Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 942

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 10:44

Petrix, kører pt. Dobbelt husleje hvilket koster mig mere end en iPhone om måneden - hver måned.

Så indtil ejerlejlighed er solgt, er jeg nødt til (med gammel mobil) at finde nogle dates, der kan invitere mig på noget mad :lol:
Senest rettet af IrmaPigen 28. aug 2016, 10:50, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 28. aug 2016, 10:45

De Suspekte Bryster skrev:Okay, nu har jeg også installeret det dersens Tinder og fået hjælp til brug af den fra en ven. (Tak, Mulan).

Der er nogle interessante mænd derinde, synes jeg, men hvad sker der for, at alle, jeg liker, matcher jeg med med det samme. Og jeg mener med det samme. Det skete i går aftes, hvor jeg havde haft en profil i under en halv time og det sker her nu til middagstid i dag, hvor jeg har haft profil i ca. 12 timer. Jeg har altså ikke lagt noget billede op endnu...

Man kan få apps, der swiper automatisk, x antal ad gangen. Måske kan man også sætte dem til at swipe nye profiler?
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 28. aug 2016, 10:51

Jeg har lige liket én, som jeg ikke har matchet med... endnu?... I'm officially intrigued :lol2:
1
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 118

Indlægaf Petrix » 28. aug 2016, 10:52

IrmaPigen skrev:Petrix, kører pt. Dobbelt husleje hvilket koster mig mere end en iPhone om måneden. Så er derfor nødt til at finde nogle dates, der kan invitere mig på noget mad :lol:

Det burde ikke være noget problem. Der er et rimeligt udvalg på dét dér Tinder.
Og nu har du jo 2 elskovsreder, så det er bare med at gå til den :slem:
1
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 10:54

Hvorfor får jeg profiler frem, der er over 500 km væk, når jeg har sat grænsen til 80 km. - anyone?
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 10:55

Petrix skrev:
IrmaPigen skrev:Petrix, kører pt. Dobbelt husleje hvilket koster mig mere end en iPhone om måneden. Så er derfor nødt til at finde nogle dates, der kan invitere mig på noget mad :lol:

Ja, altså der ligger da i hvert fald en luftmadras, en pumpe og en sovepose i ejerlejligheden. Skideromantisk :lol:
1
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 118

Indlægaf Petrix » 28. aug 2016, 10:59

IrmaPigen skrev:
Petrix skrev:

Ja, altså der ligger da i hvert fald en luftmadras, en pumpe og en sovepose i ejerlejligheden. Skideromantisk :lol:

Så føler man sig da bare som en på 20 igen :savl:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 28. aug 2016, 11:03

IrmaPigen skrev:Hvorfor får jeg profiler frem, der er over 500 km væk, når jeg har sat grænsen til 80 km. - anyone?

Jeg forstår det heller ikke, men jeg tror, det nogle gange handler om, at de har flyttet sig, siden Tinder lavede listen.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 11:11

Rapfisk skrev:
IrmaPigen skrev:Hvorfor får jeg profiler frem, der er over 500 km væk, når jeg har sat grænsen til 80 km. - anyone?

Jeg forstår det heller ikke, men jeg tror, det nogle gange handler om, at de har flyttet sig, siden Tinder lavede listen.

Hm....500 km. på et par timer?

Tja, man kan jo sidde på et fly. But still. Troede Tinder viste hvem der var inden for radius lige nu og her.
0
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 28. aug 2016, 15:23

Rapfisk skrev:

Jeg tænker, om det måske kan være nogen, som har købt en prof. Tinder? De må jo have nogle ekstra benefits, - kan være, at det er en af dem?
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 28. aug 2016, 15:29

Q-beben skrev:
Rapfisk skrev:

Jeg tænker, om det måske kan være nogen, som har købt en prof. Tinder? De må jo have nogle ekstra benefits, - kan være, at det er en af dem?

Eller de er på ferie i området
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5749

Re: Singletråcden

Indlægaf Animi » 28. aug 2016, 15:30

IrmaPigen skrev:I øvrigt skræmmende at der næsten altid er FB venne match. Og jeg har ikke engang særlig mange FB venner.

Det der fælles venner på Tinder fungerer ikke ordentlig og er helt forkert - det fandt jeg ud af da jeg stødte på min ex's profil derinde, og der stod vi havde 15 fælles venner. Vi har så overhovedet ingen fælles venner på facebook :lol2:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 28. aug 2016, 15:35

Står der så ikke et 2-tal, der indikerer, det er i 2. led
3
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 28. aug 2016, 15:35

Jeg valgte i sidste weekend at gå fra min kæreste igennem 1,5 år. Vi var havnet i en situation, som vi bare ikke kunne løse pga. hans stædighed (= min version) - og der har også været alt for mange magtkampe, som tærede på lysten til at være sammen. Vi skiltes uden noget drama.

Han har så alligevel bidt sin stædighed i sig og har hver dag siden da kommet med forskellige bud på, hvordan vi kunne løse problemet og fjerne de der magtkampe. Jeg har hver gang afvist ham, men som dagene er gået, har jeg opdaget, at jeg savner ham mere og mere, og at det helt ind til knoglerne føles forkert at slippe ham.

Så ja, nu var vi sammen i går, hvor vi fandt en løsning på vores konkrete problem og fik diskuteret, hvordan vi kan undgå de der magtkampe. Vi er begge to helt skræmte over, at det kunne gå så galt...

Godt, at han var så vedholdende...

Så jeg forlader singlegruppen igen :)
16
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1096

Indlægaf Planten » 28. aug 2016, 15:56

Lige med hensyn til tinder - som den selvbestaltede tinder ekspert, jeg er, kan jeg bekræfte dikus' kommentar, med at nogle gange er vennerne i andet led, altså at man har fælles venners venner. Derudover - dem, der har købt tinder, kan vælge at søge andre steder, end de befinder sig. Jeg har fx, da jeg boede i Norge, skrevet med en britte, som søgte i Nordnorge, fordi han gerne ville flytte dertil. Så kommer de ind i ens søgegruppe, hvis man søger fx 80 km væk, og matcher man, får man den rigtig afstand.
2

Tilbage til "Forhold og sex"