Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 18:00

Code71 skrev:
Mumifar skrev:

Hahahaha - og pigekoret nikker i takt.
Det er billige point du her samler sammen.

Jeg har sgu ikke brug for point mester. Jeg har hvad jeg skal ha. Det har klynkere over de oooooonde kvinder ikk :fløjt:[/quote]

Du må da gerne kalde mig en "klynker", men jeg har ikke desto mindre ret.
Det er faktisk allerede et begyndende samfundsproblem, at andelen af mænd der aldrig får børn bliver større og større.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4299

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 18:07

Mumifar skrev:
Rapfisk skrev:Jeg er også svært glad for 30'erne i dag.

Forleden var jeg på en rigtig god date med en gut. Nu ved jeg ikke, om det bliver til noget, men han er sådan én, der kunne have gået i klassen over mig i gymnasiet, og som jeg ville have set helt vildt op til, og han ville ikke have værdiget mig et blik. Jeg var lidt spændt på, om han bare ville dreje om på hælen og tænke, at jeg slet ikke var på hans niveau (ret pæne billeder på Tinder), men vi snakkede rigtig godt sammen, og det virkede ikke som om, han syntes, jeg var hverken for tyk eller for åndssvag at høre på. Det er ret fedt. Altså det med, at jeg har fået ro og selvværd nok til at møde de gode mænd på lige fod og ikke sige noget alt for dumt. Det havde jeg ikke kunnet, da jeg var yngre.

Edit: Det lyder helt vildt selv-nedgørende. Det er altså ment modsat. Giver det mening?

Så en god mand er altså en mand der befinder sig er niveau højere oppe end dig selv :gruble:

Sådan håber jeg ikke, at nogen andre læser det indlæg.
4
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 26. aug 2016, 18:10

Rapfisk skrev:
malou_43 skrev:
Rapfisk skrev:
malou_43 skrev:
Rapfisk skrev:^
I din situation tror jeg, jeg ville overveje at tage tyren ved hornene og skrive til ham. Bare et "tak for daten, hvor var det varmt, jeg har det helt dårligt over, at jeg svedte så meget. Jeg vil gerne se dig igen - måske et sted med aircondition?" Så kan han sige ja eller nej, men som Nipset skriver et sted er det farligt, hvis det viser sig, at man begge to er lurepassere.

Det kommer også lidt an på daten. Ofte tror jeg, det er en god idé, at den, der har trukket mest i håndbremsen, melder ud først.

Jeg har valgt at lade det fare. Jeg svedte - og det gjorde jeg squ bare :lol:

Jeg var nødt til at lægge mobilen fra mig på job, jeg stod lidt for sent op og har faktisk været i konstant bevælgelse siden imorges - han har så skrevet i mellemtiden ;) Nu skal jeg bare finde ud af, hvad fanden jeg føler/tænker osv- Det er jeg ikke lige fantastisk til :fløjt:

Hvad skrev han? :)

Han takkede for i går, at det var hyggeligt og at det var spændende at høre om mig, selvom det nok handlede lidt for meget om arbejde (vi er en smule i samme branche)

Ja, så er bolden vist på din banehalvdel. Det lyder da som om, der er basis for en date nummer to, der er lidt mere personlig?

Ja har svaret ham. Han har været på siden, den er læst og ikke besvaret. Dog er han blevet venner med to singledamer.
Vi har mødtes på en netværksside :)

Jeg valgte at spørge. Han vil meget gerne ses igen. Og spørgsmålet var om jeg ville ses igen. De der spørgsmål fresker mig ud selvom jeg selv stiller dem :gisp:
4
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 20:08

Mumifar skrev:Du må da gerne kalde mig en "klynker", men jeg har ikke desto mindre ret.
Det er faktisk allerede et begyndende samfundsproblem, at andelen af mænd der aldrig får børn bliver større og større.

Det er en rigtig interessant problemstilling, og du er velkommen til at lave din egen tråd om det, da det er lidt uden for denne tråds emne.
5
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 767

Indlægaf Lys » 26. aug 2016, 22:15

Fedt Malou!
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1506

Indlægaf DenSyngendeLussing » 27. aug 2016, 03:42

Nå, men man må sige, at min date gik godt. Han ligger og snorkbobler ved siden af mig. :lun:
20
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 27. aug 2016, 05:21

DenSyngendeLussing skrev:Nå, men man må sige, at min date gik godt. Han ligger og snorkbobler ved siden af mig. :lun:

:D

Fortæl om daten! Hvad lavede I?
0
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 27. aug 2016, 06:58

Jeg er umådelig irriteret i øjeblikket.

Første date meget længe, og så er gutten en der nærmest laver strudsen på mig......det er bare sådan noget, der generelt ødelægger min lyst til at date.

Jeg kan simpelt hen ikke fatte, hvad det er der gør mænd ude af stand til at komme med en ærlig udmelding efter en date ala "det var meget hyggeligt, men du er ikke lige min type". Jeg begriber det simpelt hen ikke. Vi taler om voksne mennesker, der ikke har minimum af respekt og almindelig omtanke for andre mennesker.
4
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5925

Indlægaf Dikus » 27. aug 2016, 07:59

IrmaPigen skrev:Jeg er umådelig irriteret i øjeblikket.

Første date meget længe, og så er gutten en der nærmest laver strudsen på mig......det er bare sådan noget, der generelt ødelægger min lyst til at date.

Jeg kan simpelt hen ikke fatte, hvad det er der gør mænd ude af stand til at komme med en ærlig udmelding efter en date ala "det var meget hyggeligt, men du er ikke lige min type". Jeg begriber det simpelt hen ikke. Vi taler om voksne mennesker, der ikke har minimum af respekt og almindelig omtanke for andre mennesker.

Ved de, du har det sådan, før I mødes?
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 27. aug 2016, 08:29

Rapfisk skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Nå, men man må sige, at min date gik godt. Han ligger og snorkbobler ved siden af mig. :lun:

:D

Fortæl om daten! Hvad lavede I?

Han havde inviteret mig hjem i sin kolonihave ud på eftermiddagen, hvor vi de første par timer sad udenfor i det pragtfulde vejr og drak vin og spiste vindruer, imens vi snakkede og grinede (han havde også købt kage - stort plus!)

Senere rykkede vi indenfor, han havde også købt ind til burgere, som vi lavede sammen, imens vi snakkede og grinede og drak mere vin. Så spiste vi, hvorefter vi satte os hen i sofaen, og så gik der altså ikke ret lang tid derfra til det første kys og forflytning til sengen, hvor vi blev resten af aftenen og natten. :genert:

Han er rasende sød. Jeg har lige haft influenza og slås stadig med en grim hoste, som især manifesterer sig, når jeg skal til at sove. Det betød, at jeg ikke rigtigt fik lukket et øje, da vi var kørt trætte, og i øvrigt også hele tiden vækkede ham. Han tog det i stiv arm, nussede mig på ryggen og stod op klokken halv fire om natten for at lave kamillete til mig. Super bonuspoint!

Klokken otte vækkede han mig så med sex. Bagefter gik han ud og lavede morgenmad, som vi spiste på hans terrasse - og nu er jeg så på vej hjem.

Det her Tinder-halløj kunne jeg godt blive forfalden til!
22
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 27. aug 2016, 09:36

Nipsting skrev:
Zombie skrev:
Nipsting skrev:
Du skal da ikke holde dig tilbage fra at skrive og især ikke når i er i forhold, fortid er fortid, og i opstarten er det da 'dumt'
Kan godt forstå du reagere på hans lidt uheldig udmelding, og kigger på de små ting han ikke gør. Det tænker jeg er meget tidligt at den kommer - hvis du forstår mig.

Jeg tror bare, jeg er usikker fordi det er nyt. Fordi vi er tæt på, uden reelt at være i et forhold. Føler mig ikke "tryg" i den forstand at vi har formuleret at være kærester og den slags, for det har vi ikke.

Åh den s.... Usikkerhed når noget er nyt :kram: tror du ikke det snart sker at i kalder jeg kærester. ? Det håber jeg ihvertfald :)

Hmm, måske. I går da vi skulle sove, havde han "many minds" (mange tanker). Han ville ikke snakke om det, men sagde det var meget positivt. Så jeg lod være med at snage.
Vi havde været ude med en gruppe fælles venner, og nogle fremmede vi ikke havde mødt før. Og mere end tidligere, var han meget opsøgende, gav kys og klem og holdt om mig. Ikke så det blev for meget - det var lige tilpas og meget dejligt.
Og efter vi kom hjem, havde vi ret intimt sex (eller så intimt vi er i stand til, når vi begge er meget draget mod the dark side), igen med masser af opmærksomhed og kys fra hans side. Er der også normalt, men det føltes anderledes.

Jeg tror, han snart er klar til at være kærester - jeg tænker så det knager, om jeg er.
Selvom vi er gamle venner, og har rodet rundt i nogle måneder, synes jeg stadig der er mange ubekendte. Bl.a. ift. hans eks, som han jo har haft svært ved at komme over. Så skal jeg være kæreste med ham, bliver jeg nødt til at tage den ubehagelige samtale om, hvorvidt han ville prioritere mig over hende, om han er helt 100% færdig med hende.
Hun er flyttet til USA, så det er ikke fordi hun render på dørene, men kommer hun fx til DK og vil ses, så vil jeg vide at hvis jeg har svært ved det, kommer hensynet til mig først. Ville nok ikke forbyde det, men klart have nogle præferencer ift hvordan sådan et møde skulle rammesættes. Og ja, uanset hvad vide at han har valgt mig til, og ikke bare som hende han vælger, fordi han ikke kan få sin eks.
5
Brugeravatar
Culpøs
Kort karma: 20
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 176

Indlægaf Culpøs » 27. aug 2016, 10:04

Så fik jeg også downloadet Tinder - spændende (for mig) - let the search begin.
6
Pacta Sunt Servanda :whip:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 27. aug 2016, 15:46

Og nu har han lige skrevet og spurgt, om jeg kom godt hjem, og om hosten har det bedre - og at han har fundet en cykel, han vil sætte i stand til mig (han elsker at reparere cykler og klunser forladte af slagsen, som han så fikser op. Han havde bidt mærke i, at jeg havde brokket mig over, at min cykel er alt for tung op ad bakke, så nu skal jeg åbenbart have en ny :D).
24
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 27. aug 2016, 19:34

Rapfisk skrev:
Marioneta skrev:Jeg har fået lidt tilbagefald mht nydelig ung pædagog, hvilket er fjollet, for jeg har kun set ham en enkelt gang på cyklen siden skolestart. Men jeg tror, at det er fordi jeg er i behandling nu og derfor slet ikke dater over hovedet. Jeg savner en mand og det er hyggeligt at have en i tankerne og så er det så blevet ham, nu hvor jeg ikke aktivt kan opsøge dates pga. mit projekt donorbarn. Det er ikke så dybere liggende, da jeg ikke kender ham. Han er jo bare en sød og flot mand, som virker til at have nogle gode kvaliteter ud fra den lille smule, jeg ved. Sønnike er glad for ham og han savner ham vist lidt i SFO'en, tror jeg.

Jeg tror, at det er ret normalt at få tilbagefald. Man har de her uopfyldte længsler, og så sætter hjernen et ansigt på, som gerne er den sidste, man havde følelser for.

(Credit til Planten for den indsigt :lun:)

Jeg bilder mig i hvert fald ind, at det ikke er så dybereliggende, men det kildede alligevel i maven, da jeg så på happn, at vi havde krydset veje igen. Det er så ikke rigtigt, det er bare den sidste gang, som den lige pludseligt skrev "now" ved. Men det kildede noget mere end jeg regnede med...hmm. Vi krydsede veje i mandags, da jeg hente min søn, da den anden SFO er tæt på vores, så ingen overraskelser der. Men i modsætning til Tinder, så beholder man jo personen på ens side, så nu ved jeg hvor langt væk han er, hvilket er lidt sjovt og meget stalker-agtigt. Han har så været langt væk siden onsdag, så jeg tænkte, at han måske havde afinstalleret uden at slette kontoen, mens han var længere væk en aften. Men han er bare hjemme hos sine forældre, kan jeg se på facebook. Han har et specielt efternavn, så det sprang ret meget i øjnene, hvem hans mor var blandt hans 400 venner og hun har lavet en ferie opdatering. Ej, det er så latterligt at tænke sådan på ham, når han har afvist mig, men altså, han er bare så fin og sød, så kan ikke helt lade være :stoned:
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 27. aug 2016, 20:19

DenSyngendeLussing skrev:Og nu har han lige skrevet og spurgt, om jeg kom godt hjem, og om hosten har det bedre - og at han har fundet en cykel, han vil sætte i stand til mig (han elsker at reparere cykler og klunser forladte af slagsen, som han så fikser op. Han havde bidt mærke i, at jeg havde brokket mig over, at min cykel er alt for tung op ad bakke, så nu skal jeg åbenbart have en ny :D).

Moodspoiler!
Du skal lige være varsom med den cykel. Min veninde satte selv en i stand ud af dele fra andre forladte cykler. Stelnummeret på den ene del var fra en stjålet cykel. Hun slap kun med nød og næppe fra at blive sigtet. :wacko:
0

Tilbage til "Forhold og sex"