Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 949

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 13. aug 2016, 21:36

Petrix skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen lidt held har jeg haft i sprøjten her til aften.

Date fra foråret synes lige han ville følge lidt op på mig, og skrev følgende vedhæftede besked til mig på FB.

Jeg hedder så IKKE Mette :lol:

Sikke heldig jeg er, med sådan en opmærksom date :love:

:lol2: :lol2:
Ham må du da prøve at date igen.

Det kunne jeg skam godt have gjort. Efter vores date et eller andet sted i maj måned, tror jeg det var, oprettede jeg en to døgn gratisprofil på elitedaters med præcis samme tekst som tidligere, og sørmer om han ikke skrev til mig igen som om vi aldrig havde været på date sådan ca en halvanden måneds tid tidligere.
5
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 119

Indlægaf Petrix » 13. aug 2016, 21:53

IrmaPigen skrev:
Petrix skrev:

Date fra foråret synes lige han ville følge lidt op på mig, og skrev følgende vedhæftede besked til mig på FB.

Det kunne jeg skam godt have gjort. Efter vores date et eller andet sted i maj måned, tror jeg det var, oprettede jeg en to døgn gratisprofil på elitedaters med præcis samme tekst som tidligere, og sørmer om han ikke skrev til mig igen som om vi aldrig havde været på date sådan ca en halvanden måneds tid tidligere.

Der er åbenbart nogen der har en ualmindelig dårlig hukommelse.
Jeg har prøvet lidt det samme på Tinder, hvor jeg har haft skrevet med nogen uden det er blevet til mere. De har så slettet deres konto, oprettet en ny, hvorefter vi har matchet igen. Det har de så ikke lige kunnet huske :lol: :lol: :lol:
Jeg troede egentlig jeg havde en dårlig hukommelse :D
2
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 949

Indlægaf IrmaPigen » 14. aug 2016, 06:08

Præcis, det er det jeg mener....

Dirtylittledevil skrev:

For helvede da, hvor svært kan det være når han skriver til din Facebook? :lol:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1117

Indlægaf FrøkenM » 14. aug 2016, 06:39

Jeg tog til grill hygge i går (sammen med min formand fra det frivillige) det lagde lidt en dæmper på mine festligheder :lol: men helt igennem fed dag med rigtig mange søde og dejlige mennesker :lun: og en helvedes masse shots... Og min samarbejdspartner var som sædvanlig sød, opmærksom og nævnte mere end en gang at han var glad for jeg var der :)

Jeg er vågnet med tømmermænd efter alt alt for meget alkohol så jeg forudser en meget lang tur hjem til
Jylland senere men det er sgu det værd :love:
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 14. aug 2016, 08:59

Petrix skrev:
IrmaPigen skrev:
Petrix skrev:

Der er åbenbart nogen der har en ualmindelig dårlig hukommelse.
Jeg har prøvet lidt det samme på Tinder, hvor jeg har haft skrevet med nogen uden det er blevet til mere. De har så slettet deres konto, oprettet en ny, hvorefter vi har matchet igen. Det har de så ikke lige kunnet huske :lol: :lol: :lol:
Jeg troede egentlig jeg havde en dårlig hukommelse :D

Det har jeg også prøvet. Manden kunne overhovedet ikke huske det...nogle mennesker er virkelig distræte!
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5789

Indlægaf Animi » 14. aug 2016, 09:10

Haha, jeg har også matchet på Tinder, med en jeg også matchede med for 2 år siden. Ikke nok med det, så var vi faktisk på to ret akavede dates, hvor han efterfølgende fuldkommen ignorerede mig :lol2:
Så hvorfor han har liket mig igen, forstår jeg ikke - og hvis han seriøst ikke kan huske mig, er jeg nok lidt fornærmet over det :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Culpøs
Kort karma: 20
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 176

Indlægaf Culpøs » 14. aug 2016, 09:16

Animi skrev:Haha, jeg har også matchet på Tinder, med en jeg også matchede med for 2 år siden. Ikke nok med det, så var vi faktisk på to ret akavede dates, hvor han efterfølgende fuldkommen ignorerede mig :lol2:
Så hvorfor han har liket mig igen, forstår jeg ikke - og hvis han seriøst ikke kan huske mig, er jeg nok lidt fornærmet over det :lol2:

Alle gode gange tre :klap:
1
Pacta Sunt Servanda :whip:
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 89
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 584

Indlægaf malou_43 » 14. aug 2016, 09:19

Jeg fik også en besked på facebook for halvanden uge siden fra en fyr, jeg matchede med på Tinder for 1½-2 år siden - Vi udvekslede et par beskeder, hvor han pludselig holdt op med at svare. Jeg tror endda, at jeg skrev "jeg lader lige den her stå i et døgn, så kan du nå at svare" - det var dengang, hvor man kunne se, at der var aktivitet ;) Han huskede mig slet ikke :D

Nu har han så lidt kørt det samme (dog var jeg på ferie, så var han, så begyndte hverdagen igen) - jeg måtte 3 gang skrive "øh mate, det her er ikke videre spændende", han har undskyldt og vi har skrevet lidt, i lidt bedre tempo. Det går død, hvis der er 3-5 dage mellem beskeder. Magter jeg slet ikke.

Han er et godt parti, vi er et ret godt match, så giver ham en enkelt chance mere. Der er jo andre fisk i havet, ik :D
0
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 89
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 584

Indlægaf malou_43 » 14. aug 2016, 09:24

Og dog :lol:

Billede
10
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 14. aug 2016, 10:38

Jeg er pisse ked af at være single lige for tiden :whine:

Min FB er fyldt med folk der er kommet i et forhold, så hvor svært kan det lige være :rulle:
0
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 466

Indlægaf No1 » 14. aug 2016, 11:49

En af mine kammerater, som for MANGE år siden var min fuckbuddy, skrev så lige til mig i nat. Først tænkte jeg - fedt nok, men hvorfor skriver han? Tjekkede så hans profil og han er selvfølgelig blevet single igen. Spurgte om jeg ikke kom forbi København snart. Skrev at jeg ikke havde særligt travlt. ;) Han var et fint nok knald dengang, men det der med at han ikke kan snakke til mig uden at være single, det er mit liv blevet lidt for kort til. :D Så vil jeg hellere undvære sex.
4
Petrix

Indlægaf Petrix » 14. aug 2016, 12:42

No1 skrev:En af mine kammerater, som for MANGE år siden var min fuckbuddy, skrev så lige til mig i nat. Først tænkte jeg - fedt nok, men hvorfor skriver han? Tjekkede så hans profil og han er selvfølgelig blevet single igen. Spurgte om jeg ikke kom forbi København snart. Skrev at jeg ikke havde særligt travlt. ;) Han var et fint nok knald dengang, men det der med at han ikke kan snakke til mig uden at være single, det er mit liv blevet lidt for kort til. :D Så vil jeg hellere undvære sex.

Man kan da ikke være bekendt at holde kontakt til en fuckbuddy når man er i et forhold.
0
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 323

Indlægaf NLeth » 14. aug 2016, 13:23

Petrix skrev:
No1 skrev:En af mine kammerater, som for MANGE år siden var min fuckbuddy, skrev så lige til mig i nat. Først tænkte jeg - fedt nok, men hvorfor skriver han? Tjekkede så hans profil og han er selvfølgelig blevet single igen. Spurgte om jeg ikke kom forbi København snart. Skrev at jeg ikke havde særligt travlt. ;) Han var et fint nok knald dengang, men det der med at han ikke kan snakke til mig uden at være single, det er mit liv blevet lidt for kort til. :D Så vil jeg hellere undvære sex.

Man kan da ikke være bekendt at holde kontakt til en fuckbuddy når man er i et forhold.

Hvorfor ikke?
0
Petrix

Indlægaf Petrix » 14. aug 2016, 13:32

NLeth skrev:
Petrix skrev:

Hvorfor ikke?

Vi er selvfølgelig alle forskellige, men jeg har endnu aldrig været i forhold med en kvinde som ville synes det var iorden, at jeg opretholdte kontakt med div. Flirts og flings.
Jeg ville ihvertfald føle mig ret så egoistisk, hvis jeg plejede sådanne kontakter.
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 14. aug 2016, 13:47

NLeth skrev:
Petrix skrev:

Hvorfor ikke?

Det ville jeg godt nok heller ikke gide/kunne gøre. Der vil altid være den der undertone og jeg kan ikke forestille mig den kvinde som synes det ville være i orden at kæresten havde kontakt til de kvinder. Dermed skulle man holde naturen af forholdet hemmeligt overfor kæresten og det går ikke godt. Ikke efter min personlige erfaring i hvert fald
4
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Forhold og sex"