Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Njord
Indlæg: 214
Tilmeldt: 2. nov 2016, 12:51
Kort karma: 9
Geografisk sted: Trekant området
Likede indlæg: 96

Re: Singletråden

Indlægaf Njord » 14. nov 2016, 20:31

Nogen der kan fortælle hvordan man sletter sin profil her?

Njord
0
Njord, den nordiske Gud for havet og rigdom.....
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 14. nov 2016, 20:32

Njord skrev:Det må blive et farvel fora....

Kan i ikke tåle nogen med andre holdninger, så farvel.

/ Njord


Det må du selv om, men der er nu plads til alle holdninger i tråden - jeg sætter personligt selv stor pris på en mands input. Man kan bare ikke være sikker på at blive klappet på ryggen, når man fremfører sine holdninger og personlige korstog uden accept af, at vi søger noget forskelligt, bliver altså kedelige i længden :)
3
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 14. nov 2016, 20:34

TheAuthor skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg er blevet lidt irriteret på måske-date. Det er godt nok ikke på et fair grundlag.

Han har børn til fredag. Og jeg havde håbet på han havde tid til at mødes fredag aften. For der har jeg jo tid. Lørdag er jeg til julefrokost hele fra frokosttid og formentlig resten af dagen. Søndag har jeg også aftaler og gøremål.

Men han har ikke tid fredag aften. Jeg skrev fair nok, og at jeg er jo selv lidt travl pt. Jeg er væk med noget kursus ugen efter. Så kan jeg godt regne ud vi når hen til han skal have børn igen. Og så er der pludselig gået flere uger fra nu.

Det kan jeg ikke lige overskue. Så jeg skrev jeg ville lande den her for nu. Der hvor filmen knækker for mig er hvor han skriver tilbage og foreslår, at vi kan ses en dag i denne uge midt på dagen. Øhja, jeg går ligesom på job makker og har ikke tid til at drikke kaffe med dig kl. 11 eller kl. 13.

Men igen, tja, mænd med 7/7 ordning og jeg går nok bare ikke skide godt sammen.


Pip fra en (usingle) lurer, men så tænker jeg egentlig at Njord hentyder til, at du bliver irriteret på måske-date, fordi han har planer fredag (= det er hans skyld I ikke kan mødes), men du har trods alt selv planer både lørdag og søndag.
Det er jo ikke pga. hans 7/7 ordning at det ikke hænger sammen, som sådan. Du har planer to dage og han har planer en dag. Hvordan er det kun måske-dates skyld? :)


Jeg synes egentlig jeg har forklaret det rimelig godt med 2. punktum i mit indlæg og med sætningen "Der hvor filmen knækker for mig..."

At du så vælger at læse noget mellem linjerne der ikke står der, må står for din egen regning.

Jeg kender mit eget liv. Jeg er pt. på en uddannelse som betyder jeg har tre lange kursusdage hver måned. Samtidig har jeg de samme opgaver på mit fuldtidsjob som inden jeg startede på uddannelsen. Med andre ord, mit arbejdsliv er ekstra presset pt. og vil være det i et års tid endnu. Omvendt tjener jeg gode penge og jeg er økonomisk afhængig.

Jeg kan godt regne ud en mand, som skal realisere sig selv på fuld skrald de 7 dage han ikke har børn, ikke går skide godt med mit program. Jeg kan sagtens planlægge og arbejde igennem de dage han har børn og så arbejde mindre de 7 dage han ikke har børn. Men det kræver prioritering fra begge sider. Og jeg kan altså ikke skride fra mit arbejde midt på dagen for en tilfældig date.

Som sagt er min oplevelse med børn med 7/7 ordning at de heller ikke har ret meget tid de uger de ikke har børn. For der skal de træne og pleje venner. Og så er der ikke så meget tilbage, vel.
Senest rettet af IrmaPigen 14. nov 2016, 21:05, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. nov 2016, 20:49

Viskelæder skrev::genert:

God date? :)
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 14. nov 2016, 21:03

Er der i øvrigt andre end mig, der ikke kan logge på Tinder her til aften?

Har prøvet noget nær ti gange nu, det lykkes bare ikke.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 14. nov 2016, 21:04

Planten skrev:
Viskelæder skrev::genert:

God date? :)



Jeg har ikke været på date :) Emojien var mere et udtryk for den mærkelige stemning i tråden. Men du er sød at spørge :kys:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 14. nov 2016, 21:05

IrmaPigen skrev:Er der i øvrigt andre end mig, der ikke kan logge på Tinder her til aften?

Har prøvet noget nær ti gange nu, det lykkes bare ikke.


Jeg er ikk derinde, men jeg har set på Jodel, at andre har problemer med det også :)
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 14. nov 2016, 21:07

Viskelæder skrev:
IrmaPigen skrev:Er der i øvrigt andre end mig, der ikke kan logge på Tinder her til aften?

Har prøvet noget nær ti gange nu, det lykkes bare ikke.


Jeg er ikk derinde, men jeg har set på Jodel, at andre har problemer med det også :)

http://downdetector.dk/problem-fejl/tinder
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. nov 2016, 21:10

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev::genert:

God date? :)



Jeg har ikke været på date :) Emojien var mere et udtryk for den mærkelige stemning i tråden. Men du er sød at spørge :kys:

Tænkte nok, det kunne være en anden mulig grund :) for stemningen er noget speciel....
1
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 14. nov 2016, 21:27

Jeg var på date i weekenden med Tindertype. Det var egentlig ok hyggeligt og snakken gik generelt fint, men jeg grinede ikke ret meget... jeg opfattede ham som lidt indadvendt, så måske er det bare det, der gør det. Vi har skrevet en smule sammen efterfølgende, men emnet "skal vi ses igen?" har ikke været på banen. Det har jeg ikke prøvet før :genert:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. nov 2016, 21:29

Lys skrev:Jeg var på date i weekenden med Tindertype. Det var egentlig ok hyggeligt og snakken gik generelt fint, men jeg grinede ikke ret meget... jeg opfattede ham som lidt indadvendt, så måske er det bare det, der gør det. Vi har skrevet en smule sammen efterfølgende, men emnet "skal vi ses igen?" har ikke været på banen. Det har jeg ikke prøvet før :genert:

Jeg har det også allerbedst på dates, hvor man griner en masse.
Men har du lyst til at se ham igen?
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 14. nov 2016, 21:32

Dikus skrev:
Lys skrev:Jeg var på date i weekenden med Tindertype. Det var egentlig ok hyggeligt og snakken gik generelt fint, men jeg grinede ikke ret meget... jeg opfattede ham som lidt indadvendt, så måske er det bare det, der gør det. Vi har skrevet en smule sammen efterfølgende, men emnet "skal vi ses igen?" har ikke været på banen. Det har jeg ikke prøvet før :genert:


Det lyder også lidt specielt.


Jeg har jo heller ikke selv bragt emnet op, men lige nu er det "hans tur" til at skrive, så han må gerne lige komme på banen, inden jeg gider spørge.
1
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 14. nov 2016, 21:35

Planten skrev:
Lys skrev:Jeg var på date i weekenden med Tindertype. Det var egentlig ok hyggeligt og snakken gik generelt fint, men jeg grinede ikke ret meget... jeg opfattede ham som lidt indadvendt, så måske er det bare det, der gør det. Vi har skrevet en smule sammen efterfølgende, men emnet "skal vi ses igen?" har ikke været på banen. Det har jeg ikke prøvet før :genert:

Jeg har det også allerbedst på dates, hvor man griner en masse.
Men har du lyst til at se ham igen?


Nogenlunde fælles humor er nemlig så vigtig!

Måske vil jeg gerne se ham igen. Jeg har sådan en fornemmelse af, at han har mere lune, end han viste mig - det kan være helt forkert, men jeg er lidt nysgerrig.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. nov 2016, 21:37

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Jeg var på date i weekenden med Tindertype. Det var egentlig ok hyggeligt og snakken gik generelt fint, men jeg grinede ikke ret meget... jeg opfattede ham som lidt indadvendt, så måske er det bare det, der gør det. Vi har skrevet en smule sammen efterfølgende, men emnet "skal vi ses igen?" har ikke været på banen. Det har jeg ikke prøvet før :genert:

Jeg har det også allerbedst på dates, hvor man griner en masse.
Men har du lyst til at se ham igen?


Nogenlunde fælles humor er nemlig så vigtig!

Måske vil jeg gerne se ham igen. Jeg har sådan en fornemmelse af, at han har mere lune, end han viste mig - det kan være helt forkert, men jeg er lidt nysgerrig.

Nysgerrighed på den anden, er jo et godt udgangspunkt for en ny date. Du må have bragt det på banen :)
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 14. nov 2016, 21:42

Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Jeg var på date i weekenden med Tindertype. Det var egentlig ok hyggeligt og snakken gik generelt fint, men jeg grinede ikke ret meget... jeg opfattede ham som lidt indadvendt, så måske er det bare det, der gør det. Vi har skrevet en smule sammen efterfølgende, men emnet "skal vi ses igen?" har ikke været på banen. Det har jeg ikke prøvet før :genert:

Jeg har det også allerbedst på dates, hvor man griner en masse.
Men har du lyst til at se ham igen?


Nogenlunde fælles humor er nemlig så vigtig!

Måske vil jeg gerne se ham igen. Jeg har sådan en fornemmelse af, at han har mere lune, end han viste mig - det kan være helt forkert, men jeg er lidt nysgerrig.

Nysgerrighed på den anden, er jo et godt udgangspunkt for en ny date. Du må have bragt det på banen :)


Enig, men jeg har skrevet de sidste to beskeder, så nu venter jeg lige og ser, om jeg hører fra ham.
2

Tilbage til "Forhold og sex"