Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1506

Re: Singletråden

Indlægaf DenSyngendeLussing » 27. aug 2016, 20:22

Zombie skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Og nu har han lige skrevet og spurgt, om jeg kom godt hjem, og om hosten har det bedre - og at han har fundet en cykel, han vil sætte i stand til mig (han elsker at reparere cykler og klunser forladte af slagsen, som han så fikser op. Han havde bidt mærke i, at jeg havde brokket mig over, at min cykel er alt for tung op ad bakke, så nu skal jeg åbenbart have en ny :D).

Moodspoiler!
Du skal lige være varsom med den cykel. Min veninde satte selv en i stand ud af dele fra andre forladte cykler. Stelnummeret på den ene del var fra en stjålet cykel. Hun slap kun med nød og næppe fra at blive sigtet. :wacko:

Bare rolig, der er styr på det. :)
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 28. aug 2016, 04:21

Nåh. Men. Jeg synes, det er besværligt at være single.

Erfaring med Tinder:

1. Vil tro, det er her faren til min datters klassekammerat har opstøvet mig. Gift - og meget insisterende på at mødes trods tydelig afvisning. Forsvandt først, da jeg -meget mod mine principper - svarede på en kommentar om, jeg var sent oppe, at det skyldtes, jeg lige skulle sige godnat til min kæreste. "Kæreste" betyder åbentbart mere "gå væk" end "gå væk"

2. Kæreste, der friede til mig for 18 år siden, da jeg gjorde det forbi som følge af mødet med min eksmand, fandt mig på Tinder. Hvilket jo var lig en anden chance... Lavede nu klog af skade straks "min datter og nye kæreste kommer heldigvis godt ud af det sammen"-tricket, hvorefter han ændrede strategi og spurgte ind til mulighederne for sex, når min kæreste ikke lige var i nærheden.
Hvad med nej?

Erfaring fra virkelighedens verden:

1. On/off-kæreste gennem halvandet år spøger stadig og vil være kærester. Eller som han formulerer det: Det er kun mig, der har haft off-perioderne.
Jeg er stadig glad for ham, men gider ikke alle "misforståelserne".

2. I en off-periode datede jeg ualmindelig skøn mand en enkelt gang. Jeg crusher ganske meget på ham. Vi har trods høj grad af nøgenhed på daten besluttet at være venner. Han er en skøn og opmærksom ven. Lytter til mig, fanger ethvert nok så subtilt signal om mislyde, kommunikerer og får mig til at grine. Forlader mig aldrig, før et evt. dårligt humør er vendt.
Crusher virkeligt på ham, men er meget sikker på, et sexliv med ham aldrig vil blive godt. Og jeg VIL have et godt sexliv.

...

Alt i alt ikke særligt godt. Går og ønsker, jeg kunne slå de nederste to mænd sammen :genert: Er glad for dem begge på hver sin måde. Og utilfreds med begge på hver sin måde. (Og inden I alle bliver sure på mig: Helt ærlig over for begge. Dog ved crush ikke, at jeg er loren ved ham og det der sex. Det virker som en unødvendig oplysning)
1
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1142

Indlægaf englishchannel » 28. aug 2016, 07:09

Mumifar skrev:
Code71 skrev:
Mumifar skrev:

Hahahaha - og pigekoret nikker i takt.
Det er billige point du her samler sammen.

Jeg har sgu ikke brug for point mester. Jeg har hvad jeg skal ha. Det har klynkere over de oooooonde kvinder ikk :fløjt:

Du må da gerne kalde mig en "klynker", men jeg har ikke desto mindre ret.
Det er faktisk allerede et begyndende samfundsproblem, at andelen af mænd der aldrig får børn bliver større og større.[/quote]

Så fandt The Red Pill også debatten. Fantastisk :D

Til dem, der ikke forstår hvad jeg hentyder til, er The Red Pill en seksuel strategi (kalder de det selv)/datingfilosofi. Det handler grundlæggende om, at alle kvinder kun vil date alphahanner og "højstatusmænd" og at 20% af alle mændene derfor får 80% af kvinderne. Og at alle kvinder er drevne af "tingles" (følelser/liderlighed), og derfor konsekvent vælger de forkerte mænd, indtil de "bliver gamle" (dvs. fylder 30) og slår sig til tåls med en uattraktiv betahan.

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/

Det er en blanding af trist og underholdende.
2
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 947

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 07:13

Kiggede lige med på en andens Tinderprofil i går. Nu tror jeg snart, jeg prøver det, selvom jeg er modstander af noget så overfladisk. Men jeg behøver jo ikke mødes med nogen, hvis jeg ikke gider det :genert:
3
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 09:17

Ej, hvor er det åndssvagt, det dersens Tinder...,

Præcis lige så overfladisk som frygtet
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 28. aug 2016, 10:00

IrmaPigen skrev:Ej, hvor er det åndssvagt, det dersens Tinder...,

Præcis lige så overfladisk som frygtet

Der er virkelig, virkelig, mange, der overhovedet ikke er noget, som man ville lade menneskeracen uddø med, hvis de var de sidste mænd på jorden. Jeg er også meget imod det overfladiske, men jeg har alligevel fået nogle rigtig gode oplevelser ud af Tinder. Jeg synes, at den kan noget i forhold til at få den umiddelbare tiltrækning tilbage. På andre datingsider søger man på mere eller mindre tilfældige kriterier, som er lige så ligegyldige som de overfladiske - musiksmag, højdeinterval og hvad de ellers spørger til. Her er det et næsten tomt lærred, kun defineret af alder og afstand, og så kan man selv udfylde med tekst og billeder. Der er det, at man får mange forslag, en ret fin ting, og så kan man selv vælge sine kriterier ad hoc.
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 28. aug 2016, 10:10

Okay, nu har jeg også installeret det dersens Tinder og fået hjælp til brug af den fra en ven. (Tak, Mulan).

Der er nogle interessante mænd derinde, synes jeg, men hvad sker der for, at alle, jeg liker, matcher jeg med med det samme. Og jeg mener med det samme. Det skete i går aftes, hvor jeg havde haft en profil i under en halv time og det sker her nu til middagstid i dag, hvor jeg har haft profil i ca. 12 timer. Jeg har altså ikke lagt noget billede op endnu...
2
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 28. aug 2016, 10:13

Jeg synes, det er endnu mere mystisk at jeg matcher med kvinder, jeg ikke har liket. :gruble:
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 10:20

Jeg synes i øvrigt ikke teknikken er skide god. Jeg har rimelig ofte "spøgelsesprofiler" forstået på den måde, at at jeg kigger på en profil og når jeg så har swipet, så er det en anden profil, der glider ud, og som jeg så har liket eller unliket...det er meget meget sært og jo også skide irriterende, fordi jeg så kan have unliket en herrelækker mand, jeg ikke kunne se.
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster

Indlægaf De Suspekte Bryster » 28. aug 2016, 10:20

A 7 skrev:Jeg synes, det er endnu mere mystisk at jeg matcher med kvinder, jeg ikke har liket. :gruble:

Okay, you win :lol:
2
Brugeravatar
De Suspekte Bryster

Indlægaf De Suspekte Bryster » 28. aug 2016, 10:24

IrmaPigen skrev:Jeg synes i øvrigt ikke teknikken er skide god. Jeg har rimelig ofte "spøgelsesprofiler" forstået på den måde, at at jeg kigger på en profil og når jeg så har swipet, så er det en anden profil, der glider ud, og som jeg så har liket eller unliket...det er meget meget sært og jo også skide irriterende, fordi jeg så kan have unliket en herrelækker mand, jeg ikke kunne se.

Da jeg installerede på min gamle iPhone 4s i går aftes, gjorde den indimellem det samme. Jeg kunne så se på matchet bagefter, at jeg havde liket den, jeg troede. Der var også et andet problem på den telefon: den blev ved med at komme op med en besked om, at jeg skulle give Tinder tilladelse til Facebook, selvom den havde fået oplysninger fra facebook og havde tilladelse...

I dag, hvor jeg har prøvet på min nye telefon (hvor sim-kortet ikke er aktivt endnu), er der ingen problemer. Hverken med "spøgelsesprofiler" eller facebook tilladelse..
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 10:27

De Suspekte Bryster skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg synes i øvrigt ikke teknikken er skide god. Jeg har rimelig ofte "spøgelsesprofiler" forstået på den måde, at at jeg kigger på en profil og når jeg så har swipet, så er det en anden profil, der glider ud, og som jeg så har liket eller unliket...det er meget meget sært og jo også skide irriterende, fordi jeg så kan have unliket en herrelækker mand, jeg ikke kunne se.

Da jeg installerede på min gamle iPhone 4s i går aftes, gjorde den indimellem det samme. Jeg kunne så se på matchet bagefter, at jeg havde liket den, jeg troede. Der var også et andet problem på den telefon: den blev ved med at komme op med en besked om, at jeg skulle give Tinder tilladelse til Facebook, selvom den havde fået oplysninger fra facebook og havde tilladelse...

I dag, hvor jeg har prøvet på min nye telefon (hvor sim-kortet ikke er aktivt endnu), er der ingen problemer. Hverken med "spøgelsesprofiler" eller facebook tilladelse..

Jeg har en 3 år gammel iPhone 5. Men gider godt nok ikke udskifte den pga Tinder.
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 10:32

Jeg mangler i øvrigt sådan en "jeg vil ikke tage stilling lige nu" funktion, så de hopper om bag køen, og man kan overveje dem lidt :lol:
7
IrmaPigen

Re: Singletråcden

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 10:35

I øvrigt skræmmende at der næsten altid er FB venne match. Og jeg har ikke engang særlig mange FB venner.
0
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 119

Indlægaf Petrix » 28. aug 2016, 10:39

IrmaPigen skrev:
De Suspekte Bryster skrev:

Jeg har en 3 år gammel iPhone 5. Men gider godt nok ikke udskifte den pga Tinder.

Man bliver vel nødt til at investere en smule i den kærlighed. Skift du hellere din telefon ud, så du kan få super hurtigt Tinder :-D
1

Tilbage til "Forhold og sex"