Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2274

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 3. aug 2016, 20:54

En rimelig sød nordmand, som jeg havde en meget afslappet date med under Roskilde Festivallen, har inviteret mig ud igen på mandag. Det synes jeg er lidt spændende!!
Han kender godt til mit arrangement med min ven, er selv lige kommet ud af et forhold. Så han er mega chill. Det fede er så, at vores samtaler over Tinder og i telefonen ikke har båret præg af sex overhovedet, så det er ikke fordi der er lagt en udpræget sexramme fra starten. Det kan jeg mægtig godt lide - jeg hader det præ-definerede.

Jeg skal ses med min ven i morgen og der kommer det nok op, at jeg har en date med nordmanden. Så må vi se, hvad han siger til det. Han var selv på en Tinderdate i dag, der ikke var noget for ham. Han kan ikke rigtig tillade sig at brokke sig og jeg håber da, at han er cool med det.
Jeg ved ikke lige, hvad jeg ville gøre hvis han ikke var. Jeg har ikke lyst til, at tingene skal blive komplicerede mellem os allerede. Men han har tidligere været cool med at jeg datede; så mon ikke det går.
3
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2274

Indlægaf Zombie » 3. aug 2016, 21:05

Marioneta skrev:Jeg er på ferie med min søn og det er rigtigt dejligt. Men når han er puttet er det også rigtigt ensomt. Det kan godt få mig til at tænke over mine planer om donorbarn og hvor ensomt det bliver. Men samtidig er jeg jo ikke nået længere end til anden date så muligheden for sammenbragt familie er meget lille. Det er bare i det hele taget lidt træls.

Jeg er så glad for mine online fællesskaber om aftenen, hvor jeg også kan føle mig ret alene. Jeg fik dem i sin tid, fordi jeg er nørd og social akavet - men også fordi der ikke var/er så mange, der deler mine interesser, så man må sprede sig lidt ud geografisk. Kan det være en mulighed?
3
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 500

Indlægaf Grissebassen » 3. aug 2016, 22:20

IrmaPigen skrev:
Grissebassen skrev:Hvor er jeg dog træt af dating allerede. Jeg har for nylig besluttet at begynde at date igen efter en lang pause. Og det har indtil videre ikke været nogen succes. De to dates jeg har været på en til videre, har jeg allerede skrevet om her i tråden. Her i går matchede jeg på Tinder med en fyr, der så ret lovende ud. Han så sød ud, og hans profiltekst var lige i skabet. Han startede med at skrive en fin besked, der omhandlede nogle af de åbenlyse fællesinteresser, der kommer til udtryk på begge vores beskeder. Jeg svarede pænt tilbage, og spurgte nysgerrig ind til ham. Derefter kommer der så en besked der lyder: "Nå, men jeg er lige blevet single og kunne godt bruge noget sex. Er det noget for dig?". Jeg er bare virkelig dårlig til ikke at lade mig påvirke af røvhullerne, og jeg kan mærke allerede nu, at jeg ikke rigtigt gider skrive med nogen fra Tinder, fordi jeg ligesom bare forventer, at de er nogle røvhuller.
Hvordan håndterer I andre det, når I mister respekten for det modsatte køn?

Jeg synes det er fair nok at være ærlig om ens formål rimelig hurtigt inden man har skrevet for meget frem og tilbage. Det synes jeg bestemt ikke gør ham til et røvhul (det skriver du så heller ikke direkte; men jeg tolker din tekst sådan, så ret mig hvis jeg tager fejl). Han giver jo netop dig muligheden for ret hurtigt at vælge fra. Det synes jeg faktisk er bundhæderligt.

Enig. Det gør ham ikke til røvhul, at han søger noget andet end mig. Jeg kunne nu godt have tænkt mig, at han havde givet udtryk for det allerede i sin profiltekst. Min definition af "røvhul" i denne kontekst, skulle nok mere forstås som "mænd, der kun er ude efter sex og dermed skuffer bitter kvinde".
2
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 3. aug 2016, 22:53

IrmaPigen skrev:Jeg lurer lidt på en gut jeg har på min FB. Har en mistanke om han er blevet single. Hans "i forhold med" status er i hvert fald væk, og hans mange seneste opdateringer involverer ikke hendes navn. Han har tidligere flirtet lidt med mig i telefonen i arbejdsmæssige sammenhænge. Må lige have lidt fokus på hans opdateringer i den kommende tid :-D

Min eks markede ikke vores forhold på Facebook. Da jeg bad ham om det, gjorde han det, men sjovt nok "forsvandt" den status altid igen. "Det må være noget, jeg fik gjort ved et uheld".

Eller... Det var måske fordi du fuckede alle mulige andre og de af dem, du var venner med på facebook, skulle jo nødig skræmmes væk..

Sorry, dårlig oplevelse med facebook forholdsstatus..
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 3. aug 2016, 22:57

De Suspekte Bryster skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg lurer lidt på en gut jeg har på min FB. Har en mistanke om han er blevet single. Hans "i forhold med" status er i hvert fald væk, og hans mange seneste opdateringer involverer ikke hendes navn. Han har tidligere flirtet lidt med mig i telefonen i arbejdsmæssige sammenhænge. Må lige have lidt fokus på hans opdateringer i den kommende tid :-D

Min eks markede ikke vores forhold på Facebook. Da jeg bad ham om det, gjorde han det, men sjovt nok "forsvandt" den status altid igen. "Det må være noget, jeg fik gjort ved et uheld".

Eller... Det var måske fordi du fuckede alle mulige andre og de af dem, du var venner med på facebook, skulle jo nødig skræmmes væk..

Det er ret skidt, hvis ens partners forholdsstatus er skjult :tie:

Æv. Ham var du altså virkelig ikke heldig med!
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster

Indlægaf De Suspekte Bryster » 3. aug 2016, 23:05

Dikus skrev:Det er ret skidt, hvis ens partners forholdsstatus er skjult :tie:

Hov, skulle måske lige skrive at det er eks'en før den seneste eks... Det var bare ét af mange signaler, jeg overhørte. Nå, det er "over and done with"; blev bare lige mindet om det.
1
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 3. aug 2016, 23:11

Dikus skrev:

Hvorfor?
Om man ønsker at have sin forholdsstatus stående på Facebook siger vel intet om hvordan man er i og prioriterer sit forhold?

Jeg har ikke haft noget stående siden de helt tidlige facebookdage, ligesom jeg heller ikke har job, adresse og så videre stående. Jeg tænker, at de som kender mig ved godt, om jeg er i et forhold, hvor jeg arbejder m.m.
6
Brugeravatar
De Suspekte Bryster

Indlægaf De Suspekte Bryster » 3. aug 2016, 23:19

MOGA skrev:
Dikus skrev:

Hvorfor?
Om man ønsker at have sin forholdsstatus stående på Facebook siger vel intet om hvordan man er i og prioriterer sit forhold?

Jeg har ikke haft noget stående siden de helt tidlige facebookdage, ligesom jeg heller ikke har job, adresse og så videre stående. Jeg tænker, at de som kender mig ved godt, om jeg er i et forhold, hvor jeg arbejder m.m.

Det er vel heller ikke nødvendigvis skidt.

I mit tilfælde var det skidt, som også var den situation Dikus refererede til. Hun fik nok bare generaliseret lidt rigeligt.
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 3. aug 2016, 23:43

MOGA skrev:
Dikus skrev:

Hvorfor?

Det er vel heller ikke nødvendigvis skidt.

I mit tilfælde var det skidt, som også var den situation Dikus refererede til. Hun fik nok bare generaliseret lidt rigeligt.

Ja!
1
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 4. aug 2016, 05:18

En kæreste til en af Mine veninder står som single. De har været sammen siden slut 2014. Det forstår jeg ikke, må jeg indrømme. Ved godt det "bare" er Facebook, men har masser af facebookvenner, der ikke har deres forholsstatus synligt, primært mænd :) men at stå som single ville jeg ikke acceptere.
5
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 118

Indlægaf Petrix » 4. aug 2016, 05:37

malou_43 skrev:En kæreste til en af Mine veninder står som single. De har været sammen siden slut 2014. Det forstår jeg ikke, må jeg indrømme. Ved godt det "bare" er Facebook, men har masser af facebookvenner, der ikke har deres forholsstatus synligt, primært mænd :) men at stå som single ville jeg ikke acceptere.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har checket min status på FB. Muligvis er jeg stadig gift derinde. FB fylder bare meget lidt i mit liv.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 4. aug 2016, 06:13

malou_43 skrev:En kæreste til en af Mine veninder står som single. De har været sammen siden slut 2014. Det forstår jeg ikke, må jeg indrømme. Ved godt det "bare" er Facebook, men har masser af facebookvenner, der ikke har deres forholsstatus synligt, primært mænd :) men at stå som single ville jeg ikke acceptere.

Nu kommer jeg bare med mit indspark, fordi der er tale om et emne, der omhandler ageren, når man er i et forhold.

Jeg er ikke anført som i et forhold på facebook. Det er ikke fordi, jeg ikke er meget glad for min kæreste, ikke er meget seriøs om vores forhold eller noget andet. Jeg har forladt Jylland for at skabe et liv med ham på Sjælland, så jeg vil mene jeg er 100% committed, og jeg har ingen lyst til at være sammen med andre - jeg afviser dem konsekvent.

Jeg gider bare ikke have alle mulige fremmede indblandet i mine private forhold. Forholdet er ikke en hemmelighed, og taler jeg med folk i virkeligheden, finder de da typisk også ud af min forholdsstatus, fordi jeg enten nævner ham eller de møder ham. Men alle de der semifremmede på min facebook.. Jeg kan ikke se, hvorfor de skal indvies. Det siger da også lidt, at de ikke kender til min kæreste endnu, her over et år inde i forholdet - for så kommer man virkelig bare ikke hinanden ved, og hvorfor skal de så vide en så intim del af mit privatliv?

Jeg ved ikke, om min kæreste står angivet som i et forhold - jeg tjekker aldrig hans facebook - men jeg tror det ikke. Han er mere ligeglad med mediet end jeg er, og jeg stoler helt og fuldstændigt på, at det ikke er et forsøg på at holde sig åben for andre romantiske eller seksuelle muligheder. Det har han slet ikke tid til :P

Så det kan måske forklare, hvorfor nogen vælger at holde det en "hemmelighed" på facebook.
5
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 987

Indlægaf Anne Droid » 4. aug 2016, 06:24

Smiling_Goat skrev:

Nu kommer jeg bare med mit indspark, fordi der er tale om et emne, der omhandler ageren, når man er i et forhold.

Jeg er ikke anført som i et forhold på facebook. Det er ikke fordi, jeg ikke er meget glad for min kæreste, ikke er meget seriøs om vores forhold eller noget andet. Jeg har forladt Jylland for at skabe et liv med ham på Sjælland, så jeg vil mene jeg er 100% committed, og jeg har ingen lyst til at være sammen med andre - jeg afviser dem konsekvent.

Jeg gider bare ikke have alle mulige fremmede indblandet i mine private forhold. Forholdet er ikke en hemmelighed, og taler jeg med folk i virkeligheden, finder de da typisk også ud af min forholdsstatus, fordi jeg enten nævner ham eller de møder ham. Men alle de der semifremmede på min facebook.. Jeg kan ikke se, hvorfor de skal indvies. Det siger da også lidt, at de ikke kender til min kæreste endnu, her over et år inde i forholdet - for så kommer man virkelig bare ikke hinanden ved, og hvorfor skal de så vide en så intim del af mit privatliv?

Jeg ved ikke, om min kæreste står angivet som i et forhold - jeg tjekker aldrig hans facebook - men jeg tror det ikke. Han er mere ligeglad med mediet end jeg er, og jeg stoler helt og fuldstændigt på, at det ikke er et forsøg på at holde sig åben for andre romantiske eller seksuelle muligheder. Det har han slet ikke tid til :P

Så det kan måske forklare, hvorfor nogen vælger at holde det en "hemmelighed" på facebook.

Der er også stor forskel på om man står uden forholdsstatus eller som single. Hverken min kæreste eller jeg har noget stående under forholdsstatus, men jeg ville dæleme blive knotten hvis han stod som single.
3
My hovercraft is full of eels
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 4. aug 2016, 06:36

Anne Droid skrev:
Smiling_Goat skrev:

Der er også stor forskel på om man står uden forholdsstatus eller som single. Hverken min kæreste eller jeg har noget stående under forholdsstatus, men jeg ville dæleme blive knotten hvis han stod som single.

Jeg ved ikke, om vi står som single eller uden status overhovedet. For mig er det helt ligegyldigt. Jeg ved, at jeg ikke er interesseret i andre, og jeg er helt sikker på, at min kæreste har det på samme måde, og så er jeg ligeglad med, hvad der står på facebook.

Jeg siger ikke, at du har tvivl om, hvorvidt din kæreste har lyst til at være sammen med andre. Det tror jeg bestemt ikke du har (eller han har.) Det er bare mine egne følelser omkring emnet.
0
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 4. aug 2016, 06:40

Smiling_Goat skrev:

Min sidste ekskæreste stod heller ikke i forhold med mig (at det var fordi han havde en ved siden af er så en anden sag :tie: ), men at stå som decideret single synes jeg bare er anderledes. Jeg har set ham på en datingside også - profilen ser dog ikke aktiv ud i dag, men fortalte hende det efter et halvt år, at han altså huserede på datingsiden.
Jeg ville selv være ked af, hvis min kæreste stod som single. Jeg tror måske, jeg ville have det anderledes, hvis han aldrig nogensinde brugte facebook, men det gør de her altså. Hun tagger han dagligt i ting, hvor han svarer.

Jeg ved ikke, om det rører hende. Super hvis det ikke gør. Men personligt ville jeg have det rigtig underligt med det :)
1

Tilbage til "Forhold og sex"