! Og her føles det egentlig ekstra uretfærdigt, fordi jeg i den grad har lært at håndtere mine psykiske vanskeligheder, således at det ikke påvirker min hverdag særligt meget og folk altid bliver overrasket over det, fordi de ikke kan mærke det på mig.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 766

Indlægaf Lys » 31. jul 2016, 15:56

Jeg har haft en skøn højskoleuge med masser af sjove mennesker og gode indtryk. Men desværre uden scoring. Ikke at det var målet med turen, men jeg kunne virkelig godt have brugt den form for opmærksomhed.

Jeg er bare ikke ret god til at agere i et kødmarked (og det udviklede sig lidt sådan) - så trækker jeg mig lidt tilbage og hænger ud med dem jeg kender (som var kvinder). Og det var jo altså også sjovt!
3
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 31. jul 2016, 16:00

Lys skrev:Jeg har haft en skøn højskoleuge med masser af sjove mennesker og gode indtryk. Men desværre uden scoring. Ikke at det var målet med turen, men jeg kunne virkelig godt have brugt den form for opmærksomhed.

Jeg er bare ikke ret god til at agere i et kødmarked (og det udviklede sig lidt sådan) - så trækker jeg mig lidt tilbage og hænger ud med dem jeg kender (som var kvinder). Og det var jo altså også sjovt!

Hvor lyder det bare skønt :gogo: Hvad var temaet for dit ophold? I har gjort mig virkelig lun på idéen :)
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Lys

Indlægaf Lys » 31. jul 2016, 16:04

Skralde skrev:
FrøkenM skrev:
Skralde skrev:
FrøkenM skrev:
Skralde skrev:Her tænker jeg stadigvæk meget på ham min date der aflyste pga. min psyke, til trods for at det er 3 uger jeg mødtes med ham i dag. Nøj, det er træls altså og jeg skal virkelig tale mig selv fra ikke at kontakte ham igen.

You can do it :kys:

Men jeg kan nu sagtens følge dine tanker. Det er bare surt at blive afvist på noget man ikke har nogen jordisk chance for at gøre noget ved som fx din psyke. Det oplever jeg også selv, pga. mit fysiske handicap. Det skræmmer folk, uanset om der er tale om dates eller bare mennesker man møder. Det gør sgu ondt, synes jeg :(

Ja det er virkelig træls. Især fordi vi efterfølgende havde en længere snak om det, som jeg vist ikke fik nævnt herinde og jeg fandt ud af at det primært skyldtes at han tidligere havde været i et forhold med en kvinde der havde en svær depression og det havde (naturligvis) påvirket ham meget. Jeg er bare ret bitter over at det skal gå ud over mig :genert:

Det kan jeg fandeme godt forstå du er bitter over. Det er selvfølgelig helt fair, at han har forbehold ovenpå sådan et forhold, men jeg synes det virker en smule forkert at tænke, at fordi det gik dårligt en gang, så skal andre afskrives på samme konto.

Ja, især når vi bare matchede så godt på mange måder - også i følge ham. Jeg er "kommet til" at skrive til ham på messenger og i sammen ombæring lovet mig selv at jeg ikke kontakter ham igen hvis han atter lukker den.

Det synes jeg er sejt gjort. Hvis hans eneste begrundelse er erfaringer fra tidligere med en anden kvinde, er det fair nok at udfordre ham lidt på det, når I havde så god kemi. Det er dog nok også en god ide at holde dig til et enkelt forsøg - "he's just not that into you" kan jo komme i mange udgaver og med mange begrundelser.
2
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1113

Indlægaf FrøkenM » 31. jul 2016, 16:05

Skralde skrev:
FrøkenM skrev:
Skralde skrev:
FrøkenM skrev:

You can do it :kys:

Men jeg kan nu sagtens følge dine tanker. Det er bare surt at blive afvist på noget man ikke har nogen jordisk chance for at gøre noget ved som fx din psyke. Det oplever jeg også selv, pga. mit fysiske handicap. Det skræmmer folk, uanset om der er tale om dates eller bare mennesker man møder. Det gør sgu ondt, synes jeg :(

Ja det er virkelig træls. Især fordi vi efterfølgende havde en længere snak om det, som jeg vist ikke fik nævnt herinde og jeg fandt ud af at det primært skyldtes at han tidligere havde været i et forhold med en kvinde der havde en svær depression og det havde (naturligvis) påvirket ham meget. Jeg er bare ret bitter over at det skal gå ud over mig :genert:

Det kan jeg fandeme godt forstå du er bitter over. Det er selvfølgelig helt fair, at han har forbehold ovenpå sådan et forhold, men jeg synes det virker en smule forkert at tænke, at fordi det gik dårligt en gang, så skal andre afskrives på samme konto.

Ja, især når vi bare matchede så godt på mange måder - også i følge ham. Jeg er "kommet til" at skrive til ham på messenger og i sammen ombæring lovet mig selv at jeg ikke kontakter ham igen hvis han atter lukker den.

Jeg synes, du har gjort det rigtige. Og hvis han så viser interesse er det fint, men gør han ikke så har du i hvert fald fået en afslutning på det :)
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Lys

Indlægaf Lys » 31. jul 2016, 16:06

Skralde skrev:
Lys skrev:Jeg har haft en skøn højskoleuge med masser af sjove mennesker og gode indtryk. Men desværre uden scoring. Ikke at det var målet med turen, men jeg kunne virkelig godt have brugt den form for opmærksomhed.

Hvor lyder det bare skønt :gogo: Hvad var temaet for dit ophold? I har gjort mig virkelig lun på idéen :)

Det var sport (kan evt uddybe i PB). Der var også masser på familiehøjskole (også enlige med børn).
1
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 31. jul 2016, 16:59

Jeg gad virkelig godt på højskole, men jeg orker ikke med min ældste søn. Jeg gør det, når han er flyttet hjemmefra!
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 31. jul 2016, 17:22

MOGA skrev:Jeg gad virkelig godt på højskole, men jeg orker ikke med min ældste søn. Jeg gør det, når han er flyttet hjemmefra!

Jeg kender flere, der tager på højskole med deres teens og ikke ser dem i en uge. Det skulle være en del af tiltrækningen :lol:

Der var heller ikke det store at hente på den højskole, Æske og jeg var på. Ikke for os, i hvert fald.
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 31. jul 2016, 17:26

Jeg er ret smadret efter ferien, især turen hjem der tog 18.5 time i bil. Det er noget skod fordi jeg har måttet melde fra til at tage på Grøn Koncert idag med nogle venner i Kbh :( og dermed misset muligheden for et muligt knald med en ret dejlig mand. (Ikke ham der kan være kærestepotentiale) men det er der sgu ikke særlig meget at gøre ved.
Jeg har plantet mig på sofaen med Pepsi Max og håber, jeg snart er på toppen igen :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 31. jul 2016, 17:34

Rapfisk skrev:
MOGA skrev:Jeg gad virkelig godt på højskole, men jeg orker ikke med min ældste søn. Jeg gør det, når han er flyttet hjemmefra!

Jeg kender flere, der tager på højskole med deres teens og ikke ser dem i en uge. Det skulle være en del af tiltrækningen :lol:

Der var heller ikke det store at hente på den højskole, Æske og jeg var på. Ikke for os, i hvert fald.

Det kommer desværre ikke til at ske med min ældste, han er svært autistisk. Den lille, derimod, kunne man glimrende slæbe med på højskole :D
2
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 31. jul 2016, 18:34

FrøkenM skrev:Jeg er ret smadret efter ferien, især turen hjem der tog 18.5 time i bil. Det er noget skod fordi jeg har måttet melde fra til at tage på Grøn Koncert idag med nogle venner i Kbh :( og dermed misset muligheden for et muligt knald med en ret dejlig mand. (Ikke ham der kan være kærestepotentiale) men det er der sgu ikke særlig meget at gøre ved.
Jeg har plantet mig på sofaen med Pepsi Max og håber, jeg snart er på toppen igen :)

En god nats søvn, så er jeg sikker på den er der :kys:

---

Jeg er ovenpå igen efter ham der ville have børn. Det eneste minus, jeg ser nu, er at han havde lovet at sætte en lampe op for mig, så det skal jeg nu have en anden til :lol:
3
x
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 31. jul 2016, 18:47

Sophaya skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er ret smadret efter ferien, især turen hjem der tog 18.5 time i bil. Det er noget skod fordi jeg har måttet melde fra til at tage på Grøn Koncert idag med nogle venner i Kbh :( og dermed misset muligheden for et muligt knald med en ret dejlig mand. (Ikke ham der kan være kærestepotentiale) men det er der sgu ikke særlig meget at gøre ved.

En god nats søvn, så er jeg sikker på den er der :kys:

---

Jeg er ovenpå igen efter ham der ville have børn. Det eneste minus, jeg ser nu, er at han havde lovet at sætte en lampe op for mig, så det skal jeg nu have en anden til :lol:

Det håber jeg også :kys:

Det er altså besværligt når tingne ikke går som planlagt. Han kunne da godt lige have sat den lampe op for dig :lol:
1
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 119

Indlægaf Petrix » 31. jul 2016, 18:52

Hvad er det lige man skal gøre for at blive knalde-materiale istedet for kæreste materiale. Dem jeg render ind i ser mig kun som kæreste materiale, hvor jeg ikke ser det på samme måde.
0
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 31. jul 2016, 18:59

Petrix skrev:Hvad er det lige man skal gøre for at blive knalde-materiale istedet for kæreste materiale. Dem jeg render ind i ser mig kun som kæreste materiale, hvor jeg ikke ser det på samme måde.

Altså tænker du i forhold til det jeg lige har skrevet?
I mit tilfælde er vi fuldstændig enige om at vi temmelig sikkert ikke matcher hinandens behov i en kæreste (lige på nuværende tidspunkt i hvert fald) men på den anden side er der virkelig god kemi og nogle andre gnister i luften. Umiddelbart matcher vi seksuelt, men det er ikke noget der er afprøvet endnu ;)
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 31. jul 2016, 19:07

Petrix skrev:Hvad er det lige man skal gøre for at blive knalde-materiale istedet for kæreste materiale. Dem jeg render ind i ser mig kun som kæreste materiale, hvor jeg ikke ser det på samme måde.

Åbenhed omkring hvad du søger samt måske også hvor(dan) du søger?
2
I like big beards and I cannot lie
Billede

Tilbage til "Forhold og sex"