Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Buffy
Kort karma: 20
Likede indlæg: 278

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 29. sep 2016, 20:58

^
Nope jeg er også tæt på at gå fuld crazy catlady-mode eller det er så hund for mit ved kommende :wacko:
Jeg har egentlig lyst til en kæreste, men min krop spasser ud for tiden (hej hej overgangsalder) og mænd er dumme sådan generalt :rulle:
1
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 762

Indlægaf Lys » 29. sep 2016, 21:05

malou_43 skrev:Jeg er inde i en "jeg kan slet ikke lige lukke nogen ind med følelser"-periode lige nu. Det er længe siden :genert:

Jeg har datet en håndfuld, men jeg kan bare nada mærke. Ikke engang en "vi skal total ses igen". Jeg lader dem bestemme, om vi skal ses, for jeg kan squ ikke greje mig selv.
Jeg har bibeholdt et fysisk forhold til en af dem, men jeg gider faktisk ikke altid køre en time for et knald. Jeg synes faktisk, det er lidt kedeligt, når det bare er sex - og så gider jeg ikke rigtig "make the effort". Jeg har endda afslået med tanken, at jeg squ ikke gad vaske sengetøjet efter :genert: :gisp: :lol:

Jeg drømmer alt for meget om min eks (det er altså 2 år siden nu) og savner den slags forhold, vi havde. Lige netop dét forhold. Jeg prøver ikke at sammenligne dem alle med ham, men det gør man jo alligevel - og frygten for ikke at elske nogen som jeg elskede ham er stor. Det er jo total latterligt, når der er gået to år og jeg rent faktisk ER kommet videre :ninja:

Jeg burde holde en pause, men det gider jeg faktisk heller ikke. Jeg vil jo gerne have en kæreste, og jeg er nok lidt i en "fuck jeg er 9 år fra at være 40 og barnløs"-æra :træt3: :rulle:

Er jeg helt alene med denne "jeg er ikke meget langt fra at ende op med et par katte" :panik: :lol:

Jeg har allerede en kat :genert:

Jeg orker i virkeligheden heller ikke helt at date, men jeg skriver lidt med en på Tinder og han virker umiddelbart meget rar. Jeg er bare ikke fuldt engageret. Til gengæld tænker jeg en del på diverse mænd, der har krydset min vej de seneste år - det er jo latterligt at mænd, jeg af gode grunde ikke blev ved at se pludselig fremstår relevante i tankerne... burde måske bare skaffe mig et knald :P
1
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 30. sep 2016, 02:55

^ Det hele lyder meget fornuftigt og gennemtænkt, hvilket er dér, hvor livet indimellem smider noget ind fra højre :)
1
Brugeravatar
PinkLady
Kort karma: 3
Geografisk sted: Skanderborg
Likede indlæg: 10

Indlægaf PinkLady » 30. sep 2016, 18:00

malou_43 skrev:Jeg er inde i en "jeg kan slet ikke lige lukke nogen ind med følelser"-periode lige nu. Det er længe siden :genert:

Jeg har datet en håndfuld, men jeg kan bare nada mærke. Ikke engang en "vi skal total ses igen". Jeg lader dem bestemme, om vi skal ses, for jeg kan squ ikke greje mig selv.
Jeg har bibeholdt et fysisk forhold til en af dem, men jeg gider faktisk ikke altid køre en time for et knald. Jeg synes faktisk, det er lidt kedeligt, når det bare er sex - og så gider jeg ikke rigtig "make the effort". Jeg har endda afslået med tanken, at jeg squ ikke gad vaske sengetøjet efter :genert: :gisp: :lol:

Jeg drømmer alt for meget om min eks (det er altså 2 år siden nu) og savner den slags forhold, vi havde. Lige netop dét forhold. Jeg prøver ikke at sammenligne dem alle med ham, men det gør man jo alligevel - og frygten for ikke at elske nogen som jeg elskede ham er stor. Det er jo total latterligt, når der er gået to år og jeg rent faktisk ER kommet videre :ninja:

Jeg burde holde en pause, men det gider jeg faktisk heller ikke. Jeg vil jo gerne have en kæreste, og jeg er nok lidt i en "fuck jeg er 9 år fra at være 40 og barnløs"-æra :træt3: :rulle:

Er jeg helt alene med denne "jeg er ikke meget langt fra at ende op med et par katte" :panik: :lol:

Er også der jeg er... Dater dog ikke, men har skrevet med lidt forskellige, men det dør ud hver gang. Gider virkelig bare ikke, men kan heller ikke lade være :(
Og samtidig har jeg bare en periode hvor jeg savner min eks helt ekstremt meget... Og støder konstant på alle mulige mærkelige typer. Seneste var en med et billede af Brock O'Hurn på sin profil, som svinede mig til fordi jeg afslørede ham :nej: Man bliver så træt....

I øvrigt er jeg allerede gået i crazy catlady-mode... der er ingen vej tilbage derfra :D
3
I'd rather be a freak than a fake...
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 607

Indlægaf In_your_eyes » 1. okt 2016, 06:01

Sikke et held, så er jeg ikke alene med den tanke. Vil gerne, men orker ikke og har også en tidligere date/flirt/kæreste fra sidste år der fylder alt for meget. Har det egentlig rigtigt fint "bare" med hr b-ven lige pt.
0
:pompom:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5753

Indlægaf Animi » 1. okt 2016, 08:19

Var i byen i går, hvor det for første gang i lang tid var med øl og dans til langt ud på natten. Det var også lidt rart at høste blikke og interesse fra det andet køn. Det gav mig lige et lille egoboost :P

Til gengæld var jeg ved at få et hjertestop da jeg i går troede at jeg så min eks. Det var så ikke ham, men bagfra lignede det ham på en prik - samme frisure, højde, bygning, tøj. Da han så begyndte at tage den samme jakke, halstørklæde og taske på var jeg og min veninde overbevist om at det var ham! Det var det heldigvis ikke, så vi da han vendte sig om, men gal jeg blev lige nervøs der.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 1. okt 2016, 09:04

Jeg kan godt genkende den der "næste station: crazy cat lady"-følelse. Og at man ikke rigtigt kan mærke nogle som helst følelser, når man fx dater. Mit "problem" er så bare, at hvis jeg ikke har lyst til noget, så kan jeg ikke være i det. Så vil jeg VÆK! Så dvs. jeg er dårlig til dates, hvor jeg ikke kan mærke noget. Jeg får en spontan kvælningsfølelse over, at jeg spilder min tid på noget, hvor jeg i stedet kunne være alene og se serier og spise slik :D Så jeg ville ikke kunne se dem igen, fordi de gerne ville.

Jeg leder så heller ikke aktivt efter en kæreste, da jeg egentligt har det bedre alene. Så jeg har selvfølgelig også et andet udgangspunkt :)
3
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 1. okt 2016, 09:05

Animi skrev:Var i byen i går, hvor det for første gang i lang tid var med øl og dans til langt ud på natten. Det var også lidt rart at høste blikke og interesse fra det andet køn. Det gav mig lige et lille egoboost :P

Til gengæld var jeg ved at få et hjertestop da jeg i går troede at jeg så min eks. Det var så ikke ham, men bagfra lignede det ham på en prik - samme frisure, højde, bygning, tøj. Da han så begyndte at tage den samme jakke, halstørklæde og taske på var jeg og min veninde overbevist om at det var ham! Det var det heldigvis ikke, så vi da han vendte sig om, men gal jeg blev lige nervøs der.

Hvor er det godt til dig, at du kom ud og fik lidt opmærksomhed :)

Godt det ikke var din eks, du så. Jeg kan godt forstå, du reagerede sådan.
1
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 1. okt 2016, 10:27

Jeg er nu glad for, at jeg ikke er helt alene! Jeg er lidt i gang med at undersøge om jeg må gå imod reglerne og få en hund, for jeg savner det der selskab, at have en at komme hjem til. I kender den sikker, Jer der har hund eller kat :)

Jeg vil rigtig gerne have en kæreste, jeg saaaavner at føle :genert: Og jeg er ved at nå den alder, hvor det biologiske ur virkelig tikker. Og uanset hvad, så skal jeg have børn. Det ville bare være rarest at få det med et andet menneske af kærlighed, frem for solo-mor-metoden. Det er også fint, men det er ikke drømmen!

Og tænk hvis man bare bliver for kræsen og underlig. At enten så matcher ingen ens behov og/eller så bliver man bare for sær til at de dér mænd gider en :lol:
Senest rettet af malou_43 1. okt 2016, 10:52, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 1. okt 2016, 10:50

Dikus skrev:Ham, der er min penneven, er en virkelig god penneven. Han ved, han udfylder en lidt vigtig rolle for mig, fordi jeg er sårbar i forbindelse med at skulle være væk halvanden måned til operation, væk fra min datter og min eksmand, der faktisk er det eneste nære familiemedlem, jeg har.

Han var i byen i aften og har tidligere sagt, at han aldrig skriver fuldebeskeder. Men han skrev som altid og fortalte, han tog afsted (og derfor ikke svarer i længere tid), og klokken 1 skrev han et sødt svar til min seneste besked.

Jeg kan ikke finde ud af, hvad det skal blive til. Måske bare venskab. Men jeg føler mig så privilligeret over at have mødt ham. Hans børn er skønne og glæder sig til at komme og besøge min kat igen (skidt pyt med mig) og min eksmand nyder at være sammen med ham. Sådan oprigtigt. De svinger godt sammen.

Det i sig selv er jo lidt som at ramle ind i en enhjørning.

Du lyder til at være glad for ham :)
Hvorfor er du overbevist om, at du ikke vil matche med ham seksuelt?
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 1. okt 2016, 10:56

Dikus skrev:Det bliver liiige personligt nok, men jeg har et handikap, der stiller krav til manden, hvis det ikke skal være et problem :blush: Men jeg er ikke sikker på andet, end han er typen, der gerne arbejdede sig uden om det.

Beklager, det var ikke for at snage :) Jeg tænkte, det kunne være, han var på en bestemt måde eller udsendte en vibe, som ikke var dig.
Men han lyder da som en god fyr :)
0
Lys

Indlægaf Lys » 1. okt 2016, 10:59

Dikus skrev:Ham, der er min penneven, er en virkelig god penneven. Han ved, han udfylder en lidt vigtig rolle for mig, fordi jeg er sårbar i forbindelse med at skulle være væk halvanden måned til operation, væk fra min datter og min eksmand, der faktisk er det eneste nære familiemedlem, jeg har.

Han var i byen i aften og har tidligere sagt, at han aldrig skriver fuldebeskeder. Men han skrev som altid og fortalte, han tog afsted (og derfor ikke svarer i længere tid), og klokken 1 skrev han et sødt svar til min seneste besked.

Jeg kan ikke finde ud af, hvad det skal blive til. Måske bare venskab. Men jeg føler mig så privilligeret over at have mødt ham. Hans børn er skønne og glæder sig til at komme og besøge min kat igen (skidt pyt med mig) og min eksmand nyder at være sammen med ham. Sådan oprigtigt. De svinger godt sammen.

Måske behøver du ikke at tage stilling til, hvad det skal blive til lige nu. Måske skal du bare prøve at være i det. Nyde den gode relation og lære ham at kende og se hvad der sker. Måske forelsker I jer, måske gør I ikke, men uanset hvad kan han jo være en god ven.

Jeg kan godt se, at der er nogle børn at tage hensyn til, og jeg har ikke erfaring med den del. Men jeg tænker umiddelbart, at det er fint foreneligt med børnene at tage det stille og roligt?

Du skriver altid lidt i koder om mændene på din vej (hvilket er fair og forståeligt), men jeg kan ikke lige gennemskue, om du har fortalt om ham her før? Måske er det også lige meget :)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5098

Indlægaf ManicNinja » 1. okt 2016, 11:53

Viskelæder skrev:Jeg kan godt genkende den der "næste station: crazy cat lady"-følelse. Og at man ikke rigtigt kan mærke nogle som helst følelser, når man fx dater. Mit "problem" er så bare, at hvis jeg ikke har lyst til noget, så kan jeg ikke være i det. Så vil jeg VÆK! Så dvs. jeg er dårlig til dates, hvor jeg ikke kan mærke noget. Jeg får en spontan kvælningsfølelse over, at jeg spilder min tid på noget, hvor jeg i stedet kunne være alene og se serier og spise slik :D Så jeg ville ikke kunne se dem igen, fordi de gerne ville.

Jeg leder så heller ikke aktivt efter en kæreste, da jeg egentligt har det bedre alene. Så jeg har selvfølgelig også et andet udgangspunkt :)

Hvis du har det bedre alene, er det så ikke okay? Hvorfor så se dig selv som en crazy cat-lady in spe?
Jeg tænker, at det da er en lidt hård ... i mangel af bedre ord ... karakteristik af dig selv, blot fordi du har det fint uden en kæreste? Det er anderledes end flertallet, ja. Men derfor behøver det da ikke gøre dig mærkelig :)
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Lys

Indlægaf Lys » 1. okt 2016, 12:05

Dikus skrev:
Lys skrev:

Måske behøver du ikke at tage stilling til, hvad det skal blive til lige nu. Måske skal du bare prøve at være i det. Nyde den gode relation og lære ham at kende og se hvad der sker. Måske forelsker I jer, måske gør I ikke, men uanset hvad kan han jo være en god ven.

Jeg kan godt se, at der er nogle børn at tage hensyn til, og jeg har ikke erfaring med den del. Men jeg tænker umiddelbart, at det er fint foreneligt med børnene at tage det stille og roligt?

Du skriver altid lidt i koder om mændene på din vej (hvilket er fair og forståeligt), men jeg kan ikke lige gennemskue, om du har fortalt om ham her før? Måske er det også lige meget :)

:-D Det giver jo god mening i mit eget hovede. Og ja. Jeg har skrevet meget om ham før som "flirt". Vi blev bare enige om, det var gået for hurtigt og ingen af os var rigtigt klart.

Vi har så fortsat som venner, spist ude sammen, gået i biografen og sådan. Og så kredser vi lidt om det der "klar".

Helt ærligt, kan jeg ikke finde ud af, om han bare ville have været en fantastisk ny veninde, hvis han var kvinde - eller om jeg så bare havde skiftet seksualitet :gruble: Jeg møder sjældent nogen, jeg klikker så godt med mentalt, som jeg gør med ham her. Jeg kan tænke højt med ham.

Men nu har vi frem til jul, hvor det giver sig selv. Jeg skal være syg. Og det giver jo virkeligt god tid til at tage det stille og roligt under tvang. Jeg har aldrig taget noget som helst stille og roligt. (Ikke kun omkring mænd). Jeg tager en beslutning og ser, hvad der sker.

Skulle jeg ikke opereres, er jeg sikker på, jeg havde besluttet at være sammen med ham og se, om det kunne bære. Og det er nok meget godt, for han er kun lige ved at have fundet sig til rette som enefar og giver udtryk for, han sætter pris på, han nu får lidt tid alene til det.

Ok, så er jeg vist med :P

Men altså hvordan har du det med ham - sådan følelsesmæssigt? Hvis du ser bort fra alt det på papiret. Er du fysisk tiltrukket af ham? Har du lyst til at tage ham i hånden på en gåtur? Til at kysse ham?

Hvis det ikke er tilfældet, tænker du så at det kan komme? Jeg tænker nogen gange på de to par i Gift ved første blik, der (mig bekendt) fortsat er gift - alt var fint på papiret og så tog de bare en dag ad gangen og forelskede sig til sidst. Kunne I nå til samme sted? Det lyder jo i hvert fald som om, at du har lyst til at finde ud af det.
0
Lys

Indlægaf Lys » 1. okt 2016, 12:19

Jeg har lige et spørgsmål til Happn.

Det handler om hvad (hvem) man får vist på app'en. Får jeg vist billeder af mænd, som har trykket på "krydset"/afvist mig på oversigten over alle dem, man krydser veje med? Og gør det nogen forskel, om man er matchet på et tidligere tidspunkt? Altså er det det samme som at slette et match at klikke på krydset? Eller tilkendegiver man bare, at man ikke gider vide, om man passerer den pågældende?
0

Tilbage til "Forhold og sex"