Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 178
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1300

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 9. okt 2016, 11:47

Jeg har tømmermænd og har muligvis fået en ny knæskade efter en lidt for vild bytur i går aftes :lol:

Men jeg havde verdens bedste dag og en virkelig hyggelig bytur i går aftes. Mit frivillige afholdt arrangement med de søde eksterne samarbejdspartnere (inklusive ham jeg synes er vildt sød) og det gik fuldstændig efter bogen :banan: det fejrede vi efterfølgende med en masse søde mennesker på Studenterhuset med en masse shots og en masse hygge.

I min brandert fik jeg vredet mit knæ ret voldsomt under et fald og fem sekunder senere stod de to mandlige samarbejdspartnere og samlede mig op og de tilbød sågar at tage med på Skadestuen hvis nødvendigt. I min brandert virkede det unødvendigt. I dag overvejer jeg, om jeg alligevel burde gøre det :genert:

Kommer sgu til at savne samarbejdet med de søde mennesker, men håber da lidt vi kan finde ud af at ses snart igen. For jeg er stadig ikke helt uinteresseret i den ene ;)
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 146
Likede indlæg: 2500

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 13:01

Nu har Afrikamanden lige liket mit nye profilbillede, som jeg lagde på i går aftes. Hvad fanden er det med ham? :stoned:
2
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 13:05

Viskelæder skrev:I er bare så søde, hvad gjorde jeg uden jer? :love2:

Daten var bare helt fantastisk. Altså jeg føler mig helt lille teenagepige at skrive det, men den var perfekt! For det første var han bare mega flot og på ingen måde en dværg. Og så var det en rigtig sjov date. Vi lavede vores egen pubcrawl og var på 3 forskellige værtshuse, hvor vi fik mærkelige drinks og raflede. Samtalen gled bare, og jeg fik endda grineflip et par gange.

Nu håber jeg bare, han havde en lige så god aften som mig. Men selv hvis ikke, så er jeg bare glad for at opleve, at en date kan være SÅ god! :)

Ih, det lyder bare dejligt! Mon ikke han har haft samme oplevelse så?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 537
Likede indlæg: 4796

Indlægaf Viskelæder » 9. okt 2016, 13:09

DenSyngendeLussing skrev:Nu har Afrikamanden lige liket mit nye profilbillede, som jeg lagde på i går aftes. Hvad fanden er det med ham? :stoned:

Jeg var på et par dates med en i foråret, hvor jeg syntes, vi havde god kemi. Han stoppede også med at svare fra den ene dag til den anden, men likede mange af mine billeder. Jeg slettede ham efter et par måneder. Det er fanme for mærkeligt !
3
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 9. okt 2016, 13:15

DenSyngendeLussing skrev:Ih, det lyder bare dejligt! Mon ikke han har haft samme oplevelse så?

Det håber jeg i hvert fald :)
1
Smiling_Goat
Kort karma: 528
Likede indlæg: 7287

Indlægaf Smiling_Goat » 9. okt 2016, 13:59

DenSyngendeLussing skrev:Nu har Afrikamanden lige liket mit nye profilbillede, som jeg lagde på i går aftes. Hvad fanden er det med ham? :stoned:

Icing? http://www.eurowoman.dk/har-du-hort/kul ... at-skrive/

(Jeg ved ikke, om jeg tror på alle de fine, nye datingtermer, men det er da lidt interessant.)
3
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 14:12

Smiling_Goat skrev:

(Jeg ved ikke, om jeg tror på alle de fine, nye datingtermer, men det er da lidt interessant.)

Ja, det kan sagtens være. Det er virkelig også ligegyldigt, for selv hvis han pludselig kom rendende igen nu, så har jeg meget svært ved at forestille en forklaring, jeg ville godtage - så skulle han i hvert fald virkelig være angrende og sige, "jeg fuckede op, undskyld, vil du ikke give mig en chance til?" Så kunne vi se på det, men ellers kan han sidde og lurepasse alt det, han vil.
3
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 9. okt 2016, 14:15

Med ham fyren, jeg nævnte, der tænker jeg også sådan om det, meget ala icing (spændende artikel, Smiling_Goat), at han grundlæggende ikke var interesseret. Men når han så så nye billeder eller status fra mig, tænkte han nok "hey, hun er sgu da meget lækker/sjov", og så smider han lige et like for at markere sig. Men grundlæggende ville han mig jo ikke.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 14:20

Viskelæder skrev:Med ham fyren, jeg nævnte, der tænker jeg også sådan om det, meget ala icing (spændende artikel, Smiling_Goat), at han grundlæggende ikke var interesseret. Men når han så så nye billeder eller status fra mig, tænkte han nok "hey, hun er sgu da meget lækker/sjov", og så smider han lige et like for at markere sig. Men grundlæggende ville han mig jo ikke.

Netop. For uanset hvad årsagen så er, så ER bundlinjen jo, at han ikke handler. Han er ikke interesseret (nok). Og jeg vil altså have en mand, som ikke bare skrider lige pludselig midt i det hele.

"He's just not that into you'" er en kedelig kliché, men også et ret godt pejlemærke. Hvis en mand vil noget, så skal han sgu nok rykke på det.
6
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 178
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1300

Indlægaf FrøkenM » 9. okt 2016, 14:28

Sød samarbejdspartner har lige skrevet og sagt tak for i går og spurgt hvordan jeg har det :lun: han nævnte også at han har det helt fint :lol: hvilket jeg selvfølgelig ikke tror er sandheden... Eller hvis det er så er det i hvert fald en kende uretfærdigt ;)

Sådan en søndag med tømmermænd så kunne jeg vildt godt bruge en kæreste til at nusse om mig.
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 80
Likede indlæg: 551

Indlægaf De Suspekte Bryster » 9. okt 2016, 14:57

Smiling_Goat skrev:

Interessant artikel og de andre termer, ghosting og simmering, havde jeg heller ikke hørt om, men jeg føler, jeg har prøvet dem alle.

Og det her: "Derfor holdt jeg stædigt fast i alle de små tegn, der styrkede min forestilling om, at ...." ... Den kender jeg desværre alt for godt.
1
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 15:02

De Suspekte Bryster skrev:
Smiling_Goat skrev:

Interessant artikel og de andre termer, ghosting og simmering, havde jeg heller ikke hørt om, men jeg føler, jeg har prøvet dem alle.

Og det her: "Derfor holdt jeg stædigt fast i alle de små tegn, der styrkede min forestilling om, at ...." ... Den kender jeg desværre alt for godt.

Simmering er også det, der mere populært kaldes "fading" - man kan godt fornemme, at der er noget galt, fordi man lige så stille er ved at blive faset ud. Ghosting er når en mand (eller kvinde) pludelig forsvinder uden varsel. Begge dele er også sket for mig før, og mere end én gang.

I det hele taget er det ikke nye fænomener, der har altid været egoister, konfrontantionsangste og dumme svin derude, Det er bare blevet meget mere udbredt med den nye datingkultur, hvor man ikke længere mødes naturligt. Det er jo alt andet nemmere at ghoste nogen, hvis man f.eks. ikke har fælles venner og derfor ikke oplever direkte konsekvenser ved at gøre det.
3
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 80
Likede indlæg: 551

Indlægaf De Suspekte Bryster » 9. okt 2016, 15:08

DenSyngendeLussing skrev:
Simmering er også det, der mere populært kaldes "fading" - man kan godt fornemme, at der er noget galt, fordi man lige så stille er ved at blive faset ud. Ghosting er når en mand (eller kvinde) pludelig forsvinder uden varsel.

I det hele taget er det ikke nye fænomener, der har altid været egoister, konfrontantionsangste og dumme svin. Det er bare blevet meget mere udbredt med den nye datingkultur, hvor man ikke længere mødes naturligt. Det er jo alt andet nemmere at ghoste nogen, hvis man f.eks. ikke har fælles venner og derfor ikke oplever direkte konsekvenser ved at gøre det.

Tak for beskrivelsen :) Der var nu en boks til venstre for artiklen, der beskrev, hvad begreberne dækkede over, men nu kan jeg så tilføje "fading".
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 15:10

De Suspekte Bryster skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Simmering er også det, der mere populært kaldes "fading" - man kan godt fornemme, at der er noget galt, fordi man lige så stille er ved at blive faset ud. Ghosting er når en mand (eller kvinde) pludelig forsvinder uden varsel.

I det hele taget er det ikke nye fænomener, der har altid været egoister, konfrontantionsangste og dumme svin. Det er bare blevet meget mere udbredt med den nye datingkultur, hvor man ikke længere mødes naturligt. Det er jo alt andet nemmere at ghoste nogen, hvis man f.eks. ikke har fælles venner og derfor ikke oplever direkte konsekvenser ved at gøre det.

Tak for beskrivelsen :) Der var nu en boks til venstre for artiklen, der beskrev, hvad begreberne dækkede over, men nu kan jeg så tilføje "fading".

Det hele er alligevel bare moderne slang for "røvhul." :D
16
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 408
Likede indlæg: 3904

Indlægaf Sophaya » 9. okt 2016, 19:01

Årh, jeg synes alene-heden rammer hårdt i dag.. :)
Senest rettet af Sophaya 15. nov 2016, 17:51, rettet i alt 1 gang.
0
x

Tilbage til "Forhold og sex"