Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10292

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. aug 2016, 10:33

Petrix skrev:
DetSorteCirkus skrev:
DenBlødeJyde skrev::klap: :klap: :klap:

Jeg har lige fået dette brev på dating. Faldt særligt over den markerede sætning:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Jeg har ikke noget imod buttet piger de er os mennesker som os andre.
Vil gerne lærer dig bedre at kende os som kæreste.
Har ikke nogen børn.
Vil gerne lave nogen sammen med dig
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.

Jeg er på! Jeg er jo et menneske ligesom jer andre.. :lol: :love2:

Bortset fra det - hvorfor pokker skriver man "os" i stedet for "også", når man faktisk er forholdsvis god til at stave :gruble:
Det gør ondt i øjnene at se på.

Det er vidst en overdrivelse, at sige han er forholdsvis god til at stave.
Ja dét dér "os" brænder virkelig i øjnene :stoned:

Han er ikke god til at formulere sig, men stavningen fejler da ikke noget, synes jeg?
Ud over "buttet" og "lærer" kan jeg ikke se, hvad han gør galt sådan rent sprogligt, og det er grammatiske fejl.
1
Je suis un tableau noir.
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 10:37

IrmaPigen skrev:Jeg bruger en del tid på FB på at lure på ham gutten, jeg skrev om forleden.

Sidste sommer (medio juni) lavede han den der "i forhold" opdatering. Nu står der ingen status på hans profil. Han laver usansynligt mange opdateringer på FB i øjeblikket, både selfies og ligegyldige ting (han er dog også på ferie pt.). Der har ikke været opslag i med kæresten siden medio juni måned i år. Og fra hans ferie er der opdateringer med alle andre end den dersens kæreste.

Uh, er nysgerrig og ved ikke helt om jeg skal lave et lille "uskyldigt" move.

Ej jeg er faktisk lidt skummel og stalkeragtig :lol:
4
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. aug 2016, 10:37

Han er ikke dansk, kan jeg så afsløre. Han er Libaneser.. :) Så synes han klare det udmærket..
3
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1116

Indlægaf FrøkenM » 7. aug 2016, 10:40

IrmaPigen skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg bruger en del tid på FB på at lure på ham gutten, jeg skrev om forleden.

Sidste sommer (medio juni) lavede han den der "i forhold" opdatering. Nu står der ingen status på hans profil. Han laver usansynligt mange opdateringer på FB i øjeblikket, både selfies og ligegyldige ting (han er dog også på ferie pt.). Der har ikke været opslag i med kæresten siden medio juni måned i år. Og fra hans ferie er der opdateringer med alle andre end den dersens kæreste.

:lol:

Jeg synes du skal lave et move :gogo:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 7. aug 2016, 10:51

FrøkenM skrev:
IrmaPigen skrev:

Et diskret og pænt move :gogo:
1
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 11:12

Tror lige jeg venter lidt med move. Der kan jo være grunde til, man ikke ønsker at det fremgår på FB at man er på ferie. Men jeg følger ham nøje det næste stykke tid.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1116

Indlægaf FrøkenM » 7. aug 2016, 11:18

Dikus skrev:
FrøkenM skrev:
IrmaPigen skrev:

Et diskret og pænt move :gogo:

Altid diskret og pænt. Helt enig :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 769

Indlægaf Lys » 7. aug 2016, 11:29

Jeg har lige fået dette brev på dating. Faldt særligt over den markerede sætning:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Har ikke nogen børn.
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.

Sikke en charmetrold - han er både villig til at date dig på trods af din figur og ville allerede gerne lave børn :træt3: Jeg ved slet ikke hvad du venter på efter at have fået sådan en pænt indpakket fornærmelse ;)

Det kan selvfølgelig hænge sammen med hans baggrund og haltende danskkundskaber, at han formulerer sig sådan ("jeg har ikke noget imod buttede kvinder"), men udgangspunktet er vel, at de fleste mennesker ikke "har noget imod" folk alene på grund af deres udseende. Man kan selvfølgelig have præferencer for, hvad man tænder på (herunder også figur), og det er helt fair, men det betyder forhåbentlig ikke, at man har noget imod alle de andre??

Har du svaret ham?
1
Lys

Indlægaf Lys » 7. aug 2016, 11:31

IrmaPigen skrev:Tror lige jeg venter lidt med move. Der kan jo være grunde til, man ikke ønsker at det fremgår på FB at man er på ferie. Men jeg følger ham nøje det næste stykke tid.

Lyder fornuftigt, men du skal klart rykke på det (medmindre du konstaterer, at hende kæresten stadig er i billedet).
1
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 11:58

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Tror lige jeg venter lidt med move. Der kan jo være grunde til, man ikke ønsker at det fremgår på FB at man er på ferie. Men jeg følger ham nøje det næste stykke tid.

Lyder fornuftigt, men du skal klart rykke på det (medmindre du konstaterer, at hende kæresten stadig er i billedet).

Aner jo altså ikke, om han er noget for mig. Har kun talt i telefon med ham i arbejdsmæssige sammenhænge :genert: Men han ser meget sød ud og virker som et positivt menneske.
3
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. aug 2016, 12:43

Lys skrev:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Har ikke nogen børn.
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.

Sikke en charmetrold - han er både villig til at date dig på trods af din figur og ville allerede gerne lave børn :træt3: Jeg ved slet ikke hvad du venter på efter at have fået sådan en pænt indpakket fornærmelse ;)

Det kan selvfølgelig hænge sammen med hans baggrund og haltende danskkundskaber, at han formulerer sig sådan ("jeg har ikke noget imod buttede kvinder"), men udgangspunktet er vel, at de fleste mennesker ikke "har noget imod" folk alene på grund af deres udseende. Man kan selvfølgelig have præferencer for, hvad man tænder på (herunder også figur), og det er helt fair, men det betyder forhåbentlig ikke, at man har noget imod alle de andre??

Har du svaret ham?

Vi har skrevet lidt frem og tilbage.. Har givet mig selv en opgave, at være lidt mere åben overfor mænd, og ikke være så god til at fejlfinde.. :) Vældig flink, men meget "på".. :)
4
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 806

Indlægaf klumphen » 7. aug 2016, 13:15

ManicNinja skrev:Aha. Tak for at fortælle mig, hvordan verden er skruet sammen. Hvad skulle jeg dog gøre uden dig? :P

Det, jeg mener, er såmænd blot, at dette har jeg af gode grunde kun oplevet, når jeg selv har taget initiativet: Nogle mænd bliver smigrede og reagerer udelukkende på interessen og ikke på mig som person. Og så opdager de pludselig senere, at der ikke er dækning for deres første reaktion.

Mænd, der selv tager initiativet ... Der plejer jeg at have noget mere garanti for, at de faktisk er interesserede. Og også for at de ikke er alt for vattede. Så det tror jeg, jeg holder mig til.

Og det, jeg mener, er at det du skriver her ikke har noget med køn at gøre, men udelukkende hvem der tager initiativet. Jeg kunne have skrevet det samme, bare med ordet mænd byttet ud med kvinder, og det ville have været repræsentativt for min oplevelse med onlinedating. Det er simpelthen jægerens lod at man ikke kan være sikker på at fange byttet.

ManicNinja skrev:Min erfaring er helt klart, at det fungerer bedst, når manden får lov at jage/tage udspillet. I praksis håndterer mange mænd ikke modpartens initiativ ret godt ...

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg er ikke enig i dit ræsonnement - at din mangel på succes skyldes at mange mænd håndterer det skidt, hvis kvinden er den der tager initiativ til kontakt. Mit postulat er at de mænd du har været i kontakt med, bare ikke har været interesseret nok. Jeg tror simpelthen ikke længere på at det der romantiske pjat med at mænd kun gider kvinder, hvis de først får lov til at jage dem.

Derimod vil jeg give dig ret i, alt andet lige, at sandsynligheden for at du kommer i kontakt med en handlekraftig mand er større, hvis du læner dig tilbage og venter på at nogen skriver til dig. Men sandsynligheder er jo noget finurligt noget, for det kan jo sagtens være at den næste du vælger at skrive til er utroligt handlekraftig, men bare ikke har været klar over at du fandtes.
6
Lys

Indlægaf Lys » 7. aug 2016, 13:58

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:

Aner jo altså ikke, om han er noget for mig. Har kun talt i telefon med ham i arbejdsmæssige sammenhænge :genert: Men han ser meget sød ud og virker som et positivt menneske.

Det er sgu da mere end hvad man typisk ved om et Tindermatch ;)
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 7. aug 2016, 17:31

Han arbejder hen imod kun at ses med mig. Jeg synes, det er dejligt, men ved ikke lige, hvad jeg er klar til.

Han giver plads m.m., men jeg ved jo godt, uret tikker. We'll see
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 18:06

Arbejder hen mod? Det lyder mystisk i min verden. Det er jo bare en beslutning der skal tages. Enten gør man det, eller også gør man det ikke.

Går du reelt glip af noget ved at sætte andet på pause. Hvis han er værd at stoppe op ved, ville jeg gøre det. Det betyder jo ikke I skal være kærester. Jagtmarkerne kan man sq altid vende retur til.
9

Tilbage til "Forhold og sex"