Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.
Ja, det ville være så typisk ikke

Jeg håber, at han har normal højde

Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.
Lys skrev:Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.
Ja, det ville være så typisk ikkeMan kan nå sådan et punkt, hvor man bare venter på at finde ud af, hvad der er galt med ham
![]()
Jeg håber, at han har normal højde
Animi skrev:Det er så noget af det gode ved at jeg selv er meget lav - alle mænd er nærmest kæmper ift mig
Viskelæder skrev:Animi skrev:Det er så noget af det gode ved at jeg selv er meget lav - alle mænd er nærmest kæmper ift mig
Nuuurh, hvor lille er du, Animi?
Viskelæder skrev:Juki skrev:Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.
Hvorfor skulle han være dværg?
Altså bare virkelig lav. Det ville bare være så træls
Animi skrev:Viskelæder skrev:Animi skrev:Det er så noget af det gode ved at jeg selv er meget lav - alle mænd er nærmest kæmper ift mig
Nuuurh, hvor lille er du, Animi?
Jeg er lige akkurat 1.60
Planten skrev:Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.
AhahaVi burde udveksle tinder mandeerfaringer
Viskelæder skrev:Planten skrev:Viskelæder skrev:Jeg skriver med en ret dejlig mand. Jeg håber sådan, han ikke er en dværg.
AhahaVi burde udveksle tinder mandeerfaringer
Ja og tjekke op på, om vi skriver med de samme
Planten skrev:Akkuratjeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært
Viskelæder skrev:Planten skrev:Akkuratjeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært
Nåh, var han ikke noget ved?
Planten skrev:Viskelæder skrev:Planten skrev:Akkuratjeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært
Nej... Jeg skulle holde gang i samtalen, og det gider jeg bare ikke. Der skal ligesom være en lyst til at lære den anden at kende - også selvom vi havde en løs aftale om at mødes i morgen.
Viskelæder skrev:Planten skrev:Viskelæder skrev:Planten skrev:Akkuratjeg har lige droppet den ene, jeg skrev med, så det bliver ikke svært
Nej... Jeg skulle holde gang i samtalen, og det gider jeg bare ikke. Der skal ligesom være en lyst til at lære den anden at kende - også selvom vi havde en løs aftale om at mødes i morgen.
Årh, det kan jeg virkelig godt forstå. Det gider jeg heller ikke.