Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Kort karma: 40
Likede indlæg: 737

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 10. sep 2016, 12:40

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Mand på Tinder har netop på baggrund af en meningsudveksling konkluderet at vi ikke er et match, for han skal ikke have flere børn.

Ehm okay, så fordi jeg har den alder jeg har og ikke har børn, så antager gutten jeg pr automatik er ude efter en sæddoner.

Kæft det er overfladisk.

Hvad skrev du da siden han kom frem til den konklusion?

Jeg skrev ingenting. Han antog selv.

Anyway, jeg blev dømt ude fordi han ville have en der selv havde børn.

Igen må jeg blot konstatere at det er megaoverfladisk.

Det er jo helt sort....

Det ved jeg ikke om det er. Folk må jo sådan set sortere som de vil.

Men det bliver i hvert fald hurtigt svært, når man starter med at sætte en masse objektive kriterier op, allerede inden man er nået til de subjektive kriterier.

Jeg er enig i at man må sortere på de kriterier, man vil. Jeg sorterer selv mænd fra med børn på Tinder og Happn, så det var ikke det med, at han ønskede at finde en, der selv havde børn. Men jeg synes, det er helt sort uden videre at antage, at du søgte en sæddonor :)
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 492

Indlægaf Marioneta » 10. sep 2016, 13:51

Jeg skal i byen i aften. Sådan helt ud blandt andre mennesker og endda nok også nogle af det andet køn. Det sker sjældent for den introverte enlige mor :) Jeg underviser i Zumba i et lokalt fitnesscenter, og der er fest for instruktører og de folk, som står bag opførelsen. Det er ikke rigtigt folk jeg kender, så det er ikke lige min kop te af en fest, men man skal jo ud af sin komfortzone engang imellem, så det gør jeg i aften :D
17
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 11. sep 2016, 03:45

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Mand på Tinder har netop på baggrund af en meningsudveksling konkluderet at vi ikke er et match, for han skal ikke have flere børn.

Ehm okay, så fordi jeg har den alder jeg har og ikke har børn, så antager gutten jeg pr automatik er ude efter en sæddoner.

Kæft det er overfladisk.

Det er jo helt sort....

Men det bliver i hvert fald hurtigt svært, når man starter med at sætte en masse objektive kriterier op, allerede inden man er nået til de subjektive kriterier.

Jeg er enig i at man må sortere på de kriterier, man vil. Jeg sorterer selv mænd fra med børn på Tinder og Happn, så det var ikke det med, at han ønskede at finde en, der selv havde børn. Men jeg synes, det er helt sort uden videre at antage, at du søgte en sæddonor :)

Ah, ok. Troede måske at din kommentar gik på det pågældende kriterium.

Anyway, skulle jeg sortere mænd med børn fra ville der være et stærkt begrænset antal tilbage.
0
Lys

Indlægaf Lys » 11. sep 2016, 06:53

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:

Kæft det er overfladisk.

Det er jo helt sort....

Ah, ok. Troede måske at din kommentar gik på det pågældende kriterium.

Anyway, skulle jeg sortere mænd med børn fra ville der være et stærkt begrænset antal tilbage.

Det var heller ikke særlig klart formuleret :)
0
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 11. sep 2016, 06:56

Marioneta skrev:Jeg skal i byen i aften. Sådan helt ud blandt andre mennesker og endda nok også nogle af det andet køn. Det sker sjældent for den introverte enlige mor :) Jeg underviser i Zumba i et lokalt fitnesscenter, og der er fest for instruktører og de folk, som står bag opførelsen. Det er ikke rigtigt folk jeg kender, så det er ikke lige min kop te af en fest, men man skal jo ud af sin komfortzone engang imellem, så det gør jeg i aften :D

Gik det godt med festen?
0
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 28
Likede indlæg: 310

Indlægaf NLeth » 11. sep 2016, 15:21

Jeg har mødt én ude i det dér virkeligheden. Så jeg blev nødt til at aflyse date med gammel bekendt. Æjs, han var sød. Så nu tripper jeg rundt og håber på, at han skriver, som han sagde han ville gøre. Tænk så lidt der engang imellem skal til for at man bliver helt teenagetosset. :genert:
9
Lys

Indlægaf Lys » 11. sep 2016, 15:22

NLeth skrev:Jeg har mødt én ude i det dér virkeligheden. Så jeg blev nødt til at aflyse date med gammel bekendt. Æjs, han var sød. Så nu tripper jeg rundt og håber på, at han skriver, som han sagde han ville gøre. Tænk så lidt der engang imellem skal til for at man bliver helt teenagetosset. :genert:

Say whaaaat :nerve: ?! Altså sådan helt IRL :nerve: ?? Kan man stadig det ;) ?

Hvor har du mødt ham?
0
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 11. sep 2016, 15:30

Lys skrev:
NLeth skrev:Jeg har mødt én ude i det dér virkeligheden. Så jeg blev nødt til at aflyse date med gammel bekendt. Æjs, han var sød. Så nu tripper jeg rundt og håber på, at han skriver, som han sagde han ville gøre. Tænk så lidt der engang imellem skal til for at man bliver helt teenagetosset. :genert:

Hvor har du mødt ham?

Jeg var til et arrangement, og så sad han lige dér. Og var helt ægte og IRL og sød og alting. Men nu må vi se ... :gisp:
8
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 11. sep 2016, 15:33

NLeth skrev:
Lys skrev:

Hvor har du mødt ham?

Jeg var til et arrangement, og så sad han lige dér. Og var helt ægte og IRL og sød og alting. Men nu må vi se ... :gisp:

Imødesér fremkomst af ny pickup-line: "Hey, du ser ret IRL ud ... Skulle vi ikke drikke en kaffe sammen en af dagene?"
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 11. sep 2016, 15:39

ManicNinja skrev:
NLeth skrev:
Lys skrev:

Hvor har du mødt ham?

Imødesér fremkomst af ny pickup-line: "Hey, du ser ret IRL ud ... Skulle vi ikke drikke en kaffe sammen en af dagene?"

Faktisk er det en egenskab, man bør tilføje til sin profiltekst. "Er ret IRL".
3
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 492

Indlægaf Marioneta » 11. sep 2016, 16:11

IrmaPigen skrev:
Marioneta skrev:Jeg skal i byen i aften. Sådan helt ud blandt andre mennesker og endda nok også nogle af det andet køn. Det sker sjældent for den introverte enlige mor :) Jeg underviser i Zumba i et lokalt fitnesscenter, og der er fest for instruktører og de folk, som står bag opførelsen. Det er ikke rigtigt folk jeg kender, så det er ikke lige min kop te af en fest, men man skal jo ud af sin komfortzone engang imellem, så det gør jeg i aften :D

Gik det godt med festen?

Det gik fint, men også som forventet. Jeg sad mange gange som yderste led af samtaler og lod som om jeg fulgte med i samtalen, da der var for meget larm til at jeg egentligt kunne. Min fitness boss og et par andre sal instruktører snakkede jeg med og en jeg gik til Zumba med for mange år siden, snakkede jeg lidt med. Men derudover så er jeg bare ikke en person, som begynder samtaler med totalt fremmede og lige til denne fest var de fleste totalt fremmede. Jeg måtte sidde og kigge i facebook gruppen, for at sætte ansigt og navn sammen på nogle af dem. Men så er jeg jo kommet det skridt videre og næste gang vi mødes vil det blive lidt anderledes, tror jeg bestemt, for så har jeg jo mødt dem før :)

Og mit mandehad er heldigvis ikke værre end at jeg godt kunne synes at en fra bestyrelsen var ret charmerende. Han var en af dem, som jeg måtte checke på facebook og han var ikke just single, men det var nu dejligt alligevel at kunne finde ham charmerende. Måske er dating ikke helt ødelagt for mig alligevel ;)
4
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 12. sep 2016, 07:19

Jeg var på date i går, og vi skal ses igen.
Vi mødtes ved en sø i byen og sad og snakkede i 2 timers tid.

Jeg ved ikke, om han er noget for mig. På vejen hjem i bilen tænkte jeg på det emne, der huserede herinde for et par dage siden med kemi og gnist :) Jeg har faktisk ikke haft den gnist i årevis :genert:

Det er måske også derfor, jeg næsten altid siger ja til at ses igen. Jeg er aldrig blevet ramt af forelsket/fascination "med det samme". Det tager som regel 1-2 måneder, inden jeg mærker den der følelse. Det vil sige, at jeg egentlig har bygget mine forhold på en mavefornemmelse, hvilket jo også er fint nok. Men ville da gerne have den der følelse af "det er FØLES rigtig", fremfor alt skal analytisk gennemtænkes. Jeg ville egentlig ønske, at jeg kunne mærke den der gnist. Jeg har svært ved at danne dybere relationer og lade andre komme tæt, og kan ske det har indflydelse på det.

Jeg synes faktisk, det er blevet sværere efter jeg har følt reel låååwe :genert: Jeg var en af dem, der først oplevede det midt i tyverne. Det lyder helt tosset :lol:
1
Brugeravatar
NLeth

Indlægaf NLeth » 12. sep 2016, 12:08

malou_43 skrev:Jeg var på date i går, og vi skal ses igen.

Jeg ved ikke, om han er noget for mig. På vejen hjem i bilen tænkte jeg på det emne, der huserede herinde for et par dage siden med kemi og gnist :) Jeg har faktisk ikke haft den gnist i årevis :genert:

Det er måske også derfor, jeg næsten altid siger ja til at ses igen. Jeg er aldrig blevet ramt af forelsket/fascination "med det samme". Det tager som regel 1-2 måneder, inden jeg mærker den der følelse. Det vil sige, at jeg egentlig har bygget mine forhold på en mavefornemmelse, hvilket jo også er fint nok. Men ville da gerne have den der følelse af "det er FØLES rigtig", fremfor alt skal analytisk gennemtænkes. Jeg ville egentlig ønske, at jeg kunne mærke den der gnist. Jeg har svært ved at danne dybere relationer og lade andre komme tæt, og kan ske det har indflydelse på det.

Jeg synes faktisk, det er blevet sværere efter jeg har følt reel låååwe :genert: Jeg var en af dem, der først oplevede det midt i tyverne. Det lyder helt tosset :lol:

Overhovedet ikke tosset! Og nu spinder jeg lige lidt videre på dén der, uden at det har noget konkret med dig at gøre. Dit indlæg affødte blot nogle tanker omkring emnet.

Jeg har ikke prøvet at føle den der kemi ved netdates. Aldrig. Jeg har haft fine, gode, hyggelige og spændende møder, men aldrig nogen, hvor jeg fik kriller i maven første (eller anden-tredje) gang. Det har jeg til gengæld prøvet flere gange IRL (for at blive i terminologien fra i går, og hvor mit hjerte reelt lavede en dobbelt saltomortale, da han navn pludselig stod på mit display - fjollede hjernekemi). Kan det have noget at gøre med, at der ikke på samme måde som i virkeligheden foregår en "jagt"? Forstås; Vi har allerede valgt at mødes og se hinanden an med formålet potentielt kæresteri/sex? Man skal på en eller anden underlig måde ikke score/scores på samme måde, som ved tilfældige virkelighedsmøder? Hvad tænker I?
4
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 68
Likede indlæg: 776

Indlægaf Mangoness » 12. sep 2016, 17:49

Så er vi to :blush:

Jeg har aldrig oplevet den der kriller i maven - og jeg lægger som regel ikke mærke til de fyre ved første øjekast, som jeg ender med at finde lidt søde og ser som godt selskab. F.eks. hvis jeg går i klasse med dem, så tager det som regel et par uger, før jeg rigtigt lægger mærke til dem og kan deres navn. :stoned:

Men nu har jeg også altid været sådan indrettet, at jeg ikke får interesse for fyre, medmindre jeg har snakket med dem og kan lide dem som person først :gruble:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Lys

Indlægaf Lys » 12. sep 2016, 18:06

NLeth skrev:

Overhovedet ikke tosset! Og nu spinder jeg lige lidt videre på dén der, uden at det har noget konkret med dig at gøre. Dit indlæg affødte blot nogle tanker omkring emnet.

Jeg har ikke prøvet at føle den der kemi ved netdates. Aldrig. Jeg har haft fine, gode, hyggelige og spændende møder, men aldrig nogen, hvor jeg fik kriller i maven første (eller anden-tredje) gang. Det har jeg til gengæld prøvet flere gange IRL (for at blive i terminologien fra i går, og hvor mit hjerte reelt lavede en dobbelt saltomortale, da han navn pludselig stod på mit display - fjollede hjernekemi). Kan det have noget at gøre med, at der ikke på samme måde som i virkeligheden foregår en "jagt"? Forstås; Vi har allerede valgt at mødes og se hinanden an med formålet potentielt kæresteri/sex? Man skal på en eller anden underlig måde ikke score/scores på samme måde, som ved tilfældige virkelighedsmøder? Hvad tænker I?

Jeg har vist prøvet en enkelt gang eller to at mærke en umiddelbar tiltrækning på sådan en netdate - men det har typisk være på sex-måden og ikke noget, som har stukket så meget dybere end det. Ellers har jeg det typisk mere som du beskriver - det er jo også derfor jeg helst vil ses nogle gange (hvis han er godt selskab), før der bliver truffet så mange beslutninger om, hvad der skal ske.

Jeg tror klart at det har noget at gøre med den lidt kunstige situation, som sådan en date er. Man mødes jo netop med et meget præcist formål, hvor et IRL-møde ofte handler om noget andet, og så er der måske mere plads til sådan en umiddelbar og fysisk reaktion. Jeg ved det ikke - måske er det bare et spørgsmål om at møde den rigtige? Og ellers er det jo også ligemeget, om gnister og kemi først opstår efter lidt tid - hvis man ellers får chancen ;)
0

Tilbage til "Forhold og sex"