Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 475
Likede indlæg: 8438

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 30. aug 2016, 16:29

Jeg er begyndt at crushe lidt på en mand. Det er lidt fjollet egentlig, for jeg kender ham ikke og har aldrig mødt ham, men han er leder for noget frivilligt arbejde jeg overvejer at søge, og derigennem fandt jeg ham på de sociale medier hvor han er meget aktiv. Og det er så ud fra det han skriver og lægger op, at jeg synes han virker ret sød :lol2: Ret fjollet, men også lidt hyggeligt egentligt, og dejligt at vide at jeg trods alt kan finde interesse for andre mænd, ift alt det jeg lige har gennemgået med min eks.

Jeg er egentlig også overraskende hurtigt kommet over alt det med min eks. Jo, jeg kan stadigvæk blive lidt trist når jeg tænker over det, men overordnet set er jeg glad igen og føler at jeg bare skal videre. Jeg tror det var godt at jeg havde de her fjorten dage hvor jeg bare gav mig selv lov til at græde og sørge og bare have det ad helvedes til, uden at lukke det inde. Jeg tror at det har gjort at jeg har fået det ud af systemet og nu kan se fremad.
Jeg glæder mig også til at starte på studie igen og nyt job og bare få lidt mere struktur på hverdagen :)
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2254

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 16:47

Okay. Han var lige så sød, som han er på skrift. Men... Ih. Han har simpelthen så feminine bevægelser og mimik og udtale. I ved godt hvad jeg mener, ikke?

Han sagde, da han gik at "vi jo skrives ved - gør vi ikke?" Og jo, det gør vi bestemt. Jeg vil også gerne se ham igen, jeg ved bare ikke om jeg kan abstrahere fra det feminine - kan jeg tænde på en mand, der er så "blød" i sine bevægelser? Ej, jeg lyder frygtelig, nu bliver jeg helt ked af det :mellow:
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 670
Likede indlæg: 5554

Indlægaf Rapfisk » 30. aug 2016, 16:56

Puffi skrev:Okay. Han var lige så sød, som han er på skrift. Men... Ih. Han har simpelthen så feminine bevægelser og mimik og udtale. I ved godt hvad jeg mener, ikke?

Han sagde, da han gik at "vi jo skrives ved - gør vi ikke?" Og jo, det gør vi bestemt. Jeg vil også gerne se ham igen, jeg ved bare ikke om jeg kan abstrahere fra det feminine - kan jeg tænde på en mand, der er så "blød" i sine bevægelser? Ej, jeg lyder frygtelig, nu bliver jeg helt ked af det :mellow:

Det lyder bestemt som om, der er basis for en date mere. Kærlighed er som bekendt blind, og jeg har oplevet at blive meget forelsket i mænd, jeg først slet ikke kunne se mig selv med pga. bestemte træk eller et ydre. Hvis du godt kan lide ham på så mange andre planer, skylder du dig selv at lære ham bedre at kende (hvilket det også lader til, du har tænkt dig).
4
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 17:05

Nå, jeg snappede ham lige, "du er sød" på en selfie. Får en snap tilbage med at jeg også var sød at snakke med :nerve: :ticks:
0
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 30. aug 2016, 17:09

Puffi skrev:Nå, jeg snappede ham lige, "du er sød" på en selfie. Får en snap tilbage med at jeg også var sød at snakke med :nerve: :ticks:

Så føler man sig lige friendzoned :wacko:

Ikke, at det nødvendigvis var intentionen. Måske ville han bare gerne skrive noget andet end dig og noget andet end "i lige måde".
1
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 17:17

Jeg tror bare, jeg venter på, han skriver :lol2: :tie:
3
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 164
Likede indlæg: 2963

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 17:33

Rapfisk skrev:
Puffi skrev:Okay. Han var lige så sød, som han er på skrift. Men... Ih. Han har simpelthen så feminine bevægelser og mimik og udtale. I ved godt hvad jeg mener, ikke?

Det lyder bestemt som om, der er basis for en date mere. Kærlighed er som bekendt blind, og jeg har oplevet at blive meget forelsket i mænd, jeg først slet ikke kunne se mig selv med pga. bestemte træk eller et ydre. Hvis du godt kan lide ham på så mange andre planer, skylder du dig selv at lære ham bedre at kende (hvilket det også lader til, du har tænkt dig).

Det her. Nogle gange kan man sagtens ende med at tænde på nogen, selvom man ikke var helt solgt fra starten. Giv ham chancen. :)
4
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 30. aug 2016, 17:43

ManicNinja skrev:
Planten skrev:Nu I skriver om at være den eneste single til en parfest - oplever nogle af jer, som jeg, at mænd, som er i forhold, på en måde tror, at det er okay at "gå" efter jer? Jeg oplever nogle gange, at blive komplimenteret, lagt an på og sågar en gang forsøgt kysset på. Og det er da fint med opmærksomhed. Men det virker til at mændene tror, at man bare synes, det er fint? Og det synes jeg så ikke.

I høj grad!
En overgang var den nærmest sikker ved hver eneste fest, jeg gik til, hvor der var alle de hersens monogame par, hvor mindst den ene var i panik ved tanken om aldrig at skulle kneppe med andre end den anden halvdel nogensinde igen. Jeg mistede ret meget lysten til at gå til fest ... Hver gang var der en eller anden optaget og sært desperat stodder, der lagde åbenlyst an på mig, Når jeg så meget tydeligt sagde fra og "nej tak" og somme tider "er det i øvrigt ikke også din kone, der sidder dérovre?", var den nærmest så sikker som regn i løbet af en dansk sommer: "Jamen, vi har et åbent forhold!" :gisp:

Mig i røven, altså! Det handlede tydeligvis ikke om mine behov eller ønsker på nogen måde. Eller de her gutter kunne i hvert fald åbenbart ikke forestille sig, at jeg ikke bare var skidesmigret og taknemmelig over, at netop de gerne ville stikke pikken op i mig. :badr:
Hvorfor er det i øvrigt aldrig lækre mænd, der gør sådan? Har nu og da overvejet, om det er, fordi lækkerhed går af én, i samme øjeblik man opfører sig sådan. Eller ...

Nåmmen ...Jeg udviklede i den periode et svar, der lød: "Hør her - JEG er i et meget LUKKET forhold. Med mig selv". Jeg brugte det helt seriøst flere gange. Christ!

Jeg ville have taget ham i hånden og gået over til konen og sige: din mand siger i har et åbent forhold, så nu går vi en tur :D
Måske forholdet ikke er så åbent alligevel :lol:
3
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 17:49

Her går det i øvrigt stadig forrygende, i hvert fald på datingfronten. Afrikamanden kom ud til mig i går aftes for at lege sygepasser. Jeg ligner mildest talt en ulykke, blandt andet hoster jeg så voldsomt, at et blodkar i mit højre øje er bristet - halvdelen af mit øje er blodrødt! Han så helt forfærdet ud, da jeg åbnede døren og udbrød, "ej, jamen søde lille skat dog!" og så blev jeg ellers lagt i solid krammelås resten af aftenen og natten. :D
15
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 30. aug 2016, 18:07

DenSyngendeLussing skrev:Her går det i øvrigt stadig forrygende, i hvert fald på datingfronten. Afrikamanden kom ud til mig i går aftes for at lege sygepasser. Jeg ligner mildest talt en ulykke, blandt andet hoster jeg så voldsomt, at et blodkar i mit højre øje er bristet - halvdelen af mit øje er blodrødt! Han så helt forfærdet ud, da jeg åbnede døren og udbrød, "ej, jamen søde lille skat dog!" og så blev jeg ellers lagt i solid krammelås resten af aftenen og natten. :D

Hvor er det dejligt at læse om :lun:

Hvor meget er Afrikamanden i Afrika?
0
IrmaPigen
Kort karma: 156
Likede indlæg: 1670

Indlægaf IrmaPigen » 30. aug 2016, 18:14

DenSyngendeLussing skrev:Her går det i øvrigt stadig forrygende, i hvert fald på datingfronten. Afrikamanden kom ud til mig i går aftes for at lege sygepasser. Jeg ligner mildest talt en ulykke, blandt andet hoster jeg så voldsomt, at et blodkar i mit højre øje er bristet - halvdelen af mit øje er blodrødt! Han så helt forfærdet ud, da jeg åbnede døren og udbrød, "ej, jamen søde lille skat dog!" og så blev jeg ellers lagt i solid krammelås resten af aftenen og natten. :D

Pas på dig selv, ikk. Husk HIV er ret almindeligt i Afrika. Just saying.
0
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 18:20

IrmaPigen skrev:

Wtf?! :stoned:
20
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 18:23

Rapfisk skrev:

Hvor er det dejligt at læse om :lun:

Hvor meget er Afrikamanden i Afrika?

Lige nu er han det slet ikke. Han har været i Danmark de sidste syv måneder på grund af en overrevet akillessene, og i øjeblikket er der ingenting i Afrika, der venter på ham. Men vi nåede at skrive sammen på Tinder nogle uger, før vi rent faktisk mødtes, fordi jeg var på ferie. Her nævnte han et par dage før vi mødtes, at han egentlig var i gang med at oprette sin egen business dernede, men at han faktisk stod og var lidt i vildrede, fordi "der var dukket en kvinde op, som måske godt kunne stikke en kæp i hjulet, hvis hun viste sig at være lige så spændende i virkeligheden."

Vi har dog ikke ligefrem snakket så meget om den slags endnu, fordi det hele er så nyt. Jeg vil egentlig nok gerne bare se, hvad det udvikler sig til, og jeg tror bestemt, han har det på samme måde. Men det er nok noget, han tænker lidt på, for da vi spiste morgenmad forleden spurgte han mig, hvornår det egentlig er, jeg er færdig med min uddannelse. Da jeg svarede februar, sagde han, "nå, det er der jo faktisk ikke så længe til! Så kan du da sagtens tage til Afrika og sidde lidt med en drink i hånden!" :)
9
Wunder8
Kort karma: 54
Likede indlæg: 517

Indlægaf Wunder8 » 30. aug 2016, 18:24

IrmaPigen skrev:Ej, okay......har du lyst til at ses igen? Ja eller nej.

Det er ikke rocketscience, vel! Det er et spørgsmål en mand i fyrrerne burde kunne svare på så let som at klø sig selv i røven (eller nosserne)

Ja, det burde han. Men det er der virkeligt mange, der ikke kan, og det kan man desværre ikke lave om på. Det er røv og nøgler, enig. Men mit datingliv blev faktisk lidt nemmere, da jeg begyndte at acceptere, at det er nogens måde at kommunikere på - også selvom, jeg personligt finder det tåbeligt.
5
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 18:25

IrmaPigen skrev:

Haha, ja, okay, det skal jeg nok, mor. :stoned:
0

Tilbage til "Forhold og sex"