Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 19. aug 2016, 17:04

Zombie skrev:Kan man tillade sig at sige noget eller skal jeg bare bide det i mig?

I går gik vi en tur og snakkede om løst og fast. Jeg spørger så ind til en pige, han sås fast med, da vi begyndte at have sex og ikke længere bare var venner. Hun ville gerne mere, så han afsluttede det udramatisk fordi, well, mig.
jeg spurgte om hun havde det godt osv., da jeg oprigtigt kærer mig for andre og selvom jeg ikke kender hende, har jeg da en anelse sympati for hende, da hendes skæbne lige så vel kunne have været min.
Snakken går så, også på hvordan det var den sidste tid inden han stoppede det. Hvor han så kommenterer noget med "Det var kun når hun var fuld, at hun ikke kunne styre sine følelser for mig. Resten af tiden var hun cool nok, og hun skrev også de her perfekte beskeder, hvor jeg tænkte på om hun havde brugt meget tid på dem, for det var altid lige spot on".

Det er så syret, vi snakker om en pige han datede og lavede andre ting med end kun sex, mens han sås med mig på samme vilkår (og som han i øvrigt har droppet for længst) - men det jeg bliver jaloux og usikker over, er om hun skrev "bedre" beskeder end mig?!

Oh God. :lol:
Det er fjollet, jeg kan godt selv se det.

Jeg tror, det handler om, at han siger jeg er dejlig osv., men ikke giver konkrete komplimenter eller feedback. Jeg er altid meget konkret, "Det er dejligt når x" f.eks.

Så nu har jeg ikke skrevet hele eftermiddagen fordi jeg er nervøs for at skrive for meget. Flot.

Jeg er 30!! :lol:

Du skal da ikke holde dig tilbage fra at skrive og især ikke når i er i forhold, fortid er fortid, og i opstarten er det da 'dumt'
Kan godt forstå du reagere på hans lidt uheldig udmelding, og kigger på de små ting han ikke gør. Det tænker jeg er meget tidligt at den kommer - hvis du forstår mig.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2202

Indlægaf Zombie » 19. aug 2016, 19:10

Nipsting skrev:
Du skal da ikke holde dig tilbage fra at skrive og især ikke når i er i forhold, fortid er fortid, og i opstarten er det da 'dumt'
Kan godt forstå du reagere på hans lidt uheldig udmelding, og kigger på de små ting han ikke gør. Det tænker jeg er meget tidligt at den kommer - hvis du forstår mig.

Jeg tror bare, jeg er usikker fordi det er nyt. Fordi vi er tæt på, uden reelt at være i et forhold. Føler mig ikke "tryg" i den forstand at vi har formuleret at være kærester og den slags, for det har vi ikke.
0
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1172

Indlægaf Muspel » 19. aug 2016, 19:43

Nå men ... Jeg er så officielt tilbage i tråden. Næste gang skal jeg simpelthen stole på min mavefornemmelse!
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 19. aug 2016, 20:02

Hvad er der sket, muspel?
1
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 19. aug 2016, 20:23

Muspel skrev:Nå men ... Jeg er så officielt tilbage i tråden. Næste gang skal jeg simpelthen stole på min mavefornemmelse!

Er du okay?
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Rapfisk » 19. aug 2016, 20:28

Muspel skrev:Nå men ... Jeg er så officielt tilbage i tråden. Næste gang skal jeg simpelthen stole på min mavefornemmelse!

Det er altid en god idé - og ofte så svært at udføre i praksis.

Jeg håber, at du er okay (efter omstændighederne) :kram:
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2202

Indlægaf Zombie » 19. aug 2016, 20:34

Hvordan har du det? :(
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5693

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 20:53

Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 109

Indlægaf Petrix » 19. aug 2016, 21:14

Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.
Jeg kan virkelig ikke engang blive vred på hende, for helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke at hun helt forstår situationen.

Måske skal du lade være med at bekymre dig om ham og hende.
"Grimme mennesker" er som propper og vil altid flyde ovenpå. Selvom du prøver at advare hende, så vil der altid være en næste.
2
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 21:16

Petrix skrev:
Animi skrev:Så øh... Hende der den anden pige, skrev så lige tilbage at ja hun kendte godt til mig, så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Med en lille glad smiley til sidst.

"Grimme mennesker" er som propper og vil altid flyde ovenpå. Selvom du prøver at advare hende, så vil der altid være en næste.

Selvfølgelig burde jeg ikke bekymre mig om dem - men det er jo trods alt lidt nemmere sagt end gjort.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 109

Indlægaf Petrix » 19. aug 2016, 21:24

Animi skrev:
Petrix skrev:

Selvfølgelig burde jeg ikke bekymre mig om dem - men det er jo trods alt lidt nemmere sagt end gjort.

Det forstår jeg, men hvis du foragter ham, så fortjener han ikke at være i dit sind.
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 19. aug 2016, 21:30

Petrix skrev:
Animi skrev:
Petrix skrev:

Det forstår jeg, men hvis du foragter ham, så fortjener han ikke at være i dit sind.

Nu ved jeg godt at du nok skriver det her i bedste mening - men altså, igen, sådan fungerer det bare ikke. Det gør skide ondt, og jeg er ked af det, og jeg har egentlig bare brug for at være ked af det lige nu.
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 178
Likede indlæg: 2367

Indlægaf Juki » 19. aug 2016, 21:34

Animi skrev:Nu ved jeg godt at du nok skriver det her i bedste mening - men altså, igen, sådan fungerer det bare ikke. Det gør skide ondt, og jeg er ked af det, og jeg har egentlig bare brug for at være ked af det lige nu.

Kram til jer og hvis der er andre der måtte have brug for det :kram:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Muspel

Indlægaf Muspel » 20. aug 2016, 07:12

JessicaD skrev:Hvad er der sket, muspel?

Jeg kan ikke finde ud af at multiquote fra telefonen- så rapfisk, zombie, moga amini og jessikad. Tak for omsorgen.

Jeg har det faktisk rigtig godt. Nu. Men har haft to uger i følelsesmæssigt helvede. Fordi alt i min krop havde lyst til at slutte det. Men min hjerne sagde 'bliv. Det er dine forsvarsmekanismer' og mine veninder sagde 'giv ham dog en chance, det er da helt naturligt at han bla bla bla'

Så jeg turde ikke stoppe det. Fordi at jeg ikke kunne sætte fingeren på, hvad der var galt. Og fordi det var startet vildt godt. Så jeg tudede tudede og tudede. Og var sammen med ham uden egentligt at have lyst.

MEN så fik jeg heldigvis set min gamle psykolog, der kunne få mig lidt til fornuft. Altså ikke at hun fortalte mig, hvad jeg skulle. Men jeg fandt frem til at det faktisk var helt ok 'bare' at droppe ham, fordi han ikke kunne læse mig. Og at jeg skulle stole på min radar - som er meget meget stærk på grund af nogle massive svigt, jeg havde i barndommen.

Lang historie kort, så var relationen nemlig endt helt skæv. Hvor han lagde alt ansvar for relationen over til mig.

Da jeg så tog forbi ham for at droppe ham kunne han slet ikke forstå, hvad jeg mente. Og han fik sagt, at han var glad for, jeg ikke havde fortalt ham om det, jeg havde oplevet i barndommen, fordi det havde nok gjort ham endnu mere usikker, og det havde han haft svært ved at rumme . Og det var sådan set fint nok. For så fik jeg da helt sikkert afklaret, at min radar havde ret i, at han aldrig ville have min ryg. :trist:

Så. Nu skal jeg i gang med at finde ud af, hvordan jeg tør stole 100 procent på maven.
2
Muspel

Indlægaf Muspel » 20. aug 2016, 07:15

Animi skrev:
Petrix skrev:
Animi skrev:
Petrix skrev:

Nu ved jeg godt at du nok skriver det her i bedste mening - men altså, igen, sådan fungerer det bare ikke. Det gør skide ondt, og jeg er ked af det, og jeg har egentlig bare brug for at være ked af det lige nu.

Og det har du fuldstændig lov til! Mon ikke du når til 'fuck ham den nar' engang. Det håber jeg for dig.
Men lige nu er det da klart, at det er en stor sorg, at dit virkelighedsbillede sådan blev ændret med et slag. Kram.
0

Tilbage til "Forhold og sex"