Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Kort karma: 194
Likede indlæg: 2475

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 18:28

Ikke spor desperat at gennemgå alle hans venner på FB, for at se om hun var der, vel? :fløjt: Det var hun ikke....

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Tror lige jeg venter lidt med move. Der kan jo være grunde til, man ikke ønsker at det fremgår på FB at man er på ferie. Men jeg følger ham nøje det næste stykke tid.

Lyder fornuftigt, men du skal klart rykke på det (medmindre du konstaterer, at hende kæresten stadig er i billedet).

Aner jo altså ikke, om han er noget for mig. Har kun talt i telefon med ham i arbejdsmæssige sammenhænge :genert: Men han ser meget sød ud og virker som et positivt menneske.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8300

Indlægaf ManicNinja » 7. aug 2016, 18:33

klumphen skrev:
ManicNinja skrev:Aha. Tak for at fortælle mig, hvordan verden er skruet sammen. Hvad skulle jeg dog gøre uden dig? :P

Det, jeg mener, er såmænd blot, at dette har jeg af gode grunde kun oplevet, når jeg selv har taget initiativet: Nogle mænd bliver smigrede og reagerer udelukkende på interessen og ikke på mig som person. Og så opdager de pludselig senere, at der ikke er dækning for deres første reaktion.

Mænd, der selv tager initiativet ... Der plejer jeg at have noget mere garanti for, at de faktisk er interesserede. Og også for at de ikke er alt for vattede. Så det tror jeg, jeg holder mig til.

Og det, jeg mener, er at det du skriver her ikke har noget med køn at gøre, men udelukkende hvem der tager initiativet. Jeg kunne have skrevet det samme, bare med ordet mænd byttet ud med kvinder, og det ville have været repræsentativt for min oplevelse med onlinedating. Det er simpelthen jægerens lod at man ikke kan være sikker på at fange byttet.

ManicNinja skrev:Min erfaring er helt klart, at det fungerer bedst, når manden får lov at jage/tage udspillet. I praksis håndterer mange mænd ikke modpartens initiativ ret godt ...

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg er ikke enig i dit ræsonnement - at din mangel på succes skyldes at mange mænd håndterer det skidt, hvis kvinden er den der tager initiativ til kontakt. Mit postulat er at de mænd du har været i kontakt med, bare ikke har været interesseret nok. Jeg tror simpelthen ikke længere på at det der romantiske pjat med at mænd kun gider kvinder, hvis de først får lov til at jage dem.

Derimod vil jeg give dig ret i, alt andet lige, at sandsynligheden for at du kommer i kontakt med en handlekraftig mand er større, hvis du læner dig tilbage og venter på at nogen skriver til dig. Men sandsynligheder er jo noget finurligt noget, for det kan jo sagtens være at den næste du vælger at skrive til er utroligt handlekraftig, men bare ikke har været klar over at du fandtes.

Jeg siger ikke, det har noget med køn at gøre. Blot har jeg ikke nogen erfaring med at date kvinder. Så det udtaler jeg mig af gode grunde ikke om.

Derudover hæfter jeg mig ved dit ord 'postulat'. Jep. Det er, hvad det er. Postulater. Fra vores begges side. Som bygger på, at vi åbenbart har forskellige erfaringer. Andet er der vel ikke at sige til det.

P.s. I øvrigt er jeg naturligvis stanglækker. Jeg forstod slet ikke relevansen af at nævne, hvilken betydning det ville have for situationen, hvis jeg ikke var det. Bah! Det kan sgu ikke være min profil, du har stalket dig til på FB ... :stoned: :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 18:47

There, I did it :-D
5
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 491
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4927

Indlægaf Rikke » 7. aug 2016, 19:05

How did you do it?
1
:whip:
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 19:11

Rikke skrev:How did you do it?

Skrev ham en besked via det dersens World wide web og det dersens de kalder Facebook.

Havde ret i mine antagelser. Damn I'm sharp :afro:
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 491
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4927

Indlægaf Rikke » 7. aug 2016, 19:12

Åh det dersens wørld wide web har kastet meget godt af sig for mig i tidens løb :D
3
:whip:
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 20:07

Rikke skrev:Åh det dersens wørld wide web har kastet meget godt af sig for mig i tidens løb :D

Lad os håbe det også gør det i dette tilfælde. Men nu klæber heldet ikke ligefrem til mig :lol:
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 20:57

Vi havde en hyggelig "sludder". Fik bekræftet at manden er single. Og at han godt kan lide at flirte :lol: Men også at han egentligt virker sød og sympatisk :lun:
7
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 34
Likede indlæg: 563

Indlægaf Pyjamas » 7. aug 2016, 21:05

IrmaPigen skrev:Vi havde en hyggelig "sludder". Fik bekræftet at manden er single. Og at han godt kan lide at flirte :lol: Men også at han egentligt virker sød og sympatisk :lun:

Hvor er det godt, du skrev til ham! Det bliver spændende :love2:
1
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 21:16

Tror nu desværre ikke der sker så meget mere :blush:
0
MOGA
Kort karma: 105
Likede indlæg: 1144

Indlægaf MOGA » 7. aug 2016, 21:23

IrmaPigen skrev:Tror nu desværre ikke der sker så meget mere :blush:

Hvorfor ikke?
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 21:31

MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:Tror nu desværre ikke der sker så meget mere :blush:

Hvorfor ikke?

Altså....jeg spurgte ham jo ikke ligefrem ud på en date....Vi skrev bare lidt frem og tilbage....Og jeg render ikke lige på ham i sociale sammenhænge.

Jeg er nok bare sådan lidt leaned back, og tænker jeg ser om der sker mere.

Jeg har vist også engang i tidens morgen lovet mig selv jeg aldrig igen skulle have en kæreste med hans profession :lol:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8300

Indlægaf ManicNinja » 7. aug 2016, 22:04

Holy crap! Jeg har lige set The Notebook for første gang. Min bror - af alle mennesker! - nævnte, at flere kvinder, han kender, havde fremhævet den som the tøsefilm of all times. Godt så. Så måtte vi vel se den. Var lidt skeptisk.

Nu ... Jeg kan nærmest ikke holde op med at tude. Så endnu en vellykket feriedag er på alle måder rundet dejligt af :D
11
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 450
Likede indlæg: 5604

Indlægaf Zombie » 8. aug 2016, 07:17

IrmaPigen skrev:Arbejder hen mod? Det lyder mystisk i min verden. Det er jo bare en beslutning der skal tages. Enten gør man det, eller også gør man det ikke.

Går du reelt glip af noget ved at sætte andet på pause. Hvis han er værd at stoppe op ved, ville jeg gøre det. Det betyder jo ikke I skal være kærester. Jagtmarkerne kan man sq altid vende retur til.

Det er også kluntet formuleret af mig.

Det handler meget om, at det er en proces. Han går med de tanker, og mærker efter inden i, hvad han gerne vil.

Jeg gør og har gjort det samme. Og er kommet frem til, som du skriver, at det måske er okay at stoppe lidt op.

En af mine veninder sagde også, at jeg havde det med at tænke alting ihjel. Og at det ville være godt, om jeg lod være. Vi behøver jo netop ikke blive kærester, bare fordi vi ses eksklusivt. Jeg er derudover også gået død i al datingen. Synes, det har været meget det samme de sidste par gange, hvilket ikke giver mening, fordi det jo har været forskellige mennesker. Så det er jo noget i mig, som gør at jeg føler sådan.

Tilføjelse:

Han havde nævnt, at han gerne ville ses snart igen og at han havde en "aftale" i aften (det betyder en date). Det har han pludselig ikke mere, for han vil gerne ses med mig.
Hans formulering signalerede ret kraftigt, at han har haft aftalt denne her date i noget tid, men så har valgt at droppe den til fordel for mig. Så man må sige, at det ikke bare blev ved snakken.

Han er skide sød, vi har mange fælles interesser og så ser han pisse godt ud.

Sexen var akavet ad helvede til i begyndelsen - i en grad så jeg overvejede bare at droppe det igen. Men det er som om, vi stille og roligt har lært hinanden at kende på det punkt... det er i hvert fald temmelig godt nu, og bliver bare bedre hver gang.

Hvis jeg skal stoppe op og lige trække vejret lidt. Så er dette bestemt ikke det værste sted at gøre det. :)
5
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 36
Likede indlæg: 388

Indlægaf NLeth » 8. aug 2016, 10:52

Nå, men, jeg var jo på date med ham der, som gerne ville ses igen, men lige skulle til Skanderborg, som jo nu er slut. Er I enige i, at han så bør give lyd i dag, hvis vi stadig skal ses? Eller har jeg for høje forventninger (hvilket jeg selvfølgelig jo må selv om, om jeg har)? Vi har ikke snakket siden han tog afsted (hvilket er helt fjong for mig), men i mellemtiden er der så dukket et andet interessant match op. Jeg har dog ikke svaret på hans besked, for jeg kan ikke administrere mere end en ad gangen, men hvis nu hr. Skanderborg har ombestemt sig i mellemtiden, så ville jeg jo gerne svare nyt match.

... Det her er en af mange grunde til, at jeg aldrig bliver sådan rigtig god til dating. :wacko:
0

Tilbage til "Forhold og sex"