Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 1. sep 2016, 20:15

malou_43 skrev:Men der kan virkelig godt ryge et "vi ses/vi snakkes ved" ud af munden, fordi det simpelthen er så indgroet i en. Og jeg vil egentlig ikke have det skidt med det, hvis jeg bare melder relativt hurtigt ud, at jeg ikke vil ses igen

jeg vil heller ikke blive sur, hvis min date siger "vi ses", fordi jeg er så udmærket klar over, at det er, hvad det er :gogo:

Det kan da ryge ud af munden på os alle.
Men jeg syntes bare det skar lidt i øjnene at Mogo skrev
at "Vi skrives/snakkes" = vi ses ikke igen
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 1. sep 2016, 20:19

Men i virkeligheden siger det jo lidt om, hvorfor vi alle nu og da render rundt og bliver skuffede, helt generelt og ikke kun i denne sammenhæng - vi opfatter det sagte og skrevne forskelligt.
7
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 1. sep 2016, 20:21

MOGA skrev:Men i virkeligheden siger det jo lidt om, hvorfor vi alle nu og da render rundt og bliver skuffede, helt generelt og ikke kun i denne sammenhæng - vi opfatter det sagte og skrevne forskelligt.

Lige præcis :gogo:
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Skovtrold
Kort karma: 2
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 35

Indlægaf Skovtrold » 2. sep 2016, 10:30

Skovtrold skrev:Jeg har hentet Tinder-appen og tænkt, at nu skulle den have en chance.

Jeg har fået en del matches og især en skilte sig ud - En virkelig sød fyr, 1 år yngre end mig, samme holdninger som mig til en del ting, søger noget seriøst og så skriver han lange og interessante beskeder.

Han har rejsearbejde (arbejder 7-8 dage og er hjemme 3 dage), hvilket passer mig fint, da jeg har stort behov for alenetid.

Vi aftaler, at vi skal forsøge at finde en dag, vi kan mødes.
Søndag i sidste uge skriver han, at han er på vej hjem og han gerne vil ses, men at han gerne vil slappe af søndag aften.
Mandag skriver jeg, at jeg har en del planer, men har mulighed for at ses samme dag eller onsdag - Derefter er der intet svar?? :gruble:
Jeg skriver til ham efter 5 dage, om han ikke har modtaget min besked, eller om han blot har valgt at trække sig ... Intet svar :gisp:

Hvad sker der for, at man tager kontakt med henblik på at ses og 24 timer senere har mistet interessen så meget, at man ikke engang gider at svare?? :nerve:

Nå skidt pyt - Jeg er nu gået videre til næste match i rækken :danse:

Nå, han fortjener sgu alligevel oprejsning, ham her :D

Jeg sendte en besked til ham på Tinder (han var simpelthen for sød til bare at slippe væk), at jeg ikke lige kunne finde ud af om han ikke modtog mine beskeder på Messenger eller om han af en eller anden årsag have trukket sig.

Han skrev tilbage, at han bestemt ikke havde trukket sig og hvis han gjorde ville han være voksen nok til at melde ud.
Han havde ikke modtaget noget fra mig, men havde skrevet to beskeder til mig på Messenger, som jeg ikke havde svaret på (jeg har så heller ikke modtaget hans beskeder) :gruble:

Han sendte sit telefonnummer og skrev at han var rigtig glad for, at jeg ikke havde kastet håndklædet i ringen :banan:

Så en gang i mellem skal man vist give folk en ekstra chance - Der kan åbenbart også ske fejl og misforståelser :nerve:
Havde han været en hvilken som helst anden fyr, havde jeg nok heller ikke givet det den sidste chance.
11
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 2. sep 2016, 10:36

Man kan jo se på messenger, om vedkommende har læst ens besked? Det lyder da godt nok sært. Nå, vi må håbe, at det var et enestående tilfælde uanset om det var teknikken eller manden, der strejkede. :D
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5753

Indlægaf Animi » 2. sep 2016, 10:42

Jeg har også før prøvet at en person havde sendt mig nogen beskeder som stod som læst (jeg så det selv) men som jeg alligevel ikke havde modtaget. Så det kan sagtens ske, så dejligt at det får en chance til :D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Skovtrold

Indlægaf Skovtrold » 2. sep 2016, 10:54

JessicaD skrev:Man kan jo se på messenger, om vedkommende har læst ens besked? Det lyder da godt nok sært. Nå, vi må håbe, at det var et enestående tilfælde uanset om det var teknikken eller manden, der strejkede. :D

De stod som ulæst, men det gør de jo også hvis man åbner dem, når telefonen er sat på flytilstand ;) Eller hvis han bare havde slettet dem uden at åbne beskeden.
Desuden kunne jeg jo også se på det skærmprint, han sendte til mig, at han havde sendt beskeder til mig .... Jeg går ikke ud fra, at der er nogen, der vil gå så langt, at de sidder og photoshopper billeder af falske beskeder :stoned: :stoned:

Så mon ikke det var teknikken, der strejkede? :gruble: ;)
2
Brugeravatar
Skovtrold

Indlægaf Skovtrold » 2. sep 2016, 10:57

Animi skrev:Jeg har også før prøvet at en person havde sendt mig nogen beskeder som stod som læst (jeg så det selv) men som jeg alligevel ikke havde modtaget. Så det kan sagtens ske, så dejligt at det får en chance til :D

De har stod som leveret, men ulæst :gruble:
Den første havde stået sådan i halvanden uge.

Men hvis man sætte telefonen på flytilstand og åbner beskeden, for derefter at sætte telefonen på normal, så står beskeden stadig som ulæst :D
:ivrig:
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 2. sep 2016, 11:17

Skovtrold skrev:
Animi skrev:Jeg har også før prøvet at en person havde sendt mig nogen beskeder som stod som læst (jeg så det selv) men som jeg alligevel ikke havde modtaget. Så det kan sagtens ske, så dejligt at det får en chance til :D

De har stod som leveret, men ulæst :gruble:
Den første havde stået sådan i halvanden uge.

Men hvis man sætte telefonen på flytilstand og åbner beskeden, for derefter at sætte telefonen på normal, så står beskeden stadig som ulæst :D
:ivrig:

Haha ja, det lille trick fandt jeg også for nylig ud af, det er ret nice :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 2. sep 2016, 14:46

Altså facebooks Messenger? Jeg swiper da bare beskeden i indbakken til venstre, trykker på "mere" og "Marker som ulæst" :D
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 2. sep 2016, 14:50

malou_43 skrev:Altså facebooks Messenger? Jeg swiper da bare beskeden i indbakken til venstre, trykker på "mere" og "Marker som ulæst" :D

Men står den så igen som ulæst hos personen der har sendt den?
0
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 2. sep 2016, 14:58

Animi skrev:
malou_43 skrev:Altså facebooks Messenger? Jeg swiper da bare beskeden i indbakken til venstre, trykker på "mere" og "Marker som ulæst" :D

ja så ligner det en, der ikke er læst - den er markeret med fed skrift ;)
0
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 762

Indlægaf Lys » 2. sep 2016, 14:59

Men altså; connecter I på Facebook med alle mulige random dates og (gode) Tinder-typer eller hvordan? Siden I skriver over Messenger? Det er måske bare mig, der er gammeldags, men jeg gider ikke give dem adgang til alle mulige billeder og vennelister mv på Facebook før jeg ligesom ved om de er noget?

Jeg har oplevet en enkelt mand, der fandt det megasært, at jeg hellere ville give ham mit nr, så vi kunne sende old school sms'er, hvis han fandt Tinder for bøvlet, end jeg ville connecte på Facebook. Men han var selvfølgelig også nogle år yngre end mig :lol:
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 2. sep 2016, 14:59

malou_43 skrev:
Animi skrev:

ja så ligner det en, der ikke er læst - den er markeret med fed skrift ;)

Okay, jeg troede kun det var hos mig selv den stod som ulæst igen så :D
0
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 2. sep 2016, 15:02

Lys skrev:Men altså; connecter I på Facebook med alle mulige random dates og (gode) Tinder-typer eller hvordan? Siden I skriver over Messenger? Det er måske bare mig, der er gammeldags, men jeg gider ikke give dem adgang til alle mulige billeder og vennelister mv på Facebook før jeg ligesom ved om de er noget?

Jeg har oplevet en enkelt mand, der fandt det megasært, at jeg hellere ville give ham mit nr, så vi kunne sende old school sms'er, hvis han fandt Tinder for bøvlet, end jeg ville connecte på Facebook. Men han var selvfølgelig også nogle år yngre end mig :lol:

jeg har ofte skrevet over messenger, og man behøver ikke være venner for at gøre det. Hvis snakken går godt og man aftaler møde, så addes der tit :) synes det giver lidt mere indblik i personen og man kan se billeder.

Eller nogle gange - den sidste jeg datede var pæn på billeder, men lignede Grev Ingolf lidt i virkeligheden :lol:
0

Tilbage til "Forhold og sex"