Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 28. aug 2016, 16:01

Dikus skrev:Står der så ikke et 2-tal, der indikerer, det er i 2. led

Hm, det har jeg ikke lagt mærke til. Det må jeg lige tjekke :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 28. aug 2016, 16:03

Ja, der står ganske rigtig et 2-tal over vennerne. Det er egentlig mærkeligt at jeg ikke har tænkt over det før.
Også lidt spøjst, nu at vise venner i andet led - hvad skal jeg dog bruge det til? :lol2:
Senest rettet af Animi 28. aug 2016, 16:05, rettet i alt 1 gang.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 28. aug 2016, 16:04

Shit.. Jeg har fået to beskeder på Tinder.. Er ikke rigtig klar til det for er ikke afklaret med, hvad jeg søger..

Kan de se, når jeg har læst deres besked? Og hvornår jeg sidst var inde på Tinder?
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 28. aug 2016, 16:05

De Suspekte Bryster skrev:Shit.. Jeg har fået to beskeder på Tinder.. Er ikke rigtig klar til det for er ikke afklaret med, hvad jeg søger..

Kan de se, når jeg har læst deres besked? Og hvornår jeg sidst var inde på Tinder?

Og jeg gætter på at den røde cirkel betyder at de er online og på Tinder lige nu?

:panik:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4299

Indlægaf Rapfisk » 28. aug 2016, 16:36

De Suspekte Bryster skrev:
De Suspekte Bryster skrev:Shit.. Jeg har fået to beskeder på Tinder.. Er ikke rigtig klar til det for er ikke afklaret med, hvad jeg søger..

Og jeg gætter på at den røde cirkel betyder at de er online og på Tinder lige nu?

:panik:

Jeg mener ikke, man kan se det. Det kan man i hvert fald ikke på min app.

Den røde ring er bare, at det er ulæste beskeder.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 767

Indlægaf Lys » 28. aug 2016, 16:43

Træk vejret helt ned i maven. Det er selvfølgelig helt fair (og god stil) at have en ambition om at svare på alting og have et klart svar på, hvad man søger, men det er altså langt fra alle, der agerer sådan. Så der er altså ikke nogen, der dør af, hvis du ikke svarer. Og lur mig om en af beskederne ikke blot er "Hej" eller noget i den stil (her er også forskellige meninger om, hvorvidt dette rent faktisk tæller som en besked ;)
3
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1200

Indlægaf Muspel » 28. aug 2016, 17:59

IrmaPigen skrev:Hvorfor får jeg profiler frem, der er over 500 km væk, når jeg har sat grænsen til 80 km. - anyone?

Jeg tror nok, at hvis de har liket dig, så kommer de frem alligevel.
0
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 28. aug 2016, 18:15

Har lige haft besøg af en gammel veninde.
Havde ikke lige set det komme, men det endte op med lidt mere end bare en kop kaffe.
En utrolig rar følelse og så alligevel ikke.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 767

Indlægaf Lys » 28. aug 2016, 18:17

Jeg har været på ferie et par uger - skøn sol og varme, masser af kultur, historie og søde mennesker (kan anbefale grupperejser, hvis man mangler rejsemakkere og ikke har lyst til at rejse alene-alene). Og så lidt tid på langs helt alene på en solseng med et par gode bøger. Helt perfekt!

Lige inden jeg rejste, matchede jeg med en umiddelbart sød og sjov mand på Tinder. Jeg har genoptaget dialogen efter jeg kom hjem, men har været syg, så har ikke orket så meget. Men han er stadig på, og jeg er stadig positiv. Der er så vildt langt mellem snapsene, så nu hvor jeg endelig tror, at jeg er stødt på en, tør jeg næsten slet ikke møde ham af frygt for at det slet ikke er interessant i virkeligheden...
2
Brugeravatar
Culpøs
Kort karma: 20
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 176

Indlægaf Culpøs » 28. aug 2016, 18:18

Wow wow wow! Jeg er lige blevet inviteret ud på én date - Tinder er overraskende effektivt!
6
Pacta Sunt Servanda :whip:
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 28. aug 2016, 18:34

Sophaya skrev:Jeg skal til fest i aften, og jeg tror faktisk ikke der kommer en eneste singlemand. :rulle:

Sådan en fest var jeg til igår....bryllup sammen med en masse 'lykkelige' par - ihvertfald indtil sprutten kom ind.
Og al deres snak om deres børn :fløjt: behøves jeg at skrive at jeg er single og har ikke nogen børn og var ældre end de fleste af deres venner :lol:
1
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 28. aug 2016, 18:46

Rapfisk skrev:
IrmaPigen skrev:Hvorfor får jeg profiler frem, der er over 500 km væk, når jeg har sat grænsen til 80 km. - anyone?

Jeg forstår det heller ikke, men jeg tror, det nogle gange handler om, at de har flyttet sig, siden Tinder lavede listen.

Jeg logger ud engang imellem og logger ind - så kommer de 'normale' km på :)
0
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1561

Indlægaf Bad Samaritan » 28. aug 2016, 19:13

englishchannel skrev:Til dem, der ikke forstår hvad jeg hentyder til, er The Red Pill en seksuel strategi (kalder de det selv)/datingfilosofi. Det handler grundlæggende om, at alle kvinder kun vil date alphahanner og "højstatusmænd" og at 20% af alle mændene derfor får 80% af kvinderne. Og at alle kvinder er drevne af "tingles" (følelser/liderlighed), og derfor konsekvent vælger de forkerte mænd, indtil de "bliver gamle" (dvs. fylder 30) og slår sig til tåls med en uattraktiv betahan.

Jeg skal lige være med... De dér typer, anser de sig selv for at være alfahanner eller betahanner? Altså, hoverer eller whiner de? Og hvor kommer den røde pille ind i billedet? Er det evt. én de kan æde, så man slipper for at høre på det crap?
3
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 28. aug 2016, 19:32

Nu I skriver om at være den eneste single til en parfest - oplever nogle af jer, som jeg, at mænd, som er i forhold, på en måde tror, at det er okay at "gå" efter jer? Jeg oplever nogle gange, at blive komplimenteret, lagt an på og sågar en gang forsøgt kysset på. Og det er da fint med opmærksomhed. Men det virker til at mændene tror, at man bare synes, det er fint? Og det synes jeg så ikke.
2
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 28. aug 2016, 19:32

Dikus skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg er umådelig irriteret i øjeblikket.

Første date meget længe, og så er gutten en der nærmest laver strudsen på mig......det er bare sådan noget, der generelt ødelægger min lyst til at date.

Jeg kan simpelt hen ikke fatte, hvad det er der gør mænd ude af stand til at komme med en ærlig udmelding efter en date ala "det var meget hyggeligt, men du er ikke lige min type". Jeg begriber det simpelt hen ikke. Vi taler om voksne mennesker, der ikke har minimum af respekt og almindelig omtanke for andre mennesker.

Ved de, du har det sådan, før I mødes?

Jeg har tænkt en del over din kommentar. Og jeg er nået til den konklusion, at det ikke burde ikke være nødvendigt. Når et andet menneske bruger et par timer på en, er det åbenlyst at der ønskes en status på, om man skal gøre det igen.

Jeg har spurgt manden, om han har lyst til at ses igen. Det kan han her 5 dage efter stadig ikke svare på. Jeg har fået det svar at han er tidspresset, og at han måske vender tilbage, men han kan ikke love det. Total fesent svar - og det er ikke godt nok til mig.
3

Tilbage til "Forhold og sex"