Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 11. dec 2015, 07:12

Hvordan kan det være, at det altid er om morgenen at sengen er allerbedst? Jeg har lige tilbragt en skøn time på snooze, sådan halvt i fantasiland. Oh joy, jeg sætter tit pris på min veludviklede fantasi :lun: ... :slem:
5
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3376

Indlægaf Skralde » 11. dec 2015, 08:44

Garfield skrev:
Skralde skrev:Én af de ting der dog er knapt så fedt ved at være single, er de dersens børn. Det stresser mig virkelig meget, at der er en udløbsdato på de der forbandede æg - men mest af alt, at jeg ikke ved hvornår den udløber. Jeg har godt nok allerede en datter, men har altid forestillet mig at jeg skulle have mere end ét barn, men i og med jeg fylder 31 lige om lidt og lysten til at date er ikke eksisterende - virker det der med at få flere børn, som det rene utopi.
Så derfor tog jeg et stort skridt i går og fik bestilt en tid til fertilitetsundersøgelse på Riget. Jeg er meget spændt på resultatet! Jeg håber at det kan give mig noget ro, hvis svaret er positivt og hvis det skulle være negativt, så må jeg jo beslutte mig om hvad jeg skal stille op derfra. Om end ikke andet, så kan jeg da i det mindste begynde så småt at begynde at acceptere at jeg kun vil få ét barn :)

Fylder det med børn også hos jer?

Ja og nej. Jeg var i fertilitetsbehandling i to år med min eks uden held (og hvis I læser min tråd, hvor jeg skriver, hvorfor forholdet sluttede, så var det måske meget godt). Jeg ville meget, meget, meget gerne have et barn dengang og troede derfor også at det ville fylde en del, hvis jeg stod i den situation, jeg står i nu: 42 år gammel, uden barn og single. Det gør det bare ikke og jeg forstår ikke helt hvorfor. Måske fordi jeg ved, at med dét, jeg har været igennem det sidste år, så har jeg brug for at have fokus på mig selv? Hvis jeg pludselig tænker at NU skal jeg give det et forsøg mere, så ville jeg kigge på donorsæd med åben donor.

Er det fertilitetsrådgivningen på Riget? For den undersøgelse fik jeg også lavet for snart tre år siden og det var en god oplevelse.

Jeg kender alt til din "historie" :ae: Men hvor er det dog dejligt at det ikke fylder hos dig!
Det er netop på Riget jeg skal have foretaget den, så det er dejligt at høre, at det var en god oplevelse for dig :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3376

Indlægaf Skralde » 11. dec 2015, 08:47

Animi skrev:Jeg bliver 25 om et halvt år, og jeg er også begyndt at få lidt stress over det med børn. Ikke fordi jeg har lyst til børn lige nu, men ideelt set har jeg ikke lyst til at være meget mere end 30år, når jeg får mit første barn. Og jeg vil jo samtidig gerne kende ham jeg skal have børn med i et godt stykke tid, inden vi får børn. Men ham skal jeg jo først lige finde - og så er der pludselig ikke så lang tid igen. :panik:

Jeg har så min egen grænse om, at har jeg ikke fundet ham jeg skal have børn med når jeg er 32år, så bliver jeg alenemor. For børn, det skal jeg have!

Det er nemlig lige netop sådan jeg har det! Bevares, 31 år er jo ingen alder i manges øjne, men altså hvis man først lige skal tage sig sammen til at gide at date - hvorefter man skal kysse de dér 100 frøer, lære hinanden at kende, flytte sammen og "blot" være kærester i noget tid, så kan der dæleme godt hurtigt gå lang tid! :wacko:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1075

Indlægaf Planten » 11. dec 2015, 12:37

Hov! Jeg er også med her. Når jeg kommer hjem til Danmark har jeg mere tid til at være aktiv ;)
5
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 11. dec 2015, 18:34

Det er gået op for mig, at jeg pt. hverken har mentalt eller rent praktisk overskud til mandebasser pt. Desværre. Er egentlig ok med det.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 13. dec 2015, 21:00

Hvordan har jeres weekender været? Jeg har nydt singlelivet med veninder, tømmermændssøndag i sengen og kkvalitestid med min mor. Det har været dejligt :lun:
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 13. dec 2015, 21:16

I går var skøn. Fridag, med julekortskrivning, gåtur i dejligt vejr og bare hygge og afslapning.

I dag var en af de dage, der var lidt træls. Jeg har haft en kort, men meget hektisk og travl arbejdsdag af den slag, hvor jeg hele tiden havde fornemmelse af at være bagud med mine ting. Så har været røvforvirret i hovedet efter at jeg kom hjem og det krævede 11 tændte stearinlys og en stor spand julete at få styr på det igen :D
Nu har jeg arbejdet et par timer med arbejdsplan for næste år, sådan indimellem lidt debatskrivning og julekalender og nu vil jeg snart i seng. Heldigvis er der fridag i morgen :)
Senest rettet af Daine 13. dec 2015, 21:19, rettet i alt 1 gang.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 13. dec 2015, 21:17

Jeg sov ikke alene fredag :genert: Og har arbejdet i går og i dag.
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 21:21

Jeg har haft en lidt rodet weekend fordi en stor del af lørdagen gik med at køre til jobsamtale i Skagen og retur. Ellers har jeg fået sovet en hulens masse (på de forkerte tidspunkter :rulle: ). Jeg har bare været dødtræt og åbenbart haft brug for søvn
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 13. dec 2015, 22:29

Puffi skrev:Jeg sov ikke alene fredag :genert: Og har arbejdet i går og i dag.

Fortæl, fortæl! :genert:

Æv, Daine og 2SHY. Jeg håber, næste uge bliver bedre, og at jeres hoveder kommer tilbage på plads i morgen.

Jeg er blevet ramt af søndagsblues. 90'erplaylisten med diverse nostalgitrips var ikke velvalgt som godnatmusik :wacko:
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 22:49

Rapfisk skrev:

Æv, Daine og 2SHY. Jeg håber, næste uge bliver bedre, og at jeres hoveder kommer tilbage på plads i morgen.

Jeg er blevet ramt af søndagsblues. 90'erplaylisten med diverse nostalgitrips var ikke velvalgt som godnatmusik :wacko:

For mig udspringer det da helt sikkert af at jeg er ledig og mit vildeste aktivitet i løbet af en dag er at skrive ansøgninger og det kan jeg trods alt gøre stort set hvornår det skal være. Forhåbentlig kommer der et par samtaler i næste uge. Der er i hvert fald et par stykker jeg VIRKELIG gerne vil til samtale på og helst også gerne have jobbet. Fingers crossed :)
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 13. dec 2015, 22:51

Rapfisk skrev:

Jeg har snakket en lillebitte smule om ham i Tinder-tråden. Jeg aner ikke hvad det betyder eller om det skal være mere end (endnu) en nat sammen, men jeg håber. Helt allerdybest inde, så håber jeg. Jeg har crushet på ham i flere år og flirtet helt vildt med ham i perioder.

Jeg har kendt ham ca. altid, han er 5 (!!) år yngre end mig, hans søster er min veninde - men der er intet der, hun er helt cool med det - han er SÅ dejlig og har ca. alle de klassiske "rigtig mand"-egenskaber, som jeg bare slet ikke kan stå for. Han er pivfræk og jeg ville bare så meget, rigtig gerne, at han og jeg kunne blive lidt mere. Ulempen ved alle de der "rigtig mand"-egenskaber er så, at han også er enorm knudemand og svær at få i samtale. Men han ringede til mig i fredags, fordi han ville have en tjeneste, som jeg ikke kunne klare, hvor vi så sludrede lidt (fortalte bl.a. at jeg skulle ud til en (anden) veninde og se håndbold) og han ringede så igen senere på aftenen om han ikke skulle komme ud til min veninde og drikke en øl med os. Det gjorde han så og vi sad alle tre og snakkede indtil kl. halv to, hvor jeg tog hjem og hans bil så på magisk vis landede bagved min.

Han har det lidt svært for tiden (længere historie, grundene er egentlig ligegyldige) og er blevet røvrendt noget så grusomt af en gås af en kælling, men jeg VED, at der er noget mellem ham og mig. Helt 100. Problemet er så bare, om han selv tør at springe ud i lidt mere med mig eller om han lukker sig ind i sig selv og i stedet tager noget nemt "dum blondine" (undskyld, men I ved, ikk'?), hvor han ikke behøver bekymre sig og ikke risikerer at have følelser.

Men jeg ville gerne, så så SÅ meget.

EDIT: Han spurgte på et tidspunkt hvor længe, jeg havde fantaseret om det her (ham og mig i seng sammen) og jeg svarede at det i hvert fald var over et år og han svarede at det var også længe, rigtig længe, han havde tænkt på det. Bare lige for at pointere, at jeg VED, der er noget.
10
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 14. dec 2015, 08:12

Fordelen ved at skulle til tandlæge kl lidt i 8 er, at jeg nu har handlet ind, spist morgenmad og vasket op. Og om lidt skal jeg ud at gå en lang tur, inden der kommer regn/slud indover, og så skal der bare hygges i eftermiddag.

Jeg burde faktisk anskaffe mig en hund. Vi har en hunde"skov" i udkanten af byen, som åbenbart er det helt store datingområde! Jeg har lige hørt endnu en historie om nogen, der har mødt hinanden der. At det så også et store skilsmisseområde er en anden sag ...
7
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 14. dec 2015, 10:27

Daine skrev:Fordelen ved at skulle til tandlæge kl lidt i 8 er, at jeg nu har handlet ind, spist morgenmad og vasket op. Og om lidt skal jeg ud at gå en lang tur, inden der kommer regn/slud indover, og så skal der bare hygges i eftermiddag.

Jeg burde faktisk anskaffe mig en hund. Vi har en hunde"skov" i udkanten af byen, som åbenbart er det helt store datingområde! Jeg har lige hørt endnu en historie om nogen, der har mødt hinanden der. At det så også et store skilsmisseområde er en anden sag ...

Det er altså lidt sjovt :lol:
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 14. dec 2015, 10:27

Rapfisk skrev:Hvordan har jeres weekender været? Jeg har nydt singlelivet med veninder, tømmermændssøndag i sengen og kkvalitestid med min mor. Det har været dejligt :lun:

Det lyder skønt :love:

Jeg har været i Berlin med min mor, det var skidehyggeligt :lun:
4
Alt det smukkeste gør ondt.

Tilbage til "Forhold og sex"