Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1461

Re: Singletråden

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 17:33

Rapfisk skrev:
Puffi skrev:Okay. Han var lige så sød, som han er på skrift. Men... Ih. Han har simpelthen så feminine bevægelser og mimik og udtale. I ved godt hvad jeg mener, ikke?

Han sagde, da han gik at "vi jo skrives ved - gør vi ikke?" Og jo, det gør vi bestemt. Jeg vil også gerne se ham igen, jeg ved bare ikke om jeg kan abstrahere fra det feminine - kan jeg tænde på en mand, der er så "blød" i sine bevægelser? Ej, jeg lyder frygtelig, nu bliver jeg helt ked af det :mellow:

Det lyder bestemt som om, der er basis for en date mere. Kærlighed er som bekendt blind, og jeg har oplevet at blive meget forelsket i mænd, jeg først slet ikke kunne se mig selv med pga. bestemte træk eller et ydre. Hvis du godt kan lide ham på så mange andre planer, skylder du dig selv at lære ham bedre at kende (hvilket det også lader til, du har tænkt dig).

Det her. Nogle gange kan man sagtens ende med at tænde på nogen, selvom man ikke var helt solgt fra starten. Giv ham chancen. :)
4
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 30. aug 2016, 17:43

ManicNinja skrev:
Planten skrev:Nu I skriver om at være den eneste single til en parfest - oplever nogle af jer, som jeg, at mænd, som er i forhold, på en måde tror, at det er okay at "gå" efter jer? Jeg oplever nogle gange, at blive komplimenteret, lagt an på og sågar en gang forsøgt kysset på. Og det er da fint med opmærksomhed. Men det virker til at mændene tror, at man bare synes, det er fint? Og det synes jeg så ikke.

I høj grad!
En overgang var den nærmest sikker ved hver eneste fest, jeg gik til, hvor der var alle de hersens monogame par, hvor mindst den ene var i panik ved tanken om aldrig at skulle kneppe med andre end den anden halvdel nogensinde igen. Jeg mistede ret meget lysten til at gå til fest ... Hver gang var der en eller anden optaget og sært desperat stodder, der lagde åbenlyst an på mig, Når jeg så meget tydeligt sagde fra og "nej tak" og somme tider "er det i øvrigt ikke også din kone, der sidder dérovre?", var den nærmest så sikker som regn i løbet af en dansk sommer: "Jamen, vi har et åbent forhold!" :gisp:

Mig i røven, altså! Det handlede tydeligvis ikke om mine behov eller ønsker på nogen måde. Eller de her gutter kunne i hvert fald åbenbart ikke forestille sig, at jeg ikke bare var skidesmigret og taknemmelig over, at netop de gerne ville stikke pikken op i mig. :badr:
Hvorfor er det i øvrigt aldrig lækre mænd, der gør sådan? Har nu og da overvejet, om det er, fordi lækkerhed går af én, i samme øjeblik man opfører sig sådan. Eller ...

Nåmmen ...Jeg udviklede i den periode et svar, der lød: "Hør her - JEG er i et meget LUKKET forhold. Med mig selv". Jeg brugte det helt seriøst flere gange. Christ!

Jeg ville have taget ham i hånden og gået over til konen og sige: din mand siger i har et åbent forhold, så nu går vi en tur :D
Måske forholdet ikke er så åbent alligevel :lol:
3
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 17:49

Her går det i øvrigt stadig forrygende, i hvert fald på datingfronten. Afrikamanden kom ud til mig i går aftes for at lege sygepasser. Jeg ligner mildest talt en ulykke, blandt andet hoster jeg så voldsomt, at et blodkar i mit højre øje er bristet - halvdelen af mit øje er blodrødt! Han så helt forfærdet ud, da jeg åbnede døren og udbrød, "ej, jamen søde lille skat dog!" og så blev jeg ellers lagt i solid krammelås resten af aftenen og natten. :D
15
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 30. aug 2016, 18:07

DenSyngendeLussing skrev:Her går det i øvrigt stadig forrygende, i hvert fald på datingfronten. Afrikamanden kom ud til mig i går aftes for at lege sygepasser. Jeg ligner mildest talt en ulykke, blandt andet hoster jeg så voldsomt, at et blodkar i mit højre øje er bristet - halvdelen af mit øje er blodrødt! Han så helt forfærdet ud, da jeg åbnede døren og udbrød, "ej, jamen søde lille skat dog!" og så blev jeg ellers lagt i solid krammelås resten af aftenen og natten. :D

Hvor er det dejligt at læse om :lun:

Hvor meget er Afrikamanden i Afrika?
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 30. aug 2016, 18:14

DenSyngendeLussing skrev:Her går det i øvrigt stadig forrygende, i hvert fald på datingfronten. Afrikamanden kom ud til mig i går aftes for at lege sygepasser. Jeg ligner mildest talt en ulykke, blandt andet hoster jeg så voldsomt, at et blodkar i mit højre øje er bristet - halvdelen af mit øje er blodrødt! Han så helt forfærdet ud, da jeg åbnede døren og udbrød, "ej, jamen søde lille skat dog!" og så blev jeg ellers lagt i solid krammelås resten af aftenen og natten. :D

Pas på dig selv, ikk. Husk HIV er ret almindeligt i Afrika. Just saying.
0
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 18:20

IrmaPigen skrev:

Wtf?! :stoned:
20
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 18:23

Rapfisk skrev:

Hvor er det dejligt at læse om :lun:

Hvor meget er Afrikamanden i Afrika?

Lige nu er han det slet ikke. Han har været i Danmark de sidste syv måneder på grund af en overrevet akillessene, og i øjeblikket er der ingenting i Afrika, der venter på ham. Men vi nåede at skrive sammen på Tinder nogle uger, før vi rent faktisk mødtes, fordi jeg var på ferie. Her nævnte han et par dage før vi mødtes, at han egentlig var i gang med at oprette sin egen business dernede, men at han faktisk stod og var lidt i vildrede, fordi "der var dukket en kvinde op, som måske godt kunne stikke en kæp i hjulet, hvis hun viste sig at være lige så spændende i virkeligheden."

Vi har dog ikke ligefrem snakket så meget om den slags endnu, fordi det hele er så nyt. Jeg vil egentlig nok gerne bare se, hvad det udvikler sig til, og jeg tror bestemt, han har det på samme måde. Men det er nok noget, han tænker lidt på, for da vi spiste morgenmad forleden spurgte han mig, hvornår det egentlig er, jeg er færdig med min uddannelse. Da jeg svarede februar, sagde han, "nå, det er der jo faktisk ikke så længe til! Så kan du da sagtens tage til Afrika og sidde lidt med en drink i hånden!" :)
9
Wunder8
Kort karma: 33
Likede indlæg: 363

Indlægaf Wunder8 » 30. aug 2016, 18:24

IrmaPigen skrev:Ej, okay......har du lyst til at ses igen? Ja eller nej.

Det er ikke rocketscience, vel! Det er et spørgsmål en mand i fyrrerne burde kunne svare på så let som at klø sig selv i røven (eller nosserne)

Ja, det burde han. Men det er der virkeligt mange, der ikke kan, og det kan man desværre ikke lave om på. Det er røv og nøgler, enig. Men mit datingliv blev faktisk lidt nemmere, da jeg begyndte at acceptere, at det er nogens måde at kommunikere på - også selvom, jeg personligt finder det tåbeligt.
5
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 18:25

IrmaPigen skrev:

Haha, ja, okay, det skal jeg nok, mor. :stoned:
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 18:31

Men vi joker meget om, at jeg da nemt kunne blive den nye Blixen (jeg læser til journalist) og så kunne han være min Denys Finch Hatton. Så dør jeg i øvrigt nok ikke af HIV, men snarere syfilis!
13
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 30. aug 2016, 18:56

@Marioneta: Jeg ved godt at du gentagne gange skriver at det ikke har noget med den specifikke pædagog at gøre men - det lyder det altså unægtelig som om det har. Der er intet logisk eller forklarligt over besættelser af personer af det modsatte køn, så der er ingen grund til at forsøge at forklare dit behov; jeg lider desværre selv af en for tiden. Ville han have haft mig er jeg ikke engang sikker på at jeg ville have ham, men det ville han ikke og nu har jeg, mere eller mindre dagligt, haft ham i tankerne de sidste to måneder. Jeg VED godt at den absolut mest effektive løsning er at lukke ned hver gang tanken om ham melder sig, men det er jo så hyggeligt at gå og dagdrømme lidt :rulle:. Så fantastisk var han sgu heller ikke, men på to måneder er der ingen grænser for hvad ens fantasi kan digte af lækre oplevelser og dejlig personlighed.

Derudover så må jeg indrømme at hele ideen om at man skal sige ja til hvad som helst, uanset om man er tiltrukket eller ej, fordi "man jo er single og søgende" forekommer ekstremt langt ude. Et menneske kan have alle mulige grunde til ikke at være interesseret i en anden person, (især) uden at kende vedkommende til bunds; du har listet dem op som du mener pædagogen kunne have, hvorefter du efterfølgende afviser dem alle som værende urimelige og derfor konkluderer at han (og andre der ikke har været interesseret i dig) må være nogle overfladiske paphoveder. At du har gjort præcis det samme mod en mand der kontaktede dig er derimod helt i orden, du havde jo en valid grund....

At mene at man på den måde har ret til at dømme hvad der er en god hhv dårlig afvisningsgrund for andre virker ærlig talt ikke specielt sympatisk. Jeg skriver ikke dette for at slå dig oven i hovedet (den del virker det som om du har rigelig godt styr på selv), men i håb om at få dig til at se hvor desperat dit forsvar for stadig at have pædagogen i tankerne, fremstår.

Mht overvægt: Du vil formentlig, rent fysisk, appellere til en bredere skare af mænd hvis du taber dig, men det er ingen garanti for noget som helst. Der er masse af tykke mennesker som uden problemer finder sex og partnere og der er masser af tynde mennesker som ikke gør. Som en anden nævner, virker det som om du har udset dig din overvægt som årsagen til alverdens datingproblemer men ironisk nok har du samtidig ingen intentioner om at gøre noget ved det. Du er dermed "tvunget" til at befinde dig i den her konstante følelse af utilstrækkelighed.

Jeg skriver vitterlig ikke det her for at være hård ved dig. Men herinde fremstår det som om du fokuserer enormt meget på alt det der ikke lykkes; jeg håber sådan at det skyldes at du først og fremmest bruger debatten til at læsse af og ikke at det er sådan du konstant ser dit liv ude i virkeligheden.
11
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 30. aug 2016, 19:11

DenSyngendeLussing skrev:Men vi joker meget om, at jeg da nemt kunne blive den nye Blixen (jeg læser til journalist) og så kunne han være min Denys Finch Hatton. Så dør jeg i øvrigt nok ikke af HIV, men snarere syfilis!

Gud hvor er det skønt, som du lyder overskudsagtig og glad - og tager tingene ovenfra og ned. Især det sidste er da en konge bemærkning - Irmapige, du mener det nok godt, men for hunnan, hvor var den HIV-advarsel dog bare helt skævt orkestreret her.

Godt at intet som bekendt kan skade en nyforelskets humør! :gogo: :D
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 30. aug 2016, 19:44

Helt overordnet tror jeg, at der er mange tilfældigheder i det om, hvem der får en kæreste. Når jeg ser på min omgangskreds er de gifte introverte, ekstroverte, tykke, tynde, syge, raske, rige, fattige og så videre. Det samme er singlerne. Jeg tror af samme årsag også, at der er ret lidt, man selv kan gøre. Måske kan man tiltrække andre ved at være åben og oprigtigt interesseret i de mænd, man møder, men der er stadig en masse ubekendte.
9
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
*smb*
Kort karma: 1
Likede indlæg: 16

Indlægaf *smb* » 30. aug 2016, 19:45

Hopper lige ind for en kort bemærkning

Marioneta - du siger du ikke vil tabe dig for at få en kæreste, fordi du siger hvad så hvis de går hvis du tager på igen..
Samtidigt sige du at du er ked af at veje for meget..
Du skal ikke tabe dig for at få en kæreste, du skal da gøre det hvis det noget du ked af..
Jeg ved godt det ikke er nemt og bare sådan lige, jeg har selv vejet 50kg mere end jeg gør nu så jeg ved udmærket det ikke bare sådan lige... jeg datede også da jeg var 20 kg tungere end nu.. dengang jeg fandt min kæreste havde jeg det også sådan at hvad nu hvis jeg tager på og han skrider, men jeg ved hvor ked af det jeg var da jeg var større så jeg gør hvad jeg kan for at holde vægten for mig, ikke for ham.. han har sagt han sikkert dårligt ville se det hvis jeg tog 10kg på, men det ville jeg og det ville jeg have det skidt med, derfor vil jeg ikke tage på igen, ikke pga ham.. hvis jeg havde det bedre hvis jeg var tykkere så var jeg det og så måtte en kæreste tage mig som jeg var fordi jeg var tilfreds.
Hvordan jeg var da jeg var større og nu er da stadig den samme, omend jeg faktisk er gladere for mig selv nu.. det har intet med min kæreste at gøre, jeg har det bare bedre med mig selv og det skinner nok også igennem...

Pointen er bare hvis du vil være gladere hvis du taber dig fordi du ikke er tilfreds nu, så det da derfor du skal gøre det og ikke lade være fordi en mand skal kunne lide dig som du er nu... hvis du selv synes du stang lækker så vil det jo skinne igennem og det jo uanset hvad du vejer :)
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 30. aug 2016, 19:47

Rapfisk skrev:Helt overordnet tror jeg, at der er mange tilfældigheder i det om, hvem der får en kæreste. Når jeg ser på min omgangskreds er de gifte introverte, ekstroverte, tykke, tynde, syge, raske, rige, fattige og så videre. Det samme er singlerne. Jeg tror af samme årsag også, at der er ret lidt, man selv kan gøre. Måske kan man tiltrække andre ved at være åben og oprigtigt interesseret i de mænd, man møder, men der er stadig en masse ubekendte.

Det tror jeg også. Nogle gange handler det altså også bare om held - at ramle ind i den rigtige, på det rigtige tidspunkt. Selvfølgelig kan man øge sine odds ved at date aktivt og være opmærksom på eventuelt uheldige handlemønstre, men i sidste ende er der jo altså et par planeter, der også skal stå på række.
6

Tilbage til "Forhold og sex"